آموزش کارآفرینینقش میانجی گرایش کارآفرینانه فردی در رابطه بین آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینانه دانشجویان [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 231-251]
ا
احساسات موثرشناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایدههای کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
ارائه دهندگان خدمات توسعه کسب و کارطراحی مدل پارادایمی بهبود خدمات توسعه کسبوکار در خوشههای کسبوکار [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 26-70]
ارزش پیشنهادیطراحی ارزش پیشنهادی در مدل کسب وکار مدارس هوانوردی [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 197-210]
اصالتنگاهی بنیانی به چیستی و چگونگی تحقق مرجعیت علمی در علوم انسانی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 1-28]
اکوسیستم کارآفرینیشناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی مجدد کارآفرینان شکست خورده مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 96-115]
اکوسیستم نوآوریطراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکتهای دانشبنیان به بازارهای بینالمللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]
الگو بودننگاهی بنیانی به چیستی و چگونگی تحقق مرجعیت علمی در علوم انسانی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 1-28]
انتخاب صنعتتصمیمگیری کارآفرینان در انتخاب صنعت: نقش شهود، احساس و منطق [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 21-33]
انتخاب مدل کسب وکارطراحی الگوی توسعه و انتخاب مدل کسب و کار مبتنی بر نوآوری اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 31-46]
انتظار برآوردهشدهتأثیر متقابل پاداشهای پولی، انتظارات و کیفیت ایدهپردازی: یک تحلیل تجربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 116-142]
اندازهگیری نتایجمدل سنجش نوآوری اجتماعی در ایران [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 252-271]
انگیزهشناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایدههای کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
ب
بازار کارطراحی الگوی مهارت اشتغال پذیری واحدهای فناور و دانش بنیان [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 47-65]
بازارهای بینالمللیطراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکتهای دانشبنیان به بازارهای بینالمللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]
بازاریابی اجتماعیتدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاههای اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
بازاریابی دیجیتالطراحی مدل بومی بازاریابی دیجیتال در کسبوکارهای کوچک خرده فروشی آنلاین ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 109-120]
بانک هاطراحی مدل تامین مالی خرد در پایداری کسب و کارهای نوپای کارآفرینانه در ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 86-97]
باورهای دینیتبیین رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی: فراتحلیل پژوهشهای بازه زمانی 1401-1388 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 129-148]
بحرانفراتحلیل کیفی پژوهشهای بینالمللی انجام شده در زمینه تابآوری کسب وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 99-119]
برندسازیتدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاههای اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
بینالمللی سازیتحلیل تاثیر مولفههای زمینه ای کسبوکارهای فناوری پیشرفته بر سرعت بینالمللیسازی (موردمطالعه: صنعت دارو) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 368-391]
بینالمللی شدنارائه مدل بینالمللیسازی کسبوکارهای تعاونی محور در ایران [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 304-324]
پ
پاداش پولیتأثیر متقابل پاداشهای پولی، انتظارات و کیفیت ایدهپردازی: یک تحلیل تجربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 116-142]
پارادایم کوانتومیواکاوی ماهیت فرصت کارآفرینی با استفاده از نظریه مکانیک کوانتومی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 99-112]
پارادایمی "طراحی مدل پارادایمی بهبود خدمات توسعه کسبوکار در خوشههای کسبوکار [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 26-70]
پارک علم و فناوریطراحی چارچوب ارزیابی انطباق با نوپای ناب [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 138-153]
پایداری کسب وکارهاطراحی مدل تامین مالی خرد در پایداری کسب و کارهای نوپای کارآفرینانه در ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 86-97]
پدیدارشناسیشناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپها: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
جذب سرمایه"نقش طراحی برنامههای شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
جهانیشدنارائه مدل بینالمللیسازی کسبوکارهای تعاونی محور در ایران [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 304-324]
جهتگیری کارآفرینانهشناخت عوامل موثر بر شدت بینالمللی سازی کسبوکارهای فناور محور ایران [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 165-185]
جهتگیری کارآفرینانه سبزتبیین نقش جهتگیری کارآفرینانه سبز دانشگاه در شکلگیری خلاقیت سبز دانشجویان کارآفرینی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 47-59]
جو سازمانی کارآفرینانهتعیین ارتباط پیشایندهای رفتار کارآفرینانه با نقش میانجیگری جو سازمانی کارآفرینانه (موردمطالعه: شرکت پالایش گاز پارسیان) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 116-147]
چ
چابکی استراتژیکشناخت عوامل موثر بر شدت بینالمللی سازی کسبوکارهای فناور محور ایران [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 165-185]
چالشچالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
خ
خدمات توسعهارائه چارچوب خدمات توسعه کسبوکار (BDS) شرکتهای دانشبنیان و نوآور [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 71-95]
خدمات توسعه کسبوکارطراحی مدل پارادایمی بهبود خدمات توسعه کسبوکار در خوشههای کسبوکار [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 26-70]
خردهفروشی پوشاکمدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 82-115]
خلاقیت سبزتبیین نقش جهتگیری کارآفرینانه سبز دانشگاه در شکلگیری خلاقیت سبز دانشجویان کارآفرینی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 47-59]
خوداثربخشیفراتحلیل مطالعات انجام شده پیرامون ویژگی های شخصیتی افراد کارآفرین با تاکید بر نقش خوداثربخشی بر اساس مدل مایکل فرز [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 211-230]
خوشههای کسبوکارطراحی مدل پارادایمی بهبود خدمات توسعه کسبوکار در خوشههای کسبوکار [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 26-70]
د
دانشبنیانارائه چارچوب خدمات توسعه کسبوکار (BDS) شرکتهای دانشبنیان و نوآور [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 71-95]
دانشگاه کارآفرینتبیین نقش جهتگیری کارآفرینانه سبز دانشگاه در شکلگیری خلاقیت سبز دانشجویان کارآفرینی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 47-59]
درک ایدهشناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایدههای کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
دسترسیبهسرمایهگذاران"نقش طراحی برنامههای شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
رفتار شبکهسازیتعیین ارتباط پیشایندهای رفتار کارآفرینانه با نقش میانجیگری جو سازمانی کارآفرینانه (موردمطالعه: شرکت پالایش گاز پارسیان) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 116-147]
رفتار کارآفرینانهشناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
رفتار کارآفرینانهتعیین ارتباط پیشایندهای رفتار کارآفرینانه با نقش میانجیگری جو سازمانی کارآفرینانه (موردمطالعه: شرکت پالایش گاز پارسیان) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 116-147]
رقابتپذیریطراحی مدل بومی بازاریابی دیجیتال در کسبوکارهای کوچک خرده فروشی آنلاین ایران [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 109-120]
روش آلکایر-فوسترارایه چارچوبی برای طبقه بندی شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران با استفاده از روش "آلکایر-فوستر" و استخراج ویژگیهای مشترک شرکت های برتر [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 121-137]
روش دلفیتحلیل موانع توسعه کارآفرینی در مناطق محروم با استفاده از روش دلفی و فرآیند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 61-76]
ریسک پذیرینقش میانجی گرایش کارآفرینانه فردی در رابطه بین آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینانه دانشجویان [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 231-251]
ز
زنان اینفلوئنسرارائه الگویی برای نقش زنان اینفلوئنسر رسانههای اجتماعی در توسعه کارآفرینی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 143-164]
زنان تحت پوشش کمیته امدادشناسایی پیشرانهای مؤثر بازاریابی دیجیتال در ورود زنان تحت پوشش کمیته امداد به کسبوکارهای خانگی [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 1-25]
س
سابقه"نقش طراحی برنامههای شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
ساختار سازمانی کارآفرینانهتعیین ارتباط پیشایندهای رفتار کارآفرینانه با نقش میانجیگری جو سازمانی کارآفرینانه (موردمطالعه: شرکت پالایش گاز پارسیان) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 116-147]
سازمانهای دولتیشناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
سبد سرمایه گذاریارایه چارچوبی برای طبقه بندی شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران با استفاده از روش "آلکایر-فوستر" و استخراج ویژگیهای مشترک شرکت های برتر [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 121-137]
سرعت بینالمللی سازیتحلیل تاثیر مولفههای زمینه ای کسبوکارهای فناوری پیشرفته بر سرعت بینالمللیسازی (موردمطالعه: صنعت دارو) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 368-391]
سرمایه اجتماعیتبیین رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی: فراتحلیل پژوهشهای بازه زمانی 1401-1388 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 129-148]
سرمایهگذاری خطرپذیرارایه چارچوبی برای طبقه بندی شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران با استفاده از روش "آلکایر-فوستر" و استخراج ویژگیهای مشترک شرکت های برتر [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 121-137]
ش
شاخص کلیدی عملکردارایه چارچوبی برای طبقه بندی شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران با استفاده از روش "آلکایر-فوستر" و استخراج ویژگیهای مشترک شرکت های برتر [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 121-137]
شدت بینالمللی سازیشناخت عوامل موثر بر شدت بینالمللی سازی کسبوکارهای فناور محور ایران [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 165-185]
شرایط مداخله ای و زمینه ای کارآفرینیشناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
شرکتهای دانشبنیانطراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکتهای دانشبنیان به بازارهای بینالمللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]
شرکت های دانش بنیانشناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
شکافهای دانشیبازنمایی و تبیین نقشه دانش دیدگاه منبع محور از منظر فرصتهای کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
شکست کارآفرینشناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی مجدد کارآفرینان شکست خورده مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 96-115]
شکست کارآفرینانهطراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسبوکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
شناخت ایدهشناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایدههای کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 79-96]
شهرستان اصفهاناستراتژی توسعه مزیتهای رقابتی کارآفرینی بومی روستایی (مطالعه موردی: نواحی روستایی شهرستان اصفهان) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 272-287]
شوخ-طبعی مدیرانتأثیر مهربانی و شوخطبعی مدیران بر جذابیت برند کارفرما با نقش میانجیگر کارآفرینی سازمانی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 149-171]
ص
صنایع کوچک و متوسططراحی مدل پارادایمی بهبود خدمات توسعه کسبوکار در خوشههای کسبوکار [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 26-70]
صنعت داروییتحلیل تاثیر مولفههای زمینه ای کسبوکارهای فناوری پیشرفته بر سرعت بینالمللیسازی (موردمطالعه: صنعت دارو) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 368-391]
ط
طراحی خدمتارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 77-91]
ع
عوامل شکست نوآفرینطراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسبوکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
ف
فایدهمندینگاهی بنیانی به چیستی و چگونگی تحقق مرجعیت علمی در علوم انسانی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 1-28]
فرآیند تحلیل شبکهایتحلیل موانع توسعه کارآفرینی در مناطق محروم با استفاده از روش دلفی و فرآیند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 61-76]
فراتحلیلفراتحلیل مطالعات انجام شده پیرامون ویژگی های شخصیتی افراد کارآفرین با تاکید بر نقش خوداثربخشی بر اساس مدل مایکل فرز [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 211-230]
فراترکیبارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 77-91]
فراترکیبطراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسبوکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
فرصتهای کارآفرینانهبازنمایی و تبیین نقشه دانش دیدگاه منبع محور از منظر فرصتهای کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
فرصتهای کارآفرینیواکاوی ماهیت فرصت کارآفرینی با استفاده از نظریه مکانیک کوانتومی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 99-112]
فروشگاههای آنلاینتدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاههای اینترنتی با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 93-107]
فناورارائه چارچوب خدمات توسعه کسبوکار (BDS) شرکتهای دانشبنیان و نوآور [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 71-95]
فناوری مالیچالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
فهم کارآفرینیازدواج و تشکیل خانواده؛ استعارهای برای فهم کارآفرینی و راهاندازی کسب و کار [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]
فیزیک کوانتومواکاوی ماهیت فرصت کارآفرینی با استفاده از نظریه مکانیک کوانتومی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 99-112]
فین تکچالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
ق
قصدکارآفرینانهنقش میانجی گرایش کارآفرینانه فردی در رابطه بین آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینانه دانشجویان [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 231-251]
کارآفرینشناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
کارآفرین اجتماعیطراحی و ارزیابی الگوی تأثیر کارآفرینی اجتماعی بر کاهش مشکلات کودکان کار (موردکاوی شهر کرمانشاه) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 148-171]
کارآفرینان هیبریدمفهوم پردازی مدل موفقیت کارآفرینان هیبرید در ایران [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 347-367]
کارآفرینیازدواج و تشکیل خانواده؛ استعارهای برای فهم کارآفرینی و راهاندازی کسب و کار [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]
کارآفرینیطراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکتهای دانشبنیان به بازارهای بینالمللی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 65-76]
کارآفرینیفراتحلیل کیفی پژوهشهای بینالمللی انجام شده در زمینه تابآوری کسب وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 99-119]
کارآفرینیمفهومپردازی تفسیری ساختاری موانع گذار از نوپایی به مقیاسپذیری کسبوکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 66-85]
کارآفرینیاستراتژی توسعه مزیتهای رقابتی کارآفرینی بومی روستایی (مطالعه موردی: نواحی روستایی شهرستان اصفهان) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 272-287]
کارآفرینیطراحی و ارزیابی الگوی تأثیر کارآفرینی اجتماعی بر کاهش مشکلات کودکان کار (موردکاوی شهر کرمانشاه) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 148-171]
کارآفرینیشناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپها: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
کارآفرینیارائه الگویی برای نقش زنان اینفلوئنسر رسانههای اجتماعی در توسعه کارآفرینی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 143-164]
کارآفرینیشناسایی پیشرانهای مؤثر بازاریابی دیجیتال در ورود زنان تحت پوشش کمیته امداد به کسبوکارهای خانگی [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 1-25]
کارآفرینیفراتحلیل مطالعات انجام شده پیرامون ویژگی های شخصیتی افراد کارآفرین با تاکید بر نقش خوداثربخشی بر اساس مدل مایکل فرز [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 211-230]
کارآفرینی اجتماعیتبیین رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی: فراتحلیل پژوهشهای بازه زمانی 1401-1388 [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 129-148]
کارآفرینی اجتماعیطراحی و ارزیابی الگوی تأثیر کارآفرینی اجتماعی بر کاهش مشکلات کودکان کار (موردکاوی شهر کرمانشاه) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 148-171]
کارآفرینی بومی روستاییاستراتژی توسعه مزیتهای رقابتی کارآفرینی بومی روستایی (مطالعه موردی: نواحی روستایی شهرستان اصفهان) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 272-287]
کار و رفاه اجتماعیشناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
کسبوکارارائه چارچوب خدمات توسعه کسبوکار (BDS) شرکتهای دانشبنیان و نوآور [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 71-95]
کسب و کارفراتحلیل کیفی پژوهشهای بینالمللی انجام شده در زمینه تابآوری کسب وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 99-119]
کسبوکار تعاونمحورارائه مدل بینالمللیسازی کسبوکارهای تعاونی محور در ایران [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 304-324]
کسبوکار فناوریهای پیشرفتهتحلیل تاثیر مولفههای زمینه ای کسبوکارهای فناوری پیشرفته بر سرعت بینالمللیسازی (موردمطالعه: صنعت دارو) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 368-391]
کسبوکار مقیاسپذیرمفهومپردازی تفسیری ساختاری موانع گذار از نوپایی به مقیاسپذیری کسبوکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 66-85]
کسبوکار نوپامفهومپردازی تفسیری ساختاری موانع گذار از نوپایی به مقیاسپذیری کسبوکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 66-85]
کسبوکارهای خانگیشناسایی پیشرانهای مؤثر بازاریابی دیجیتال در ورود زنان تحت پوشش کمیته امداد به کسبوکارهای خانگی [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 1-25]
کسب و کارهای کوچک و متوسطفراتحلیل کیفی پژوهشهای بینالمللی انجام شده در زمینه تابآوری کسب وکار [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 99-119]
کسب وکارهای نوپای کارآفرینانهطراحی مدل تامین مالی خرد در پایداری کسب و کارهای نوپای کارآفرینانه در ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 86-97]
کسب و کار و خانوادهازدواج و تشکیل خانواده؛ استعارهای برای فهم کارآفرینی و راهاندازی کسب و کار [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]
کودکان کارطراحی و ارزیابی الگوی تأثیر کارآفرینی اجتماعی بر کاهش مشکلات کودکان کار (موردکاوی شهر کرمانشاه) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 148-171]
کیفیت حکمرانیپیچیدگی اقتصادی و کارآفرینی: شواهدی از کشورهای منطقه MENA [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 325-346]
م
ماهیت فرصتواکاوی ماهیت فرصت کارآفرینی با استفاده از نظریه مکانیک کوانتومی [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 99-112]
مدارس هوانوردیطراحی ارزش پیشنهادی در مدل کسب وکار مدارس هوانوردی [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 197-210]
مدل توسعهطراحی الگوی توسعه و انتخاب مدل کسب و کار مبتنی بر نوآوری اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 31-46]
مدل سنجش نتایج اجتماعیمدل سنجش نوآوری اجتماعی در ایران [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 252-271]
مدل شخصیتی مایکل فرزفراتحلیل مطالعات انجام شده پیرامون ویژگی های شخصیتی افراد کارآفرین با تاکید بر نقش خوداثربخشی بر اساس مدل مایکل فرز [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 211-230]
مدل کسبوکارطراحی الگوی توسعه و انتخاب مدل کسب و کار مبتنی بر نوآوری اجتماعی [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 31-46]
مدل کسبوکارطراحی ارزش پیشنهادی در مدل کسب وکار مدارس هوانوردی [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 197-210]
مدل کسب و کارچالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
مدل مفهومی شکلگیری استراتژیمدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 82-115]
مدیریت منابع انسانیشناسایی مکانیزم های سازمانی استخدام و کارمندیابی کارآفرینانه، مشوق رفتار کارآفرینانه سازمانی (صنایع منتخب) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 172-196]
مرجعیتنگاهی بنیانی به چیستی و چگونگی تحقق مرجعیت علمی در علوم انسانی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 1-28]
مرشدی"نقش طراحی برنامههای شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 45-58]
مرور سیستماتیکمروری سیستماتیک بر مطالعات رشد کسبوکار [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 289-303]
مرور سیستماتیکچالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 35-48]
مرور سیستماتیکارائه چارچوب خدمات توسعه کسبوکار (BDS) شرکتهای دانشبنیان و نوآور [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 71-95]
مرور سیستماتیکبازنمایی و تبیین نقشه دانش دیدگاه منبع محور از منظر فرصتهای کارآفرینانه [دوره 16، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
مزیتهای رقابتیاستراتژی توسعه مزیتهای رقابتی کارآفرینی بومی روستایی (مطالعه موردی: نواحی روستایی شهرستان اصفهان) [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 272-287]
مکانیزمهای توسعه رفتار کارآفرینانهشناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
مناطق محرومتحلیل موانع توسعه کارآفرینی در مناطق محروم با استفاده از روش دلفی و فرآیند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 61-76]
ورود مجدد کارآفرینشناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی مجدد کارآفرینان شکست خورده مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 96-115]
وزارت تعاونشناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
ویژگیهای شخصیتیفراتحلیل مطالعات انجام شده پیرامون ویژگی های شخصیتی افراد کارآفرین با تاکید بر نقش خوداثربخشی بر اساس مدل مایکل فرز [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 211-230]
ه
هوشیاری کارآفرینانهشناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد) [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
ی
یادگیری کارآفرینیشناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی مجدد کارآفرینان شکست خورده مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 16، شماره 5 (ویژه نامه)، 1402، صفحه 96-115]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد