احمدپور داریانی، محمود ارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 77-91]
احمدپور داریانی، محمود شناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایدههای کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
احمدیان، ,وحید چالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
اسدی، الهام فراتحلیل مطالعات انجام شده پیرامون ویژگی های شخصیتی افراد کارآفرین با تاکید بر نقش خوداثربخشی بر اساس مدل مایکل فرز [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 211-230]
اصغرپور ماسوله، احمدرضا شناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
اعتمادی، محمد تأثیر متقابل پاداشهای پولی، انتظارات و کیفیت ایدهپردازی: یک تحلیل تجربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 116-142]
افشارزاده، الهام تأثیر مهربانی و شوخطبعی مدیران بر جذابیت برند کارفرما با نقش میانجیگر کارآفرینی سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 149-171]
اکبری آرباطان، گلثوم ارائه الگویی برای نقش زنان اینفلوئنسر رسانههای اجتماعی در توسعه کارآفرینی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 143-164]
حاتمی، صادق شناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
حاجی پور، امیر طراحی مدل پارادایمی بهبود خدمات توسعه کسبوکار در خوشههای کسبوکار [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 26-70]
حجاریان، احمد استراتژی توسعه مزیتهای رقابتی کارآفرینی بومی روستایی (مطالعه موردی: نواحی روستایی شهرستان اصفهان) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 272-287]
حسن مرادی، نرگس تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاههای اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
حسینی، الهه شناخت عوامل موثر بر شدت بینالمللی سازی کسبوکارهای فناور محور ایران [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 165-185]
حسینی، سیدیعقوب تصمیمگیری کارآفرینان در انتخاب صنعت: نقش شهود، احساس و منطق [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 21-33]
حسینی،، سید کمال الدین شناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
حسینی نیا، غلامحسین شناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
حسینی نیا، غلامحسین ارائه مدل بینالمللیسازی کسبوکارهای تعاونی محور در ایران [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 304-324]
حسینی نیا، غلامحسین نقش میانجی گرایش کارآفرینانه فردی در رابطه بین آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینانه دانشجویان [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 231-251]
حقیقت منفرد، جلال تحلیل تاثیر مولفههای زمینه ای کسبوکارهای فناوری پیشرفته بر سرعت بینالمللیسازی (موردمطالعه: صنعت دارو) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 368-391]
حنفی، سعیده تحلیل تاثیر مولفههای زمینه ای کسبوکارهای فناوری پیشرفته بر سرعت بینالمللیسازی (موردمطالعه: صنعت دارو) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 368-391]
حیدرزاده، کامبیز طراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسبوکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
حیدری قشلاقی، سیمین طراحی مدل تامین مالی خرد در پایداری کسب و کارهای نوپای کارآفرینانه در ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 86-97]
خ
خادمی کله لو، محمد ارائه چارچوب خدمات توسعه کسبوکار (BDS) شرکتهای دانشبنیان و نوآور [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 71-95]
خانی، ناصر طراحی مدل پارادایمی بهبود خدمات توسعه کسبوکار در خوشههای کسبوکار [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 26-70]
خدادادحسینی، سید حمید طراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسبوکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
خدادادحسینی، سید حمید مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 82-115]
خدادوستی، میثم مفهوم پردازی مدل موفقیت کارآفرینان هیبرید در ایران [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 347-367]
خراسانچی، فاطمه طراحی الگوی توسعه و انتخاب مدل کسب و کار مبتنی بر نوآوری اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 31-46]
خواستار، حمزه طراحی چارچوب ارزیابی عملکرد شتابدهندههای شرکتی با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 59-81]
خیراندیش، مسعود پیچیدگی اقتصادی و کارآفرینی: شواهدی از کشورهای منطقه MENA [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 325-346]
د
داستانی مبارکه، مازیار نقش میانجی گرایش کارآفرینانه فردی در رابطه بین آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینانه دانشجویان [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 231-251]
داوری، علی شناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
داوری، علی نقش طراحی برنامههای شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
داوری، علی شناسایی مکانیزم های سازمانی استخدام و کارمندیابی کارآفرینانه، مشوق رفتار کارآفرینانه سازمانی (صنایع منتخب) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 172-196]
دل انگیزان، سهراب طراحی و ارزیابی الگوی تأثیر کارآفرینی اجتماعی بر کاهش مشکلات کودکان کار (موردکاوی شهر کرمانشاه) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 148-171]
دهقانی سلطانی، مهدی طراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکتهای دانشبنیان به بازارهای بینالمللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]
ذ
ذوالفقاری، اکبر تبیین رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی: فراتحلیل پژوهشهای بازه زمانی 1401-1388 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 129-148]
ر
رحمانی، نسیم طراحی مدل بومی بازاریابی دیجیتال در کسبوکارهای کوچک خرده فروشی آنلاین ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 109-120]
رحیمی کلور، حسین ارائه الگویی برای نقش زنان اینفلوئنسر رسانههای اجتماعی در توسعه کارآفرینی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 143-164]
سرتیپی، صدف ارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 77-91]
سلوکیان جهرمی، فاطمه طراحی چارچوب ارزیابی انطباق با نوپای ناب [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 138-153]
سلیمانی، معین مفهومپردازی تفسیری ساختاری موانع گذار از نوپایی به مقیاسپذیری کسبوکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 66-85]
ش
شائمی برزکی، علی تأثیر مهربانی و شوخطبعی مدیران بر جذابیت برند کارفرما با نقش میانجیگر کارآفرینی سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 149-171]
شمس، عباس طراحی چارچوب ارزیابی عملکرد شتابدهندههای شرکتی با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 59-81]
شهسواری، فاطمه شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپها: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
ص
صاحبکار خراسانی، سید محمد ارائه چارچوب خدمات توسعه کسبوکار (BDS) شرکتهای دانشبنیان و نوآور [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 71-95]
صادقی، حسین طراحی مدل تامین مالی خرد در پایداری کسب و کارهای نوپای کارآفرینانه در ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 86-97]
صفری، علی تعیین ارتباط پیشایندهای رفتار کارآفرینانه با نقش میانجیگری جو سازمانی کارآفرینانه (موردمطالعه: شرکت پالایش گاز پارسیان) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 116-147]
ض
ضیاء، بابک ارائه مدل بینالمللیسازی کسبوکارهای تعاونی محور در ایران [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 304-324]
ضیاء، بابک تحلیل تاثیر مولفههای زمینه ای کسبوکارهای فناوری پیشرفته بر سرعت بینالمللیسازی (موردمطالعه: صنعت دارو) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 368-391]
طالبی، کامبیز نقش طراحی برنامههای شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
طالبی، کامبیز واکاوی ماهیت فرصت کارآفرینی با استفاده از نظریه مکانیک کوانتومی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 99-112]
طاهری، امیرحسین شناسایی پیشرانهای مؤثر بازاریابی دیجیتال در ورود زنان تحت پوشش کمیته امداد به کسبوکارهای خانگی [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 1-25]
طبری، مجتبی تبیین نقش جهتگیری کارآفرینانه سبز دانشگاه در شکلگیری خلاقیت سبز دانشجویان کارآفرینی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 47-59]
طیب نیا، محمدرضا واکاوی ماهیت فرصت کارآفرینی با استفاده از نظریه مکانیک کوانتومی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 99-112]
ع
عباسی، حمیدرضا شناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
عباسی، داود شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپها: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
عربیون، ابوالقاسم شناخت عوامل موثر بر شدت بینالمللی سازی کسبوکارهای فناور محور ایران [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 165-185]
عریضی، حمیدرضا فراتحلیل مطالعات انجام شده پیرامون ویژگی های شخصیتی افراد کارآفرین با تاکید بر نقش خوداثربخشی بر اساس مدل مایکل فرز [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 211-230]
عزیزمحمد لو، حمید طراحی مدل پارادایمی بهبود خدمات توسعه کسبوکار در خوشههای کسبوکار [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 26-70]
عصاریان، محمد امین تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاههای اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
علی پور درویشی، زهرا تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاههای اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
علیزاده مقدم، شکوه سادات مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 82-115]
ف
فضل زاده، علیرضا چالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
فعله کری، زهره طراحی و ارزیابی الگوی تأثیر کارآفرینی اجتماعی بر کاهش مشکلات کودکان کار (موردکاوی شهر کرمانشاه) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 148-171]
فلاح زاده، ملیکا تصمیمگیری کارآفرینان در انتخاب صنعت: نقش شهود، احساس و منطق [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 21-33]
فیض، داود طراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکتهای دانشبنیان به بازارهای بینالمللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]
ق
قدرتیزاده، فراز تأثیر متقابل پاداشهای پولی، انتظارات و کیفیت ایدهپردازی: یک تحلیل تجربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 116-142]
قزوینی، هادی طراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکتهای دانشبنیان به بازارهای بینالمللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]
قلیچ لی، فاطمه پیچیدگی اقتصادی و کارآفرینی: شواهدی از کشورهای منطقه MENA [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 325-346]
قیاسی فرد، نصراله تحلیل موانع توسعه کارآفرینی در مناطق محروم با استفاده از روش دلفی و فرآیند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 61-76]
ک
کرد نائیج، اسدالله مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 82-115]
کمالی پور، مهسا تعیین ارتباط پیشایندهای رفتار کارآفرینانه با نقش میانجیگری جو سازمانی کارآفرینانه (موردمطالعه: شرکت پالایش گاز پارسیان) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 116-147]
م
مبینی دهکردی، علی الزامات پژوهش علمی در حوزه علوم انسانی [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 1-3]
مبینی دهکردی، علی نگاهی بنیانی به چیستی و چگونگی تحقق مرجعیت علمی در علوم انسانی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 1-28]
متانی، مهرداد تبیین نقش جهتگیری کارآفرینانه سبز دانشگاه در شکلگیری خلاقیت سبز دانشجویان کارآفرینی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 47-59]
متوسلی، محمود سیر تطور مکاتب اقتصادی و الزام شکلگیری مکتبی نوین (مسئله شناسی و بیان شواهد تجربی) [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 4-30]
متوسلی، محمود چگونگی شکلگیری مکتبی نوین در اقتصاد مبتنی بر جامعیت تفکر علمی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 29-58]
محبی، حسین تحلیل موانع توسعه کارآفرینی در مناطق محروم با استفاده از روش دلفی و فرآیند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 61-76]
محسنی کیاسری، مصطفی شناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی مجدد کارآفرینان شکست خورده مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 96-115]
محمدکاظمی، رضا ارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 77-91]
محمدکاظمی، رضا طراحی ارزش پیشنهادی در مدل کسب وکار مدارس هوانوردی [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 197-210]
محمدکاظمی، رضا طراحی مدل تامین مالی خرد در پایداری کسب و کارهای نوپای کارآفرینانه در ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 86-97]
محمدی، پرستو ارایه چارچوبی برای طبقه بندی شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران با استفاده از روش "آلکایر-فوستر" و استخراج ویژگیهای مشترک شرکت های برتر [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 121-137]
محمدی، سعید نقش میانجی گرایش کارآفرینانه فردی در رابطه بین آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینانه دانشجویان [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 231-251]
محمدی الیاسی، قنبر شناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایدههای کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
محمدیان، ایوب مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 82-115]
محمدی خیاره، محسن پیچیدگی اقتصادی و کارآفرینی: شواهدی از کشورهای منطقه MENA [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 325-346]
محمدی فر، یوسف مفهومپردازی تفسیری ساختاری موانع گذار از نوپایی به مقیاسپذیری کسبوکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 66-85]
محمدی فر، یوسف طراحی و ارزیابی الگوی تأثیر کارآفرینی اجتماعی بر کاهش مشکلات کودکان کار (موردکاوی شهر کرمانشاه) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 148-171]
محمدی فر، یوسف مفهوم پردازی مدل موفقیت کارآفرینان هیبرید در ایران [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 347-367]
محمدی نیا، امیرحسین فراتحلیل کیفی پژوهشهای بینالمللی انجام شده در زمینه تابآوری کسب وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 99-119]
مستشارنظامی، ایمان مدل سنجش نوآوری اجتماعی در ایران [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 252-271]
مشاور، فرشته نقش طراحی برنامههای شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
مشایخ، جواد شناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی مجدد کارآفرینان شکست خورده مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 96-115]
ملک محمدی، مجید طراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسبوکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی طراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکتهای دانشبنیان به بازارهای بینالمللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]
منوچهرطیبی، محمدجواد طراحی ارزش پیشنهادی در مدل کسب وکار مدارس هوانوردی [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 197-210]
مهتدی، محمد مهدی فراتحلیل کیفی پژوهشهای بینالمللی انجام شده در زمینه تابآوری کسب وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 99-119]
مهتدی، محمدمهدی ازدواج و تشکیل خانواده؛ استعارهای برای فهم کارآفرینی و راهاندازی کسب و کار [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]
مهدیه، امید شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپها: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
مهرانی، هرمز طراحی مدل بومی بازاریابی دیجیتال در کسبوکارهای کوچک خرده فروشی آنلاین ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 109-120]
مهری، حمیدرضا ارایه چارچوبی برای طبقه بندی شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران با استفاده از روش "آلکایر-فوستر" و استخراج ویژگیهای مشترک شرکت های برتر [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 121-137]
میرقادری، سیدهادی طراحی چارچوب ارزیابی انطباق با نوپای ناب [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 138-153]
ن
نادری، نادر مفهومپردازی تفسیری ساختاری موانع گذار از نوپایی به مقیاسپذیری کسبوکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 66-85]
نادری، نادر مفهوم پردازی مدل موفقیت کارآفرینان هیبرید در ایران [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 347-367]