آ
-
آراستی، زهرا
شناسایی ابعاد شکلگیری قصد کارآفرینانه در افراد فقیر بر مبنای رویکرد قابلیتها [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 361-380]
-
آقامحمدی، مهرداد
سنخ شناسی التزام رهبران کارآفرین به اخلاق کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 401-420]
ا
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
ارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندیهای کارآفرینانه در دانش-آموزان با میانجیگری ویژگیهای شخصیتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]
-
احمدپور داریانی، محمود
سنخ شناسی التزام رهبران کارآفرین به اخلاق کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 401-420]
-
احمدپور داریانی، محمود
واکاوی نقش مزیتهای منطقهای در ایجاد کسبوکارهای جدید [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 601-619]
-
احمدی کافشانی، عبدالله
واکاوی فرآیند انتقال دانش در کسبوکارهای خانوادگی: رویکرد نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 201-220]
-
احمدی کافشانی، عبدالله
واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسبوکار [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 621-640]
-
اردی بهشت، محمدمهدی
ارایه الگوی آموزش مهارت محور جهت توسعه کارآفرینی رسانه ای [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 681-700]
-
افراسیابی، راحله
تأثیر سیاستهای کارآفرینی و محیط کسبوکار بر توسعۀ کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 321-339]
-
اقبال مجد، مهدی
تأثیر کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسبوکار: نقش قابلیتهای پویای سازمان و آشفتگی محیط کسبوکار در شرکتهای دانش بنیان استان اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]
-
اکبری، مرتضی
تأثیرخودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصتها:با ملاحظۀ نقش اشتیاق کارآفرینانۀ شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارکهای علموفناوری شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 61-80]
-
الوانی، سید مهدی
شناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه بر مبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان تهران و البرز) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 221-240]
-
الیاسی، مهدی
واکاوی علل شکست توسعه خدمت جدید در اپراتورهای تلفن همراه ایران از منظر فرآیند توسعه [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 441-460]
-
الیاسی، مهدی
شناسایی ابعاد رهبری سازمانی شرکتهای دانشبنیانِ ایرانی در گذار موفق به مرحله رشد سریع- مطالعه چند موردی [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 701-718]
-
امیری، مقصود
شناسایی و دستهبندی عوامل تعیینکنندۀ عملکرد نوآوری بنگاههای بخش مواد پیشرفته در ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 181-200]
-
امیری، مقصود
شناسایی ابعاد رهبری سازمانی شرکتهای دانشبنیانِ ایرانی در گذار موفق به مرحله رشد سریع- مطالعه چند موردی [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 701-718]
-
انتظاری، یعقوب
زیستبوم کارآفرینی نوآورانه: الگوی عمومی و پیامهایی برای ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 21-40]
-
ایمانی پور، نرگس
شناسایی ابعاد شکلگیری قصد کارآفرینانه در افراد فقیر بر مبنای رویکرد قابلیتها [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 361-380]
-
ایمانی پور، نرگس
اهداف، باور ها و فرآیند تصمیم گیری فرشتگان کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 561-850]
-
ایمانی پور، نرگس
واکاوی نقش مزیتهای منطقهای در ایجاد کسبوکارهای جدید [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 601-619]
ب
-
باقری مجد، روح اله
تأثیر رهبری کارآفرینی بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی محرکهای نوآورانه در آموزش عالی (دانشگاه سیستانوبلوچستان) [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 739-758]
-
باقری مجد، عادل
تأثیر رهبری کارآفرینی بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی محرکهای نوآورانه در آموزش عالی (دانشگاه سیستانوبلوچستان) [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 739-758]
-
بحرینی، محمد علی
نقشهای بنگاه جدید فناوری نانو در توسعۀ محصول جدید مشترک با شرکت صنعتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 41-60]
-
بذرافشان، جواد
اولویتبندیِ پیشرانهای توسعۀ اکوتوریسم کارآفرینانه با رویکرد توانمندسازی اجتماعمحور [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 161-179]
-
بیات، سوده
فرآیند مدیریت دانش بومی کسبوکارهای مردم محور صنایعدستی: موردکاوی عبا و گلیمبافی محله محمدیه نائین [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 261-280]
پ
-
پوربصیر، محمد مهدی
مدل سازی و پیکره بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 541-560]
ت
-
تاکی، الهام
شناسایی شایستگیهای بازدارندة پایداری کارآفرینان کسبوکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسبوکارهای فعال در صنایع غذایی) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 281-300]
-
ترابی، تقی
عوامل نهادی رسمی و غیررسمی، کارآفرینی فرصتگرا و رشداقتصادی به روش گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 521-539]
-
ترابی، ژیلا
شناسایی چالشهای ورودی مراکز خدمات توسعة کسبوکار ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 241-259]
-
تقوا، محمدرضا
طراحی بوم مدل کسبوکار رسانههای اجتماعی نوپای بومی با جهتگیری راهبرد تمرکز پورتر [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 81-100]
-
تقوایی، سمیه
تأثیر گرایش کارآفرینانه بر یادگیری راهبردی: تبیین نقش راهبرد اثرسازی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 301-320]
-
تقوی فرد، محمدتقی
فرآیند مدیریت دانش بومی کسبوکارهای مردم محور صنایعدستی: موردکاوی عبا و گلیمبافی محله محمدیه نائین [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 261-280]
ج
-
جبارزاده، یونس
بینالمللی شدن شرکتهای دانشبنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بینالمللی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 461-479]
-
جلالی، علی اکبر
تحلیل ابعاد بنگاههای مادرزاد بینالمللی (بمب) حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 341-360]
-
جلالی، محمد
ارزیابی عوامل مؤثر بر ظرفیت تاب آوری کسب وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: قطعه سازان صنعت خودرو) [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 421-440]
چ
-
چیت سازان، هستی
ارزیابی عوامل مؤثر بر ظرفیت تاب آوری کسب وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: قطعه سازان صنعت خودرو) [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 421-440]
-
چیت سازان، هستی
واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسبوکار [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 621-640]
ح
-
حجازی، سید رضا
تحلیل جایگاه مفهوم برکت در کسبوکار [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 121-139]
-
حجازی، سیدرضا
تأثیر گرایش کارآفرینانه بر یادگیری راهبردی: تبیین نقش راهبرد اثرسازی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 301-320]
-
حجازی، سیدرضا
شناسایی عوامل تأثیرگذار در قصد کارآفرینانه اجتماعی در بستر اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 581-600]
-
حسنی پارسا، مجید
واکاوی علل شکست توسعه خدمت جدید در اپراتورهای تلفن همراه ایران از منظر فرآیند توسعه [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 441-460]
-
حسینی، سید رسول
چارچوبی برای توسعه کارآفرینی دانشگاهی در رشتههای علوم انسانی در ایران [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 661-679]
-
حسینی نیا، غلامحسین
تحلیلِ محتوای وضع موجودِ روششناسی پژوهشهای منتشرشده در مجلههای برتر حوزهی فرصتهای کارآفرینانه [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 641-660]
-
حنفیزاده، پیام
واکاوی علل شکست توسعه خدمت جدید در اپراتورهای تلفن همراه ایران از منظر فرآیند توسعه [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 441-460]
خ
-
خنیفر، حسین
ارایه الگوی آموزش مهارت محور جهت توسعه کارآفرینی رسانه ای [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 681-700]
-
خواستار، حمزه
فرآیند مدیریت دانش بومی کسبوکارهای مردم محور صنایعدستی: موردکاوی عبا و گلیمبافی محله محمدیه نائین [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 261-280]
د
-
داوری، الهه
تأثیر سیاستهای کارآفرینی و محیط کسبوکار بر توسعۀ کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 321-339]
-
داوری، علی
تأثیر سیاستهای کارآفرینی و محیط کسبوکار بر توسعۀ کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 321-339]
-
داوری، علی
ارزیابی عوامل مؤثر بر ظرفیت تاب آوری کسب وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: قطعه سازان صنعت خودرو) [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 421-440]
-
دهقانی اشکذری، محمدرضا
واکاوی نقش مزیتهای منطقهای در ایجاد کسبوکارهای جدید [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 601-619]
-
دیانتی، مژگان
تأثیرخودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصتها:با ملاحظۀ نقش اشتیاق کارآفرینانۀ شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارکهای علموفناوری شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 61-80]
ر
-
رضاییان، علی
اهداف، باور ها و فرآیند تصمیم گیری فرشتگان کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 561-850]
-
رضایی زاده، مرتضی
شناسایی شایستگیهای بازدارندة پایداری کارآفرینان کسبوکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسبوکارهای فعال در صنایع غذایی) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 281-300]
-
رضوانی، مهران
بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله) [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 141-160]
-
رضوانی، مهران
واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسبوکار [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 621-640]
-
رمضانپور نرگسی، قاسم
تأثیر سیاستهای کارآفرینی و محیط کسبوکار بر توسعۀ کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 321-339]
ز
-
زارعی، عظیم
تحلیل ابعاد بنگاههای مادرزاد بینالمللی (بمب) حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 341-360]
-
زعفریان، رضا
شناسایی چالشهای ورودی مراکز خدمات توسعة کسبوکار ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 241-259]
س
-
سالارزهی، حبیب ا...
اولویتبندیِ پیشرانهای توسعۀ اکوتوریسم کارآفرینانه با رویکرد توانمندسازی اجتماعمحور [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 161-179]
-
سخته، شقایق
عوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 719-737]
-
سروری، رحیم
بینالمللی شدن شرکتهای دانشبنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بینالمللی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 461-479]
-
سلیمانی، غلامرضا
شناسایی چالشهای ورودی مراکز خدمات توسعة کسبوکار ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 241-259]
-
سوری، احسان
تحلیل ابعاد بنگاههای مادرزاد بینالمللی (بمب) حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 341-360]
-
سیدنقوی، میرعلی
شناسایی ابعاد رهبری سازمانی شرکتهای دانشبنیانِ ایرانی در گذار موفق به مرحله رشد سریع- مطالعه چند موردی [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 701-718]
ش
-
شائمی برزکی، علی
تأثیر کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسبوکار: نقش قابلیتهای پویای سازمان و آشفتگی محیط کسبوکار در شرکتهای دانش بنیان استان اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]
-
شرفی، وحید
شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان نسبت به کارآفرینی فرهنگی با استفاده از روش کیو [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 481-500]
-
شریفی، سیدمهدی
ارایه الگوی آموزش مهارت محور جهت توسعه کارآفرینی رسانه ای [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 681-700]
-
شکریه، محمودمهرداد
شناسایی و دستهبندی عوامل تعیینکنندۀ عملکرد نوآوری بنگاههای بخش مواد پیشرفته در ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 181-200]
-
شهریاری، سلطانعلی
تأثیر سرمایۀ فکری بر دوسوتوانی سازمانی: نقش تعدیلگر فرهنگ نوآورانه (مورد مطالعه: صنعت برق در کشور) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 381-400]
ص
-
صفری، علی
تأثیر کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسبوکار: نقش قابلیتهای پویای سازمان و آشفتگی محیط کسبوکار در شرکتهای دانش بنیان استان اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]
-
صلواتیان، سیاوش
طراحی بوم مدل کسبوکار رسانههای اجتماعی نوپای بومی با جهتگیری راهبرد تمرکز پورتر [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 81-100]
-
صنوبر، ناصر
بینالمللی شدن شرکتهای دانشبنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بینالمللی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 461-479]
-
صوفیه، جمال
تحلیلِ محتوای وضع موجودِ روششناسی پژوهشهای منتشرشده در مجلههای برتر حوزهی فرصتهای کارآفرینانه [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 641-660]
-
صیدیوسفی، معصومه
شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان نسبت به کارآفرینی فرهنگی با استفاده از روش کیو [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 481-500]
-
صیدیوسفی، ناهید
شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان نسبت به کارآفرینی فرهنگی با استفاده از روش کیو [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 481-500]
ض
-
ضرغام بروجنی، حمید
فرآیند مدیریت دانش بومی کسبوکارهای مردم محور صنایعدستی: موردکاوی عبا و گلیمبافی محله محمدیه نائین [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 261-280]
-
ضیاء، بابک
بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله) [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 141-160]
-
ضیاء، بابک
واکاوی نقش مزیتهای منطقهای در ایجاد کسبوکارهای جدید [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 601-619]
ط
-
طالبی، کامبیز
واکاوی فرآیند انتقال دانش در کسبوکارهای خانوادگی: رویکرد نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 201-220]
-
طالبی کوهستانی، محمدرضا
شناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه بر مبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان تهران و البرز) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 221-240]
-
طبائیان، سید کمال
چارچوبی برای توسعه کارآفرینی دانشگاهی در رشتههای علوم انسانی در ایران [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 661-679]
-
طباطبائیان، سید حبیباله
شناسایی و دستهبندی عوامل تعیینکنندۀ عملکرد نوآوری بنگاههای بخش مواد پیشرفته در ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 181-200]
-
طباطبائیان، سید حبیباله
واکاوی علل شکست توسعه خدمت جدید در اپراتورهای تلفن همراه ایران از منظر فرآیند توسعه [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 441-460]
ع
-
عربیون، ابوالقاسم
مدل سازی و پیکره بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 541-560]
-
عسکری فر، کاظم
ارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندیهای کارآفرینانه در دانش-آموزان با میانجیگری ویژگیهای شخصیتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]
-
عطایی، محمد
شناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه بر مبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان تهران و البرز) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 221-240]
-
علوی، سید مسلم
ارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندیهای کارآفرینانه در دانش-آموزان با میانجیگری ویژگیهای شخصیتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]
-
علیزاده، مهدی
تحلیل جایگاه مفهوم برکت در کسبوکار [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 121-139]
غ
-
غفوری، سید محمد حسین
شناسایی ابعاد رهبری سازمانی شرکتهای دانشبنیانِ ایرانی در گذار موفق به مرحله رشد سریع- مطالعه چند موردی [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 701-718]
ف
-
فیض، داود
تحلیل ابعاد بنگاههای مادرزاد بینالمللی (بمب) حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 341-360]
ق
-
قاسمی، محمد
اولویتبندیِ پیشرانهای توسعۀ اکوتوریسم کارآفرینانه با رویکرد توانمندسازی اجتماعمحور [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 161-179]
ک
-
کاشف آذر، رامین
تحلیل جایگاه مفهوم برکت در کسبوکار [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 121-139]
-
کریمی، آصف
تأثیرخودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصتها:با ملاحظۀ نقش اشتیاق کارآفرینانۀ شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارکهای علموفناوری شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 61-80]
-
کریمی، آصف
عوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 719-737]
گ
-
گودرزی، ریحانه
چارچوبی برای توسعه کارآفرینی دانشگاهی در رشتههای علوم انسانی در ایران [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 661-679]
-
گودرزی، میلاد
طراحی بوم مدل کسبوکار رسانههای اجتماعی نوپای بومی با جهتگیری راهبرد تمرکز پورتر [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 81-100]
م
-
مبارکی، محمد حسن
اهداف، باور ها و فرآیند تصمیم گیری فرشتگان کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 561-850]
-
مبینی دهکردی، علی
نقشهای بنگاه جدید فناوری نانو در توسعۀ محصول جدید مشترک با شرکت صنعتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 41-60]
-
مبینی دهکردی، علی
مدل سازی و پیکره بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 541-560]
-
مبینی دهکردی، علی
تحلیلِ محتوای وضع موجودِ روششناسی پژوهشهای منتشرشده در مجلههای برتر حوزهی فرصتهای کارآفرینانه [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 641-660]
-
محبت طلب، علی
بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله) [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 141-160]
-
محمدکاظمی، رضا
شناسایی ابعاد شکلگیری قصد کارآفرینانه در افراد فقیر بر مبنای رویکرد قابلیتها [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 361-380]
-
محمدکاظمی، رضا
واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسبوکار [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 621-640]
-
محمدی، اسفندیار
شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان نسبت به کارآفرینی فرهنگی با استفاده از روش کیو [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 481-500]
-
محمدی الیاسی، قنبر
شناسایی چالشهای ورودی مراکز خدمات توسعة کسبوکار ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 241-259]
-
محمدی الیاسی، قنبر
سنخ شناسی التزام رهبران کارآفرین به اخلاق کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 401-420]
-
محمدی خیاره، محسن
بررسی تأثیر فرار مالیاتی و فساد برکارآفرینی: مورد مطالعه کشورهای OECD [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 501-520]
-
محمودزاده، سید محتبی
شناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه بر مبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان تهران و البرز) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 221-240]
-
محمودزاده، محمود
عوامل نهادی رسمی و غیررسمی، کارآفرینی فرصتگرا و رشداقتصادی به روش گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 521-539]
-
مرادزاده، عبدالباسط
اولویتبندیِ پیشرانهای توسعۀ اکوتوریسم کارآفرینانه با رویکرد توانمندسازی اجتماعمحور [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 161-179]
-
مرادی، مسعود
شناسایی ابعاد شکلگیری قصد کارآفرینانه در افراد فقیر بر مبنای رویکرد قابلیتها [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 361-380]
-
مشایخ، جواد
شناسایی و دستهبندی عوامل تعیینکنندۀ عملکرد نوآوری بنگاههای بخش مواد پیشرفته در ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 181-200]
-
معمارنژاد، عباس
عوامل نهادی رسمی و غیررسمی، کارآفرینی فرصتگرا و رشداقتصادی به روش گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 521-539]
-
مقیمی، سیدمحمد
ارایه الگوی آموزش مهارت محور جهت توسعه کارآفرینی رسانه ای [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 681-700]
-
مهدی پور، یوسف
تأثیر رهبری کارآفرینی بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی محرکهای نوآورانه در آموزش عالی (دانشگاه سیستانوبلوچستان) [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 739-758]
-
مودتی، مهدیه
عوامل نهادی رسمی و غیررسمی، کارآفرینی فرصتگرا و رشداقتصادی به روش گشتاور تعمیمیافته [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 521-539]
-
میگون پوری، محمد رضا
نقشهای بنگاه جدید فناوری نانو در توسعۀ محصول جدید مشترک با شرکت صنعتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 41-60]
-
میگون پوری، محمد رضا
مدل سازی و پیکره بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 541-560]
ن
-
نظری توکلی، سعید
سنخ شناسی التزام رهبران کارآفرین به اخلاق کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 401-420]
-
نوتاش، هادی
شناسایی شایستگیهای بازدارندة پایداری کارآفرینان کسبوکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسبوکارهای فعال در صنایع غذایی) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 281-300]
-
نوری، پوریا
واکاوی فرآیند انتقال دانش در کسبوکارهای خانوادگی: رویکرد نظریة دادهبنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 201-220]
و
-
وکیلی، یوسف
تأثیر سرمایۀ فکری بر دوسوتوانی سازمانی: نقش تعدیلگر فرهنگ نوآورانه (مورد مطالعه: صنعت برق در کشور) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 381-400]
ه
-
هاشمی نکو، سید علیرضا
اهداف، باور ها و فرآیند تصمیم گیری فرشتگان کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 561-850]
-
هندیجانی فرد، مرتضی
شناسایی عوامل تأثیرگذار در قصد کارآفرینانه اجتماعی در بستر اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 581-600]
ی
-
یعقوبی، نورمحمد
اولویتبندیِ پیشرانهای توسعۀ اکوتوریسم کارآفرینانه با رویکرد توانمندسازی اجتماعمحور [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 161-179]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد