آمادگی بینالمللیتبیین و ارزیابی میزان آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی برای ورود به بازارهای بینالمللی (مورد مطالعه: شرکتهای محصولات غذایی) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 155-174]
آموزشتأثیر عوامل آموزشی و نهادی بر کارآفرینی زنان روستایی (مورد مطالعه: استان همدان) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 115-134]
آموزش عالیارزیابی قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان؛ بازاندیشی در مأموریتهای برنامهی درسی آموزش عالی [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 145-164]
آموزش کارآفرینیارزیابی قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان؛ بازاندیشی در مأموریتهای برنامهی درسی آموزش عالی [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 145-164]
آموزش کارآفرینیتأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینی دانشجویان رشتههای فنیوحرفهای [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 21-36]
ا
ارتباطات بین سازمانینقش روابط بین شرکتی در یادگیری شرکتی و ایجاد نوآوری باز در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 27-46]
استان همدانتعاونیهای کسبوکار خانگی در استان همدان (چالشها و راهکارها) [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 87-104]
اصلاح قوانین بانکیراهکارهای ساختاری توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 95-114]
انرژی تجدیدپذیرشناسایی عوامل مؤثر بر سیستم نوآوری تکنولوژیک در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 169-184]
بازار بین¬المللتبیین و ارزیابی میزان آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی برای ورود به بازارهای بینالمللی (مورد مطالعه: شرکتهای محصولات غذایی) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 155-174]
بازاریابیداخلیتاثیر بازاریابیداخلی بر نوآوری سازمانی: نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت امرسان) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 27-45]
بازیهای رایانهایهوش مصنوعی و فرصتهای کسب¬وکار: شناسایی کارکردهای هوش مصنوعی در ایجاد مزیت رقابتی برای کسب¬وکارهای فناور (مطالعه¬ی صنعت بازیهای رایانهای) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 7-26]
بخش کشاورزیطراحی مدل اندازه¬گیری شاخص¬های تجاری¬سازی فناوری نانو در بخش کشاورزی ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 175-194]
برنامهی درسی آموزش¬عالیارزیابی قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان؛ بازاندیشی در مأموریتهای برنامهی درسی آموزش عالی [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 145-164]
بنگاههای کوچک و متوسطشناسایی ابعاد رشد بنگاههای کوچک و متوسط تولیدی پوشاک با مالکیت کارآفرینان زن [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 75-93]
پ
پتنتآسیب شناسی فرایند تجاری سازی اختراعات؛ تحلیلی در سه قلمرو مخترع، محیط و اختراع [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 37-55]
پژوهشگاه فرهنگ و اندیشهی اسلامیبررسی تأثیر جو کارآفرینی سازمانی بر نوآوری (مورد مطالعه: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 47-66]
ت
تامین مالیتحلیل موانع تامین مالی برای شرکت¬های کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 125-144]
تجاری سازیآسیب شناسی فرایند تجاری سازی اختراعات؛ تحلیلی در سه قلمرو مخترع، محیط و اختراع [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 37-55]
تحلیل تطبیقیبررسی سیاست¬های تنظیمی توسعه کارآفرینی اجتماعی با رویکرد تطبیقی [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 195-214]
تحلیل کیوتحلیل موانع تامین مالی برای شرکت¬های کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 125-144]
تحلیل محتواتحلیل محتوای کتابهای آموزش حرفه و فن دورهی راهنمایی بر اساس شاخصهای کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 165-183]
تحمل ابهامتحلیل محتوای کتابهای آموزش حرفه و فن دورهی راهنمایی بر اساس شاخصهای کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 165-183]
تشخیص فرصتهای کارآفرینانهتأثیر سرمایههای ساختاری سازمان بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری اقبال شهر یزد) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 86-67]
تعاونی های روستاییطراحی مدل معادلات ساختاری توسعة کارآفرینی سازمانی در تعاونی های توسعة روستایی استان زنجان [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 57-74]
تعاونیهای کسبوکارهای خانگیتعاونیهای کسبوکار خانگی در استان همدان (چالشها و راهکارها) [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 87-104]
تکنیک TOPSISآسیب شناسی فرایند تجاری سازی اختراعات؛ تحلیلی در سه قلمرو مخترع، محیط و اختراع [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 37-55]
توانمندسازی روانشناختیتأثیر شخصیت کارآفرینانه بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی¬گری توانمندسازی [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 105-124]
توسعة کارآفرینیشناسایی عوامل بازدارندة توسعة کارآفرینی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی مورد بررسی: دانشکده های کشاورزی دولتی استان تهران [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 151-167]
توسعه¬ی کارآفرینیتوسعه¬ی فرهنگ کارآفرینی در مطبوعات ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 135-154]
توسعهی محصول جدیدشناسایی روشهای یادگیری توسعهی محصول جدید در کسبوکارهای با رشد سریع (مورد مطالعه: صنایع تکنولوژی پیشرفته) [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 7-26]
ج
جو نوآوریتاثیر راهبردهای مدیریت منابع انسانی نوآورانه بر کارآفرینی سازمانی: تبیین نقش جو نوآوری [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 87-104]
چ
چارچوب مهندسی مجدد فرایندهاارایهی چارچوبی برای مهندسی مجدد فرایندهای کسبوکار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در شرکت مادر تخصصی بازرگانی [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 145-161]
چارچوبهای شایستگیشناسایی شایستگیهای کارآفرینانه¬ی مورد نیاز مدیران دانشگاهی [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 27-54]
ح
حمایتهای مالی و مالیاتیراهکارهای ساختاری توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 95-114]
خ
خلاقیت و نوآوریتحلیل محتوای کتابهای آموزش حرفه و فن دورهی راهنمایی بر اساس شاخصهای کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 165-183]
خودکارآمدیکارکنانتاثیر بازاریابیداخلی بر نوآوری سازمانی: نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت امرسان) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 27-45]
د
دانشجویانتأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینی دانشجویان رشتههای فنیوحرفهای [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 21-36]
دانشجویان تحصیلات تکمیلیشناسایی عوامل بازدارندة توسعة کارآفرینی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی مورد بررسی: دانشکده های کشاورزی دولتی استان تهران [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 151-167]
دانشگاه فنی وحرفهایتأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینی دانشجویان رشتههای فنیوحرفهای [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 21-36]
دانشگاههای کارآفرینشناسایی شایستگیهای کارآفرینانه¬ی مورد نیاز مدیران دانشگاهی [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 27-54]
ذ
ذهنیت فلسفیتأثیر ذهنیت فلسفی بر گرایشهای کارآفرینی مورد مطالعه: مدیران کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 95-112]
ر
راهبرد تجاری¬سازی تحقیقات دانشگاهیشناسایی عوامل اثرگذار بر انتخاب راهبردهای تجاری¬سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزهی فناوری نانو در ایران [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 47-66]
روش تحلیل شبکه¬ایعوامل کلیدی اثرگذار بر موفقیت کسب¬وکارهای خانوادگی اولویت¬بندی با روش تحلیل شبکه¬ای [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 55-74]
رویکرد کیفیشناسایی عوامل علّی اثرگذار بر شکلگیری رفتار کارآفرینان اجتماعی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 185-202]
ز
زنان روستاییتأثیر عوامل آموزشی و نهادی بر کارآفرینی زنان روستایی (مورد مطالعه: استان همدان) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 115-134]
زنان کارآفرینتأثیر عوامل آموزشی و نهادی بر کارآفرینی زنان روستایی (مورد مطالعه: استان همدان) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 115-134]
س
ساختار و فرهنگ سازمانیطراحی مدل معادلات ساختاری توسعة کارآفرینی سازمانی در تعاونی های توسعة روستایی استان زنجان [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 57-74]
سبک رهبریتاثیر هوش هیجانی مدیران بر کارآفرینی سازمانی: نقش سبک رهبری و فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 183-202]
سرمایهی ساختاریتأثیر سرمایههای ساختاری سازمان بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری اقبال شهر یزد) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 86-67]
سند توسعه¬ی کارآفرینیراهکارهای ساختاری توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 95-114]
سیاستگذاری تنظیمیبررسی سیاست¬های تنظیمی توسعه کارآفرینی اجتماعی با رویکرد تطبیقی [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 195-214]
سیاستگذاری حمایتیبررسی سیاست¬های تنظیمی توسعه کارآفرینی اجتماعی با رویکرد تطبیقی [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 195-214]
سیستم نوآوری تکنولوژیکشناسایی عوامل مؤثر بر سیستم نوآوری تکنولوژیک در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 169-184]
ش
شاخص¬های تجاری¬سازیطراحی مدل اندازه¬گیری شاخص¬های تجاری¬سازی فناوری نانو در بخش کشاورزی ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 175-194]
شاخصهای جو کارآفرینیبررسی تأثیر جو کارآفرینی سازمانی بر نوآوری (مورد مطالعه: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 47-66]
شایستگیهای کارآفرینانهشناسایی شایستگیهای کارآفرینانه¬ی مورد نیاز مدیران دانشگاهی [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 27-54]
شبکة اجتماعیچگونگی تغییر نقش شبکههای اجتماعی زنان کارآفرین از مرحلة نوپایی به تثبیت: مورد بررسی بخش صادرات [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 1-19]
شخصیت کارآفرینتأثیر شخصیت کارآفرینانه بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی¬گری توانمندسازی [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 105-124]
شرکت پتروشیمی بوعلی سیناتاثیر راهبردهای مدیریت منابع انسانی نوآورانه بر کارآفرینی سازمانی: تبیین نقش جو نوآوری [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 87-104]
شرکت مادر تخصصی بازرگانیارایهی چارچوبی برای مهندسی مجدد فرایندهای کسبوکار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در شرکت مادر تخصصی بازرگانی [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 145-161]
شرکت ملی نفت ایرانشناسایی تاثیر گرایش کارآفرینانه و عوامل سازمانی بر عملکرد کسبوکار (مورد مطالعه: شرکتهای فنی تابعهی شرکت ملی نفت ایران) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 125-143]
شرکتهای کوچک و متوسط غذاییتبیین و ارزیابی میزان آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی برای ورود به بازارهای بینالمللی (مورد مطالعه: شرکتهای محصولات غذایی) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 155-174]
شکست کسبوکارارائة چارچوب یادگیری از شکست کارآفرینان کارکشتة ایرانی با نگاهی فرایندی [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 131-149]
ص
صنعت پوشاکشناسایی ابعاد رشد بنگاههای کوچک و متوسط تولیدی پوشاک با مالکیت کارآفرینان زن [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 75-93]
صنعت فرشتحلیل الگوی تأثیرگذاری نوآوری بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار از طریق کارآفرینی گرایی [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 113-129]
ع
عدالت سازمانیتبیین رابطه گرایش کارآفرینانه و عملکرد سازمانی با میانجی تبادلات اجتماعی از منظر عدالت سازمانی [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 7-26]
عملکردشناسایی تاثیر گرایش کارآفرینانه و عوامل سازمانی بر عملکرد کسبوکار (مورد مطالعه: شرکتهای فنی تابعهی شرکت ملی نفت ایران) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 125-143]
عملکرد سازمانیتبیین رابطه گرایش کارآفرینانه و عملکرد سازمانی با میانجی تبادلات اجتماعی از منظر عدالت سازمانی [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 7-26]
عملکرد شغلی کارکنانتأثیر شخصیت کارآفرینانه بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی¬گری توانمندسازی [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 105-124]
عملکرد مدیرانتاثیر نگرش کارآفرینانه بر عملکرد مدیران ورزشی (مورد مطالعه: فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 67-85]
عوامل اثرگذارشناسایی عوامل اثرگذار بر انتخاب راهبردهای تجاری¬سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزهی فناوری نانو در ایران [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 47-66]
عوامل بازدارندهشناسایی عوامل بازدارندة توسعة کارآفرینی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی مورد بررسی: دانشکده های کشاورزی دولتی استان تهران [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 151-167]
عوامل رشدشناسایی ابعاد رشد بنگاههای کوچک و متوسط تولیدی پوشاک با مالکیت کارآفرینان زن [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 75-93]
عوامل سازمانیشناسایی تاثیر گرایش کارآفرینانه و عوامل سازمانی بر عملکرد کسبوکار (مورد مطالعه: شرکتهای فنی تابعهی شرکت ملی نفت ایران) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 125-143]
عوامل کلیدی موفقیتعوامل کلیدی اثرگذار بر موفقیت کسب¬وکارهای خانوادگی اولویت¬بندی با روش تحلیل شبکه¬ای [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 55-74]
عوامل محیطیتبیین و ارزیابی میزان آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی برای ورود به بازارهای بینالمللی (مورد مطالعه: شرکتهای محصولات غذایی) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 155-174]
عوامل نهادی- سازمانیتأثیر عوامل آموزشی و نهادی بر کارآفرینی زنان روستایی (مورد مطالعه: استان همدان) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 115-134]
ف
فرایندهای سازمانیتأثیر سرمایههای ساختاری سازمان بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری اقبال شهر یزد) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 86-67]
فرصت کسب¬وکارهوش مصنوعی و فرصتهای کسب¬وکار: شناسایی کارکردهای هوش مصنوعی در ایجاد مزیت رقابتی برای کسب¬وکارهای فناور (مطالعه¬ی صنعت بازیهای رایانهای) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 7-26]
فرهنگ سازمانیتأثیر سرمایههای ساختاری سازمان بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری اقبال شهر یزد) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 86-67]
فرهنگ سازمانیتاثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 163-182]
فرهنگ سازمانیتاثیر هوش هیجانی مدیران بر کارآفرینی سازمانی: نقش سبک رهبری و فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 183-202]
فرهنگ کارآفرینیتوسعه¬ی فرهنگ کارآفرینی در مطبوعات ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 135-154]
فناوری نانوشناسایی عوامل اثرگذار بر انتخاب راهبردهای تجاری¬سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزهی فناوری نانو در ایران [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 47-66]
فناوری نانوطراحی مدل اندازه¬گیری شاخص¬های تجاری¬سازی فناوری نانو در بخش کشاورزی ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 175-194]
ق
قابلیتهای کارآفرینیارزیابی قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان؛ بازاندیشی در مأموریتهای برنامهی درسی آموزش عالی [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 145-164]
قصدکارآفرینیتأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینی دانشجویان رشتههای فنیوحرفهای [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 21-36]
ک
کارآفرین اجتماعیشناسایی عوامل علّی اثرگذار بر شکلگیری رفتار کارآفرینان اجتماعی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 185-202]
کارآفرینان زنشناسایی ابعاد رشد بنگاههای کوچک و متوسط تولیدی پوشاک با مالکیت کارآفرینان زن [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 75-93]
کارآفرینان کارکشتهارائة چارچوب یادگیری از شکست کارآفرینان کارکشتة ایرانی با نگاهی فرایندی [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 131-149]
کارآفرینگراییتحلیل الگوی تأثیرگذاری نوآوری بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار از طریق کارآفرینی گرایی [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 113-129]
کارآفرینیتاثیر نگرش کارآفرینانه بر عملکرد مدیران ورزشی (مورد مطالعه: فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 67-85]
کارآفرینیارزیابی قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان؛ بازاندیشی در مأموریتهای برنامهی درسی آموزش عالی [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 145-164]
کارآفرینیتحلیل محتوای کتابهای آموزش حرفه و فن دورهی راهنمایی بر اساس شاخصهای کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 165-183]
کارآفرینیتأثیر عوامل آموزشی و نهادی بر کارآفرینی زنان روستایی (مورد مطالعه: استان همدان) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 115-134]
کارآفرینیتأثیر شخصیت کارآفرینانه بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی¬گری توانمندسازی [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 105-124]
کارآفرینیبررسی تأثیر جو کارآفرینی سازمانی بر نوآوری (مورد مطالعه: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 47-66]
کارآفرینیطراحی مدل معادلات ساختاری توسعة کارآفرینی سازمانی در تعاونی های توسعة روستایی استان زنجان [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 57-74]
کارآفرینی اجتماعیبررسی سیاست¬های تنظیمی توسعه کارآفرینی اجتماعی با رویکرد تطبیقی [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 195-214]
کارآفرینی دانشگاهیتاثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 163-182]
کارآفرینی زنانچگونگی تغییر نقش شبکههای اجتماعی زنان کارآفرین از مرحلة نوپایی به تثبیت: مورد بررسی بخش صادرات [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 1-19]
کارآفرینی سازمانیشناسایی تاثیر گرایش کارآفرینانه و عوامل سازمانی بر عملکرد کسبوکار (مورد مطالعه: شرکتهای فنی تابعهی شرکت ملی نفت ایران) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 125-143]
کارآفرینی سازمانیارایهی چارچوبی برای مهندسی مجدد فرایندهای کسبوکار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در شرکت مادر تخصصی بازرگانی [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 145-161]
کارآفرینی سازمانیتاثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 163-182]
کارآفرینی سازمانیتاثیر هوش هیجانی مدیران بر کارآفرینی سازمانی: نقش سبک رهبری و فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 183-202]
کارآفرینی سازمانیبررسی تأثیر جو کارآفرینی سازمانی بر نوآوری (مورد مطالعه: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 47-66]
کارآفرینی فناورانههوش مصنوعی و فرصتهای کسب¬وکار: شناسایی کارکردهای هوش مصنوعی در ایجاد مزیت رقابتی برای کسب¬وکارهای فناور (مطالعه¬ی صنعت بازیهای رایانهای) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 7-26]
کتابهای آموزش حرفه و فنتحلیل محتوای کتابهای آموزش حرفه و فن دورهی راهنمایی بر اساس شاخصهای کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 165-183]
کسبوکار خانگیتعاونیهای کسبوکار خانگی در استان همدان (چالشها و راهکارها) [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 87-104]
کسبوکار کوچک و متوسطتأثیر ذهنیت فلسفی بر گرایشهای کارآفرینی مورد مطالعه: مدیران کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 95-112]
کسبوکارهای با رشد سریعشناسایی روشهای یادگیری توسعهی محصول جدید در کسبوکارهای با رشد سریع (مورد مطالعه: صنایع تکنولوژی پیشرفته) [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 7-26]
کسب¬وکارهای خانوادگیعوامل کلیدی اثرگذار بر موفقیت کسب¬وکارهای خانوادگی اولویت¬بندی با روش تحلیل شبکه¬ای [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 55-74]
کسبوکارهای کوچکتعاونیهای کسبوکار خانگی در استان همدان (چالشها و راهکارها) [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 87-104]
کسب و کارهای کوچک و متوسطتحلیل موانع تامین مالی برای شرکت¬های کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 125-144]
کشاورزیشناسایی عوامل بازدارندة توسعة کارآفرینی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی مورد بررسی: دانشکده های کشاورزی دولتی استان تهران [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 151-167]
گ
گرایش کارآفرینانهتبیین رابطه گرایش کارآفرینانه و عملکرد سازمانی با میانجی تبادلات اجتماعی از منظر عدالت سازمانی [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 7-26]
گرایش کارآفرینانهشناسایی تاثیر گرایش کارآفرینانه و عوامل سازمانی بر عملکرد کسبوکار (مورد مطالعه: شرکتهای فنی تابعهی شرکت ملی نفت ایران) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 125-143]
گرایش کارآفرینانهتاثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 163-182]
گرایشهای کارآفرینیتأثیر ذهنیت فلسفی بر گرایشهای کارآفرینی مورد مطالعه: مدیران کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 95-112]
گسترش عملکرد کیفیتآسیب شناسی فرایند تجاری سازی اختراعات؛ تحلیلی در سه قلمرو مخترع، محیط و اختراع [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 37-55]
م
مدل اندازه¬گیریطراحی مدل اندازه¬گیری شاخص¬های تجاری¬سازی فناوری نانو در بخش کشاورزی ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 175-194]
مدل اومامشناسایی عوامل اثرگذار بر انتخاب راهبردهای تجاری¬سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزهی فناوری نانو در ایران [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 47-66]
مدیرانتأثیر ذهنیت فلسفی بر گرایشهای کارآفرینی مورد مطالعه: مدیران کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 95-112]
مدیریت آموزش عالیشناسایی شایستگیهای کارآفرینانه¬ی مورد نیاز مدیران دانشگاهی [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 27-54]
مدیریت منابع انسانی نوآورانهتاثیر راهبردهای مدیریت منابع انسانی نوآورانه بر کارآفرینی سازمانی: تبیین نقش جو نوآوری [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 87-104]
مراکز کارآفرینیراهکارهای ساختاری توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 95-114]
مرحلة تثبیتچگونگی تغییر نقش شبکههای اجتماعی زنان کارآفرین از مرحلة نوپایی به تثبیت: مورد بررسی بخش صادرات [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 1-19]
مرحلة نوپاییچگونگی تغییر نقش شبکههای اجتماعی زنان کارآفرین از مرحلة نوپایی به تثبیت: مورد بررسی بخش صادرات [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 1-19]
مزیت رقابتی پایدارتحلیل الگوی تأثیرگذاری نوآوری بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار از طریق کارآفرینی گرایی [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 113-129]
مطبوعاتتوسعه¬ی فرهنگ کارآفرینی در مطبوعات ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 135-154]
موانع تامین مالیتحلیل موانع تامین مالی برای شرکت¬های کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 125-144]
موسسات خیریهشناسایی عوامل علّی اثرگذار بر شکلگیری رفتار کارآفرینان اجتماعی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 185-202]
ن
نظامهای اطلاعاتیتأثیر سرمایههای ساختاری سازمان بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری اقبال شهر یزد) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 86-67]
نظریهی تبادلات اجتماعیتبیین رابطه گرایش کارآفرینانه و عملکرد سازمانی با میانجی تبادلات اجتماعی از منظر عدالت سازمانی [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 7-26]
نقش شبکهچگونگی تغییر نقش شبکههای اجتماعی زنان کارآفرین از مرحلة نوپایی به تثبیت: مورد بررسی بخش صادرات [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 1-19]
نگرش کارآفرینانهتاثیر نگرش کارآفرینانه بر عملکرد مدیران ورزشی (مورد مطالعه: فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 67-85]
نوآوریشناسایی عوامل مؤثر بر سیستم نوآوری تکنولوژیک در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 169-184]
نوآوری بازنقش روابط بین شرکتی در یادگیری شرکتی و ایجاد نوآوری باز در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 27-46]
نوآوری بازاریابیتحلیل الگوی تأثیرگذاری نوآوری بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار از طریق کارآفرینی گرایی [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 113-129]
نوآوری سازمانیبررسی تأثیر جو کارآفرینی سازمانی بر نوآوری (مورد مطالعه: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 47-66]
نوآوری سازمانی و شرکت امرسانتاثیر بازاریابیداخلی بر نوآوری سازمانی: نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت امرسان) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 27-45]
ه
هوش مصنوعیهوش مصنوعی و فرصتهای کسب¬وکار: شناسایی کارکردهای هوش مصنوعی در ایجاد مزیت رقابتی برای کسب¬وکارهای فناور (مطالعه¬ی صنعت بازیهای رایانهای) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 7-26]
هوش هیجانیتاثیر هوش هیجانی مدیران بر کارآفرینی سازمانی: نقش سبک رهبری و فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 183-202]
ی
یادگیریشناسایی روشهای یادگیری توسعهی محصول جدید در کسبوکارهای با رشد سریع (مورد مطالعه: صنایع تکنولوژی پیشرفته) [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 7-26]
یادگیری از شکستارائة چارچوب یادگیری از شکست کارآفرینان کارکشتة ایرانی با نگاهی فرایندی [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 131-149]
یادگیری بین¬سازمانینقش روابط بین شرکتی در یادگیری شرکتی و ایجاد نوآوری باز در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 27-46]