آزادی اقتصادیبررسی تأثیر آزادی اقتصادی بر روی توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 357-376]
آموزش رسمیکارآفرینیبررسی تاثیر آموزشهای رسمی کارآفرینی بر شکلگیری قصد کارآفرینانه [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 99-117]
آموزش کارآفرینیتأثیر آموزش کارآفرینی از طریق روش داستان سرایی بر نگرش کارآفرینانه دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 593-612]
ا
ارتباطاتشناسایی و دستهبندی ذهنیت کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 533-551]
ارتقای عملکردارتقای عملکرد شرکتهای دانشبنیان ایرانی: شناسایی عوامل اثرگذار در سیاستها و برنامههای اجرایی [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 199-217]
استان تهرانپیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان نوپای کسبوکارهای نانو و بایو فناوری) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 415-432]
اشتراک دانشتبیین نقش اشتراک دانش بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی ظرفیت جذب شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای تولید دارو) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 573-591]
اصول اساسیتأملی بر مکتب اتریش: پیدایش و تحول آن [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 453-472]
اکتشافتبیین نقش اشتراک دانش بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی ظرفیت جذب شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای تولید دارو) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 573-591]
اکوسیستمواکاوی محتوای سیاست ها در تطابق با ابعاد اکوسیستم کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 39-58]
اکوسیستم کارآفرینیواکاوی محتوای سیاست ها در تطابق با ابعاد اکوسیستم کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 39-58]
الگوی راهبردیطراحی الگوی راهبردی نوآوری اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 671-690]
انگیزه کارآفرینانهبررسی تاثیر آموزشهای رسمی کارآفرینی بر شکلگیری قصد کارآفرینانه [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 99-117]
اهوازهنجاریابی آزمون خودارزیابی مهارت های غیرشناختی مرتبط با قصد و موفقیت کارآفرینانه در بین کودکان 12-11 ساله شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 653-669]
ایدهپردازیاولویتبندی عوامل کلیدی در پیادهسازی بانک مجازی ایده در رستة مخابرات [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 493-512]
ب
بازارمحوری صادراتیشناسایی عوامل موثر بر صادرات کالاهای فنآورمحور با رویکرد کارآفرینی و بازارمحوری [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 139-158]
بازاریابی تأمین مالیشناسایی راهبردهای بازاریابی برای تأمین مالی شرکتهای در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکتهای فعال صنعت غذایی استان تهران) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 277-296]
بازاریابی کارآفرینانهشناسایی و دستهبندی ذهنیت کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 533-551]
بانک ایدهاولویتبندی عوامل کلیدی در پیادهسازی بانک مجازی ایده در رستة مخابرات [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 493-512]
برنامههای اجراییارتقای عملکرد شرکتهای دانشبنیان ایرانی: شناسایی عوامل اثرگذار در سیاستها و برنامههای اجرایی [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 199-217]
بهرهبرداریتبیین نقش اشتراک دانش بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی ظرفیت جذب شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای تولید دارو) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 573-591]
بینالمللیسازیبررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بینالمللیسازی شرکتهای موجود در صنعت شیشه و بلور ایران با نقش میانجیگری فرهنگ سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 711-729]
پ
پورتفولیوی کارآفرینیطراحی مدل پورتفولیوی کارآفرینی (مورد مطالعه: کارآفرینی پورتفولیو در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 297-316]
ت
تأمین مالی کارآفرینانهشناسایی راهبردهای بازاریابی برای تأمین مالی شرکتهای در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکتهای فعال صنعت غذایی استان تهران) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 277-296]
تجربة زیستهشناسایی عوامل توسعة کارآفرینی از منظر کارآفرینان ایرانی (مورد مطالعه: تجربة زیستة کارآفرینان در برنامة تلویزیونی پایش) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 513-532]
تحلیل استراتژیشناسایی و اولویت بندی عوامل استراتژیک موثر برکسب و کارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه ای در صنعت کاشی و سرامیک) [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 119-137]
تحلیل عامل تأییدیهنجاریابی آزمون خودارزیابی مهارت های غیرشناختی مرتبط با قصد و موفقیت کارآفرینانه در بین کودکان 12-11 ساله شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 653-669]
تحلیل محتواواکاوی محتوای سیاست ها در تطابق با ابعاد اکوسیستم کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 39-58]
ترس کارآفریناناثر ترس ادراکی کارآفرینان بر عملکرد فردی و عملکرد کسبوکار در واحدهای کوچک تولیدی شهرستان گناباد [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 337-356]
تشخیص فرصتطراحی مدل پورتفولیوی کارآفرینی (مورد مطالعه: کارآفرینی پورتفولیو در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 297-316]
تصمیمگیری چندمعیاریاولویتبندی عوامل کلیدی در پیادهسازی بانک مجازی ایده در رستة مخابرات [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 493-512]
تعالی کسب و کارشناسایی و اولویت بندی عوامل استراتژیک موثر برکسب و کارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه ای در صنعت کاشی و سرامیک) [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 119-137]
تغییر اقلیمتحلیل رفتار کارآفرینانة کشاورزان در مواجهه با تغییر اقلیم (شواهدی از بخشهای کامفیروز و کر استان فارس) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 397-414]
توسعة کارآفرینیبررسی تأثیر آزادی اقتصادی بر روی توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 357-376]
توسعة کارآفرینیشناسایی عوامل توسعة کارآفرینی از منظر کارآفرینان ایرانی (مورد مطالعه: تجربة زیستة کارآفرینان در برنامة تلویزیونی پایش) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 513-532]
ج
جامعهشناسی کارآفرینیواکاوی مولفههای فرهنگی و اجتماعی کارآفرینی روستایی : یک پژوهش کیفی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 749-768]
خوشة کسبوکارشناسایی شایستگی های عمومی عاملین توسعه خوشه های کسب و کار ایران [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 769-788]
د
داستانسراییتأثیر آموزش کارآفرینی از طریق روش داستان سرایی بر نگرش کارآفرینانه دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 593-612]
دانش پیشین کارآفرینانتاثیر دانش پیشین بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: آژانس های گردشگری مشارکت کننده در نمایشگاه گردشگری شهر شیراز) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 731-748]
دانشگاه تبریزرابطه رهبری تحول گرا و هویت سازمانی با کارآفرینی سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 433-452]
دانشگاه رازی کرمانشاهطراحی مدل تجاری سازی یافته های پژوهشی دانشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 553-572]
دانشگاه فردوسی مشهدعوامل سوق دهنده و بازدارنده راه اندازی شرکتهای مستقر در مرکز رشد علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 79-97]
دانشگاه کارآفرینارزیابی و رتبهبندی معیارهای دانشگاه کارآفرین (مورد مطالعه: دانشگاههای استان اصفهان) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 691-710]
دانش و تجربة پیشینطراحی مدل پورتفولیوی کارآفرینی (مورد مطالعه: کارآفرینی پورتفولیو در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 297-316]
دخالت دولتبررسی تأثیر آزادی اقتصادی بر روی توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 357-376]
درخت تصمیمتحلیل رفتار کارآفرینانة کشاورزان در مواجهه با تغییر اقلیم (شواهدی از بخشهای کامفیروز و کر استان فارس) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 397-414]
درمانگاه (کلینیک) سیارشناسایی و اولویت بندی فرصت های کاربری خودروهای تجاری سبک در توسعه کلینیکهای سیار پزشکی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 1-19]
دوسوتوانی سازمانیتبیین نقش اشتراک دانش بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی ظرفیت جذب شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای تولید دارو) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 573-591]
ر
راه ابتکاری احساسپیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان نوپای کسبوکارهای نانو و بایو فناوری) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 415-432]
راه اندازی شرکتعوامل سوق دهنده و بازدارنده راه اندازی شرکتهای مستقر در مرکز رشد علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 79-97]
راهبرد بازاریابیشناسایی راهبردهای بازاریابی برای تأمین مالی شرکتهای در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکتهای فعال صنعت غذایی استان تهران) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 277-296]
رستة مخابراتاولویتبندی عوامل کلیدی در پیادهسازی بانک مجازی ایده در رستة مخابرات [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 493-512]
رفتار بازاریابی کارآفرینانهپیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان نوپای کسبوکارهای نانو و بایو فناوری) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 415-432]
رفتار کارآفرینانهتحلیل رفتار کارآفرینانة کشاورزان در مواجهه با تغییر اقلیم (شواهدی از بخشهای کامفیروز و کر استان فارس) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 397-414]
رهبری تحولگرارابطه رهبری تحول گرا و هویت سازمانی با کارآفرینی سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 433-452]
روش دلفیشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر موفقیت نوآوری باز در شرکتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 239-256]
روش کیوشناسایی و دستهبندی ذهنیت کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 533-551]
روش ویکورارزیابی و رتبهبندی معیارهای دانشگاه کارآفرین (مورد مطالعه: دانشگاههای استان اصفهان) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 691-710]
رویکرد غیرغایتگراواکاوی فرایند تصمیمگیری ایجاد کسب و کار جدید در صنایع فناور پیشرفته ایران: مفهومپردازی با رویکرد غیر غایتگرا [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]
رویکردهای نوآوری بازشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر موفقیت نوآوری باز در شرکتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 239-256]
ریسکپذیریهنجاریابی آزمون خودارزیابی مهارت های غیرشناختی مرتبط با قصد و موفقیت کارآفرینانه در بین کودکان 12-11 ساله شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 653-669]
س
سازگاریتحلیل رفتار کارآفرینانة کشاورزان در مواجهه با تغییر اقلیم (شواهدی از بخشهای کامفیروز و کر استان فارس) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 397-414]
سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایرانتأثیر سرمایههای فکری سازمان بر فرایند کارآفرینی فناورانه در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 257-276]
سرمایة اجتماعیطراحی مدل پورتفولیوی کارآفرینی (مورد مطالعه: کارآفرینی پورتفولیو در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 297-316]
سرمایة اجتماعیتأثیر قابلیت جذب، سرمایة اجتماعی و قابلیت مدیریتی بر عملکرد کسبوکارهای فرانچایزی(مطالعة واحدهای فرانچایزی حوزة فستفود در ایران) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 613-622]
سرمایة ارتباطیتأثیر سرمایههای فکری سازمان بر فرایند کارآفرینی فناورانه در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 257-276]
سرمایة انسانیتأثیر سرمایههای فکری سازمان بر فرایند کارآفرینی فناورانه در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 257-276]
سرمایة ساختاریتأثیر سرمایههای فکری سازمان بر فرایند کارآفرینی فناورانه در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 257-276]
سرمایة فکریتأثیر سرمایههای فکری سازمان بر فرایند کارآفرینی فناورانه در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 257-276]
سیاستواکاوی محتوای سیاست ها در تطابق با ابعاد اکوسیستم کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 39-58]
سیاستهای دولتیارتقای عملکرد شرکتهای دانشبنیان ایرانی: شناسایی عوامل اثرگذار در سیاستها و برنامههای اجرایی [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 199-217]
ش
شایستگیشناسایی شایستگی های عمومی عاملین توسعه خوشه های کسب و کار ایران [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 769-788]
شایستگی عمومیشناسایی شایستگی های عمومی عاملین توسعه خوشه های کسب و کار ایران [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 769-788]
صنایع غذاییطراحی مدل فرایندی کارآفرینی در صنایع غذائی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 219-237]
صنعت کاشی و سرامیکشناسایی و اولویت بندی عوامل استراتژیک موثر برکسب و کارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه ای در صنعت کاشی و سرامیک) [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 119-137]
ظ
ظرفیت جذببررسی تأثیر ظرفیت جذب دانش بر کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 377-395]
ظرفیت جذبتبیین نقش اشتراک دانش بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی ظرفیت جذب شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای تولید دارو) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 573-591]
ظرفیت جذبتأثیر قابلیت جذب، سرمایة اجتماعی و قابلیت مدیریتی بر عملکرد کسبوکارهای فرانچایزی(مطالعة واحدهای فرانچایزی حوزة فستفود در ایران) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 613-622]
ع
عامل توسعهشناسایی شایستگی های عمومی عاملین توسعه خوشه های کسب و کار ایران [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 769-788]
عقل استدلالیپیشدرآمدی بر فرایند خلق بیبدیل (ناولتی) در توسعة اقتصادی و کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 177-195]
علوم شناختیتأملی بر مکتب اتریش: پیدایش و تحول آن [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 453-472]
عملکردبررسی تأثیر ظرفیت جذب دانش بر کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 377-395]
عملکردتأثیر قابلیت جذب، سرمایة اجتماعی و قابلیت مدیریتی بر عملکرد کسبوکارهای فرانچایزی(مطالعة واحدهای فرانچایزی حوزة فستفود در ایران) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 613-622]
عملکرد فردیاثر ترس ادراکی کارآفرینان بر عملکرد فردی و عملکرد کسبوکار در واحدهای کوچک تولیدی شهرستان گناباد [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 337-356]
عملکرد کسب وکاراثر ترس ادراکی کارآفرینان بر عملکرد فردی و عملکرد کسبوکار در واحدهای کوچک تولیدی شهرستان گناباد [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 337-356]
عملکرد نوآورانهبررسی تأثیر ظرفیت جذب دانش بر کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 377-395]
عوامل سوق دهنده و بازدارندهعوامل سوق دهنده و بازدارنده راه اندازی شرکتهای مستقر در مرکز رشد علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 79-97]
عوامل محسوسارزیابی و رتبهبندی معیارهای دانشگاه کارآفرین (مورد مطالعه: دانشگاههای استان اصفهان) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 691-710]
عوامل نامحسوسارزیابی و رتبهبندی معیارهای دانشگاه کارآفرین (مورد مطالعه: دانشگاههای استان اصفهان) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 691-710]
ف
فرآیند تحلیل سلسله مراتبیAHPشناسایی و اولویت بندی عوامل استراتژیک موثر برکسب و کارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه ای در صنعت کاشی و سرامیک) [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 119-137]
فرایند تصمیمگیری ایجاد کسبوکارواکاوی فرایند تصمیمگیری ایجاد کسب و کار جدید در صنایع فناور پیشرفته ایران: مفهومپردازی با رویکرد غیر غایتگرا [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]
فرایند کارآفرینی فناورانهتأثیر سرمایههای فکری سازمان بر فرایند کارآفرینی فناورانه در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 257-276]
فرصت های کارآفرینیتاثیر دانش پیشین بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: آژانس های گردشگری مشارکت کننده در نمایشگاه گردشگری شهر شیراز) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 731-748]
فرهنگ شرکتهای شیشه و بلور ایرانبررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بینالمللیسازی شرکتهای موجود در صنعت شیشه و بلور ایران با نقش میانجیگری فرهنگ سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 711-729]
فرهنگ کارآفرینیواکاوی مولفههای فرهنگی و اجتماعی کارآفرینی روستایی : یک پژوهش کیفی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 749-768]
فنآورمحورشناسایی عوامل موثر بر صادرات کالاهای فنآورمحور با رویکرد کارآفرینی و بازارمحوری [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 139-158]
ق
قابلیت مدیریتیتأثیر قابلیت جذب، سرمایة اجتماعی و قابلیت مدیریتی بر عملکرد کسبوکارهای فرانچایزی(مطالعة واحدهای فرانچایزی حوزة فستفود در ایران) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 613-622]
قابلیتهای بازاریابیشناسایی و دستهبندی ذهنیت کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 533-551]
قصد کارآفرینانهبررسی تاثیر آموزشهای رسمی کارآفرینی بر شکلگیری قصد کارآفرینانه [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 99-117]
قیاس با نئوکلاسیکتأملی بر مکتب اتریش: پیدایش و تحول آن [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 453-472]
ک
کارآفرینپیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان نوپای کسبوکارهای نانو و بایو فناوری) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 415-432]
کارآفرینانشناسایی و دستهبندی ذهنیت کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 533-551]
کارآفرینان ایرانیشناسایی عوامل توسعة کارآفرینی از منظر کارآفرینان ایرانی (مورد مطالعه: تجربة زیستة کارآفرینان در برنامة تلویزیونی پایش) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 513-532]
کارآفرینیواکاوی فرایند تصمیمگیری ایجاد کسب و کار جدید در صنایع فناور پیشرفته ایران: مفهومپردازی با رویکرد غیر غایتگرا [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]
کارآفرینیواکاوی محتوای سیاست ها در تطابق با ابعاد اکوسیستم کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 39-58]
کارآفرینیپیشدرآمدی بر فرایند خلق بیبدیل (ناولتی) در توسعة اقتصادی و کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 177-195]
کارآفرینیبررسی تأثیر آزادی اقتصادی بر روی توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 357-376]
گرایش کارآفرینانهبررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بینالمللیسازی شرکتهای موجود در صنعت شیشه و بلور ایران با نقش میانجیگری فرهنگ سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 711-729]
گردشگریتاثیر دانش پیشین بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: آژانس های گردشگری مشارکت کننده در نمایشگاه گردشگری شهر شیراز) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 731-748]
گفتمانواکاوی مولفههای فرهنگی و اجتماعی کارآفرینی روستایی : یک پژوهش کیفی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 749-768]
م
مدل SWOTشناسایی و اولویت بندی عوامل استراتژیک موثر برکسب و کارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه ای در صنعت کاشی و سرامیک) [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 119-137]
مدلسازی ساختاری تفسیریشناسایی عوامل موثر بر صادرات کالاهای فنآورمحور با رویکرد کارآفرینی و بازارمحوری [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 139-158]
مدلسازی معادلات ساختاریطراحی الگوی راهبردی نوآوری اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 671-690]
مدل فرایندی کارآفرینیطراحی مدل فرایندی کارآفرینی در صنایع غذائی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 219-237]
مرحله رشد کسبو کارشناسایی راهبردهای بازاریابی برای تأمین مالی شرکتهای در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکتهای فعال صنعت غذایی استان تهران) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 277-296]
مرکز رشد علوم انسانیعوامل سوق دهنده و بازدارنده راه اندازی شرکتهای مستقر در مرکز رشد علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 79-97]
معیارهای درونیارزیابی و رتبهبندی معیارهای دانشگاه کارآفرین (مورد مطالعه: دانشگاههای استان اصفهان) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 691-710]
مقطع ابتداییتأثیر آموزش کارآفرینی از طریق روش داستان سرایی بر نگرش کارآفرینانه دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 593-612]
مکتب اتریشیتأملی بر مکتب اتریش: پیدایش و تحول آن [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 453-472]
مهارتهای غیرشناختیهنجاریابی آزمون خودارزیابی مهارت های غیرشناختی مرتبط با قصد و موفقیت کارآفرینانه در بین کودکان 12-11 ساله شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 653-669]
مهارتهای کارآفرینیبررسی تاثیر آموزشهای رسمی کارآفرینی بر شکلگیری قصد کارآفرینانه [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 99-117]
موفقیت نوآوری بازشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر موفقیت نوآوری باز در شرکتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 239-256]
ن
نظریة برخاسته از دادههاطراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه در کسبوکارهای فرهنگی- هنری [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 473-491]