آموزش از طریق تفریحات سالمشناسایی شیوه های آموزش کارآفرینی در حیطه ی یادگیری عاطفی با رویکرد «آموزش از طریق تفریحات سالم» [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 201-220]
آموزش عالیطراحی الگوی مدیریت استعداد کارآفرینانه دانشجویان مؤسسات آموزش عالی کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 595-614]
آموزش کارآفرینیشناسایی موانع بازخورد مدرسان کارآفرینی (مورد مطالعه: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران) [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 161-180]
آموزش کارآفرینیشناسایی شیوه های آموزش کارآفرینی در حیطه ی یادگیری عاطفی با رویکرد «آموزش از طریق تفریحات سالم» [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 201-220]
آموزش کارآفرینیآموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 555-574]
آموزش کارآفرینیآموزش کارآفرینی برای دانستن، انجام دادن و بودن در دوره ابتدایی با رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 635-654]
آنتروپی شانونارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 259-278]
آنتروپی شانونشناسایی ویژگیهای هوش کارآفرینانۀ زنان کارآفرین: مطالعهای کیفی با استفاده از تحلیل محتوای قراردادی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 359-374]
آیندهنگریتحلیل تاب آوری کسب و کارهای روستایی در شهرستان ملکان [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 181-200]
ا
ابعاد سازمانیشناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی تجاریسازی دانش از طریق روششناسی کیو [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 81-100]
استارتآپشناسایی و اولویتبندی پیشرانهای توسعۀ کسب و کارهای نوپا (استارت آپها) با استفاده از روششناسی کیو [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 517-534]
استارتاپتحلیل مدل رفتاری کسب و کارهای نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتری (مطالعه موردی: کسب و کارهای نوپای مستقر در شتاب دهندههای شهر تهران) [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 395-415]
استان تهرانواکاوی سوگیری اعتماد به نفس بیشازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 695-712]
استعداد کارآفرینیارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 259-278]
اشتیاق به کارشناسایی ویژگیهای مربوطبه اشتیاق به کار رهبران کارآفرین [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 121-140]
اشتیاق کارآفرینانهشناسایی ویژگیهای مربوطبه اشتیاق به کار رهبران کارآفرین [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 121-140]
اعتمادبهنفس بیشاز اندازهواکاوی سوگیری اعتماد به نفس بیشازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 695-712]
اقتصاد مقاومتیتحلیل تاب آوری کسب و کارهای روستایی در شهرستان ملکان [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 181-200]
الگوی رشدشناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]
انجام دادنآموزش کارآفرینی برای دانستن، انجام دادن و بودن در دوره ابتدایی با رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 635-654]
ایدهشناسایی و اولویتبندی پیشرانهای توسعۀ کسب و کارهای نوپا (استارت آپها) با استفاده از روششناسی کیو [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 517-534]
ایرانارایه الگوی حمایتی دولت از کارآفرینی رسانهای در ایران ( مورد مطالعه بازی های رایانه ای ) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 615-634]
ب
بازاریابی داخلیتأثیر آمیختۀ بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانۀ باشگاههای فرهنگی-ورزشی: نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیتهای مدیریت دانش [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 375-393]
بازاریابی کارآفرینانهارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 417-436]
بازاریابی مکانطراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 221-240]
بازیشناسایی شیوه های آموزش کارآفرینی در حیطه ی یادگیری عاطفی با رویکرد «آموزش از طریق تفریحات سالم» [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 201-220]
بازیهای رایانهایارایه الگوی حمایتی دولت از کارآفرینی رسانهای در ایران ( مورد مطالعه بازی های رایانه ای ) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 615-634]
باشگاههای فرهنگی-ورزشیتأثیر آمیختۀ بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانۀ باشگاههای فرهنگی-ورزشی: نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیتهای مدیریت دانش [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 375-393]
برنامة درسی تلفیقیآموزش کارآفرینی برای دانستن، انجام دادن و بودن در دوره ابتدایی با رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 635-654]
برند سازی شهریطراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 221-240]
بنگاه کوچک و کارآفرینعوامل اثرگذار بر پایداری بنگاههای کوچک و کارآفرین مورد مطالعه: بنگاههای صنعتی شهرستان مشهد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 41-60]
بنگاههای کوچک فناورموانع نهادی سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران: مطالعهای برای واکاوی انگیزههای سرمایهگذاری در بنگاههای کوچک فناور [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 477-496]
بودنآموزش کارآفرینی برای دانستن، انجام دادن و بودن در دوره ابتدایی با رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 635-654]
پ
پایداریعوامل اثرگذار بر پایداری بنگاههای کوچک و کارآفرین مورد مطالعه: بنگاههای صنعتی شهرستان مشهد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 41-60]
پژوهشهای کارآفرینیتحلیل سیر تکاملی پژوهشهای جهانی کارآفرینی با فنون علمسنجی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 575-594]
پیشران هااولویت بندی پیشران های عوامل اثرگذار در راستای توسعه شرکت های دانش بنیان در استان کرمان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 319-338]
ت
تأمین مالی خودراهاندازشناسایی و اولویت بندی رایج ترین روش های تأمین مالی خودراه انداز در کسب و کارهای نوپای حوزه IT [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 61-79]
تأمین مالی کارآفرینیشناسایی و اولویت بندی رایج ترین روش های تأمین مالی خودراه انداز در کسب و کارهای نوپای حوزه IT [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 61-79]
تئوری داده بنیادطراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 221-240]
تابآوریتحلیل تاب آوری کسب و کارهای روستایی در شهرستان ملکان [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 181-200]
تاثیرگذاریشناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 675-694]
تبعیض جنسیتیرابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 299-318]
تجاریسازیشناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی تجاریسازی دانش از طریق روششناسی کیو [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 81-100]
تحلیل استنادیتحلیل سیر تکاملی پژوهشهای جهانی کارآفرینی با فنون علمسنجی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 575-594]
ترسیم نقشهی علمترسیم نقشهی دانش نوآوری ایران براساس مقالات علمی و پژوهشی و پایاننامههای فارسی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 437-456]
تعاونشناسایی و اولویتبندی خطمشیهای توسعه کارآفرینی بخش تعاون [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 21-39]
تعیینارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 259-278]
توسعهاولویت بندی پیشران های عوامل اثرگذار در راستای توسعه شرکت های دانش بنیان در استان کرمان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 319-338]
توسعه کارآفرینیطراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 221-240]
توسعۀ قابلیتشناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 675-694]
ریسکپذیریتأثیر عوامل نهادی بر نرخ کارآفرینی بینالمللی در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 339-358]
ز
زنان کارآفرینشناسایی ویژگیهای هوش کارآفرینانۀ زنان کارآفرین: مطالعهای کیفی با استفاده از تحلیل محتوای قراردادی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 359-374]
س
سازهشناخت کارآفرینان از ویژگیهای مدل کسبوکار اثرگذار با استفاده از روش شبکة خزانه (مورد مطالعه: کارآفرینان حوزۀ کسبوکارهای الکترونیکی در ایران) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 713-732]
سرمایه گذاری مخاطره پذیررتبهبندی عوامل اثرگذار بر نوآوری شرکتهای سرمایهپذیر از منظر سرمایه گذاران مخاطره پذیر (مورد مطالعه: صندوقهای سرمایهگذاری مخاطره پذیر و شتابدهندهها) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 655-674]
سرمایهگذاری خطرپذیرموانع نهادی سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران: مطالعهای برای واکاوی انگیزههای سرمایهگذاری در بنگاههای کوچک فناور [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 477-496]
سرمایۀ اجتماعیبررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی درونی و بیرونی بر نوآوریهای بنیادی با در نظر گرفتن نقش میانجی کسب دانش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 141-159]
سیر تکاملیتحلیل سیر تکاملی پژوهشهای جهانی کارآفرینی با فنون علمسنجی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 575-594]
ش
شایستگیطراحی برنامه مرشدی در کسب و کار: انتخاب متربی شایسته [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 279-298]
شبکهارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 417-436]
شبکهسازیارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 417-436]
شبکه های اجتماعیرابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 299-318]
شبکۀ خزانهشناخت کارآفرینان از ویژگیهای مدل کسبوکار اثرگذار با استفاده از روش شبکة خزانه (مورد مطالعه: کارآفرینان حوزۀ کسبوکارهای الکترونیکی در ایران) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 713-732]
شتابدهنده های سرمایهگذاریرتبهبندی عوامل اثرگذار بر نوآوری شرکتهای سرمایهپذیر از منظر سرمایه گذاران مخاطره پذیر (مورد مطالعه: صندوقهای سرمایهگذاری مخاطره پذیر و شتابدهندهها) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 655-674]
شتابدهنده هاشناسایی نقش مرشد در راه اندازی کسب و کارهای جدید در شتابدهنده ها. [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 241-257]
شرکت های دانش بنیاناولویت بندی پیشران های عوامل اثرگذار در راستای توسعه شرکت های دانش بنیان در استان کرمان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 319-338]
شهرستان گرمیطراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 221-240]
شهرستان ملکانتحلیل تاب آوری کسب و کارهای روستایی در شهرستان ملکان [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 181-200]
ص
صنایع غذاییشناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 675-694]
صندوقهای سرمایهگذاری مخاطره پذیررتبهبندی عوامل اثرگذار بر نوآوری شرکتهای سرمایهپذیر از منظر سرمایه گذاران مخاطره پذیر (مورد مطالعه: صندوقهای سرمایهگذاری مخاطره پذیر و شتابدهندهها) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 655-674]
صنعت غذاییشناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]
ظ
ظرفیت جذب ادراک شدهبررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی درونی و بیرونی بر نوآوریهای بنیادی با در نظر گرفتن نقش میانجی کسب دانش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 141-159]
ع
علمسنجیترسیم نقشهی دانش نوآوری ایران براساس مقالات علمی و پژوهشی و پایاننامههای فارسی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 437-456]
علمسنجیتحلیل سیر تکاملی پژوهشهای جهانی کارآفرینی با فنون علمسنجی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 575-594]
عملکرد کسب و کارهای زنانرابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 299-318]
عنصرشناخت کارآفرینان از ویژگیهای مدل کسبوکار اثرگذار با استفاده از روش شبکة خزانه (مورد مطالعه: کارآفرینان حوزۀ کسبوکارهای الکترونیکی در ایران) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 713-732]
عوامل نهادیتأثیر عوامل نهادی بر نرخ کارآفرینی بینالمللی در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 339-358]
ف
فراترکیبارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 259-278]
فرایند تحلیل سلسلهمراتبیشناسایی و اولویت بندی رایج ترین روش های تأمین مالی خودراه انداز در کسب و کارهای نوپای حوزه IT [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 61-79]
فرهنگ نوآوریتأثیر آمیختۀ بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانۀ باشگاههای فرهنگی-ورزشی: نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیتهای مدیریت دانش [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 375-393]
ک
کارآفرینان کارکشتهشناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 675-694]
کارآفرینان نوپاشناسایی نقش مرشد در راه اندازی کسب و کارهای جدید در شتابدهنده ها. [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 241-257]
کارآفرینان نوپاتأثیر عوامل نهادی بر نرخ کارآفرینی بینالمللی در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 339-358]
کارآفرینیشناسایی و اولویتبندی خطمشیهای توسعه کارآفرینی بخش تعاون [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 21-39]
کارآفرینی بینالمللیتأثیر عوامل نهادی بر نرخ کارآفرینی بینالمللی در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 339-358]
کارآفرینی رسانهایارایه الگوی حمایتی دولت از کارآفرینی رسانهای در ایران ( مورد مطالعه بازی های رایانه ای ) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 615-634]
کارآفرینی روستاییشناسایی و اولویتبندی پیشرانهای توسعۀ کسب و کارهای نوپا (استارت آپها) با استفاده از روششناسی کیو [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 517-534]
کارگاههای صنعتیعوامل اثرگذار بر پایداری بنگاههای کوچک و کارآفرین مورد مطالعه: بنگاههای صنعتی شهرستان مشهد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 41-60]
کسبوکارهای نوپای حوزۀ ITشناسایی و اولویت بندی رایج ترین روش های تأمین مالی خودراه انداز در کسب و کارهای نوپای حوزه IT [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 61-79]
کسب دانشبررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی درونی و بیرونی بر نوآوریهای بنیادی با در نظر گرفتن نقش میانجی کسب دانش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 141-159]
کسبوکارطراحی برنامه مرشدی در کسب و کار: انتخاب متربی شایسته [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 279-298]
کسبوکار روستاییتحلیل تاب آوری کسب و کارهای روستایی در شهرستان ملکان [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 181-200]
کسبوکارهای کوچک و متوسطشناسایی عوامل موفقیت مدیریت منابع انسانی در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]
کسبوکارهای کوچک و متوسطارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 417-436]
کسبوکارهای کوچک و متوسطشناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]
کسبوکارهای کوچک و متوسط کشاورزیشناسایی عوامل موفقیت مدیریت منابع انسانی در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]
کسبوکارهای نوپاشناسایی و اولویتبندی پیشرانهای توسعۀ کسب و کارهای نوپا (استارت آپها) با استفاده از روششناسی کیو [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 517-534]
کشورهای در حال توسعهتأثیر عوامل نهادی بر نرخ کارآفرینی بینالمللی در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 339-358]
گ
گرایش کارآفرینانهتأثیر آمیختۀ بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانۀ باشگاههای فرهنگی-ورزشی: نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیتهای مدیریت دانش [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 375-393]
ل
لاجیت ترتیبیعوامل اثرگذار بر پایداری بنگاههای کوچک و کارآفرین مورد مطالعه: بنگاههای صنعتی شهرستان مشهد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 41-60]
م
متربیطراحی برنامه مرشدی در کسب و کار: انتخاب متربی شایسته [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 279-298]
متقاعدسازیشناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 675-694]
محتواآموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 555-574]
مدل توسعۀ مشتریتحلیل مدل رفتاری کسب و کارهای نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتری (مطالعه موردی: کسب و کارهای نوپای مستقر در شتاب دهندههای شهر تهران) [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 395-415]
مدل رفتاریتحلیل مدل رفتاری کسب و کارهای نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتری (مطالعه موردی: کسب و کارهای نوپای مستقر در شتاب دهندههای شهر تهران) [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 395-415]
مدل کسبوکار اثرگذارشناخت کارآفرینان از ویژگیهای مدل کسبوکار اثرگذار با استفاده از روش شبکة خزانه (مورد مطالعه: کارآفرینان حوزۀ کسبوکارهای الکترونیکی در ایران) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 713-732]
مدیریت استعداد کارآفرینانهطراحی الگوی مدیریت استعداد کارآفرینانه دانشجویان مؤسسات آموزش عالی کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 595-614]
مدیریت منابع انسانیشناسایی عوامل موفقیت مدیریت منابع انسانی در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]
مرشدطراحی برنامه مرشدی در کسب و کار: انتخاب متربی شایسته [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 279-298]
مطالعات نوآوریترسیم نقشهی دانش نوآوری ایران براساس مقالات علمی و پژوهشی و پایاننامههای فارسی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 437-456]
مطالعۀ موردی قالبی یا مبتنیبر تمپلیتتحلیل مدل رفتاری کسب و کارهای نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتری (مطالعه موردی: کسب و کارهای نوپای مستقر در شتاب دهندههای شهر تهران) [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 395-415]
مقطع ابتداییآموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 555-574]
منابع انسانیشناسایی عوامل موفقیت مدیریت منابع انسانی در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]
منابع انسانیتأثیر آمیختۀ بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانۀ باشگاههای فرهنگی-ورزشی: نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیتهای مدیریت دانش [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 375-393]
منتیطراحی برنامه مرشدی در کسب و کار: انتخاب متربی شایسته [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 279-298]
نظریه برخاسته از دادههاموانع نهادی سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران: مطالعهای برای واکاوی انگیزههای سرمایهگذاری در بنگاههای کوچک فناور [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 477-496]
نظریه نهادیموانع نهادی سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران: مطالعهای برای واکاوی انگیزههای سرمایهگذاری در بنگاههای کوچک فناور [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 477-496]
نظریههای هوششناسایی ویژگیهای هوش کارآفرینانۀ زنان کارآفرین: مطالعهای کیفی با استفاده از تحلیل محتوای قراردادی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 359-374]
نظریۀ برخاسته از دادههاشناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]
نظریۀ داده بنیادواکاوی سوگیری اعتماد به نفس بیشازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 695-712]
نظریۀ سازۀ شخصیشناخت کارآفرینان از ویژگیهای مدل کسبوکار اثرگذار با استفاده از روش شبکة خزانه (مورد مطالعه: کارآفرینان حوزۀ کسبوکارهای الکترونیکی در ایران) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 713-732]
نقش مرشدشناسایی نقش مرشد در راه اندازی کسب و کارهای جدید در شتابدهنده ها. [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 241-257]
نقشهی دانشترسیم نقشهی دانش نوآوری ایران براساس مقالات علمی و پژوهشی و پایاننامههای فارسی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 437-456]
نگرش کارآفرینانهآموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 555-574]
نوآوریترسیم نقشهی دانش نوآوری ایران براساس مقالات علمی و پژوهشی و پایاننامههای فارسی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 437-456]
نوآوریرتبهبندی عوامل اثرگذار بر نوآوری شرکتهای سرمایهپذیر از منظر سرمایه گذاران مخاطره پذیر (مورد مطالعه: صندوقهای سرمایهگذاری مخاطره پذیر و شتابدهندهها) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 655-674]
نوآوری های بنیادیبررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی درونی و بیرونی بر نوآوریهای بنیادی با در نظر گرفتن نقش میانجی کسب دانش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 141-159]
ه
هوش کارآفرینانهشناسایی ویژگیهای هوش کارآفرینانۀ زنان کارآفرین: مطالعهای کیفی با استفاده از تحلیل محتوای قراردادی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 359-374]
هوشیاری کارآفرینانهرابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 299-318]
ی
یادگیری عاطفیشناسایی شیوه های آموزش کارآفرینی در حیطه ی یادگیری عاطفی با رویکرد «آموزش از طریق تفریحات سالم» [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 201-220]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد