ابراهیمی، فاطمه، ارتضایی، بهناز، اکرمی، ناهید. (1396). مقایسه ویژگیهای شخصیتی و سبکهای کنارآمدن در هنرمندان و افراد عادی، رویش روانشناسی، 6(3): 36-19.
احمدپور، محمود، مطلبی، مهرنوش. (1390). ارائه مدل یادگیری مادام العمرکارآفرینی با رویکرد تلفیقی (ارائه شده توسط کنسرسیوم آموزش کارآفرینی)، ماهنامه کار وجامعه، 134: 21-37.
احمدپور ارده جانی، مژگان، فلاحتی، لیلا. (1391). مطالعه میانرشتهای: رابطه جو سازمانی (باز و بسته) مدارس بر وضعیت سلامت روان و شخصیت هنرآموزان هنرستانها، مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی، 4(4): 163-145.
احمدی، عزتاله، گروسی فرشی، میرتقی، شیخ علی زاده، سیاوش. (1385). بررسی عوامل موثر بر خودباوری دانشآموزان، پژوهشهای نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، 1(3-2): 31-11.
آراستی، زهرا؛ قدوسی، سمیرا؛ باقری، افسانه (1395). تأثیر آموزش کارآفرینی از طریق روش داستان سرایی بر نگرش کارآفرینانه دانشآموزان مقطع ابتدایی، توسعه کارآفرینی، 9 (4): 593-612.
آقاجانی، حسنعلی، گنجه خور، زیبا. (1392). تبیین نقش ویژگیهای روانشناختی کارآفرینان بر فرآیند کارآفرینی مستقل (مورد مطالعه: کارآفرینان استان مازندران)، پژوهش نامه مدیریت تحول (پژوهش نامه مدیریت)، 2(4): 118-140.
اوبالاسی، آناهیتا، حسینی نسب، سید داود. (1393). بررسی تأثیر آموزش روش مونته سوری بر خلاقیت کودکان پیش دبستانی 4 و 5 ساله شهر تبریز، نشریه علمی پژوهشی آموزش و ارزشیابی، 7(28): 98-81.
بدری، مریم، شیخ، مهدی، احمدی، خدابخش و طباطبایی، سیدموسی. (1392). اثر بخشی آموزش تفکر واگرا بر خلاقیت کودکان، ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 3(1): 55-70.
چراغ چشم، عباس. (1386). بررسی تأثیر شیوههای تدریس مبتنی بر تکنیکهای خلاقیت در آموزش و یادگیری دانشآموزان، دوفصلنامه تربیت اسلامی، 3(5): 36-7.
خسرویپور، بهمن، برادران، مسعود، عابدی، بهرام. (1394). رابطه ویژگیهای روانشناختی کارآفرینانه با روحیه کارآفرینی دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان، پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، 7(35): 41-30.
ربانی، رسول، نوروزی، رضاعلی. (1386). نقش و بازی: تحلیلی بر دیدگاههای کنش متقابل نمادی در تعلیم و تربیت، مجله پژوهشی علوم انسانی دانشگاه اصفهان، 2 (23): 14-1.
زارع، حسین، آگاه هریس، مژگان، بیات، مریم. (1389). خلاقیت و رگههای شخصیت در دانشجویان، روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، 7(26): 164-155.
منطقی، مرتضی. (1391). بررسی تأثیر آموزش خلاقیت بر دانشآموزان پیش دبستان و دبستانی، پژوهشهای برنامه درسی، 2(1): 1-28.
میرمحمدرضایی، سیده زهرا و قلی پور، ماجده. (1395). سنجش روحیه کارآفرینی و عوامل مؤثر بر آن در بین جوانان مهارتآموخته دوره کارآفرینی در مقایسه با کارآموزان آموزشندیده اداره کل آموزش فنی و حرفهای زنجان، فصلنامه مطالعات جامعه شناختی جوانان، 6(21): 186-157.
هوشمندان مقدم فرد، زهرا، رضوانفر، احمد. (1394). عوامل موثر بر روحیه کارآفرینی هنرجویان هنرستانهای کشاورزی استان زنجان، پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، 8(3)، پیاپی 31: 11-26.
Antonio, T., Lanawati, S., Wiriana, T. A., & Christina, L. (2014). Correlations Creativity, Intelligence, Personality, and Entrepreneurship Achievement. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 115: 251-257.
Boz, A., & Ergeneli, A. (2014). Women entrepreneurs’ personality characteristics and parents’ parenting style profile in Turkey. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 109: 92-97.
Gudonavičius, L., & Fayomi, J. O. (2014). The Relation between Entrepreneurial Personality and Strategic Decision Making. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 156: 24-29.
Haeyen, S., Van Hooren, S., van der Veld, W.M., Hutschemaekers, G. (2018). Promoting mental health versus reducing mental illness in art therapy with patients with personality disorders: A quantitative study. The Arts in Psychotherapy, 58: 11-16.
İrengün, O., & Arıkboğa, Ş. (2015). The Effect of Personality Traits on Social Entrepreneurship Intentions: A Field Research. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 195: 1186-1195.
Ismail, V. Y., & Zain, E. (2015). The Portrait of Entrepreneurial Competence on Student Entrepreneurs. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 169: 178-188.
Jones, C., & English, J. (2004). A contemporary approach to entrepreneurship education. Education+ training, 46(8/9): 416-423.
Olugbola S.A. (2017). Exploring entrepreneurial readiness of youth and startup success components: Entrepreneurship training as a moderator.
Journal of Innovation & Knowledge, 2(3): 155-171.
Oosterbeek, H., Van Praag, M., & Ijsselstein, A. (2010). The impact of entrepreneurship education on entrepreneurship skills and motivation. European economic review, 54(3): 442-454.
Peterman, N. E., & Kennedy, J. (2003). Enterprise education: Influencing student perceptions of entrepreneurship. Entrepreneurship theory and practice, 28(2): 129-144.
Royo, M. A., Sarip, A., & Shaari, R. (2015). Entrepreneurship traits and social learning process: an overview and research agenda. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 171: 745-753.
Runco, M., Acar, S., Cayirdag, N. (2017). A closer look at the creativity gap and why students are less creative at school than outside of school, Thinking Skills and Creativity, 24(3): 242-249.
Saiz-Alvarez, J. M., Martínez, A. C., & Martínez, C. C. A. (2014). An Entrepreneurial Well-being Model based on GEM Data for Spain. IJIMAI, 2(5): 38-47.
Yurtkoru, E. S., Acar, P., & Teraman, B. S. (2014). Willingness to take risk and entrepreneurial intention of university students: An empirical study comparing private and state universities. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 150: 834-840.