اورعی یزدانی، ح.(1381). نگرش بر توانمندسازی. تهران: انتشارات مطالعات بازرگانی.
انجمن زنان مدیر کارآفرین. (1393). نگاهی به تجارب زنان کارآفرین در ایران. انتشارات: نشر روشنگران و مطالعات زنان.
حسینی ماچک، س. ش. (1395). کشف ویژگیهای هوش کارآفرینانه: نگاهی به کارآفرینی زنان با استفاده از تحلیل محتوای قراردادی. پایاننامه کارشناسی ارشد. کاشان: دانشگاه کاشان.
دیدهبان جهانی کارآفرینی ایران. (1387-1388). ارزیابی فعالیتهای کارآفرینانه در ایران بر اساس جی.ای.ام، نتایج برنامه 2008 و 2009، تهران: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران.
ربیعی، ع.و سرابی، س.(1391). بررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی و ابعاد آن بر کارآفرینی زنان (مطالعۀ موردی؛ انجمن زنان مدیر کارآفرین)، فصلنامۀ مطالعات توسعۀ اجتماعی- فرهنگی، 1(4):33-67.
سیدامیری، ن.، کاملی، ع. ر.، مرادی، س. و واشقانی فراهانی، ه. (1394). بررسی تأثیر سرمایة اجتماعی بر کارآفرینی زنان در شهر ایلام با توجه به نقش میانجی نوآوری. مدیریت سرمایة اجتماعی، 2(3): 131-144.
صابر، ف.(1392). راههای توسعۀ کارآفرینی زنان در ایران: راهکارهای تواناسازی زنان در راستای برابری اقتصادی. انتشارات روشنگران و مطالعات زنان.
عابدی دستجردی، ف.(1394). طراحیمدلکسبوکارالکترونیکیبرایخردهفروشیهایآنلاین براساسرویکرداستروالدر. پایاننامه کارشناسی ارشد، قم: پردیس فارابی دانشگاه تهران.
کاظمی ترقبان، م. و مبارکی، م. ح. (1391). بررسی اثر کارآفرینی بر رشد اقتصادی ایران با استفاده از رویکرد میانگین بیزی گیری. توسعۀ کارآفرینی، 5(3): 144 -125.
مرادی، ش.، رضایی، ب.، و پاپزن، ع. (1395). شناسایی عوامل توسعۀ کارآفرینی از منظر کارآفرینان ایرانی. توسعۀ کارآفرینی، 9(3): 513-532.
Alvarez, S. A., & Barney, J. B. (2007). Discovery and creation: Alternative theories of entrepreneurial action. Strategic Entrepreneurship Journal, 1(1‐2): 11-26.
Awe, O. (2014). Entrepreneurial intelligence. www.advertise.com.ng/uploads/00001/trevo-distributors-wanted!.pdf.
Bonsall, A. (2014). Entrepreneurial Intelligence: Inspired by the philosophies of coffee entrepreneur Phillip Di BellaKindle Edition. Australian eBook Publisher
Butterfield, K. D., Trevino, L. K., & Ball, G. A. (1996). Punishment from the manager's perspective: a Grounded Investigation and Inductive Model. Academy of Management Journal; 39(6): 1479-1312.
Geyer,S. (2013). Path of the lion. Published by Allcopy Publishers Pty Ltd,first edition.
Goleman, D. (1998). Working with Emotional Intelligence. London: Bloomsburry, publishing.
Hornaday, J.A. & Aboud, J. (1971). Characterics of Successful Entrepreneurs. Personnel Psychology, 24(2): 141-153.
Hsieh, H.F., and Shannon, S.E. (2005). Three approaches to qualitative content analysis. Qualitative Health Research, 15(9): 1277-1288.
Kirzner, I. M. (1997). Entrepreneurial discovery and the competitive market process: An Austrian approach. Journal of economic Literature, 35(1): 60-85.
Luthans, F. (2002). The need for and meaning of positive organizational behavior. Journal of Organizational Behavior, 23(6): 695-706.
Neisser, U. (1985). The role of theory in the ecological study of memory: Comment on Bruce. Journal of Experimental Psychology: General,114 (2): 272–276.
Xavier, S. R., Kelley, D., Kew, J., Herrington, M., & Vorderwulbecke, A. (2012). Global Entrepreneurship Monitor. London: Global Entrepreneurship Research Association.