باقرصاد، وجیهه، علیزاده، مهدی، سعید بنادکی، سعیده، شناسایی عوامل کلیدی موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی در دانشگاه های دولتی شهر تهران، (1391)، توسعۀ کارآفرینی، دورۀ پنجم، شمارۀ سوم، 85-104
ذبیحی،محمد رضاو مقدسی، علیرضا، (1385)، کارآفرینی از تئوری تا عمل، مشهد،نشر جهان فردا
رضایی، مسعود، موحد محمدی، حمید، اسدی، علی، بررسی مسائل توسعۀ آموزش مجازی در آموزش عالی کشاورزی از دیدگاه اعضای هیئت علمی، (1388)،
مجلۀ آموزش عالی، سال دوم، شمارۀ2پیاپی(6)
رضایی راد، مجتبی، شناسایی عوامل موفقیت در اجرای برنامۀ آموزش الکترونیکی در آموزش عالی، (1391)، پژوهش در برنامهریزی درسی، سال نهم، دورۀ دوم، شمارۀ6پیاپی(33)
شهسواریاصفهانی، سکینه،مصلینژاد، لیلی،سبحانیان، سعید. (1389). مقایسۀتأثیراستفادهازدوروشآموزشمجازیوسنتیبرمهارتهایقابلیتمداردانشجویان، مجلۀپزشکیهرمزگان،سالچهاردهم،شمارۀسوم، صفحات184-190
کیامنش، علیرضا(1370)، ارزشیابی چه هست و چه نیست،فصلنامۀ تعلیم و تربیت،شمارۀ12
مشایخ، پری (1386)، بررسی تأثیر آموزش کارآفرینی بر روحیۀ کارآفرینی دانشآموزان دبیرستانی شهرستان شهرستان کازرون، فصلنامۀ اندیشههای تازه در علوم تربیتی، سال دوم، شمارۀ چهارم.
وفایینجار، علی،محمدی، مریم، خیابانیتنها، بهروز،ابراهیمیپور، حسین، (1390)، نگرشوعملکرداعضایهیأتعلمینسبتبهپیادهسازینظامآموزش مجازیدردانشگاهعلومپزشکیمشهد، مجلۀایرانیآموزشدرعلومپزشکی، 11(2).
Askun, B., Yildirim, N. (2011), Insights On Entrepreneurship Education In Public Universities In Turkey: Creating Entrepreneurs Or Not?, Procedia Social and Behavioral Sciences, 24, p. 663–676.
Bhuasiri, W., Xaymoungkhoun, O., Zo, H., Rho, J., Ciganek, A. (2012). Critical success factors for e-learning in developing countries: A comparative analysis between ICT experts and faculty. Computers & Education, 58, 843–855.
Bullen, C., V., Rockart, J., F. (1981). A primer on critical success factors. Massachusetts school of technology.
Frimpon, M. F. (2012). A Re-Structuring of the Critical Success Factors for E-Learning Deployment, American International Journal of Contemporary Research, 2(3), 115-127.
Govindasamy, T. (2002). Successful implementation of e-learning; pedagogical considerations. The Internet and Higher Education, 4(3–4), 287–299.
Karimi, S., Chizari, M., Biemans, H., Mulder, M. (2010). Entrepreneurship Education in Iranian Higher Education: The Current State and Challenges. European Journal of Scientific Research, 48(1), pp.35-50
Keramati, A., Afshari-Mofrad, M., Kamrani, A. (2011) .The role of readiness factors in E-learning outcomes: An emprical study . Computers and Education 57, 1919 -1929
Lee, L., & Wong, P. (2007). Entrepreneurship Education—A Compendium of Related Issue, in Zoltan J. Acs & David B. Audretsch. International Handbook Series on Entrepreneurship. 3 (pp 79-105). The Life Cycle of Entrepreneurial Ventures.
http://dx.doi.org/10.1007/978-0-387-32313-8.
Lin, C. C., Ma, Z., & Lin, R. C. P. (2011). Re-examining the Critical Success Factors of e-learning from the EU perspective, International Journal of Management in Education, 5(1), 44-62.
McPherson, M., Nunes, M. B. (2006), Organisational issues for e-learning Critical success factors as identified by HE practitioners, International Journal of Educational Management, 20 No. 7, p. 542-558
Mohammadi, N., Ghorbani, V., Hamidi, F. (2011). Effects of e-learning on Language Learning, Procedia Computer Science, 3, 464–468
Papp, R. (2000). Critical success factors for distance learning. Paper presented at the Americas Conference on Information Systems, Long Beach, CA, USA
Selim, H. M. (2007). Critical success factors for e-learning acceptance: confirmatory factor models. Computers & Education, 49(2), 396– 413
Soong, B. M. H., Chan, H. C., Chua, B. C., & Loh, K. F. (2001). Critical success factors for on-line course resources. Computers & Education, 36(2), 101–120.
Sun, P.-C., Tsai, R. J., Finger, G., Chen, Y.-Y. & Yeh, D. (2008). What drives a successful e-learning? An empirical investigation of the critical factors influencing learner satisfaction. Computers & Education, 50(4), 1183–1202.
Volery, T., & Lord, D. (2000). Critical success factors in online education. The International Journal of Educational Management, 14(5), 216–223.
Yengin, I., Karahoca, A, Karahoca,D. (2011). E-Learning success model for instructors’ satisfactions in perspective of interaction and usability outcomes. Procedia Computer Science 3, 1396 – 1403