آموزش الکترونیکی کارآفرینیتبیین نقش مؤلفههای فردی، محیطی و سیستمی در موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 61-79]
آموزش کارآفرینیتبیین نقش مؤلفههای فردی، محیطی و سیستمی در موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 61-79]
آموزش کارآفرینیشناسایی شایستگیهای کارآفرینانه با تأکید بر معلولان جسمی- حرکتی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 473-492]
ادراک از خطرتأثیر اعتمادبهنفس بیشازحد و خوشبینی بر تصمیم به شروع فعالیتهای نوآورانه؛ نقش میانجی ادراک از خطر [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 531-550]
ارزشآفرینیفرایند خلق و کشف فرصت کارآفرینانه [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 215-231]
ارزشگذاریشناسایی و سطح بندی عوامل مؤثر بر ارزشگذاری کسبوکارهای جدید توسط سرمایهگذاران مخاطرهآمیز [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 591-609]
استانداردسازیبررسی عوامل مؤثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 631-648]
استان لرستانتأثیر راهبردهای نوآوری بر توسعة کارآفرینی سازمانی: با میانجی قابلیتهای یادگیری سازمان (مورد مطالعه: شهرکهای صنعتی استان لرستان) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 313-332]
اشتیاق کارآفرینانهشناسایی تأثیر هوش معنوی بر اشتیاق کارآفرینانه با نقش میانجی هویت ایدهآل کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان مستقر در پارکهای علم و فناوری شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 453-472]
اعتمادبهنفس بیشازاندازهشناسایی موقعیتهای مثبت اعتمادبهنفس بیشازاندازه در کارآفرینان ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 101-117]
اعتمادبهنفس بیشازحدتأثیر اعتمادبهنفس بیشازحد و خوشبینی بر تصمیم به شروع فعالیتهای نوآورانه؛ نقش میانجی ادراک از خطر [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 531-550]
اکتشافبررسی تاثیر دو سوتوانی سازمانی بر کارآفرینی راهبردی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 767-786]
انتقال دانشتأثیر ساختار خوشههای صنعتی بر کارآفرینی در کسبوکارهای خوشه (مورد مطالعه: خوشة صنعتی فلزات گرانبها و سنگهای قیمتی اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 649-668]
ایرانارائة الگوی توسعة پایدار خوشههای کسب و کار در ایران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 41-59]
ایرانطراحی مدل توسعة بازار صنایع کوچک و متوسط (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 21-40]
ب
بازارگراییتأثیر گرایش کارآفرینانه و راهبرد رقابتی بر بازارگرایی در راستای بهبود عملکرد و ایجاد مزیت رقابتی پایدار [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 81-100]
بازاریابی داخلیارتباط میان رهبری تحولآفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 571-590]
بازاریابی و فروشاولویتبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی و فروش محصول جدید در کسبوکارهای کوچک و متوسط حوزة زیست- فناوری غذایی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 333-352]
بهرهبرداریبررسی تاثیر دو سوتوانی سازمانی بر کارآفرینی راهبردی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 767-786]
پ
پارک علم و فناوریعناصر کلیدی موثر بر توسعه کارآفرینی فناورانه در شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری در ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 749-766]
پارک های علم و فناوری دانشگاه های دولتیطراحی الگوی کارآمد شایستگی مدیران پارکهای علم و فناوری دانشگاههای دولتی ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 729-748]
ت
تئوری منبعمحورشناسایی و تحلیل راهبرد های کارآفرینانه در صنایع غذایی منتخب [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 611-629]
تجاریسازیبررسی عوامل مؤثر بر موفقیت شرکتهای زایشی دانشگاهی (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 119-137]
تصمیمگیری اخلاقیتأثیر عوامل محیطی بر تصمیمگیری اخلاقی در کسبوکارهای نوپا [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 175-193]
تعصبات شناختیتأثیر اعتمادبهنفس بیشازحد و خوشبینی بر تصمیم به شروع فعالیتهای نوآورانه؛ نقش میانجی ادراک از خطر [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 531-550]
تفکر اثرسازانهنقش تفکر کارآفرینانه بر راهبردهای رشد در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 195-214]
تفکر علینقش تفکر کارآفرینانه بر راهبردهای رشد در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 195-214]
تمایل به کارآفرینیبررسی رابطة سبکهای حل مسئله و تمایل به کارآفرینی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 139-158]
توسعة بازار صنایع کوچک و متوسططراحی مدل توسعة بازار صنایع کوچک و متوسط (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 21-40]
توسعة پایدارارائة الگوی توسعة پایدار خوشههای کسب و کار در ایران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 41-59]
توسعة کارآفرینیتأثیر راهبردهای نوآوری بر توسعة کارآفرینی سازمانی: با میانجی قابلیتهای یادگیری سازمان (مورد مطالعه: شهرکهای صنعتی استان لرستان) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 313-332]
توسعة محصول جدیداولویتبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی و فروش محصول جدید در کسبوکارهای کوچک و متوسط حوزة زیست- فناوری غذایی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 333-352]
توسعة محصول جدیدارزیابی مؤلفههای مدیریت زنجیرة تأمین کارآفرینانة مرتبط با فرایند توسعة محصول جدید (مورد مطالعه: شرکتهای کارآفرین فعال در صنعت شویندة ایران) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 513-530]
توسعة منطقهایارائة الگوی توسعة پایدار خوشههای کسب و کار در ایران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 41-59]
ج
جامعهفراترکیب جایگاه مسئولیت اجتماعی کسبوکار در ادبیات پژوهش معاصر سازمان در ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 353-369]
چ
چابکیطراحی مدل کسبوکار برای چابکی سازمان (مطالعة موردی: شرکت خودروسازی سایپا) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 273-292]
خ
خلق بیبدیل (ناولتی)نگاهی معرفتشناختی به جایگاه و منشأ ناولتی در توسعة اقتصادی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 413-431]
خودشناسیاعتبارسنجی ابعاد شور کارآفرینی دانشجویان: جستاری روانشناختی در تحول آموزشهای کارآفرینی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 293-311]
خوشبینیتأثیر اعتمادبهنفس بیشازحد و خوشبینی بر تصمیم به شروع فعالیتهای نوآورانه؛ نقش میانجی ادراک از خطر [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 531-550]
خوشههای صنعتیتأثیر ساختار خوشههای صنعتی بر کارآفرینی در کسبوکارهای خوشه (مورد مطالعه: خوشة صنعتی فلزات گرانبها و سنگهای قیمتی اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 649-668]
خوشههای کسب وکارارائة الگوی توسعة پایدار خوشههای کسب و کار در ایران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 41-59]
د
دانشجویان کشاورزیاعتبارسنجی ابعاد شور کارآفرینی دانشجویان: جستاری روانشناختی در تحول آموزشهای کارآفرینی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 293-311]
دانشجویان کشاورزیبررسی آثار مستقیم، غیرمستقیم و تعدیلی محیط نهادی بر قصد کارآفرینانة دانشجویان کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 371-390]
دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعیبررسی رابطة سبکهای حل مسئله و تمایل به کارآفرینی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 139-158]
دانشگاهبررسی عوامل مؤثر بر موفقیت شرکتهای زایشی دانشگاهی (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 119-137]
دانشگاه بوعلی سیناتأثیرپذیری کارآفرینی اجتماعی از رهبری هوشمند با نقش میانجی یادگیری سازمانی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 493-512]
دوسوتوانی سازمانیبررسی عوامل مؤثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 631-648]
دوسوتوانی سازمانیبررسی تاثیر دو سوتوانی سازمانی بر کارآفرینی راهبردی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 767-786]
ر
راهبرد کارآفرینانهشناسایی و تحلیل راهبرد های کارآفرینانه در صنایع غذایی منتخب [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 611-629]
راهبردهای رشدنقش تفکر کارآفرینانه بر راهبردهای رشد در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 195-214]
راهبردهای رقابتیتأثیر گرایش کارآفرینانه و راهبرد رقابتی بر بازارگرایی در راستای بهبود عملکرد و ایجاد مزیت رقابتی پایدار [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 81-100]
راهبردهای نوآوریتأثیر راهبردهای نوآوری بر توسعة کارآفرینی سازمانی: با میانجی قابلیتهای یادگیری سازمان (مورد مطالعه: شهرکهای صنعتی استان لرستان) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 313-332]
رهبریتأثیر رهبری معنوی بر کارآفرینی سازمانی بین کارکنان دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 709-727]
رهبری تحولآفرینارتباط میان رهبری تحولآفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 571-590]
رهبری معنویتأثیر رهبری معنوی بر کارآفرینی سازمانی بین کارکنان دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 709-727]
رهبری هوشمندتأثیرپذیری کارآفرینی اجتماعی از رهبری هوشمند با نقش میانجی یادگیری سازمانی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 493-512]
رویکرد ترکیبی AHP-TOPSISارزیابی مؤلفههای مدیریت زنجیرة تأمین کارآفرینانة مرتبط با فرایند توسعة محصول جدید (مورد مطالعه: شرکتهای کارآفرین فعال در صنعت شویندة ایران) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 513-530]
ز
زنجیرة تأمین کارآفرینانهارزیابی مؤلفههای مدیریت زنجیرة تأمین کارآفرینانة مرتبط با فرایند توسعة محصول جدید (مورد مطالعه: شرکتهای کارآفرین فعال در صنعت شویندة ایران) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 513-530]
زیست- فناوری غذاییاولویتبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی و فروش محصول جدید در کسبوکارهای کوچک و متوسط حوزة زیست- فناوری غذایی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 333-352]
س
سازمانشاپرک بهمثابة کارآفرینی فناورانه در سازمانهای بزرگ عمومی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 393-411]
سبک شناختیﺗأﺛﯿﺮ ﺳﺮﻣﺎﯾة اجتماعی ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﺎﻧﻪ (مطالعۀ موردی: داﻧﺸﺠﻮﯾﺎنﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ داﻧﺸﮑﺪة ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﺑﺮق و ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
سبکهای حل مسئلهبررسی رابطة سبکهای حل مسئله و تمایل به کارآفرینی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 139-158]
سرمایهگذاری مخاطرهآمیزشناسایی و سطح بندی عوامل مؤثر بر ارزشگذاری کسبوکارهای جدید توسط سرمایهگذاران مخاطرهآمیز [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 591-609]
سوگیری تصمیمگیریشناسایی موقعیتهای مثبت اعتمادبهنفس بیشازاندازه در کارآفرینان ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 101-117]
ش
شاپرکشاپرک بهمثابة کارآفرینی فناورانه در سازمانهای بزرگ عمومی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 393-411]
شایستگیطراحی الگوی کارآمد شایستگی مدیران پارکهای علم و فناوری دانشگاههای دولتی ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 729-748]
شایستگیهای کارآفرینانهشناسایی شایستگیهای کارآفرینانه با تأکید بر معلولان جسمی- حرکتی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 473-492]
شایستگیهای کارآفرینانهتأثیر شایستگیهای کارآفرینانه در شکلگیری هوشیاری کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای خدمات مشاورة کشاورزی استان کرمان) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 551-570]
شرکت خدمات مشاورة کشاورزیتأثیر شایستگیهای کارآفرینانه در شکلگیری هوشیاری کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای خدمات مشاورة کشاورزی استان کرمان) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 551-570]
شرکت دانش بنیانعناصر کلیدی موثر بر توسعه کارآفرینی فناورانه در شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری در ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 749-766]
شرکتهای زایشیبررسی عوامل مؤثر بر موفقیت شرکتهای زایشی دانشگاهی (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 119-137]
شهرستان ارومیهموانع راهاندازی و گسترش کسبوکارهای خانگی در مناطق روستایی شهرستان ارومیه [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 433-451]
شهرک علمی- تحقیقاتی اصفهانبررسی عوامل مؤثر بر موفقیت شرکتهای زایشی دانشگاهی (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 119-137]
شور کارآفرینانهاعتبارسنجی ابعاد شور کارآفرینی دانشجویان: جستاری روانشناختی در تحول آموزشهای کارآفرینی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 293-311]
ص
صنایع غذاییشناسایی و تحلیل راهبرد های کارآفرینانه در صنایع غذایی منتخب [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 611-629]
صنایع غذایی و آشامیدنیطراحی مدل توسعة بازار صنایع کوچک و متوسط (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 21-40]
صنایع کاشی و سرامیکنقش تفکر کارآفرینانه بر راهبردهای رشد در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 195-214]
صنایع کوچک و متوسططراحی مدل توسعة بازار صنایع کوچک و متوسط (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 21-40]
عملکردتأثیر گرایش کارآفرینانه و راهبرد رقابتی بر بازارگرایی در راستای بهبود عملکرد و ایجاد مزیت رقابتی پایدار [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 81-100]
عملکردبررسی عوامل مؤثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 631-648]
عملکرد کارآفرینانة سازمانیقابلیت شبکهسازی و عملکرد کارآفرینانة سازمانی: تبیین نقش گرایشهای راهبردی سازمانی (مورد مطالعه: شرکتهای ارائهکنندة تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی به بخش معدن و صنایع معدنی ایران) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 159-174]
عوامل محیطیتأثیر عوامل محیطی بر تصمیمگیری اخلاقی در کسبوکارهای نوپا [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 175-193]
عوامل موفقیتتبیین نقش مؤلفههای فردی، محیطی و سیستمی در موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 61-79]
ف
فراترکیبفراترکیب جایگاه مسئولیت اجتماعی کسبوکار در ادبیات پژوهش معاصر سازمان در ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 353-369]
فرایند اقتصادیفرایند خلق و کشف فرصت کارآفرینانه [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 215-231]
فرصتهای کارآفرینیتأثیر شایستگیهای کارآفرینانه در شکلگیری هوشیاری کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای خدمات مشاورة کشاورزی استان کرمان) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 551-570]
فرنچایزبررسی عوامل مؤثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 631-648]
فعالیتهای نوآورانهتأثیر اعتمادبهنفس بیشازحد و خوشبینی بر تصمیم به شروع فعالیتهای نوآورانه؛ نقش میانجی ادراک از خطر [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 531-550]
فلزات گرانبها و سنگهای قیمتی اصفهانتأثیر ساختار خوشههای صنعتی بر کارآفرینی در کسبوکارهای خوشه (مورد مطالعه: خوشة صنعتی فلزات گرانبها و سنگهای قیمتی اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 649-668]
ق
قابلیت شبکهسازیقابلیت شبکهسازی و عملکرد کارآفرینانة سازمانی: تبیین نقش گرایشهای راهبردی سازمانی (مورد مطالعه: شرکتهای ارائهکنندة تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی به بخش معدن و صنایع معدنی ایران) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 159-174]
قابلیتهای یادگیری سازمانتأثیر راهبردهای نوآوری بر توسعة کارآفرینی سازمانی: با میانجی قابلیتهای یادگیری سازمان (مورد مطالعه: شهرکهای صنعتی استان لرستان) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 313-332]
کارآفرینان کارکشتهشناسایی و مدلسازی ویژگیهای شخصیتی تسهیلکنندة یادگیری تأملی در کارآفرینان کارکشته [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 669-687]
کارآفرینیبررسی رابطة سبکهای حل مسئله و تمایل به کارآفرینی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 139-158]
کارآفرینیفرایند خلق و کشف فرصت کارآفرینانه [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 215-231]
کارآفرینیبررسی آثار مستقیم، غیرمستقیم و تعدیلی محیط نهادی بر قصد کارآفرینانة دانشجویان کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 371-390]
کارآفرینیعناصر کلیدی موثر بر توسعه کارآفرینی فناورانه در شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری در ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 749-766]
کارآفرینیتأثیر ساختار خوشههای صنعتی بر کارآفرینی در کسبوکارهای خوشه (مورد مطالعه: خوشة صنعتی فلزات گرانبها و سنگهای قیمتی اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 649-668]
کارآفرینی اجتماعیتأثیرپذیری کارآفرینی اجتماعی از رهبری هوشمند با نقش میانجی یادگیری سازمانی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 493-512]
کارآفرینی راهبردیبررسی تاثیر دو سوتوانی سازمانی بر کارآفرینی راهبردی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 767-786]
کارآفرینی سازمانی دانشگاه تهرانتأثیر رهبری معنوی بر کارآفرینی سازمانی بین کارکنان دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 709-727]
کارآفرینی فناورانهشاپرک بهمثابة کارآفرینی فناورانه در سازمانهای بزرگ عمومی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 393-411]
کارآفرینی فناورانهعناصر کلیدی موثر بر توسعه کارآفرینی فناورانه در شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری در ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 749-766]
کارآفرینی معلولانشناسایی شایستگیهای کارآفرینانه با تأکید بر معلولان جسمی- حرکتی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 473-492]
کارکرد ذهنینگاهی معرفتشناختی به جایگاه و منشأ ناولتی در توسعة اقتصادی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 413-431]
کسبوکارفراترکیب جایگاه مسئولیت اجتماعی کسبوکار در ادبیات پژوهش معاصر سازمان در ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 353-369]
کسبوکار خانگیموانع راهاندازی و گسترش کسبوکارهای خانگی در مناطق روستایی شهرستان ارومیه [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 433-451]
کسبوکارهای جدیدشناسایی و سطح بندی عوامل مؤثر بر ارزشگذاری کسبوکارهای جدید توسط سرمایهگذاران مخاطرهآمیز [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 591-609]
گرایش کارآفرینانهتأثیر گرایش کارآفرینانه و راهبرد رقابتی بر بازارگرایی در راستای بهبود عملکرد و ایجاد مزیت رقابتی پایدار [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 81-100]
گرایش کارآفرینانهارتباط میان رهبری تحولآفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 571-590]
گرایشهای راهبردی کارآفرینانهقابلیت شبکهسازی و عملکرد کارآفرینانة سازمانی: تبیین نقش گرایشهای راهبردی سازمانی (مورد مطالعه: شرکتهای ارائهکنندة تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی به بخش معدن و صنایع معدنی ایران) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 159-174]
م
محیط نهادیبررسی آثار مستقیم، غیرمستقیم و تعدیلی محیط نهادی بر قصد کارآفرینانة دانشجویان کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 371-390]
مدل سازی ساختاری تفسیریشناسایی و سطح بندی عوامل مؤثر بر ارزشگذاری کسبوکارهای جدید توسط سرمایهگذاران مخاطرهآمیز [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 591-609]
مدل شایستگیطراحی الگوی کارآمد شایستگی مدیران پارکهای علم و فناوری دانشگاههای دولتی ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 729-748]
مدل کسبوکارطراحی مدل کسبوکار برای چابکی سازمان (مطالعة موردی: شرکت خودروسازی سایپا) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 273-292]
مدیریت تدارکات و امور کالاارتباط میان رهبری تحولآفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 571-590]
مدیریت زنجیرة تأمینارزیابی مؤلفههای مدیریت زنجیرة تأمین کارآفرینانة مرتبط با فرایند توسعة محصول جدید (مورد مطالعه: شرکتهای کارآفرین فعال در صنعت شویندة ایران) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 513-530]
مزیت رقابتیبررسی تاثیر دو سوتوانی سازمانی بر کارآفرینی راهبردی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 767-786]
مزیت رقابتیشناسایی و تحلیل راهبرد های کارآفرینانه در صنایع غذایی منتخب [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 611-629]
مزیت رقابتی پایدارتأثیر گرایش کارآفرینانه و راهبرد رقابتی بر بازارگرایی در راستای بهبود عملکرد و ایجاد مزیت رقابتی پایدار [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 81-100]
مزیت رقابتی پایدارطراحی مدل کسبوکار برای چابکی سازمان (مطالعة موردی: شرکت خودروسازی سایپا) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 273-292]
مسئولیت اجتماعی کسبوکارفراترکیب جایگاه مسئولیت اجتماعی کسبوکار در ادبیات پژوهش معاصر سازمان در ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 353-369]
معرفتشناسینگاهی معرفتشناختی به جایگاه و منشأ ناولتی در توسعة اقتصادی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 413-431]
معنویتتأثیر رهبری معنوی بر کارآفرینی سازمانی بین کارکنان دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 709-727]
مناطق روستاییموانع راهاندازی و گسترش کسبوکارهای خانگی در مناطق روستایی شهرستان ارومیه [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 433-451]
منطبق سازیبررسی عوامل مؤثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 631-648]
موانع راهاندازی و گسترشموانع راهاندازی و گسترش کسبوکارهای خانگی در مناطق روستایی شهرستان ارومیه [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 433-451]
میانجیگری جزئیارتباط میان رهبری تحولآفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 571-590]
ن
نظریة برخاسته از دادههاطراحی مدل کسبوکار برای چابکی سازمان (مطالعة موردی: شرکت خودروسازی سایپا) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 273-292]
نظریهپردازی دادهبنیادشاپرک بهمثابة کارآفرینی فناورانه در سازمانهای بزرگ عمومی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 393-411]
نوآوریفرایند خلق و کشف فرصت کارآفرینانه [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 215-231]
نوآوریتأثیر ساختار خوشههای صنعتی بر کارآفرینی در کسبوکارهای خوشه (مورد مطالعه: خوشة صنعتی فلزات گرانبها و سنگهای قیمتی اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 649-668]
و
ویژگیهای شخصیتیشناسایی و مدلسازی ویژگیهای شخصیتی تسهیلکنندة یادگیری تأملی در کارآفرینان کارکشته [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 669-687]
ویژگیهای شخصیتی تسهیلکنندهشناسایی و مدلسازی ویژگیهای شخصیتی تسهیلکنندة یادگیری تأملی در کارآفرینان کارکشته [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 669-687]
ه
هوش معنویشناسایی تأثیر هوش معنوی بر اشتیاق کارآفرینانه با نقش میانجی هویت ایدهآل کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان مستقر در پارکهای علم و فناوری شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 453-472]
هوشیاری کارآفرینانهتأثیر شایستگیهای کارآفرینانه در شکلگیری هوشیاری کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای خدمات مشاورة کشاورزی استان کرمان) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 551-570]
هویت ایدهآل کارآفرینانهشناسایی تأثیر هوش معنوی بر اشتیاق کارآفرینانه با نقش میانجی هویت ایدهآل کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان مستقر در پارکهای علم و فناوری شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 453-472]
ی
یادگیری تأملی کارآفرینانشناسایی و مدلسازی ویژگیهای شخصیتی تسهیلکنندة یادگیری تأملی در کارآفرینان کارکشته [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 669-687]
یادگیری سازمانیتأثیرپذیری کارآفرینی اجتماعی از رهبری هوشمند با نقش میانجی یادگیری سازمانی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 493-512]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد