آ
-
آراستی، زهرا
تأثیر آموزش کارآفرینی از طریق روش داستان سرایی بر نگرش کارآفرینانه دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 593-612]
-
آقاموسی طهرانی، مریم
شناسایی عوامل موثر بر صادرات کالاهای فنآورمحور با رویکرد کارآفرینی و بازارمحوری [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 139-158]
-
آگهی، حسین
واکاوی محتوای سیاست ها در تطابق با ابعاد اکوسیستم کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 39-58]
ا
-
احمدی کافشانی، عبدالله
شناسایی عوامل خروج کارآفرینان ایرانی: رویکرد روایتی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 159-175]
-
اصغریان، احسان
تأثیر قابلیت جذب، سرمایة اجتماعی و قابلیت مدیریتی بر عملکرد کسبوکارهای فرانچایزی(مطالعة واحدهای فرانچایزی حوزة فستفود در ایران) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 613-622]
-
اکبری، محمد رضا
تحلیل رفتار کارآفرینانة کشاورزان در مواجهه با تغییر اقلیم (شواهدی از بخشهای کامفیروز و کر استان فارس) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 397-414]
-
اکبری، مرتضی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر موفقیت نوآوری باز در شرکتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 239-256]
-
امیری، بهرام رضا
اولویتبندی عوامل کلیدی در پیادهسازی بانک مجازی ایده در رستة مخابرات [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 493-512]
-
انصاری، رضا
بررسی تأثیر ظرفیت جذب دانش بر کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 377-395]
-
ایمانی پور، نرگس
واکاوی فرایند تصمیمگیری ایجاد کسب و کار جدید در صنایع فناور پیشرفته ایران: مفهومپردازی با رویکرد غیر غایتگرا [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]
-
ایمانی پور، نرگس
پیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان نوپای کسبوکارهای نانو و بایو فناوری) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 415-432]
ب
-
باقری، افسانه
تأثیر آموزش کارآفرینی از طریق روش داستان سرایی بر نگرش کارآفرینانه دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 593-612]
-
بهادری، رقیه
رابطه رهبری تحول گرا و هویت سازمانی با کارآفرینی سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 433-452]
-
بهرام چوبین، مینا
ارزیابی و رتبهبندی معیارهای دانشگاه کارآفرین (مورد مطالعه: دانشگاههای استان اصفهان) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 691-710]
پ
-
پاپ زن، عبدالحمید
شناسایی عوامل توسعة کارآفرینی از منظر کارآفرینان ایرانی (مورد مطالعه: تجربة زیستة کارآفرینان در برنامة تلویزیونی پایش) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 513-532]
-
پاداش، حمید
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر موفقیت نوآوری باز در شرکتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 239-256]
ج
-
جامه بزرگی، محمدجواد
بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بینالمللیسازی شرکتهای موجود در صنعت شیشه و بلور ایران با نقش میانجیگری فرهنگ سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 711-729]
-
جلال پور، سیده صدیقه
ارتقای عملکرد شرکتهای دانشبنیان ایرانی: شناسایی عوامل اثرگذار در سیاستها و برنامههای اجرایی [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 199-217]
چ
-
چرختاب مقدم، جهانشاه
تأثیر سرمایههای فکری سازمان بر فرایند کارآفرینی فناورانه در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 257-276]
ح
-
حاجی یخچالی، علیرضا
هنجاریابی آزمون خودارزیابی مهارت های غیرشناختی مرتبط با قصد و موفقیت کارآفرینانه در بین کودکان 12-11 ساله شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 653-669]
-
حسنی، محمد
رابطه رهبری تحول گرا و هویت سازمانی با کارآفرینی سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 433-452]
-
حسین پور، شهرام
شناسایی و اولویت بندی فرصت های کاربری خودروهای تجاری سبک در توسعه کلینیکهای سیار پزشکی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 1-19]
-
حسین قلی زاده، رضوان
عوامل سوق دهنده و بازدارنده راه اندازی شرکتهای مستقر در مرکز رشد علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 79-97]
-
حسینی، الهه
تاثیر دانش پیشین بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: آژانس های گردشگری مشارکت کننده در نمایشگاه گردشگری شهر شیراز) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 731-748]
-
حسینی، مجتبی
تأثیر قابلیت جذب، سرمایة اجتماعی و قابلیت مدیریتی بر عملکرد کسبوکارهای فرانچایزی(مطالعة واحدهای فرانچایزی حوزة فستفود در ایران) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 613-622]
-
حکمتی فرید، صمد
بررسی تأثیر آزادی اقتصادی بر روی توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 357-376]
-
حیدری سورشجانی، مهرناز
