نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش عالی ارزیابی شاخص های دانشگاه کارآفرین در دانشگاه مازندران بر اساس روش فازی [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 369-388]
  • آموزش عالی کشاورزی تدوین نشانگرهای کارآفرینی دانشگاهی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 267-287]
  • آموزش کارآفرینی رابطه میان نیاز به شناخت، خودکارآمدی آموزشی و انگیزه یادگیری/انگیزة آموزشی، با انتقال آموزش در میان کارآموزان مرکز کارآفرینی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 173-190]
  • آموزش کشاورزی بررسی تأثیر هوش عاطفی بر شایستگی‌های کارآفرینانة دانشجویان رشته‌های کشاورزی (مورد مطالعه: دانشگاه زنجان) [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 407-425]

ا

  • ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شناسه تجاری مؤسسات کوچک و متوسط آموزشی [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 327-347]
  • اخلاق کارآفرینی آسیب‌شناسی اخلاقی کارآفرینی و توسعة کسب‌وکار: رویکردی پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 589-611]
  • استان زنجان تأثیر سرمایة فکری بر نوآوری سازمانی در شرکت‌های خدمات کشاورزی استان زنجان [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 653-673]
  • استان فارس تحلیل سازوکارهای تأمین مالی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 467-486]
  • استعداد کارآفرینی بررسی استعداد کارآفرینی در دانشجویان ورودی و خروجی دانشگاه‌های دولتی (مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی مازندران) [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 755-771]
  • اکتشاف طراحی مدل مفهومی کارآفرینی استراتژیک بر مبنای رویکرد پیکره‌بندی [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 37-55]
  • امنیت مالی قصد کارآفرینانه اجتماعی: اثر متقابل نگرش کارآفرینانه اجتماعی، امنیت مالی و سرمایه اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 133-152]
  • انتقال آموزش رابطه میان نیاز به شناخت، خودکارآمدی آموزشی و انگیزه یادگیری/انگیزة آموزشی، با انتقال آموزش در میان کارآموزان مرکز کارآفرینی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 173-190]
  • انتقال فناوری شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های انتقال فناوری‌های پیشرفته در سطوح گوناگون آمادگی فناوری (TRLs) [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 675-695]
  • انکوباتورهای دانشگاهی عوامل تأثیرگذار بر زیرساخت انکوباتورهای دانشگاهی و نقش آن در تأسیس شرکت‌های زایشی دانشگاه [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 715-732]
  • انگیزه شغلی شناسایی نوع انگیزه شغلی مؤثر بر تصمیم گیری کارآفرینان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 289-304]
  • انگیزه یادگیری/ انگیزه آموزشی رابطه میان نیاز به شناخت، خودکارآمدی آموزشی و انگیزه یادگیری/انگیزة آموزشی، با انتقال آموزش در میان کارآموزان مرکز کارآفرینی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 173-190]
  • ایجاد خوشه صنعتی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل ایجاد خوشه صنعتی با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه‌ای (مورد مطالعه: خوشه صنعتی خرمای سراوان) [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 247-265]

ب

  • بازارگرایی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد بانک‌ها با متغیر میانجی بازارگرایی [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 211-229]
  • بازارگرایی رابطه بین مهارت اجتماعی کارآفرینان و کارآفرینی سازمانی در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 349-367]
  • برنامه‌های آموزشی بررسی استعداد کارآفرینی در دانشجویان ورودی و خروجی دانشگاه‌های دولتی (مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی مازندران) [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 755-771]
  • بنگاه خانوادگی شناسایی روش‌های جانشین‌پروری برای پیشبرد کارآفرینی بین‌نسلی در بنگاه‌های خانوادگی ایران [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 75-94]
  • بهره‌برداری طراحی مدل مفهومی کارآفرینی استراتژیک بر مبنای رویکرد پیکره‌بندی [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 37-55]

پ

  • پارک های علم و فناوری شناسایی رابطه سرریز دانش و عملکرد نوآورانه کسب وکارهای دانش‌بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 57-73]
  • پدیدارشناسی پدیدارشناسی تجربیات و ادراکات کارآفرینان از پدیدة کارآفرینی: یک مطالعة کیفی [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 447-465]
  • پدیدارشناسی آسیب‌شناسی اخلاقی کارآفرینی و توسعة کسب‌وکار: رویکردی پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 589-611]

ت

  • تأمین مالی تحلیل سازوکارهای تأمین مالی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 467-486]
  • تبادل دانش شناسایی رابطه سرریز دانش و عملکرد نوآورانه کسب وکارهای دانش‌بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 57-73]
  • تحقیق و توسعة کارآفرینانه بررسی نقش ابعاد کارآفرینی دانش‌بنیان در عملکرد تحقیق و توسعة کارآفرینانة نظام تحقیقات کشاورزی ایران [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 733-753]
  • تحقیق و توسعه رتبه‌بندی کشورهای منتخب در خصوص بهبود ظرفیت ملی نوآوری با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 1-16]
  • تحلیل پوششی داده‌ها رتبه‌بندی کشورهای منتخب در خصوص بهبود ظرفیت ملی نوآوری با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 1-16]
  • تحلیل چندمعیاری کارآفرینی دانشگاهی تدوین نشانگرهای کارآفرینی دانشگاهی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 267-287]
  • تشخیص فرصت کارآفرینانه بررسی رابطة دانش پیشین با تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه: نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری کارآفرینانه [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 613-633]
  • تصمیم‌گیری شناسایی نوع انگیزه شغلی مؤثر بر تصمیم گیری کارآفرینان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 289-304]
  • تصمیم‌گیری کارآفرینانه شناسایی نوع انگیزه شغلی مؤثر بر تصمیم گیری کارآفرینان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 289-304]
  • تعاونی‌های تولیدی تحلیل سازوکارهای تأمین مالی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 467-486]
  • توانمندی ‌روان‌شناختی تأثیر توانمندی ‌‌روان‌شناختی بر ایفای نقش‌های کارآفرینی سازمانی در ایران و دانمارک (شواهدی مبتنی بر نتایج داده‌های دید‌بان جهانی 2011) [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 427-445]
  • توسعة کسب‌وکار آسیب‌شناسی اخلاقی کارآفرینی و توسعة کسب‌وکار: رویکردی پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 589-611]
  • توسعة محصول جدید شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر فرایند نوآوری سیستماتیک در توسعة محصول جدید در شرکت‌های کارآفرین فعال در حوزة زیست فناوری غذایی [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 487-507]
  • توسعه تحلیل سازوکارهای توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط قزوین) [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 305-326]

ج

  • جانشین شناسایی روش‌های جانشین‌پروری برای پیشبرد کارآفرینی بین‌نسلی در بنگاه‌های خانوادگی ایران [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 75-94]
  • جانشین‌پروری شناسایی روش‌های جانشین‌پروری برای پیشبرد کارآفرینی بین‌نسلی در بنگاه‌های خانوادگی ایران [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 75-94]
  • جریان دانش شناسایی رابطه سرریز دانش و عملکرد نوآورانه کسب وکارهای دانش‌بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 57-73]

ح

خ

  • خطرپذیری پدیدارشناسی تجربیات و ادراکات کارآفرینان از پدیدة کارآفرینی: یک مطالعة کیفی [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 447-465]
  • خلاقیت پدیدارشناسی تجربیات و ادراکات کارآفرینان از پدیدة کارآفرینی: یک مطالعة کیفی [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 447-465]
  • خودکارآمدی آموزشی رابطه میان نیاز به شناخت، خودکارآمدی آموزشی و انگیزه یادگیری/انگیزة آموزشی، با انتقال آموزش در میان کارآموزان مرکز کارآفرینی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 173-190]
  • خوشه صنعتی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل ایجاد خوشه صنعتی با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه‌ای (مورد مطالعه: خوشه صنعتی خرمای سراوان) [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 247-265]

د

  • دانش پیشین بررسی رابطة دانش پیشین با تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه: نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری کارآفرینانه [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 613-633]
  • دانشجویان بررسی تأثیر مؤلفه‌های زمینه‌ای بر قصد کارآفرینانه در دانشجویان کشور، با تأکید بر قومیت دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 509-528]
  • دانشجویان بررسی قصد کارآفرینی دانشجویان پیام نور و سازه‌های اثرگذار بر آن [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 529-548]
  • دانشگاه پیام نور بررسی قصد کارآفرینی دانشجویان پیام نور و سازه‌های اثرگذار بر آن [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 529-548]
  • دانشگاه کارآفرین ارزیابی شاخص های دانشگاه کارآفرین در دانشگاه مازندران بر اساس روش فازی [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 369-388]
  • دانشگاه کارآفرین طراحی الگوی مفهومی دانشگاه کارآفرین با رویکرد کارآفرینی سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 697-713]
  • دانشگاه هزاره سوم ارزیابی شاخص های دانشگاه کارآفرین در دانشگاه مازندران بر اساس روش فازی [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 369-388]

ر

  • رتبه‌بندی رتبه‌بندی کشورهای منتخب در خصوص بهبود ظرفیت ملی نوآوری با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 1-16]
  • رشد اقتصادی تحلیل آثار سیاست‌های پولی و مالی بر کارآفرینی (با تأکید بر بخش زنان) [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 773-793]
  • رهیافت داده‌های تابلویی تحلیل آثار سیاست‌های پولی و مالی بر کارآفرینی (با تأکید بر بخش زنان) [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 773-793]
  • روش آموزش کارآفرینی ارزیابی اثربخشی روش آموزش کارآفرینی "سخنران میهمان" (مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران) [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 389-406]
  • روش دلفی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل ایجاد خوشه صنعتی با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه‌ای (مورد مطالعه: خوشه صنعتی خرمای سراوان) [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 247-265]
  • رویکرد پیکره‌بندی طراحی مدل مفهومی کارآفرینی استراتژیک بر مبنای رویکرد پیکره‌بندی [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 37-55]

ز

  • زنان مقایسه سطح سرمایه اجتماعی زنان و مردان کارآفرین در حوزه های کاری زنان و مردان [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 17-35]
  • زیرساخت عوامل تأثیرگذار بر زیرساخت انکوباتورهای دانشگاهی و نقش آن در تأسیس شرکت‌های زایشی دانشگاه [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 715-732]
  • زیست‌فناوری غذایی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر فرایند نوآوری سیستماتیک در توسعة محصول جدید در شرکت‌های کارآفرین فعال در حوزة زیست فناوری غذایی [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 487-507]

س

  • سازوکارها تحلیل سازوکارهای توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط قزوین) [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 305-326]
  • سبک شناختی بررسی نقش میانجی سبک شناختی بر رابطه سرمایه انسانی و قصد کارآفرینانه (مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران) [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 113-131]
  • سخنران مهمان ارزیابی اثربخشی روش آموزش کارآفرینی "سخنران میهمان" (مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران) [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 389-406]
  • سراوان شناسایی و اولویت‌بندی عوامل ایجاد خوشه صنعتی با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه‌ای (مورد مطالعه: خوشه صنعتی خرمای سراوان) [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 247-265]
  • سرریز دانش شناسایی رابطه سرریز دانش و عملکرد نوآورانه کسب وکارهای دانش‌بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 57-73]
  • سرمایة اجتماعی مقایسه سطح سرمایه اجتماعی زنان و مردان کارآفرین در حوزه های کاری زنان و مردان [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 17-35]
  • سرمایة فکری تأثیر سرمایة فکری بر نوآوری سازمانی در شرکت‌های خدمات کشاورزی استان زنجان [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 653-673]
  • سرمایه اجتماعی قصد کارآفرینانه اجتماعی: اثر متقابل نگرش کارآفرینانه اجتماعی، امنیت مالی و سرمایه اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 133-152]
  • سرمایه اجتماعی تبیین رابطه کارآفرینی شرکتی و عملکرد با میانجی سرمایه دانشبنیان (مورد مطالعه: شرکت های تکنولوژی محورِ پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 153-172]
  • سرمایه انسانی بررسی نقش میانجی سبک شناختی بر رابطه سرمایه انسانی و قصد کارآفرینانه (مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران) [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 113-131]
  • سرمایه انسانی قصد کارآفرینانه اجتماعی: اثر متقابل نگرش کارآفرینانه اجتماعی، امنیت مالی و سرمایه اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 133-152]
  • سرمایه انسانی تبیین رابطه کارآفرینی شرکتی و عملکرد با میانجی سرمایه دانشبنیان (مورد مطالعه: شرکت های تکنولوژی محورِ پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 153-172]
  • سرمایه انسانی تأثیر سرمایه فکری بر نوآوری کسب وکارهای کوچک ورزشی استان تهران [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 231-245]
  • سرمایه رابطه‌ای (مشتری) تأثیر سرمایه فکری بر نوآوری کسب وکارهای کوچک ورزشی استان تهران [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 231-245]
  • سرمایه روان شناختی بررسی نقش میانجی سبک شناختی بر رابطه سرمایه انسانی و قصد کارآفرینانه (مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران) [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 113-131]
  • سرمایه ساختاری تأثیر سرمایه فکری بر نوآوری کسب وکارهای کوچک ورزشی استان تهران [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 231-245]
  • سرمایه سازمانی تبیین رابطه کارآفرینی شرکتی و عملکرد با میانجی سرمایه دانشبنیان (مورد مطالعه: شرکت های تکنولوژی محورِ پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 153-172]
  • سرمایه فکری تأثیر سرمایه فکری بر نوآوری کسب وکارهای کوچک ورزشی استان تهران [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 231-245]
  • سطوح آمادگی فناوری شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های انتقال فناوری‌های پیشرفته در سطوح گوناگون آمادگی فناوری (TRLs) [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 675-695]
  • سیاست پولی تحلیل آثار سیاست‌های پولی و مالی بر کارآفرینی (با تأکید بر بخش زنان) [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 773-793]
  • سیاست مالی تحلیل آثار سیاست‌های پولی و مالی بر کارآفرینی (با تأکید بر بخش زنان) [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 773-793]

ش

  • شایستگی کارآفرینانه تأثیر توانمندی ‌‌روان‌شناختی بر ایفای نقش‌های کارآفرینی سازمانی در ایران و دانمارک (شواهدی مبتنی بر نتایج داده‌های دید‌بان جهانی 2011) [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 427-445]
  • شایستگی‌های کارآفرینانه بررسی تأثیر هوش عاطفی بر شایستگی‌های کارآفرینانة دانشجویان رشته‌های کشاورزی (مورد مطالعه: دانشگاه زنجان) [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 407-425]
  • شرکت خدمات مشاوره‌ای تأثیر سرمایة فکری بر نوآوری سازمانی در شرکت‌های خدمات کشاورزی استان زنجان [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 653-673]
  • شرکت‌های زایشی عوامل تأثیرگذار بر زیرساخت انکوباتورهای دانشگاهی و نقش آن در تأسیس شرکت‌های زایشی دانشگاه [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 715-732]
  • شرکت‌های کارآفرین شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر فرایند نوآوری سیستماتیک در توسعة محصول جدید در شرکت‌های کارآفرین فعال در حوزة زیست فناوری غذایی [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 487-507]
  • شهر اردبیل مدلسازی ارزیابی عملکرد مدیریت شهری در بسترسازی برای کارآفرینی با استفاده از منطق فازی (مورد مطالعه: شهر اردبیل) [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 549-568]
  • شهرداری تبیین نقش عوامل محیطی در توسعه کارآفرینی در بخش عمومی [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 191-210]

ظ

  • ظرفیت ملی نوآوری رتبه‌بندی کشورهای منتخب در خصوص بهبود ظرفیت ملی نوآوری با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 1-16]

ع

  • عملکرد تبیین رابطه کارآفرینی شرکتی و عملکرد با میانجی سرمایه دانشبنیان (مورد مطالعه: شرکت های تکنولوژی محورِ پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 153-172]
  • عملکرد تبیین نقش عوامل محیطی در توسعه کارآفرینی در بخش عمومی [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 191-210]
  • عملکرد تأثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد بانک‌ها با متغیر میانجی بازارگرایی [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 211-229]
  • عملکرد شرکت فناپ شناسایی تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر عملکرد مالی و غیر مالی (مورد مطالعه: شرکت فناپ) [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 635-651]
  • عملکرد شناسه تجاری بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شناسه تجاری مؤسسات کوچک و متوسط آموزشی [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 327-347]
  • عملکرد نوآوری شناسایی رابطه سرریز دانش و عملکرد نوآورانه کسب وکارهای دانش‌بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 57-73]
  • عوامل محیطی تبیین نقش عوامل محیطی در توسعه کارآفرینی در بخش عمومی [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 191-210]

ف

  • فرایند تحلیل شبکه‌ای شناسایی و اولویت‌بندی عوامل ایجاد خوشه صنعتی با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه‌ای (مورد مطالعه: خوشه صنعتی خرمای سراوان) [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 247-265]
  • فرصت شناسایی فرصت‌های کسب وکار (کارآفرینانه) در صنعت ورزش با رویکرد فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 95-112]
  • فضای کسب وکار رتبه‌بندی کشورهای منتخب در خصوص بهبود ظرفیت ملی نوآوری با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 1-16]
  • فناوری اطلاعات شناسایی فرصت‌های کسب وکار (کارآفرینانه) در صنعت ورزش با رویکرد فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 95-112]
  • فناوری‌های پیشرفته شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های انتقال فناوری‌های پیشرفته در سطوح گوناگون آمادگی فناوری (TRLs) [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 675-695]
  • فنی و مهندسی کشاورزی تأثیر سرمایة فکری بر نوآوری سازمانی در شرکت‌های خدمات کشاورزی استان زنجان [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 653-673]

ق

  • قصد قصد کارآفرینانه اجتماعی: اثر متقابل نگرش کارآفرینانه اجتماعی، امنیت مالی و سرمایه اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 133-152]
  • قصد کارآفرینانه بررسی نقش میانجی سبک شناختی بر رابطه سرمایه انسانی و قصد کارآفرینانه (مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران) [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 113-131]
  • قصد کارآفرینانه بررسی تأثیر مؤلفه‌های زمینه‌ای بر قصد کارآفرینانه در دانشجویان کشور، با تأکید بر قومیت دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 509-528]
  • قصد کارآفرینی ارزیابی اثربخشی روش آموزش کارآفرینی "سخنران میهمان" (مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران) [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 389-406]
  • قصد کارآفرینی بررسی قصد کارآفرینی دانشجویان پیام نور و سازه‌های اثرگذار بر آن [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 529-548]
  • قومیت بررسی تأثیر مؤلفه‌های زمینه‌ای بر قصد کارآفرینانه در دانشجویان کشور، با تأکید بر قومیت دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 509-528]

ک

  • کارآفرینان شناسایی نوع انگیزه شغلی مؤثر بر تصمیم گیری کارآفرینان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 289-304]
  • کارآفرینی مقایسه سطح سرمایه اجتماعی زنان و مردان کارآفرین در حوزه های کاری زنان و مردان [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 17-35]
  • کارآفرینی تبیین نقش عوامل محیطی در توسعه کارآفرینی در بخش عمومی [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 191-210]
  • کارآفرینی ارزیابی شاخص های دانشگاه کارآفرین در دانشگاه مازندران بر اساس روش فازی [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 369-388]
  • کارآفرینی پدیدارشناسی تجربیات و ادراکات کارآفرینان از پدیدة کارآفرینی: یک مطالعة کیفی [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 447-465]
  • کارآفرینی بررسی قصد کارآفرینی دانشجویان پیام نور و سازه‌های اثرگذار بر آن [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 529-548]
  • کارآفرینی آسیب‌شناسی اخلاقی کارآفرینی و توسعة کسب‌وکار: رویکردی پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 589-611]
  • کارآفرینی شناسایی تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر عملکرد مالی و غیر مالی (مورد مطالعه: شرکت فناپ) [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 635-651]
  • کارآفرینی استراتژیک طراحی مدل مفهومی کارآفرینی استراتژیک بر مبنای رویکرد پیکره‌بندی [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 37-55]
  • کارآفرینی استراتژیک شناسایی تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر عملکرد مالی و غیر مالی (مورد مطالعه: شرکت فناپ) [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 635-651]
  • کارآفرینی بین‌نسلی شناسایی روش‌های جانشین‌پروری برای پیشبرد کارآفرینی بین‌نسلی در بنگاه‌های خانوادگی ایران [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 75-94]
  • کارآفرینی دانش‌بنیان بررسی نقش ابعاد کارآفرینی دانش‌بنیان در عملکرد تحقیق و توسعة کارآفرینانة نظام تحقیقات کشاورزی ایران [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 733-753]
  • کارآفرینی زنان تحلیل آثار سیاست‌های پولی و مالی بر کارآفرینی (با تأکید بر بخش زنان) [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 773-793]
  • کارآفرینی سازمانی شناسایی روش‌های جانشین‌پروری برای پیشبرد کارآفرینی بین‌نسلی در بنگاه‌های خانوادگی ایران [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 75-94]
  • کارآفرینی سازمانی رابطه بین مهارت اجتماعی کارآفرینان و کارآفرینی سازمانی در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 349-367]
  • کارآفرینی سازمانی تأثیر توانمندی ‌‌روان‌شناختی بر ایفای نقش‌های کارآفرینی سازمانی در ایران و دانمارک (شواهدی مبتنی بر نتایج داده‌های دید‌بان جهانی 2011) [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 427-445]
  • کارآفرینی سازمانی طراحی الگوی مفهومی دانشگاه کارآفرین با رویکرد کارآفرینی سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 697-713]
  • کارآفرینی شرکتی تبیین رابطه کارآفرینی شرکتی و عملکرد با میانجی سرمایه دانشبنیان (مورد مطالعه: شرکت های تکنولوژی محورِ پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 153-172]
  • کارآفرینی شهری مدلسازی ارزیابی عملکرد مدیریت شهری در بسترسازی برای کارآفرینی با استفاده از منطق فازی (مورد مطالعه: شهر اردبیل) [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 549-568]
  • کارآفرینی عمومی تبیین نقش عوامل محیطی در توسعه کارآفرینی در بخش عمومی [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 191-210]
  • کسب‌وکار اخلاقی آسیب‌شناسی اخلاقی کارآفرینی و توسعة کسب‌وکار: رویکردی پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 589-611]
  • کسب وکارهای دانش‌بنیان شناسایی رابطه سرریز دانش و عملکرد نوآورانه کسب وکارهای دانش‌بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 57-73]
  • کسب‌ و‌‌کارهای کوچک تأثیر سرمایه فکری بر نوآوری کسب وکارهای کوچک ورزشی استان تهران [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 231-245]
  • کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط تحلیل سازوکارهای توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط قزوین) [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 305-326]
  • کسب‌وکارهای کوچک و متوسط تحلیل سازوکارهای تأمین مالی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 467-486]

گ

  • گرایش کارآفرینانه تأثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد بانک‌ها با متغیر میانجی بازارگرایی [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 211-229]
  • گلرنگ‌پخش مدل کسب‌‌‌وکار نوآورانة B2C برای شرکت‌های پخش (مطالعة موردی: شرکت گلرنگ‌پخش) [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 569-588]

م

  • مؤسسات کوچک و متوسط آموزشی بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شناسه تجاری مؤسسات کوچک و متوسط آموزشی [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 327-347]
  • مؤلفه‌های زمینه‌ای بررسی تأثیر مؤلفه‌های زمینه‌ای بر قصد کارآفرینانه در دانشجویان کشور، با تأکید بر قومیت دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 509-528]
  • مازندران بررسی استعداد کارآفرینی در دانشجویان ورودی و خروجی دانشگاه‌های دولتی (مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی مازندران) [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 755-771]
  • مدل کسب‌وکار مدل کسب‌‌‌وکار نوآورانة B2C برای شرکت‌های پخش (مطالعة موردی: شرکت گلرنگ‌پخش) [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 569-588]
  • مدل کسب‌وکار نوآورانه مدل کسب‌‌‌وکار نوآورانة B2C برای شرکت‌های پخش (مطالعة موردی: شرکت گلرنگ‌پخش) [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 569-588]
  • مدل‌یابی معادلات ساختاری بررسی نقش ابعاد کارآفرینی دانش‌بنیان در عملکرد تحقیق و توسعة کارآفرینانة نظام تحقیقات کشاورزی ایران [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 733-753]
  • مدیریت استراتژیک شناسایی تأثیر کارآفرینی استراتژیک بر عملکرد مالی و غیر مالی (مورد مطالعه: شرکت فناپ) [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 635-651]
  • مدیریت شهری مدلسازی ارزیابی عملکرد مدیریت شهری در بسترسازی برای کارآفرینی با استفاده از منطق فازی (مورد مطالعه: شهر اردبیل) [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 549-568]
  • مدیریت فناوری بررسی نقش ابعاد کارآفرینی دانش‌بنیان در عملکرد تحقیق و توسعة کارآفرینانة نظام تحقیقات کشاورزی ایران [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 733-753]
  • مزیت رقابتی طراحی مدل مفهومی کارآفرینی استراتژیک بر مبنای رویکرد پیکره‌بندی [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 37-55]
  • منطق فازی مدلسازی ارزیابی عملکرد مدیریت شهری در بسترسازی برای کارآفرینی با استفاده از منطق فازی (مورد مطالعه: شهر اردبیل) [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 549-568]
  • مهارت اجتماعی رابطه بین مهارت اجتماعی کارآفرینان و کارآفرینی سازمانی در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 349-367]

ن

  • نشانگرهای کارآفرینی تدوین نشانگرهای کارآفرینی دانشگاهی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 267-287]
  • نگرش کارآفرینانه اجتماعی قصد کارآفرینانه اجتماعی: اثر متقابل نگرش کارآفرینانه اجتماعی، امنیت مالی و سرمایه اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 133-152]
  • نوآوری طراحی الگوی مفهومی دانشگاه کارآفرین با رویکرد کارآفرینی سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 697-713]
  • نوآوری سازمانی تأثیر سرمایة فکری بر نوآوری سازمانی در شرکت‌های خدمات کشاورزی استان زنجان [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 653-673]
  • نوآوری کسب‌ وکار تأثیر سرمایه فکری بر نوآوری کسب وکارهای کوچک ورزشی استان تهران [دوره 7، شماره 2، 1393، صفحه 231-245]
  • نوسازی طراحی الگوی مفهومی دانشگاه کارآفرین با رویکرد کارآفرینی سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 697-713]
  • نیاز به شناخت رابطه میان نیاز به شناخت، خودکارآمدی آموزشی و انگیزه یادگیری/انگیزة آموزشی، با انتقال آموزش در میان کارآموزان مرکز کارآفرینی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 173-190]

و

  • واژه‌های کلیدی: آموزش کارآفرینی ارزیابی اثربخشی روش آموزش کارآفرینی "سخنران میهمان" (مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران) [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 389-406]
  • ورزش شناسایی فرصت‌های کسب وکار (کارآفرینانه) در صنعت ورزش با رویکرد فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 1، 1393، صفحه 95-112]
  • ورود به کسب‌وکارهای جدید طراحی الگوی مفهومی دانشگاه کارآفرین با رویکرد کارآفرینی سازمانی [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 697-713]
  • ویژگی‌های کارآفرینی بررسی استعداد کارآفرینی در دانشجویان ورودی و خروجی دانشگاه‌های دولتی (مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی مازندران) [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 755-771]

ه

  • هوش عاطفی بررسی تأثیر هوش عاطفی بر شایستگی‌های کارآفرینانة دانشجویان رشته‌های کشاورزی (مورد مطالعه: دانشگاه زنجان) [دوره 7، شماره 3، 1393، صفحه 407-425]
  • هوشیاری کارآفرینانه بررسی رابطة دانش پیشین با تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه: نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری کارآفرینانه [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 613-633]

ی

  • یادگیری کارآفرینانه بررسی رابطة دانش پیشین با تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه: نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری کارآفرینانه [دوره 7، شماره 4، 1393، صفحه 613-633]