ابراهیمی، ابوالقاسم، و رودانی، امین (1388)، نقش بازاریابی اخلاقی در رفتار خرید مصرفکنندگان مواد غذایی، اخلاق در علوم و فناوری، سال چهارم، شماره 1 و 2، صص 29-39.
آذر، عادل، ربیعه، مسعود، و قیطاسی، فاطمه (1387)، اخلاق در علم مدیریت. اخلاق در علوم و فنّاوری، سال سوم، شمارههای 1 و 2، صص 61-70.
اکبری، مرتضی، شکیبا، حجت، و زهتابی، مونا (1391)، رابطة باورهای مذهبی و تمایل به کارآفرینی (مطالعة موردی: دانشجویان دانشکدههای کارآفرینی و کشاورزی)، توسعه کارآفرینی، سال پنجم، جلد چهارم، صص 87-105.
پویا، علیرضا، و برومند، الهام (1392)، اخلاق حرفهای در تکامل فرایندهای تولیدی؛ از تولید دستی تا انبوه، اخلاق در علوم و فنّاوری، سال هشتم، شماره 1، صص 49-59.
حجازی، سید، رضا (1391)، تبیین رفتار کارآفرینانه در پرتو مفهوم شاکلة دینی، توسعه کارآفرینی، سال پنجم، جلد چهارم، صص 67-86.
خنیفر، حسین، حسینی فرد، سید مجتبی، دهقان اشکذری، محمد، جواد، و چزانی شراهی، اسماعیل (1391)، بررسی رابطة ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه با صفات اخلاقی اسلامی (مطالعه موردی: دانشجویان مراکز آموزش عالی استان قم)، توسعه کارآفرینی، سال پنجم، جلد چهارم، صص 47-66.
دادگر، یدالله (1385)، اخلاق بازرگانی (و کسبوکار) از منظر اقتصاد و اقتصاد اسلامی، پژوهشنامه بازرگانی، سال دهم، شماره سی و هشت، صص 120-87.
داناییفرد، حسن، آذر، عادل، و دیدهور، فاطمه (1389)، تدوین الگوی نهادیکردن کارآفرینی در بخش کشاورزی زیر بخش گلخانهداری، توسعه کارآفرینی، سال سوم، شماره دهم، صص 7-27.
سن، آمارتیا (1385)، توسعه یعنی آزادی، ترجمه محمد سعید نوری نایینی، تهران: نشر نی، چاپ دوم.
شریفزاده، ابوالقاسم، عربیون، ابوالقاسم، و شریفی، مهنوش (1389)، بررسی موانع توسعه کسبوکارهای کشاورزی در استان گلستان، روستا و توسعه، سال سیزدهم، شماره چهارم، صص 129-160.
ملکی، امیر حسین، قلیپور، آرین، عابدی جعفری، حسن (1388)، بررسی آثار باورهای مذهبی بر گرایش به راهاندازی یک کسبوکار جدید (مطالعة موردی: دانشگاههای منتخب تهران)، توسعه کارآفرینی، سال اول، شماره سوم، صص 11-34.
Aldrich, H., and Auster, E (1986). Even Dwarfs Started Small: Liabilities of Age and Size and Their Strategic Implications. Research in Organizational Behavior, 8 (2), pp: 165-198.
Baron, R.A (1998). Cognitive Mechanism in Entrepreneurship: Why and When Entrepreneurs Think Differently Than Other People. Journal of Business Venturing, 13, pp: 275-294.
Clarke, R. and Aram, J (1997). Universal Values, Behavioral Ethics and Entrepreneurship. Journal of Business Ethics, 16, pp: 561–572.
Fassin, Y (2005). The Reasons behind Non-ethical Behaviour in Business and Entrepreneurship. Journal of Business Ethics, 60, pp: 265–279.
Livingstone, I (2000). Agriculture, Small Enterprise Development and Poverty Eradication in Vietnam. Journal of the Asia Pacific Economy, 5(3), pp:173 – 189.
Longenecker, J.G., McKinney, J.A. and Moore, C.W (1988). Egoism and Independence: Entrepreneurial Ethics. Organizational Dynamics, 16 (3), pp: 64-72.
Maarten, J. C. and Dina, F. M (2003). Agricultural ethics. Journal of Plant Physiology, 132, pp: 4–9.
Morris, M. and Zahra, H.S (2000). Adaptation of the Business Concept over Time: The Case of Historically Disadvantaged South African Owner/Managers. Journal of Small Business Management, 38 (1), pp: 92-100.
Morris, M.H., Schindehutte M., Walton, J. and Allen J (2002). The Ethical Context of Entrepreneurship: Proposing and Testing a Developmental Framework. Journal of Business Ethics, 40, pp: 331-361.
Ras, P. J. and Vermeulen, W. J. V (2009). Sustainable Production and the Performance of South African Entrepreneurs in a Global Supply Chain. The Case of South African Table Grape Producers. Sustainable Development, 17, pp: 325–340.
Vyakarnam, S., Bailey, A., Myers, A. and Burnett, D (1997). Toward and Understanding of Ethical Behavior in Small Firms. Journal of Business Ethics, 16, pp: 1625-1636.