شناسایی مولفههای مراحل مختلف رشد شرکتهای نوآور در تعامل با سرمایهگذاران خطرپذیر [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 59-78]
خ
-
خدابنده لو، سیما
تأملی بر مکتب اتریش: پیدایش و تحول آن [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 453-472]
-
خنیفر، حسین
طراحی مدل فرایندی کارآفرینی در صنایع غذائی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 219-237]
-
خواجه پور، آرزو
طراحی مدل پورتفولیوی کارآفرینی (مورد مطالعه: کارآفرینی پورتفولیو در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 297-316]
-
خوراکیان، علیرضا
عوامل سوق دهنده و بازدارنده راه اندازی شرکتهای مستقر در مرکز رشد علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 79-97]
د
-
داودی، نازی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر موفقیت نوآوری باز در شرکتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 239-256]
-
دل انگیزان، سهراب
طراحی مدل تجاری سازی یافته های پژوهشی دانشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 553-572]
-
دهقان، حسین
تأثیر سرمایههای فکری سازمان بر فرایند کارآفرینی فناورانه در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 257-276]
-
دهقان، عامر
تأثیر سرمایههای فکری سازمان بر فرایند کارآفرینی فناورانه در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 257-276]
ر
-
رحمتی، محمدحسین
طراحی مدل فرایندی کارآفرینی در صنایع غذائی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 219-237]
-
رستمیان، علی
تأملی بر مکتب اتریش: پیدایش و تحول آن [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 453-472]
-
رسولیان، پریسا
شناسایی مختصات تفکر استراتژیک کارآفرینانه [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 633-652]
-
رضایی، بیژن
طراحی مدل تجاری سازی یافته های پژوهشی دانشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 553-572]
-
رضایی، بیژن
شناسایی عوامل توسعة کارآفرینی از منظر کارآفرینان ایرانی (مورد مطالعه: تجربة زیستة کارآفرینان در برنامة تلویزیونی پایش) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 513-532]
-
رضایی زاده، مرتضی
شناسایی شایستگی های عمومی عاملین توسعه خوشه های کسب و کار ایران [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 769-788]
-
رضوانفر، احمد
تحلیل رفتار کارآفرینانة کشاورزان در مواجهه با تغییر اقلیم (شواهدی از بخشهای کامفیروز و کر استان فارس) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 397-414]
-
رضوانی، مهران
شناسایی راهبردهای بازاریابی برای تأمین مالی شرکتهای در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکتهای فعال صنعت غذایی استان تهران) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 277-296]
-
رضوانی، مهران
طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه در کسبوکارهای فرهنگی- هنری [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 473-491]
ز
-
زالی، محمد رضا
پیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان نوپای کسبوکارهای نانو و بایو فناوری) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 415-432]
-
زرافشانی، کیومرث
واکاوی محتوای سیاست ها در تطابق با ابعاد اکوسیستم کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 39-58]
-
زیودار، مهدی
واکاوی فرایند تصمیمگیری ایجاد کسب و کار جدید در صنایع فناور پیشرفته ایران: مفهومپردازی با رویکرد غیر غایتگرا [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]
س
-
سالارزهی، حبیب اله
شناسایی و اولویت بندی عوامل استراتژیک موثر برکسب و کارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه ای در صنعت کاشی و سرامیک) [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 119-137]
-
سجادی، سید مجتبی
شناسایی مختصات تفکر استراتژیک کارآفرینانه [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 633-652]
-
سرداری، احمد
شناسایی عوامل موثر بر صادرات کالاهای فنآورمحور با رویکرد کارآفرینی و بازارمحوری [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 139-158]
-
سلیمانی، محبوبه
عوامل سوق دهنده و بازدارنده راه اندازی شرکتهای مستقر در مرکز رشد علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 79-97]
ش
-
شائمی، علی
طراحی مدل پورتفولیوی کارآفرینی (مورد مطالعه: کارآفرینی پورتفولیو در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 297-316]
-
شرفی، وحید
شناسایی و دستهبندی ذهنیت کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 533-551]
-
شریف زاده، محمد شریف
اولویتبندی عوامل کلیدی در پیادهسازی بانک مجازی ایده در رستة مخابرات [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 493-512]
-
شهبازی منشادی، مهرداد
شناسایی و اولویت بندی عوامل استراتژیک موثر برکسب و کارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه ای در صنعت کاشی و سرامیک) [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 119-137]
-
شهرکی، حسن
واکاوی مولفههای فرهنگی و اجتماعی کارآفرینی روستایی : یک پژوهش کیفی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 749-768]
-
شهریاری، سلطانعلی
تبیین نقش اشتراک دانش بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی ظرفیت جذب شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای تولید دارو) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 573-591]
-
شهنی ییلاق، منیجه
هنجاریابی آزمون خودارزیابی مهارت های غیرشناختی مرتبط با قصد و موفقیت کارآفرینانه در بین کودکان 12-11 ساله شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 653-669]
ص
-
صفری، علی
طراحی مدل پورتفولیوی کارآفرینی (مورد مطالعه: کارآفرینی پورتفولیو در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 297-316]
-
صفری، علی
ارزیابی و رتبهبندی معیارهای دانشگاه کارآفرین (مورد مطالعه: دانشگاههای استان اصفهان) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 691-710]
ض
-
ضیاء، بابک
بررسی تاثیر آموزشهای رسمی کارآفرینی بر شکلگیری قصد کارآفرینانه [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 99-117]
ط
-
طالبی، کامبیز
شناسایی عوامل خروج کارآفرینان ایرانی: رویکرد روایتی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 159-175]
-
طالبی، کامبیز
ارتقای عملکرد شرکتهای دانشبنیان ایرانی: شناسایی عوامل اثرگذار در سیاستها و برنامههای اجرایی [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 199-217]
-
طالبی، کامبیز
شناسایی مختصات تفکر استراتژیک کارآفرینانه [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 633-652]
-
طبیبی، سید جمال الدین
ارتقای عملکرد شرکتهای دانشبنیان ایرانی: شناسایی عوامل اثرگذار در سیاستها و برنامههای اجرایی [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 199-217]
-
طغرایی، محمدتقی
طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه در کسبوکارهای فرهنگی- هنری [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 473-491]
ع
-
عالیپور، سیروس
هنجاریابی آزمون خودارزیابی مهارت های غیرشناختی مرتبط با قصد و موفقیت کارآفرینانه در بین کودکان 12-11 ساله شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 653-669]
-
عبد الله زاده، غلامحسین
اولویتبندی عوامل کلیدی در پیادهسازی بانک مجازی ایده در رستة مخابرات [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 493-512]
-
عربیون، ابوالقاسم
اولویتبندی عوامل کلیدی در پیادهسازی بانک مجازی ایده در رستة مخابرات [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 493-512]
-
عزیزی، محمد
شایستگیهای کلیدی مربیان کسبوکار [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 317-336]
-
عزیزی، مریم
هنجاریابی آزمون خودارزیابی مهارت های غیرشناختی مرتبط با قصد و موفقیت کارآفرینانه در بین کودکان 12-11 ساله شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 653-669]
-
علم بیگی، امیر
تحلیل رفتار کارآفرینانة کشاورزان در مواجهه با تغییر اقلیم (شواهدی از بخشهای کامفیروز و کر استان فارس) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 397-414]
-
علی بیگی، امیرحسین
واکاوی محتوای سیاست ها در تطابق با ابعاد اکوسیستم کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 39-58]
ف
-
فتایی، پریسا
شناسایی راهبردهای بازاریابی برای تأمین مالی شرکتهای در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکتهای فعال صنعت غذایی استان تهران) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 277-296]
ق
-
قدوسی، سمیرا
تأثیر آموزش کارآفرینی از طریق روش داستان سرایی بر نگرش کارآفرینانه دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 593-612]
-
قمبرعلی، رضوان
واکاوی محتوای سیاست ها در تطابق با ابعاد اکوسیستم کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 39-58]
ک
-
کاظمزاده بیطالی، مهدی
رابطه رهبری تحول گرا و هویت سازمانی با کارآفرینی سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 433-452]
-
کرمپور، عبدالحسین
شناسایی عوامل موثر بر صادرات کالاهای فنآورمحور با رویکرد کارآفرینی و بازارمحوری [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 139-158]
-
کشتکار، مهران
طراحی الگوی راهبردی نوآوری اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 671-690]
گ
-
گودرزی، علی
شایستگیهای کلیدی مربیان کسبوکار [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 317-336]
ل
-
لاهوتیان، علی
طراحی مدل فرایندی کارآفرینی در صنایع غذائی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 219-237]
م
-
مبارکی، محمدحسن
طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه در کسبوکارهای فرهنگی- هنری [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 473-491]
-
مبینی دهکردی، علی
بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بینالمللیسازی شرکتهای موجود در صنعت شیشه و بلور ایران با نقش میانجیگری فرهنگ سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 711-729]
-
متوسلی، محمود
پیشدرآمدی بر فرایند خلق بیبدیل (ناولتی) در توسعة اقتصادی و کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 177-195]
-
متوسلی، محمود
تأملی بر مکتب اتریش: پیدایش و تحول آن [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 453-472]
-
محمدزاده، زهره
اثر ترس ادراکی کارآفرینان بر عملکرد فردی و عملکرد کسبوکار در واحدهای کوچک تولیدی شهرستان گناباد [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 337-356]
-
محمدزاده، یوسف
بررسی تأثیر آزادی اقتصادی بر روی توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 357-376]
-
محمدی، پرستو
شناسایی مولفههای مراحل مختلف رشد شرکتهای نوآور در تعامل با سرمایهگذاران خطرپذیر [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 59-78]
-
محمدی الیاسی، قنبر
شناسایی شایستگی های عمومی عاملین توسعه خوشه های کسب و کار ایران [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 769-788]
-
مرادی، شیوا
شناسایی عوامل توسعة کارآفرینی از منظر کارآفرینان ایرانی (مورد مطالعه: تجربة زیستة کارآفرینان در برنامة تلویزیونی پایش) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 513-532]
-
مرادی، محمد علی
شناسایی و اولویت بندی فرصت های کاربری خودروهای تجاری سبک در توسعه کلینیکهای سیار پزشکی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 1-19]
-
مرتضوی، سعید
اثر ترس ادراکی کارآفرینان بر عملکرد فردی و عملکرد کسبوکار در واحدهای کوچک تولیدی شهرستان گناباد [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 337-356]
-
مشرف جوادی، محمدحسین
ارزیابی و رتبهبندی معیارهای دانشگاه کارآفرین (مورد مطالعه: دانشگاههای استان اصفهان) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 691-710]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
شناسایی و دستهبندی ذهنیت کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 533-551]
-
مهارتی، یعقوب
اثر ترس ادراکی کارآفرینان بر عملکرد فردی و عملکرد کسبوکار در واحدهای کوچک تولیدی شهرستان گناباد [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 337-356]
-
موحدی، رضا
واکاوی مولفههای فرهنگی و اجتماعی کارآفرینی روستایی : یک پژوهش کیفی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 749-768]
-
مولایی خوراسگانی، ریحانه
بررسی تأثیر ظرفیت جذب دانش بر کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 377-395]
-
میر علی اشرفی، کبری
بررسی تأثیر آزادی اقتصادی بر روی توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 357-376]
ن
-
نانکلی، علیرضا
بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بینالمللیسازی شرکتهای موجود در صنعت شیشه و بلور ایران با نقش میانجیگری فرهنگ سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 711-729]
-
نصر اصفهانی، علی
بررسی تأثیر ظرفیت جذب دانش بر کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 377-395]
-
نوتاش، هادی
شناسایی شایستگی های عمومی عاملین توسعه خوشه های کسب و کار ایران [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 769-788]
-
نوروزی، توران
طراحی مدل تجاری سازی یافته های پژوهشی دانشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 553-572]
-
نوری، پوریا
شناسایی عوامل خروج کارآفرینان ایرانی: رویکرد روایتی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 159-175]
-
نوری، پوریا
پیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان نوپای کسبوکارهای نانو و بایو فناوری) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 415-432]
-
نیک رفتار، طیبه
تاثیر دانش پیشین بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: آژانس های گردشگری مشارکت کننده در نمایشگاه گردشگری شهر شیراز) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 731-748]
-
نیکونسبتی، علی
تأملی بر مکتب اتریش: پیدایش و تحول آن [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 453-472]
و
-
وقارموسوی، مجید
بررسی تاثیر آموزشهای رسمی کارآفرینی بر شکلگیری قصد کارآفرینانه [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 99-117]
-
وکیلی، یوسف
تبیین نقش اشتراک دانش بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی ظرفیت جذب شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای تولید دارو) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 573-591]
ی
-
یعقوبی فرانی، احمد
واکاوی مولفههای فرهنگی و اجتماعی کارآفرینی روستایی : یک پژوهش کیفی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 749-768]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد