آشفتگی محیطیتأثیر کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسبوکار: نقش قابلیتهای پویای سازمان و آشفتگی محیط کسبوکار در شرکتهای دانش بنیان استان اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]
آموزشارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندیهای کارآفرینانه در دانش-آموزان با میانجیگری ویژگیهای شخصیتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]
آموزش عالیچارچوبی برای توسعه کارآفرینی دانشگاهی در رشتههای علوم انسانی در ایران [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 661-679]
آموزش مهارتیارایه الگوی آموزش مهارت محور جهت توسعه کارآفرینی رسانه ای [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 681-700]
آمیخته بازاریابی جذب سرمایهواکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسبوکار [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 621-640]
ابعاد تحولیشناسایی ابعاد شکلگیری قصد کارآفرینانه در افراد فقیر بر مبنای رویکرد قابلیتها [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 361-380]
اپراتورهای تلفن همراهواکاوی علل شکست توسعه خدمت جدید در اپراتورهای تلفن همراه ایران از منظر فرآیند توسعه [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 441-460]
اثربخشی پایدارتحلیل جایگاه مفهوم برکت در کسبوکار [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 121-139]
اخلاق کسب و کارسنخ شناسی التزام رهبران کارآفرین به اخلاق کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 401-420]
استارتآپطراحی بوم مدل کسبوکار رسانههای اجتماعی نوپای بومی با جهتگیری راهبرد تمرکز پورتر [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 81-100]
اشتیاق کارآفرینانهتأثیرخودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصتها:با ملاحظۀ نقش اشتیاق کارآفرینانۀ شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارکهای علموفناوری شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 61-80]
اصفهانتأثیر کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسبوکار: نقش قابلیتهای پویای سازمان و آشفتگی محیط کسبوکار در شرکتهای دانش بنیان استان اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]
اکوسیستم اقتصادیتحلیل ابعاد بنگاههای مادرزاد بینالمللی (بمب) حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 341-360]
اکوسیستم کارآفرینانه پردیس دانشگاهمدل سازی و پیکره بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 541-560]
اکوسیستم کارآفرینیمدل سازی و پیکره بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 541-560]
اکوسیستم کارآفرینی دانشگاهیمدل سازی و پیکره بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 541-560]
اکوسیستم کارآفرینی مبتنی بر دانشگاهمدل سازی و پیکره بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 541-560]
التزامسنخ شناسی التزام رهبران کارآفرین به اخلاق کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 401-420]
الگوی فرآیندیواکاوی علل شکست توسعه خدمت جدید در اپراتورهای تلفن همراه ایران از منظر فرآیند توسعه [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 441-460]
انگیزه کارآفرینیبررسی تأثیر فرار مالیاتی و فساد برکارآفرینی: مورد مطالعه کشورهای OECD [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 501-520]
ایرانتأثیر سیاستهای کارآفرینی و محیط کسبوکار بر توسعۀ کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 321-339]
ایرانواکاوی علل شکست توسعه خدمت جدید در اپراتورهای تلفن همراه ایران از منظر فرآیند توسعه [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 441-460]
ب
بازاریابی کارآفرینانهبررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله) [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 141-160]
بازاریابی کارآفرینانهواکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسبوکار [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 621-640]
برکتتحلیل جایگاه مفهوم برکت در کسبوکار [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 121-139]
بستر اسلامیشناسایی عوامل تأثیرگذار در قصد کارآفرینانه اجتماعی در بستر اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 581-600]
بقاءشناسایی شایستگیهای بازدارندة پایداری کارآفرینان کسبوکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسبوکارهای فعال در صنایع غذایی) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 281-300]
بنگاه جدیدنقشهای بنگاه جدید فناوری نانو در توسعۀ محصول جدید مشترک با شرکت صنعتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 41-60]
بنگاههای مادرزاد بین المللیتحلیل ابعاد بنگاههای مادرزاد بینالمللی (بمب) حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 341-360]
بینالمللی شدنبینالمللی شدن شرکتهای دانشبنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بینالمللی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 461-479]
پ
پردازش اطلاعات انسانیشناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه بر مبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان تهران و البرز) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 221-240]
پژوهش کیفیشناسایی عوامل تأثیرگذار در قصد کارآفرینانه اجتماعی در بستر اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 581-600]
ت
تأمین مالی کارآفرینانهواکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسبوکار [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 621-640]
تابآوریارزیابی عوامل مؤثر بر ظرفیت تاب آوری کسب وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: قطعه سازان صنعت خودرو) [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 421-440]
تحلیل محتواشناسایی و دستهبندی عوامل تعیینکنندۀ عملکرد نوآوری بنگاههای بخش مواد پیشرفته در ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 181-200]
تشخیص فرصتشناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه بر مبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان تهران و البرز) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 221-240]
تشخیص فرصتهاتأثیرخودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصتها:با ملاحظۀ نقش اشتیاق کارآفرینانۀ شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارکهای علموفناوری شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 61-80]
توسعه خدمت جدیدواکاوی علل شکست توسعه خدمت جدید در اپراتورهای تلفن همراه ایران از منظر فرآیند توسعه [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 441-460]
توسعۀ کارآفرینیتأثیر سیاستهای کارآفرینی و محیط کسبوکار بر توسعۀ کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 321-339]
توسعۀ محصول جدیدنقشهای بنگاه جدید فناوری نانو در توسعۀ محصول جدید مشترک با شرکت صنعتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 41-60]
ج
جذب سرمایهواکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسبوکار [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 621-640]
چ
چالشهاشناسایی چالشهای ورودی مراکز خدمات توسعة کسبوکار ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 241-259]
خ
خودکارآمدی کارآفرینانهتأثیرخودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصتها:با ملاحظۀ نقش اشتیاق کارآفرینانۀ شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارکهای علموفناوری شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 61-80]
د
داراییها و منابعارزیابی عوامل مؤثر بر ظرفیت تاب آوری کسب وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: قطعه سازان صنعت خودرو) [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 421-440]
دانش بازار خارجیبینالمللی شدن شرکتهای دانشبنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بینالمللی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 461-479]
دانش پیشینشناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه بر مبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان تهران و البرز) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 221-240]
دانشگاه سیستانوبلوچستانتأثیر رهبری کارآفرینی بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی محرکهای نوآورانه در آموزش عالی (دانشگاه سیستانوبلوچستان) [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 739-758]
دستاوردهاشناسایی چالشهای ورودی مراکز خدمات توسعة کسبوکار ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 241-259]
دوسوتوانی سازمانیتأثیر سرمایۀ فکری بر دوسوتوانی سازمانی: نقش تعدیلگر فرهنگ نوآورانه (مورد مطالعه: صنعت برق در کشور) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 381-400]
ذ
ذهن آگاهیشناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه بر مبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان تهران و البرز) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 221-240]
ذهنیت کارآفرینانشناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان نسبت به کارآفرینی فرهنگی با استفاده از روش کیو [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 481-500]
ر
راهبرد اثرسازیتأثیر گرایش کارآفرینانه بر یادگیری راهبردی: تبیین نقش راهبرد اثرسازی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 301-320]
راهبردهای عمومی پورترطراحی بوم مدل کسبوکار رسانههای اجتماعی نوپای بومی با جهتگیری راهبرد تمرکز پورتر [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 81-100]
رسانۀ اجتماعی بومیطراحی بوم مدل کسبوکار رسانههای اجتماعی نوپای بومی با جهتگیری راهبرد تمرکز پورتر [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 81-100]
رشداقتصادیعوامل نهادی رسمی و غیررسمی، کارآفرینی فرصتگرا و رشداقتصادی به روش گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 521-539]
رفتار برنامهریزی شدهشناسایی عوامل تأثیرگذار در قصد کارآفرینانه اجتماعی در بستر اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 581-600]
رفتار نوآورانهتأثیر رهبری کارآفرینی بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی محرکهای نوآورانه در آموزش عالی (دانشگاه سیستانوبلوچستان) [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 739-758]
رقابتپذیری پویاارزیابی عوامل مؤثر بر ظرفیت تاب آوری کسب وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: قطعه سازان صنعت خودرو) [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 421-440]
رهبران کارافرینسنخ شناسی التزام رهبران کارآفرین به اخلاق کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 401-420]
رهبری سازمانیشناسایی ابعاد رهبری سازمانی شرکتهای دانشبنیانِ ایرانی در گذار موفق به مرحله رشد سریع- مطالعه چند موردی [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 701-718]
رهبری کارآفرینیتأثیر رهبری کارآفرینی بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی محرکهای نوآورانه در آموزش عالی (دانشگاه سیستانوبلوچستان) [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 739-758]
روش شناسیتحلیلِ محتوای وضع موجودِ روششناسی پژوهشهای منتشرشده در مجلههای برتر حوزهی فرصتهای کارآفرینانه [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 641-660]
روش کیوشناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان نسبت به کارآفرینی فرهنگی با استفاده از روش کیو [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 481-500]
رویکرد قابلیتهاشناسایی ابعاد شکلگیری قصد کارآفرینانه در افراد فقیر بر مبنای رویکرد قابلیتها [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 361-380]
رویکرد گلیزریارایه الگوی آموزش مهارت محور جهت توسعه کارآفرینی رسانه ای [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 681-700]
ز
زمینهگرایی کارآفرینانهواکاوی نقش مزیتهای منطقهای در ایجاد کسبوکارهای جدید [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 601-619]
زیستبوم کارآفرینیزیستبوم کارآفرینی نوآورانه: الگوی عمومی و پیامهایی برای ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 21-40]
زیستبوم کارآفرینی نوآورانهزیستبوم کارآفرینی نوآورانه: الگوی عمومی و پیامهایی برای ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 21-40]
زیستبوم نوآوریزیستبوم کارآفرینی نوآورانه: الگوی عمومی و پیامهایی برای ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 21-40]
س
سرمایه فکریتأثیر سرمایۀ فکری بر دوسوتوانی سازمانی: نقش تعدیلگر فرهنگ نوآورانه (مورد مطالعه: صنعت برق در کشور) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 381-400]
سرمایهگذاریاهداف، باور ها و فرآیند تصمیم گیری فرشتگان کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 561-850]
سیاستهای کارآفرینیتأثیر سیاستهای کارآفرینی و محیط کسبوکار بر توسعۀ کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 321-339]
سیستان و بلوچستاناولویتبندیِ پیشرانهای توسعۀ اکوتوریسم کارآفرینانه با رویکرد توانمندسازی اجتماعمحور [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 161-179]
ش
شایستگیشناسایی شایستگیهای بازدارندة پایداری کارآفرینان کسبوکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسبوکارهای فعال در صنایع غذایی) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 281-300]
شایستگیهای کارآفرینانة بازدارندهشناسایی شایستگیهای بازدارندة پایداری کارآفرینان کسبوکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسبوکارهای فعال در صنایع غذایی) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 281-300]
شرکت دانشبنیانشناسایی ابعاد رهبری سازمانی شرکتهای دانشبنیانِ ایرانی در گذار موفق به مرحله رشد سریع- مطالعه چند موردی [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 701-718]
شرکت صنعتینقشهای بنگاه جدید فناوری نانو در توسعۀ محصول جدید مشترک با شرکت صنعتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 41-60]
شرکتهای دانشبنیانتأثیرخودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصتها:با ملاحظۀ نقش اشتیاق کارآفرینانۀ شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارکهای علموفناوری شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 61-80]
شرکتهای دانشبنیانتأثیر گرایش کارآفرینانه بر یادگیری راهبردی: تبیین نقش راهبرد اثرسازی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 301-320]
ص
صنایع غذایی لبنیبررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله) [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 141-160]
صنعت نساجیواکاوی نقش مزیتهای منطقهای در ایجاد کسبوکارهای جدید [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 601-619]
ع
علوم انسانیچارچوبی برای توسعه کارآفرینی دانشگاهی در رشتههای علوم انسانی در ایران [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 661-679]
عملکرد کسبوکارتأثیر کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسبوکار: نقش قابلیتهای پویای سازمان و آشفتگی محیط کسبوکار در شرکتهای دانش بنیان استان اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]
عملکرد نوآوریشناسایی و دستهبندی عوامل تعیینکنندۀ عملکرد نوآوری بنگاههای بخش مواد پیشرفته در ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 181-200]
عوامل تعیینکنندۀ نوآوریشناسایی و دستهبندی عوامل تعیینکنندۀ عملکرد نوآوری بنگاههای بخش مواد پیشرفته در ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 181-200]
ف
فاواتحلیل ابعاد بنگاههای مادرزاد بینالمللی (بمب) حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 341-360]
فرار مالیاتیبررسی تأثیر فرار مالیاتی و فساد برکارآفرینی: مورد مطالعه کشورهای OECD [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 501-520]
فرشتگان کسبوکاراهداف، باور ها و فرآیند تصمیم گیری فرشتگان کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 561-850]
فرشتگان کسبوکارواکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسبوکار [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 621-640]
فرصت کارآفرینانه بینالمللیبینالمللی شدن شرکتهای دانشبنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بینالمللی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 461-479]
فرهنگ نوآورانهتأثیر سرمایۀ فکری بر دوسوتوانی سازمانی: نقش تعدیلگر فرهنگ نوآورانه (مورد مطالعه: صنعت برق در کشور) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 381-400]
فسادبررسی تأثیر فرار مالیاتی و فساد برکارآفرینی: مورد مطالعه کشورهای OECD [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 501-520]
فناوری نانونقشهای بنگاه جدید فناوری نانو در توسعۀ محصول جدید مشترک با شرکت صنعتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 41-60]
ق
قابلیتهای پویاتأثیر کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسبوکار: نقش قابلیتهای پویای سازمان و آشفتگی محیط کسبوکار در شرکتهای دانش بنیان استان اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]
قصد کارآفرینانهشناسایی ابعاد شکلگیری قصد کارآفرینانه در افراد فقیر بر مبنای رویکرد قابلیتها [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 361-380]
قصد کارآفرینانه اجتماعیشناسایی عوامل تأثیرگذار در قصد کارآفرینانه اجتماعی در بستر اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 581-600]
قطعه سازان صنعت خودروارزیابی عوامل مؤثر بر ظرفیت تاب آوری کسب وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: قطعه سازان صنعت خودرو) [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 421-440]
ک
کارآفرینیارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندیهای کارآفرینانه در دانش-آموزان با میانجیگری ویژگیهای شخصیتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]
کارآفرینیاهداف، باور ها و فرآیند تصمیم گیری فرشتگان کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 561-850]
کارآفرینیشناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان نسبت به کارآفرینی فرهنگی با استفاده از روش کیو [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 481-500]
کارآفرینیچارچوبی برای توسعه کارآفرینی دانشگاهی در رشتههای علوم انسانی در ایران [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 661-679]
کارآفرینیعوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 719-737]
کارآفرینی اجتماعیشناسایی عوامل تأثیرگذار در قصد کارآفرینانه اجتماعی در بستر اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 581-600]
کارآفرینی تثبیت شدهبررسی تأثیر فرار مالیاتی و فساد برکارآفرینی: مورد مطالعه کشورهای OECD [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 501-520]
کارآفرینی دانشآموزانارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندیهای کارآفرینانه در دانش-آموزان با میانجیگری ویژگیهای شخصیتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]
کارآفرینی دانشگاهیچارچوبی برای توسعه کارآفرینی دانشگاهی در رشتههای علوم انسانی در ایران [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 661-679]
کارآفرینی دیجیتالعوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 719-737]
کارآفرینی راهبردیتأثیر کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسبوکار: نقش قابلیتهای پویای سازمان و آشفتگی محیط کسبوکار در شرکتهای دانش بنیان استان اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]
کارآفرینی رسانهایارایه الگوی آموزش مهارت محور جهت توسعه کارآفرینی رسانه ای [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 681-700]
کارآفرینی فرصتگراعوامل نهادی رسمی و غیررسمی، کارآفرینی فرصتگرا و رشداقتصادی به روش گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 521-539]
کارآفرینی فرهنگیشناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان نسبت به کارآفرینی فرهنگی با استفاده از روش کیو [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 481-500]
کارآفرینی فقراشناسایی ابعاد شکلگیری قصد کارآفرینانه در افراد فقیر بر مبنای رویکرد قابلیتها [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 361-380]
کارآفرینی نوپابررسی تأثیر فرار مالیاتی و فساد برکارآفرینی: مورد مطالعه کشورهای OECD [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 501-520]
کارگاههای عبا و گلیمبافی محلة محمدیة نائینفرآیند مدیریت دانش بومی کسبوکارهای مردم محور صنایعدستی: موردکاوی عبا و گلیمبافی محله محمدیه نائین [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 261-280]
کانواسطراحی بوم مدل کسبوکار رسانههای اجتماعی نوپای بومی با جهتگیری راهبرد تمرکز پورتر [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 81-100]
کسبوکارارایه الگوی آموزش مهارت محور جهت توسعه کارآفرینی رسانه ای [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 681-700]
کسبوکارتحلیل جایگاه مفهوم برکت در کسبوکار [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 121-139]
کسبوکار جدیدواکاوی نقش مزیتهای منطقهای در ایجاد کسبوکارهای جدید [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 601-619]
کسب و کار دیجیتالعوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 719-737]
کسبوکارهای کوچک و متوسطشناسایی شایستگیهای بازدارندة پایداری کارآفرینان کسبوکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسبوکارهای فعال در صنایع غذایی) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 281-300]
کسبوکارهای مردم محورفرآیند مدیریت دانش بومی کسبوکارهای مردم محور صنایعدستی: موردکاوی عبا و گلیمبافی محله محمدیه نائین [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 261-280]
کیفیتتحلیل جایگاه مفهوم برکت در کسبوکار [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 121-139]
گ
گرایش کارآفرینانهتأثیر گرایش کارآفرینانه بر یادگیری راهبردی: تبیین نقش راهبرد اثرسازی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 301-320]
م
محرکهای نوآوریتأثیر رهبری کارآفرینی بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی محرکهای نوآورانه در آموزش عالی (دانشگاه سیستانوبلوچستان) [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 739-758]
محیط کسبوکارتأثیر سیاستهای کارآفرینی و محیط کسبوکار بر توسعۀ کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 321-339]
مدل سازی ساختاری – تفسیریمدل سازی و پیکره بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 541-560]
نظریه برخاسته از دادههااهداف، باور ها و فرآیند تصمیم گیری فرشتگان کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 561-850]
نظریه دادهبنیادواکاوی نقش مزیتهای منطقهای در ایجاد کسبوکارهای جدید [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 601-619]
نهادرسمیعوامل نهادی رسمی و غیررسمی، کارآفرینی فرصتگرا و رشداقتصادی به روش گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 521-539]
نهادغیررسمیعوامل نهادی رسمی و غیررسمی، کارآفرینی فرصتگرا و رشداقتصادی به روش گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 521-539]
نهاد کارآفرینتحلیل ابعاد بنگاههای مادرزاد بینالمللی (بمب) حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 341-360]
نوآوریشناسایی ابعاد رهبری سازمانی شرکتهای دانشبنیانِ ایرانی در گذار موفق به مرحله رشد سریع- مطالعه چند موردی [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 701-718]
نوآوریعوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 719-737]
نوآوری بازعوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 719-737]
و
وفاداری به برندبررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله) [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 141-160]
ویژگیهای شخصیتیارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندیهای کارآفرینانه در دانش-آموزان با میانجیگری ویژگیهای شخصیتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]
ه
همکارینقشهای بنگاه جدید فناوری نانو در توسعۀ محصول جدید مشترک با شرکت صنعتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 41-60]
هوشیاری کارآفرینانهشناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه بر مبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان تهران و البرز) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 221-240]
ی
یادگیری و فرهنگارزیابی عوامل مؤثر بر ظرفیت تاب آوری کسب وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: قطعه سازان صنعت خودرو) [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 421-440]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد