آ
-
آراستی، زهرا
بررسی سیاست¬های تنظیمی توسعه کارآفرینی اجتماعی با رویکرد تطبیقی [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 195-214]
-
آراستی، زهرا
چگونگی تغییر نقش شبکههای اجتماعی زنان کارآفرین از مرحلة نوپایی به تثبیت: مورد بررسی بخش صادرات [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 1-19]
-
آقازاده، هاشم
توسعه¬ی فرهنگ کارآفرینی در مطبوعات ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 135-154]
ا
-
ابراهیم نژاد، روح¬اله
عوامل کلیدی اثرگذار بر موفقیت کسب¬وکارهای خانوادگی اولویت¬بندی با روش تحلیل شبکه¬ای [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 55-74]
-
ابیلی، خدایار
شناسایی الگوی منابع- روشهای یادگیری کارآفرینان نوپا [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 75-93]
-
احمدپور داریانی، محمود
شناسایی عوامل علّی اثرگذار بر شکلگیری رفتار کارآفرینان اجتماعی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 185-202]
-
احمدپور داریانی، محمود
تاثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 163-182]
-
احمدی، سید علی¬اکبر
هوش مصنوعی و فرصتهای کسب¬وکار: شناسایی کارکردهای هوش مصنوعی در ایجاد مزیت رقابتی برای کسب¬وکارهای فناور (مطالعه¬ی صنعت بازیهای رایانهای) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 7-26]
-
احمدی، غلامعلی
تحلیل محتوای کتابهای آموزش حرفه و فن دورهی راهنمایی بر اساس شاخصهای کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 165-183]
-
اعلامی، فرنوش
شناسایی عوامل علّی اثرگذار بر شکلگیری رفتار کارآفرینان اجتماعی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 185-202]
-
افخمی اردکانی، مهدی
تاثیر راهبردهای مدیریت منابع انسانی نوآورانه بر کارآفرینی سازمانی: تبیین نقش جو نوآوری [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 87-104]
-
اکبرزاده، نجمه
شناسایی شایستگیهای کارآفرینانه¬ی مورد نیاز مدیران دانشگاهی [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 27-54]
-
امیری، زینب
تاثیر بازاریابیداخلی بر نوآوری سازمانی: نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت امرسان) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 27-45]
-
امینی، محمد
ارزیابی قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان؛ بازاندیشی در مأموریتهای برنامهی درسی آموزش عالی [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 145-164]
-
انصاری، محسن
تاثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 163-182]
-
ایراندوست، عبدالله
نقش روابط بین شرکتی در یادگیری شرکتی و ایجاد نوآوری باز در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 27-46]
-
ایراندوست، عبدالله
عوامل کلیدی اثرگذار بر موفقیت کسب¬وکارهای خانوادگی اولویت¬بندی با روش تحلیل شبکه¬ای [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 55-74]
ب
-
باباشاهی، جبار
تاثیر راهبردهای مدیریت منابع انسانی نوآورانه بر کارآفرینی سازمانی: تبیین نقش جو نوآوری [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 87-104]
-
بابایی، حبیب
توسعه¬ی فرهنگ کارآفرینی در مطبوعات ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 135-154]
-
باقرصاد، وجیه
تأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینی دانشجویان رشتههای فنیوحرفهای [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 21-36]
-
بالیده، سعدی
ارایهی چارچوبی برای مهندسی مجدد فرایندهای کسبوکار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در شرکت مادر تخصصی بازرگانی [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 145-161]
-
بهامین، ماجد
راهکارهای ساختاری توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 95-114]
-
بوذرجمهری، شهریار
تحلیل موانع تامین مالی برای شرکت¬های کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 125-144]
ت
-
تمناییفر، محمدرضا
ارزیابی قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان؛ بازاندیشی در مأموریتهای برنامهی درسی آموزش عالی [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 145-164]
-
توحیدلو، شادعلی
بررسی موانع توسعهی کارآفرینی نانوفناورانه [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 105-124]
ج
-
جعفری، پریوش
تأثیر ذهنیت فلسفی بر گرایشهای کارآفرینی مورد مطالعه: مدیران کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 95-112]
-
جعفری، محمدرضا
هوش مصنوعی و فرصتهای کسب¬وکار: شناسایی کارکردهای هوش مصنوعی در ایجاد مزیت رقابتی برای کسب¬وکارهای فناور (مطالعه¬ی صنعت بازیهای رایانهای) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 7-26]
-
جوهری، هادی
شناسایی عوامل بازدارندة توسعة کارآفرینی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی مورد بررسی: دانشکده های کشاورزی دولتی استان تهران [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 151-167]
ح
-
حجازی، سید یوسف
طراحی مدل اندازه¬گیری شاخص¬های تجاری¬سازی فناوری نانو در بخش کشاورزی ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 175-194]
-
حسین پور، داوود
عوامل کلیدی اثرگذار بر موفقیت کسب¬وکارهای خانوادگی اولویت¬بندی با روش تحلیل شبکه¬ای [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 55-74]
-
حسین زاده، مجید
بررسی تأثیر جو کارآفرینی سازمانی بر نوآوری (مورد مطالعه: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 47-66]
-
حسینی، سیدمحمود
طراحی مدل اندازه¬گیری شاخص¬های تجاری¬سازی فناوری نانو در بخش کشاورزی ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 175-194]
-
حسینی، سیدمحمود
طراحی مدل معادلات ساختاری توسعة کارآفرینی سازمانی در تعاونی های توسعة روستایی استان زنجان [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 57-74]
-
حسینینیا، غلامحسین
تاثیر نگرش کارآفرینانه بر عملکرد مدیران ورزشی (مورد مطالعه: فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 67-85]
-
حمیدیزاده، محمدرضا
تبیین و ارزیابی میزان آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی برای ورود به بازارهای بینالمللی (مورد مطالعه: شرکتهای محصولات غذایی) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 155-174]
-
حیدری، فریبا
تعاونیهای کسبوکار خانگی در استان همدان (چالشها و راهکارها) [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 87-104]
د
-
دارائی، محمدرضا
هوش مصنوعی و فرصتهای کسب¬وکار: شناسایی کارکردهای هوش مصنوعی در ایجاد مزیت رقابتی برای کسب¬وکارهای فناور (مطالعه¬ی صنعت بازیهای رایانهای) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 7-26]
-
داوری، علی
شناسایی تاثیر گرایش کارآفرینانه و عوامل سازمانی بر عملکرد کسبوکار (مورد مطالعه: شرکتهای فنی تابعهی شرکت ملی نفت ایران) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 125-143]
-
درودی، حمید
تبیین رابطه گرایش کارآفرینانه و عملکرد سازمانی با میانجی تبادلات اجتماعی از منظر عدالت سازمانی [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 7-26]
-
دهقان نجم آبادی، عامر
تأثیر سرمایههای ساختاری سازمان بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری اقبال شهر یزد) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 86-67]
-
دیده¬ور، فاطمه
بررسی سیاست¬های تنظیمی توسعه کارآفرینی اجتماعی با رویکرد تطبیقی [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 195-214]
ر
-
رحیمیان، حمید
شناسایی عوامل علّی اثرگذار بر شکلگیری رفتار کارآفرینان اجتماعی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 185-202]
-
رضائی دولت آبادی، حسین
تحلیل الگوی تأثیرگذاری نوآوری بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار از طریق کارآفرینی گرایی [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 113-129]
-
رضایی، روح الله
تاثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 163-182]
-
رضایی، روح الله
طراحی مدل معادلات ساختاری توسعة کارآفرینی سازمانی در تعاونی های توسعة روستایی استان زنجان [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 57-74]
-
رضایی، روحاله
بررسی موانع توسعهی کارآفرینی نانوفناورانه [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 105-124]
-
رضوانفر، احمد
طراحی مدل اندازه¬گیری شاخص¬های تجاری¬سازی فناوری نانو در بخش کشاورزی ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 175-194]
-
رضوانی، مهران
شناسایی روشهای یادگیری توسعهی محصول جدید در کسبوکارهای با رشد سریع (مورد مطالعه: صنایع تکنولوژی پیشرفته) [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 7-26]
-
رضوی، سید مصطفی
تأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینی دانشجویان رشتههای فنیوحرفهای [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 21-36]
-
رمضان زرندی، سعید
تاثیر نگرش کارآفرینانه بر عملکرد مدیران ورزشی (مورد مطالعه: فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 67-85]
ز
-
زارع، حبیب
آسیب شناسی فرایند تجاری سازی اختراعات؛ تحلیلی در سه قلمرو مخترع، محیط و اختراع [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 37-55]
-
زارعی، بهروز
ارایهی چارچوبی برای مهندسی مجدد فرایندهای کسبوکار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در شرکت مادر تخصصی بازرگانی [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 145-161]
-
زارعی، هادی
بررسی سیاست¬های تنظیمی توسعه کارآفرینی اجتماعی با رویکرد تطبیقی [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 195-214]
-
زالی، محمدرضا
راهکارهای ساختاری توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 95-114]
-
زالی، محمدرضا
بررسی تأثیر جو کارآفرینی سازمانی بر نوآوری (مورد مطالعه: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 47-66]
-
زالی، محمدرضا
تأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینی دانشجویان رشتههای فنیوحرفهای [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 21-36]
-
زرگران یزد، مریم
