ابطحی، طه؛ قلیزاده، آذر و تقیپور، فائزه (1394). تدوین مدل کارآفرینی فرهنگی در سازمان میراث فرهنگی و صنایعدستی و گردشگری استان اصفهان، چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری.
احمدپورداریانی، محمود؛ مقیمی، سیدمحمد (1391). مبانی کارآفرینی، چاپ چهاردهم، تهران: نشر فراندیش.
اسکوئیان، معصومه (1391). بررسی عوامل درونسازمانی مؤثر بر کارآفرینی سازمانی، کنفرانس ملی کارآفرینی و کسبوکارهای دانش بنیان، مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه مازندران، 19-1.
افروغ، محمد (1394). اقتصاد خلاق و کارآفرینی بومی هنر در دستبافتههای عشایری قشقایی، همایش ملی فرش دستباف خراسان جنوبی دانشگاه بیرجند، 996-978.
پیرو، سعید؛ میرغفوری، سیدحبیبالله (1393). تحلیلی بر عوامل حیاتی موفقیت در حوزهی کارآفرینی فرهنگی، فصلنامه مطالعات فرهنگ- ارتباطات، 15(26): 59-78.
خوشگویانفرد، علیرضا (1390). روششناسی کیو، تهران، انتشارات مرکز تحقیقات صداوسیما.
سلجوقی، خسرو (1388). فرهنگ کارآفرینی؛ کارآفرینی فرهنگی؛ اهمیت، ضرورت و جایگاه، کتاب ماه علوم اجتماعی، 23(2): 58-75.
صالحنیا، نرگس؛ دهنوی، جلال و حقنژاد، امین (1389). نقش فرهنگ در توسعهی اقتصادی، ماهنامه مهندسی فرهنگی،4(43): 7-66.
طاووسی، تقی؛ اسلامفرد، فاطمه؛ قنبری، سیروس و حسینپور، مریم (1391). نقش تعاونیهای صنایعدستی در توسعه کارآفرینی و امنیت شهرهای مرزی ایران، همایش ملی شهرهای مرزی و امنیت چالشها و رهیافتها، دانشگاه سیستان و بلوچستان.
طغرایی، محمدتقی؛ رضوانی، مهران؛ مبارکی، محمدحسن؛ یداللهی فارسی، جهانگیر و میرزایی، زینب (1395). شناسایی عوامل محیطی مؤثر بر کارآفرینی فرهنگی در صنایعدستی عشایری، فصلنامه اقتصاد فضا و توسعه روستایی، 5(3): 19-36.
عبداللهیاصل، خدیجه؛ شاهنوشی، مجتبی (1396). موانع کارآفرینی فرهنگی زنان شاغل در آموزشوپرورش نجفآباد، ماهنامه نوآوری، توسعه و کسبوکار، 5: 11-28.
کرباسی، علیرضا؛ یعقوبی، مرتضی (1389). بررسی بازارهای تعاونیهای صنایعدستی استان سیستان و بلوچستان، تعاون، 12(3): 5-22.
کریمی،آصف؛ بوذرجمهری، شهریار(1292). تحلیل موانع تأمین مالی برای شرکتهای کوچک و متوسط، توسعه کارآفرینی، 6(1): 125-144.
کیاسی، سهیلا؛ برومند، زهرا (1388). بررسی و ارزیابی راهبردهای کارآفرینی فرهنگی(موسسههای فرهنگی و هنری کشور) و ارائه مدل مطلوب، فصلنامه مدیریت فرهنگی، 3(4): 75-94.
مشگی، الناز (1392). کارآفرینی فرهنگی، دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی.
ملکی مینباش رزگاه، مرتضی؛ شرفی، وحید (1395). شناسایی و دستهبندی ذهنیت کارآفرینان در مورد بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش کیو، توسعه کارآفرینی، 9(3): 551- 533.
موسوی بازرگانی، سیدجلال (1390). کارآفرینی فرهنگی در تهران: بررسی موانع و سیاستهای مناسب، تهران: جامعه و فرهنگ.
Aageson, T. (2009). The Economic impact of art and cultural enterprises on local economics and the role of the cultural entrepreneur, silver city, new mexico,12(1): 18-21.
Arzubiaga, U., Kotlar, J., De Massis, A., Maseda, A., & Iturralde, T. (2018). Entrepreneurial orientation and innovation in family SMEs: unveiling the (actual) impact of the Board of Directors. Journal of Business Venturing, 23: 199-206
Audretsch, D.(2012). Entrepreneurship research. Management Decision, 50(5): 755-764.
Beckman, G. D., & Essig, L. (2012). Arts entrepreneurship: A conversation. Artivate: A Journal of Entrepreneurship in the Arts, 1(1): 1-8.
Benita, F., & Urzua, C. (2017). Efficient creativity in Mexican metropolitan areas. Journal of Economic Modeling, 12 (1): 1–9.
Calcagno, M., & Panozzo, F.(2013). Cultural entrepreneurship in creative Atmospheres. Journal of Entrepreneurship education,9(4): 381-390.
Casson, M. (2005). Entrepreneurship and the theory of the firm. Journal of Economic Behavior & Organization, 58(2): 327-348.
Colino, A., Benito-Osorio, D., & Rueda-Armengot, C. (2014). Entrepreneurship culture, total factor productivity growth and technical progress: Patterns of convergence towards the technological frontier. Journal of Technological Forecasting and Social Change, 88: 349-359.
Crecente-Romero, F., Giménez-Baldazo, M., & Rivera-Galicia, L. F. (2018). Can entrepreneurship channel over qualification in young university graduates in the European Union? Journal of Business Research, 89: 223-228.
Estrin, Saul., & Mickiewicz, Tomasz. (2011). Institutions and female entrepreneurship. Journal of Small business economics, 37(4): 397-415.
Fatou, J. (2011). Reconsidering cultural entrepreneurship: hip hop music economy and social change in Senegal, francophone West Africa. London school of economics and political science.
Gehman, J., & francois S. J. (2017). Cultural entrepreneurship: from making culture to cultural making. Journal of Innovation & management, 23: 760-781.
Hagoort, G. (2010). Cultural entrepreneurship: On the freedom to create art and the freedom of enterprise. Journal of Economics and Entrepreneurship Studies, 13(3): 409-414.
Huarng, K. H. (2013). A two-tier business model and its realization for entrepreneurship. Journal of business research, 66(10): 2102-2105.
Jeesicum, T. (2009). Designing a Model Cultural Entrepreneurship in Creative Industries, Journal of Culture and creativity, 8(1): 430-441.
Klamer, A. (2011). Cultural Entrepreneurship. The Review of Austrian Economics, 24(2): 141-156.
Nikakhtar. R. & Samadi Afshar. B. (2015). A study of the relationship between organizational culture and intrapreneurship in companies producing biological products in Fars province, Journal of science and today’s world, 4(2):62-66.
Shane, S. (2003). A general theory of entrepreneurship: The individual-opportunity nexus. The Review of Austrian Economics, 16(1), 25-43.
Shindina, Tatyana., Lysenko, Yevgeniy., & Orlova, Nina. (2015). Entrepreneurs’ Training in Innovation-Oriented Society. Social and Behavioral Sciences, 214: 1098-1108.
Velilla, J., Molina, J., & Ortega, R. (2018). Why older workers become entrepreneurs? International evidence using fuzzy set methods. The Journal of the Economics of Ageing 12 (2): 88–95.
Virginia, B., & Carlos, A. (2018). Entrepreneurial intention among engineering students: The role of entrepreneurship education, European Research on Management and Business Economics 21 (3): 244–248.
Walmsley, B.(2011). Key issues in the arts and entertainment industry. Good fellow Pub. Limited.