نمایه نویسندگان

آ

  • آراستی، زهرا شناسایی ابعاد شکل‌گیری قصد کارآفرینانه در افراد فقیر بر مبنای رویکرد قابلیت‌ها [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 361-380]
  • آقامحمدی، مهرداد سنخ شناسی التزام رهبران کارآفرین به اخلاق کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 401-420]

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم ارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندی‌های کارآفرینانه در دانش-آموزان با میانجی‌گری ویژگی‌های شخصیتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]
  • احمدپور داریانی، محمود سنخ شناسی التزام رهبران کارآفرین به اخلاق کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 401-420]
  • احمدپور داریانی، محمود واکاوی نقش مزیت‌های منطقه‌ای در ایجاد کسب‌وکارهای جدید [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 601-619]
  • احمدی کافشانی، عبدالله واکاوی فرآیند انتقال دانش در کسب‌وکارهای خانوادگی: رویکرد نظریة داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 201-220]
  • احمدی کافشانی، عبدالله واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسب‌وکار [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 621-640]
  • اردی بهشت، محمدمهدی ارایه الگوی آموزش مهارت محور جهت توسعه کارآفرینی رسانه ای [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 681-700]
  • افراسیابی، راحله تأثیر سیاست‌های کارآفرینی و محیط کسب‌وکار بر توسعۀ کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 321-339]
  • اقبال مجد، مهدی تأثیر کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب‌وکار: نقش قابلیت‌های پویای سازمان و آشفتگی محیط کسب‌وکار در شرکت‌های دانش بنیان استان اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]
  • اکبری، مرتضی تأثیرخودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصت‌ها:با ملاحظۀ نقش اشتیاق کارآفرینانۀ شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم‌وفناوری شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 61-80]
  • الوانی، سید مهدی شناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه بر مبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان تهران و البرز) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 221-240]
  • الیاسی، مهدی واکاوی علل شکست توسعه خدمت جدید در اپراتورهای تلفن همراه ایران از منظر فرآیند توسعه [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 441-460]
  • الیاسی، مهدی شناسایی ابعاد رهبری سازمانی شرکت‌های دانش‌بنیانِ ایرانی در گذار موفق به مرحله رشد سریع- مطالعه چند موردی [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 701-718]
  • امیری، مقصود شناسایی و دسته‌بندی عوامل تعیین‌کنندۀ عملکرد نوآوری بنگاه‌های بخش مواد پیشرفته در ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 181-200]
  • امیری، مقصود شناسایی ابعاد رهبری سازمانی شرکت‌های دانش‌بنیانِ ایرانی در گذار موفق به مرحله رشد سریع- مطالعه چند موردی [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 701-718]
  • انتظاری، یعقوب زیست‌بوم کارآفرینی نوآورانه: الگوی عمومی و پیام‌هایی برای ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 21-40]
  • ایمانی پور، نرگس شناسایی ابعاد شکل‌گیری قصد کارآفرینانه در افراد فقیر بر مبنای رویکرد قابلیت‌ها [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 361-380]
  • ایمانی پور، نرگس اهداف، باور ها و فرآیند تصمیم گیری فرشتگان کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 561-850]
  • ایمانی پور، نرگس واکاوی نقش مزیت‌های منطقه‌ای در ایجاد کسب‌وکارهای جدید [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 601-619]

ب

  • باقری مجد، روح اله تأثیر رهبری کارآفرینی بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی محرک‌های نوآورانه در آموزش عالی (دانشگاه سیستان‌وبلوچستان) [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 739-758]
  • باقری مجد، عادل تأثیر رهبری کارآفرینی بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی محرک‌های نوآورانه در آموزش عالی (دانشگاه سیستان‌وبلوچستان) [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 739-758]
  • بحرینی، محمد علی نقش‌های بنگاه جدید فناوری نانو در توسعۀ محصول جدید مشترک با شرکت صنعتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 41-60]
  • بذرافشان، جواد اولویت‌بندیِ پیشران‌های توسعۀ‌ اکوتوریسم کارآفرینانه با رویکرد توانمندسازی اجتماع‌محور [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 161-179]
  • بیات، سوده فرآیند مدیریت دانش بومی کسب‌وکارهای مردم محور صنایع‌دستی: موردکاوی عبا و گلیم‌بافی محله محمدیه نائین [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 261-280]

پ

  • پوربصیر، محمد مهدی مدل سازی و پیکره بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 541-560]

ت

  • تاکی، الهام شناسایی شایستگی‌های بازدارندة پایداری کارآفرینان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای فعال در صنایع غذایی) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 281-300]
  • ترابی، تقی عوامل نهادی رسمی و غیررسمی، کارآفرینی فرصت‌گرا و رشداقتصادی به روش گشتاور تعمیم‌یافته [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 521-539]
  • ترابی، ژیلا شناسایی چالش‌های ورودی مراکز خدمات توسعة کسب‌وکار ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 241-259]
  • تقوا، محمدرضا طراحی بوم مدل کسب‌و‌کار رسانه‌های اجتماعی نوپای بومی با جهت‌گیری راهبرد تمرکز پورتر [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 81-100]
  • تقوایی، سمیه تأثیر گرایش کارآفرینانه بر یادگیری راهبردی: تبیین نقش راهبرد اثرسازی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 301-320]
  • تقوی فرد، محمدتقی فرآیند مدیریت دانش بومی کسب‌وکارهای مردم محور صنایع‌دستی: موردکاوی عبا و گلیم‌بافی محله محمدیه نائین [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 261-280]

ج

  • جبارزاده، یونس بین‌المللی شدن شرکت‌های دانش‌بنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بین‌المللی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 461-479]
  • جلالی، علی اکبر تحلیل ابعاد بنگاه‌های مادرزاد بین‌المللی (بمب) حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 341-360]
  • جلالی، محمد ارزیابی عوامل مؤثر بر ظرفیت تاب‏ آوری کسب‏ و‏‏کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: قطعه‏ سازان صنعت خودرو) [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 421-440]

چ

  • چیت سازان، هستی ارزیابی عوامل مؤثر بر ظرفیت تاب‏ آوری کسب‏ و‏‏کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: قطعه‏ سازان صنعت خودرو) [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 421-440]
  • چیت سازان، هستی واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسب‌وکار [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 621-640]

ح

  • حجازی، سید رضا تحلیل جایگاه مفهوم برکت در کسب‌وکار [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 121-139]
  • حجازی، سیدرضا تأثیر گرایش کارآفرینانه بر یادگیری راهبردی: تبیین نقش راهبرد اثرسازی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 301-320]
  • حجازی، سیدرضا شناسایی عوامل تأثیرگذار در قصد کارآفرینانه اجتماعی در بستر اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 581-600]
  • حسنی پارسا، مجید واکاوی علل شکست توسعه خدمت جدید در اپراتورهای تلفن همراه ایران از منظر فرآیند توسعه [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 441-460]
  • حسینی، سید رسول چارچوبی برای توسعه کارآفرینی دانشگاهی در رشته‌های علوم انسانی در ایران [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 661-679]
  • حسینی نیا، غلامحسین تحلیلِ محتوای وضع موجودِ روش‌شناسی پژوهش‌های منتشرشده در مجله‌های برتر حوزه‌ی فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 641-660]
  • حنفی‌زاده، پیام واکاوی علل شکست توسعه خدمت جدید در اپراتورهای تلفن همراه ایران از منظر فرآیند توسعه [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 441-460]

خ

  • خنیفر، حسین ارایه الگوی آموزش مهارت محور جهت توسعه کارآفرینی رسانه ای [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 681-700]
  • خواستار، حمزه فرآیند مدیریت دانش بومی کسب‌وکارهای مردم محور صنایع‌دستی: موردکاوی عبا و گلیم‌بافی محله محمدیه نائین [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 261-280]

د

  • داوری، الهه تأثیر سیاست‌های کارآفرینی و محیط کسب‌وکار بر توسعۀ کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 321-339]
  • داوری، علی تأثیر سیاست‌های کارآفرینی و محیط کسب‌وکار بر توسعۀ کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 321-339]
  • داوری، علی ارزیابی عوامل مؤثر بر ظرفیت تاب‏ آوری کسب‏ و‏‏کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: قطعه‏ سازان صنعت خودرو) [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 421-440]
  • دهقانی اشکذری، محمدرضا واکاوی نقش مزیت‌های منطقه‌ای در ایجاد کسب‌وکارهای جدید [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 601-619]
  • دیانتی، مژگان تأثیرخودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصت‌ها:با ملاحظۀ نقش اشتیاق کارآفرینانۀ شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم‌وفناوری شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 61-80]

ر

  • رضاییان، علی اهداف، باور ها و فرآیند تصمیم گیری فرشتگان کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 561-850]
  • رضایی زاده، مرتضی شناسایی شایستگی‌های بازدارندة پایداری کارآفرینان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای فعال در صنایع غذایی) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 281-300]
  • رضوانی، مهران بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله) [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 141-160]
  • رضوانی، مهران واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسب‌وکار [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 621-640]
  • رمضانپور نرگسی، قاسم تأثیر سیاست‌های کارآفرینی و محیط کسب‌وکار بر توسعۀ کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 321-339]

ز

  • زارعی، عظیم تحلیل ابعاد بنگاه‌های مادرزاد بین‌المللی (بمب) حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 341-360]
  • زعفریان، رضا شناسایی چالش‌های ورودی مراکز خدمات توسعة کسب‌وکار ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 241-259]

س

  • سالارزهی، حبیب ا... اولویت‌بندیِ پیشران‌های توسعۀ‌ اکوتوریسم کارآفرینانه با رویکرد توانمندسازی اجتماع‌محور [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 161-179]
  • سخته، شقایق عوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 719-737]
  • سروری، رحیم بین‌المللی شدن شرکت‌های دانش‌بنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بین‌المللی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 461-479]
  • سلیمانی، غلامرضا شناسایی چالش‌های ورودی مراکز خدمات توسعة کسب‌وکار ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 241-259]
  • سوری، احسان تحلیل ابعاد بنگاه‌های مادرزاد بین‌المللی (بمب) حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 341-360]
  • سیدنقوی، میرعلی شناسایی ابعاد رهبری سازمانی شرکت‌های دانش‌بنیانِ ایرانی در گذار موفق به مرحله رشد سریع- مطالعه چند موردی [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 701-718]

ش

  • شائمی برزکی، علی تأثیر کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب‌وکار: نقش قابلیت‌های پویای سازمان و آشفتگی محیط کسب‌وکار در شرکت‌های دانش بنیان استان اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]
  • شرفی، وحید شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان نسبت به کارآفرینی فرهنگی با استفاده از روش کیو [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 481-500]
  • شریفی، سیدمهدی ارایه الگوی آموزش مهارت محور جهت توسعه کارآفرینی رسانه ای [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 681-700]
  • شکریه، محمودمهرداد شناسایی و دسته‌بندی عوامل تعیین‌کنندۀ عملکرد نوآوری بنگاه‌های بخش مواد پیشرفته در ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 181-200]
  • شهریاری، سلطانعلی تأثیر سرمایۀ فکری بر دوسوتوانی سازمانی: نقش تعدیل‌گر فرهنگ نوآورانه (مورد مطالعه: ‌صنعت برق در کشور) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 381-400]

ص

  • صفری، علی تأثیر کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب‌وکار: نقش قابلیت‌های پویای سازمان و آشفتگی محیط کسب‌وکار در شرکت‌های دانش بنیان استان اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]
  • صلواتیان، سیاوش طراحی بوم مدل کسب‌و‌کار رسانه‌های اجتماعی نوپای بومی با جهت‌گیری راهبرد تمرکز پورتر [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 81-100]
  • صنوبر، ناصر بین‌المللی شدن شرکت‌های دانش‌بنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بین‌المللی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 461-479]
  • صوفیه، جمال تحلیلِ محتوای وضع موجودِ روش‌شناسی پژوهش‌های منتشرشده در مجله‌های برتر حوزه‌ی فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 641-660]
  • صیدیوسفی، معصومه شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان نسبت به کارآفرینی فرهنگی با استفاده از روش کیو [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 481-500]
  • صیدیوسفی، ناهید شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان نسبت به کارآفرینی فرهنگی با استفاده از روش کیو [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 481-500]

ض

  • ضرغام بروجنی، حمید فرآیند مدیریت دانش بومی کسب‌وکارهای مردم محور صنایع‌دستی: موردکاوی عبا و گلیم‌بافی محله محمدیه نائین [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 261-280]
  • ضیاء، بابک بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله) [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 141-160]
  • ضیاء، بابک واکاوی نقش مزیت‌های منطقه‌ای در ایجاد کسب‌وکارهای جدید [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 601-619]

ط

  • طالبی، کامبیز واکاوی فرآیند انتقال دانش در کسب‌وکارهای خانوادگی: رویکرد نظریة داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 201-220]
  • طالبی کوهستانی، محمدرضا شناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه بر مبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان تهران و البرز) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 221-240]
  • طبائیان، سید کمال چارچوبی برای توسعه کارآفرینی دانشگاهی در رشته‌های علوم انسانی در ایران [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 661-679]
  • طباطبائیان، سید حبیب‌اله شناسایی و دسته‌بندی عوامل تعیین‌کنندۀ عملکرد نوآوری بنگاه‌های بخش مواد پیشرفته در ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 181-200]
  • طباطبائیان، سید حبیب‌اله واکاوی علل شکست توسعه خدمت جدید در اپراتورهای تلفن همراه ایران از منظر فرآیند توسعه [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 441-460]

ع

  • عربیون، ابوالقاسم مدل سازی و پیکره بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 541-560]
  • عسکری فر، کاظم ارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندی‌های کارآفرینانه در دانش-آموزان با میانجی‌گری ویژگی‌های شخصیتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]
  • عطایی، محمد شناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه بر مبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان تهران و البرز) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 221-240]
  • علوی، سید مسلم ارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندی‌های کارآفرینانه در دانش-آموزان با میانجی‌گری ویژگی‌های شخصیتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]
  • علیزاده، مهدی تحلیل جایگاه مفهوم برکت در کسب‌وکار [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 121-139]

غ

  • غفوری، سید محمد حسین شناسایی ابعاد رهبری سازمانی شرکت‌های دانش‌بنیانِ ایرانی در گذار موفق به مرحله رشد سریع- مطالعه چند موردی [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 701-718]

ف

  • فیض، داود تحلیل ابعاد بنگاه‌های مادرزاد بین‌المللی (بمب) حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 341-360]

ق

  • قاسمی، محمد اولویت‌بندیِ پیشران‌های توسعۀ‌ اکوتوریسم کارآفرینانه با رویکرد توانمندسازی اجتماع‌محور [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 161-179]

ک

  • کاشف آذر، رامین تحلیل جایگاه مفهوم برکت در کسب‌وکار [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 121-139]
  • کریمی، آصف تأثیرخودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصت‌ها:با ملاحظۀ نقش اشتیاق کارآفرینانۀ شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم‌وفناوری شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 61-80]
  • کریمی، آصف عوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 719-737]

گ

  • گودرزی، ریحانه چارچوبی برای توسعه کارآفرینی دانشگاهی در رشته‌های علوم انسانی در ایران [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 661-679]
  • گودرزی، میلاد طراحی بوم مدل کسب‌و‌کار رسانه‌های اجتماعی نوپای بومی با جهت‌گیری راهبرد تمرکز پورتر [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 81-100]

م

  • مبارکی، محمد حسن اهداف، باور ها و فرآیند تصمیم گیری فرشتگان کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 561-850]
  • مبینی دهکردی، علی نقش‌های بنگاه جدید فناوری نانو در توسعۀ محصول جدید مشترک با شرکت صنعتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 41-60]
  • مبینی دهکردی، علی مدل سازی و پیکره بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 541-560]
  • مبینی دهکردی، علی تحلیلِ محتوای وضع موجودِ روش‌شناسی پژوهش‌های منتشرشده در مجله‌های برتر حوزه‌ی فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 641-660]
  • محبت طلب، علی بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله) [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 141-160]
  • محمدکاظمی، رضا شناسایی ابعاد شکل‌گیری قصد کارآفرینانه در افراد فقیر بر مبنای رویکرد قابلیت‌ها [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 361-380]
  • محمدکاظمی، رضا واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسب‌وکار [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 621-640]
  • محمدی، اسفندیار شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان نسبت به کارآفرینی فرهنگی با استفاده از روش کیو [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 481-500]
  • محمدی الیاسی، قنبر شناسایی چالش‌های ورودی مراکز خدمات توسعة کسب‌وکار ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 241-259]
  • محمدی الیاسی، قنبر سنخ شناسی التزام رهبران کارآفرین به اخلاق کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 401-420]
  • محمدی خیاره، محسن بررسی تأثیر فرار مالیاتی و فساد برکارآفرینی: مورد مطالعه کشورهای OECD [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 501-520]
  • محمودزاده، سید محتبی شناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه بر مبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان تهران و البرز) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 221-240]
  • محمودزاده، محمود عوامل نهادی رسمی و غیررسمی، کارآفرینی فرصت‌گرا و رشداقتصادی به روش گشتاور تعمیم‌یافته [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 521-539]
  • مرادزاده، عبدالباسط اولویت‌بندیِ پیشران‌های توسعۀ‌ اکوتوریسم کارآفرینانه با رویکرد توانمندسازی اجتماع‌محور [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 161-179]
  • مرادی، مسعود شناسایی ابعاد شکل‌گیری قصد کارآفرینانه در افراد فقیر بر مبنای رویکرد قابلیت‌ها [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 361-380]
  • مشایخ، جواد شناسایی و دسته‌بندی عوامل تعیین‌کنندۀ عملکرد نوآوری بنگاه‌های بخش مواد پیشرفته در ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 181-200]
  • معمارنژاد، عباس عوامل نهادی رسمی و غیررسمی، کارآفرینی فرصت‌گرا و رشداقتصادی به روش گشتاور تعمیم‌یافته [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 521-539]
  • مقیمی، سیدمحمد ارایه الگوی آموزش مهارت محور جهت توسعه کارآفرینی رسانه ای [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 681-700]
  • مهدی پور، یوسف تأثیر رهبری کارآفرینی بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی محرک‌های نوآورانه در آموزش عالی (دانشگاه سیستان‌وبلوچستان) [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 739-758]
  • مودتی، مهدیه عوامل نهادی رسمی و غیررسمی، کارآفرینی فرصت‌گرا و رشداقتصادی به روش گشتاور تعمیم‌یافته [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 521-539]
  • میگون پوری، محمد رضا نقش‌های بنگاه جدید فناوری نانو در توسعۀ محصول جدید مشترک با شرکت صنعتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 41-60]
  • میگون پوری، محمد رضا مدل سازی و پیکره بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 541-560]

ن

  • نظری توکلی، سعید سنخ شناسی التزام رهبران کارآفرین به اخلاق کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 401-420]
  • نوتاش، هادی شناسایی شایستگی‌های بازدارندة پایداری کارآفرینان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای فعال در صنایع غذایی) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 281-300]
  • نوری، پوریا واکاوی فرآیند انتقال دانش در کسب‌وکارهای خانوادگی: رویکرد نظریة داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 201-220]

و

  • وکیلی، یوسف تأثیر سرمایۀ فکری بر دوسوتوانی سازمانی: نقش تعدیل‌گر فرهنگ نوآورانه (مورد مطالعه: ‌صنعت برق در کشور) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 381-400]

ه

  • هاشمی نکو، سید علیرضا اهداف، باور ها و فرآیند تصمیم گیری فرشتگان کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 561-850]
  • هندیجانی فرد، مرتضی شناسایی عوامل تأثیرگذار در قصد کارآفرینانه اجتماعی در بستر اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 581-600]

ی

  • یعقوبی، نورمحمد اولویت‌بندیِ پیشران‌های توسعۀ‌ اکوتوریسم کارآفرینانه با رویکرد توانمندسازی اجتماع‌محور [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 161-179]