تبیین و ارزیابی میزان آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی برای ورود به بازارهای بینالمللی (مورد مطالعه: شرکتهای محصولات غذایی) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 155-174]
س
-
ساجدنیا، فیروزه
بررسی تأثیر جو کارآفرینی سازمانی بر نوآوری (مورد مطالعه: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 47-66]
-
سعدی، حشمتاله
تعاونیهای کسبوکار خانگی در استان همدان (چالشها و راهکارها) [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 87-104]
-
سعید بنادکی، سعیده
تأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینی دانشجویان رشتههای فنیوحرفهای [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 21-36]
-
سکندری، فرزاد ا
تأثیر عوامل آموزشی و نهادی بر کارآفرینی زنان روستایی (مورد مطالعه: استان همدان) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 115-134]
-
سلام¬زاده، آرش
هوش مصنوعی و فرصتهای کسب¬وکار: شناسایی کارکردهای هوش مصنوعی در ایجاد مزیت رقابتی برای کسب¬وکارهای فناور (مطالعه¬ی صنعت بازیهای رایانهای) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 7-26]
-
سلیمانی، عطیه
تأثیر عوامل آموزشی و نهادی بر کارآفرینی زنان روستایی (مورد مطالعه: استان همدان) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 115-134]
-
سنجقی، محمد ابراهیم
تبیین رابطه گرایش کارآفرینانه و عملکرد سازمانی با میانجی تبادلات اجتماعی از منظر عدالت سازمانی [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 7-26]
ش
-
شفیع¬زاده، احسان
شناسایی شایستگیهای کارآفرینانه¬ی مورد نیاز مدیران دانشگاهی [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 27-54]
-
شهباز مرادی، سعید
شناسایی تاثیر گرایش کارآفرینانه و عوامل سازمانی بر عملکرد کسبوکار (مورد مطالعه: شرکتهای فنی تابعهی شرکت ملی نفت ایران) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 125-143]
ص
-
صادقی، ستار
تأثیر ذهنیت فلسفی بر گرایشهای کارآفرینی مورد مطالعه: مدیران کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 95-112]
-
صانعیان، زهرا سادات
تحلیل الگوی تأثیرگذاری نوآوری بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار از طریق کارآفرینی گرایی [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 113-129]
-
صفا، لیلا
طراحی مدل اندازه¬گیری شاخص¬های تجاری¬سازی فناوری نانو در بخش کشاورزی ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 175-194]
-
صفری، علی
تاثیر هوش هیجانی مدیران بر کارآفرینی سازمانی: نقش سبک رهبری و فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 183-202]
ط
-
طالبی، کامبیر
شناسایی ابعاد رشد بنگاههای کوچک و متوسط تولیدی پوشاک با مالکیت کارآفرینان زن [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 75-93]
-
طالبی، کامبیز
تأثیر سرمایههای ساختاری سازمان بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری اقبال شهر یزد) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 86-67]
-
طرزمنی، الناز
چگونگی تغییر نقش شبکههای اجتماعی زنان کارآفرین از مرحلة نوپایی به تثبیت: مورد بررسی بخش صادرات [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 1-19]
ظ
-
ظهوریان نادعلی، ایمان
تبیین رابطه گرایش کارآفرینانه و عملکرد سازمانی با میانجی تبادلات اجتماعی از منظر عدالت سازمانی [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 7-26]
ع
-
عابدی، رحیم
تأثیر شخصیت کارآفرینانه بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی¬گری توانمندسازی [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 105-124]
-
عباسپور، عباس
شناسایی عوامل علّی اثرگذار بر شکلگیری رفتار کارآفرینان اجتماعی در ایران [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 185-202]
-
عبدلی محمدآبادی، طیبه
شناسایی ابعاد رشد بنگاههای کوچک و متوسط تولیدی پوشاک با مالکیت کارآفرینان زن [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 75-93]
-
عربیون، ابوالقاسم
بررسی موانع توسعهی کارآفرینی نانوفناورانه [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 105-124]
-
عزیزی، محمد
شناسایی شایستگیهای کارآفرینانه¬ی مورد نیاز مدیران دانشگاهی [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 27-54]
-
عسکراوغلی، ناصر
تأثیر شخصیت کارآفرینانه بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی¬گری توانمندسازی [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 105-124]
غ
-
غلامشاهی، ابراهیم
تاثیر راهبردهای مدیریت منابع انسانی نوآورانه بر کارآفرینی سازمانی: تبیین نقش جو نوآوری [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 87-104]
-
غلامی علوی، صدیقه
ارزیابی قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان؛ بازاندیشی در مأموریتهای برنامهی درسی آموزش عالی [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 145-164]
ف
-
فرامرزی، ملیحه
شناسایی روشهای یادگیری توسعهی محصول جدید در کسبوکارهای با رشد سریع (مورد مطالعه: صنایع تکنولوژی پیشرفته) [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 7-26]
-
فرخی، مجتبی
تاثیر بازاریابیداخلی بر نوآوری سازمانی: نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت امرسان) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 27-45]
-
فرهی بوزنجانی، برزو
تبیین رابطه گرایش کارآفرینانه و عملکرد سازمانی با میانجی تبادلات اجتماعی از منظر عدالت سازمانی [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 7-26]
-
فضائلیفر، زینب
تحلیل محتوای کتابهای آموزش حرفه و فن دورهی راهنمایی بر اساس شاخصهای کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 165-183]
ق
-
قوامیپور، محسن
نقش روابط بین شرکتی در یادگیری شرکتی و ایجاد نوآوری باز در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 27-46]
-
قوامی پور، محسن
عوامل کلیدی اثرگذار بر موفقیت کسب¬وکارهای خانوادگی اولویت¬بندی با روش تحلیل شبکه¬ای [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 55-74]
ک
-
کردنائیج، اسدالله
راهکارهای ساختاری توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 95-114]
-
کریمی، آصف
تحلیل موانع تامین مالی برای شرکت¬های کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 125-144]
-
کریمی، آصف
تاثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 163-182]
-
کریمی، آصف
شناسایی عوامل بازدارندة توسعة کارآفرینی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی مورد بررسی: دانشکده های کشاورزی دولتی استان تهران [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 151-167]
-
کفچه، پرویز
ارایهی چارچوبی برای مهندسی مجدد فرایندهای کسبوکار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در شرکت مادر تخصصی بازرگانی [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 145-161]
-
کلانتری، اسماعیل
شناسایی عوامل اثرگذار بر انتخاب راهبردهای تجاری¬سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزهی فناوری نانو در ایران [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 47-66]
گ
-
گلشاهی، بهنام
تاثیر هوش هیجانی مدیران بر کارآفرینی سازمانی: نقش سبک رهبری و فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 183-202]
م
-
متوسلی، محمود
شناسایی عوامل مؤثر بر سیستم نوآوری تکنولوژیک در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 169-184]
-
مثنوی، ندا
شناسایی الگوی منابع- روشهای یادگیری کارآفرینان نوپا [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 75-93]
-
محسنیان راد، مهدی
توسعه¬ی فرهنگ کارآفرینی در مطبوعات ایران [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 135-154]
-
محمدکاظمی، رضا
تاثیر نگرش کارآفرینانه بر عملکرد مدیران ورزشی (مورد مطالعه: فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 67-85]
-
محمدی الیاسی، قنبر
شناسایی روشهای یادگیری توسعهی محصول جدید در کسبوکارهای با رشد سریع (مورد مطالعه: صنایع تکنولوژی پیشرفته) [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 7-26]
-
محمدی الیاسی، قنبر
شناسایی الگوی منابع- روشهای یادگیری کارآفرینان نوپا [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 75-93]
-
مرادی پردنجانی، حجت الله
تأثیر ذهنیت فلسفی بر گرایشهای کارآفرینی مورد مطالعه: مدیران کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 95-112]
-
موحدی، رضا
تأثیر عوامل آموزشی و نهادی بر کارآفرینی زنان روستایی (مورد مطالعه: استان همدان) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 115-134]
-
میرجلیلی، مهدی
آسیب شناسی فرایند تجاری سازی اختراعات؛ تحلیلی در سه قلمرو مخترع، محیط و اختراع [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 37-55]
-
میگونپوری، محمدرضا
شناسایی عوامل اثرگذار بر انتخاب راهبردهای تجاری¬سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزهی فناوری نانو در ایران [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 47-66]
-
میگون پوری، الهه
شناسایی عوامل مؤثر بر سیستم نوآوری تکنولوژیک در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 169-184]
-
میگون پوری، محمد رضا
شناسایی عوامل مؤثر بر سیستم نوآوری تکنولوژیک در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 169-184]
ن
-
ناهید، مجتبی
بررسی تأثیر جو کارآفرینی سازمانی بر نوآوری (مورد مطالعه: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 47-66]
-
نصر اصفهانی، علی
تاثیر بازاریابیداخلی بر نوآوری سازمانی: نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت امرسان) [دوره 6، شماره 3، 1392، صفحه 27-45]
-
نوتاش، هادی
شناسایی روشهای یادگیری توسعهی محصول جدید در کسبوکارهای با رشد سریع (مورد مطالعه: صنایع تکنولوژی پیشرفته) [دوره 6، شماره 1، 1392، صفحه 7-26]
-
نوتاش، هادی
ارائة چارچوب یادگیری از شکست کارآفرینان کارکشتة ایرانی با نگاهی فرایندی [دوره 6، شماره 4، 1392، صفحه 131-149]
ی
-
یعقوبی فرانی، احمد
تأثیر عوامل آموزشی و نهادی بر کارآفرینی زنان روستایی (مورد مطالعه: استان همدان) [دوره 6، شماره 2، 1392، صفحه 115-134]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد