آ
-
آراستی، زهرا
شناسایی نقش مرشد در راه اندازی کسب و کارهای جدید در شتابدهنده ها. [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 241-257]
-
آراستی، زهرا
آموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 555-574]
-
آقازاده، هاشم
طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 221-240]
-
آقایی پور، عاطفه
طراحی برنامه مرشدی در کسب و کار: انتخاب متربی شایسته [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 279-298]
ا
-
احمدپور داریانی، محمود
شناسایی عوامل موفقیت مدیریت منابع انسانی در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]
-
احمدوند، مصطفی
شناسایی و اولویتبندی پیشرانهای توسعۀ کسب و کارهای نوپا (استارت آپها) با استفاده از روششناسی کیو [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 517-534]
-
احمدی، آیدا
شناسایی شیوه های آموزش کارآفرینی در حیطه ی یادگیری عاطفی با رویکرد «آموزش از طریق تفریحات سالم» [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 201-220]
-
اخوان انوری، محمّدرضا
رتبهبندی عوامل اثرگذار بر نوآوری شرکتهای سرمایهپذیر از منظر سرمایه گذاران مخاطره پذیر (مورد مطالعه: صندوقهای سرمایهگذاری مخاطره پذیر و شتابدهندهها) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 655-674]
-
اسفندیاری، زینب
تأثیر آمیختۀ بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانۀ باشگاههای فرهنگی-ورزشی: نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیتهای مدیریت دانش [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 375-393]
-
اسفیدانی، محمد رحیم
بررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی درونی و بیرونی بر نوآوریهای بنیادی با در نظر گرفتن نقش میانجی کسب دانش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 141-159]
-
اکبری، مرتضی
ترسیم نقشهی دانش نوآوری ایران براساس مقالات علمی و پژوهشی و پایاننامههای فارسی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 437-456]
-
امینی، علیرضا
شناسایی ویژگیهای هوش کارآفرینانۀ زنان کارآفرین: مطالعهای کیفی با استفاده از تحلیل محتوای قراردادی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 359-374]
-
ایمانی، بابک
تحلیل تاب آوری کسب و کارهای روستایی در شهرستان ملکان [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 181-200]
-
ایمانی، عبدالمجید
شناسایی و اولویتبندی خطمشیهای توسعه کارآفرینی بخش تعاون [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 21-39]
-
ایمانی پور، نرگس
واکاوی سوگیری اعتماد به نفس بیشازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 695-712]
ب
-
بابایی هزه جان، مجتبی
مولفه های تحقق حکمرانی کارآفرینانه شهری [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 535-553]
-
باقرصاد، وجیه
عوامل اکوسیستم کارآفرینی ایران بر اساس مدل آیزنبرگ [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 101-120]
-
باقری، افسانه
شناسایی نقش مرشد در راه اندازی کسب و کارهای جدید در شتابدهنده ها. [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 241-257]
-
بدیع زاده، علی
شناخت کارآفرینان از ویژگیهای مدل کسبوکار اثرگذار با استفاده از روش شبکة خزانه (مورد مطالعه: کارآفرینان حوزۀ کسبوکارهای الکترونیکی در ایران) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 713-732]
-
براتی، جواد
عوامل اثرگذار بر پایداری بنگاههای کوچک و کارآفرین مورد مطالعه: بنگاههای صنعتی شهرستان مشهد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 41-60]
-
بهاری، نادر
طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 221-240]
-
بهمنی، ندا
آموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 555-574]
-
بیاتی، الهه
ارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 417-436]
پ
-
پاداش، حمید
ترسیم نقشهی دانش نوآوری ایران براساس مقالات علمی و پژوهشی و پایاننامههای فارسی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 437-456]
-
پارساپور، سارا
عوامل اثرگذار بر پایداری بنگاههای کوچک و کارآفرین مورد مطالعه: بنگاههای صنعتی شهرستان مشهد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 41-60]
-
پاک، فاطمه
شناسایی نقش مرشد در راه اندازی کسب و کارهای جدید در شتابدهنده ها. [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 241-257]
-
پاکیزه، کامران
رتبهبندی عوامل اثرگذار بر نوآوری شرکتهای سرمایهپذیر از منظر سرمایه گذاران مخاطره پذیر (مورد مطالعه: صندوقهای سرمایهگذاری مخاطره پذیر و شتابدهندهها) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 655-674]
-
پناهی فر، فرهاد
تأثیر آمیختۀ بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانۀ باشگاههای فرهنگی-ورزشی: نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیتهای مدیریت دانش [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 375-393]
-
پیران نژاد، علی
مولفه های تحقق حکمرانی کارآفرینانه شهری [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 535-553]
ت
-
تبریزی، الهام
شناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی تجاریسازی دانش از طریق روششناسی کیو [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 81-100]
چ
-
چیت سازان، هستی
شناسایی و اولویت بندی رایج ترین روش های تأمین مالی خودراه انداز در کسب و کارهای نوپای حوزه IT [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 61-79]
-
چیت سازان، هستی
موانع نهادی سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران: مطالعهای برای واکاوی انگیزههای سرمایهگذاری در بنگاههای کوچک فناور [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 477-496]
ح
-
حبیبی، روزبه
تحلیل سیر تکاملی پژوهشهای جهانی کارآفرینی با فنون علمسنجی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 575-594]
-
حسینی، سید رسول
آموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 555-574]
-
حسینی، مریم
رابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 299-318]
-
حسینی ماچک، سیده شیما
شناسایی ویژگیهای هوش کارآفرینانۀ زنان کارآفرین: مطالعهای کیفی با استفاده از تحلیل محتوای قراردادی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 359-374]
-
حسینی نیا، غلامحسین
شناخت کارآفرینان از ویژگیهای مدل کسبوکار اثرگذار با استفاده از روش شبکة خزانه (مورد مطالعه: کارآفرینان حوزۀ کسبوکارهای الکترونیکی در ایران) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 713-732]
خ
-
خاصه، علی اکبر
تحلیل سیر تکاملی پژوهشهای جهانی کارآفرینی با فنون علمسنجی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 575-594]
-
خداپناه، بهمن
مولفه های تحقق حکمرانی کارآفرینانه شهری [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 535-553]
-
خداداد حسینی، سید حمید
شناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]
-
خمویی، فرشید
شناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی تجاریسازی دانش از طریق روششناسی کیو [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 81-100]
-
خیراندیش، مهدی
شناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی تجاریسازی دانش از طریق روششناسی کیو [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 81-100]
د
-
داداشی، فاطمه
شناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 675-694]
-
داوری، علی
عوامل اکوسیستم کارآفرینی ایران بر اساس مدل آیزنبرگ [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 101-120]
-
داوری، علی
شناخت کارآفرینان از ویژگیهای مدل کسبوکار اثرگذار با استفاده از روش شبکة خزانه (مورد مطالعه: کارآفرینان حوزۀ کسبوکارهای الکترونیکی در ایران) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 713-732]
ر
-
راشکی، مریم
ارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 259-278]
-
راشکی، مریم
طراحی الگوی مدیریت استعداد کارآفرینانه دانشجویان مؤسسات آموزش عالی کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 595-614]
-
رسولزاده، مریم
عوامل اثرگذار بر پایداری بنگاههای کوچک و کارآفرین مورد مطالعه: بنگاههای صنعتی شهرستان مشهد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 41-60]
-
رضایی، نسا
ترسیم نقشهی دانش نوآوری ایران براساس مقالات علمی و پژوهشی و پایاننامههای فارسی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 437-456]
-
رضایی زاده، مرتضی
شناسایی موانع بازخورد مدرسان کارآفرینی (مورد مطالعه: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران) [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 161-180]
-
رضایی زاده، مرتضی
شناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 675-694]
-
رضوانی، مهران
ارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 417-436]
-
روشندل اربطانی، طاهر
طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 221-240]
-
روشندل اربطانی، طاهر
ارایه الگوی حمایتی دولت از کارآفرینی رسانهای در ایران ( مورد مطالعه بازی های رایانه ای ) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 615-634]
ز
-
زارعی، بهروز
تحلیل مدل رفتاری کسب و کارهای نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتری (مطالعه موردی: کسب و کارهای نوپای مستقر در شتاب دهندههای شهر تهران) [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 395-415]
-
زالی، محمد رضا
شناسایی ویژگیهای مربوطبه اشتیاق به کار رهبران کارآفرین [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 121-140]
-
زالی، محمد رضا
واکاوی سوگیری اعتماد به نفس بیشازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 695-712]
-
زالی، محمدرضا
شناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]
س
-
سالارزهی، حبیب ا...
ارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 259-278]
-
سالارزهی، حبیب ا...
طراحی الگوی مدیریت استعداد کارآفرینانه دانشجویان مؤسسات آموزش عالی کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 595-614]
-
سجادی، سید مجتبی
عوامل خروج کارآفرینان: تلفیق نگاه فردی-محیطی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 497-516]
-
سخدری، کمال
تأثیر عوامل نهادی بر نرخ کارآفرینی بینالمللی در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 339-358]
-
سخدری، کمال
تحلیل مدل رفتاری کسب و کارهای نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتری (مطالعه موردی: کسب و کارهای نوپای مستقر در شتاب دهندههای شهر تهران) [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 395-415]
-
سفیدبری، لیلا
عوامل اکوسیستم کارآفرینی ایران بر اساس مدل آیزنبرگ [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 101-120]
-
سیدنقوی، میرعلی
ارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 259-278]
ش
-
شاه طهماسبی، اسماعیل
بررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی درونی و بیرونی بر نوآوریهای بنیادی با در نظر گرفتن نقش میانجی کسب دانش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 141-159]
-
شجاعی، سعید
موانع نهادی سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران: مطالعهای برای واکاوی انگیزههای سرمایهگذاری در بنگاههای کوچک فناور [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 477-496]
ص
-
صادقی، بهزاد
تحلیل مدل رفتاری کسب و کارهای نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتری (مطالعه موردی: کسب و کارهای نوپای مستقر در شتاب دهندههای شهر تهران) [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 395-415]
-
صادقی، جواد
مولفه های تحقق حکمرانی کارآفرینانه شهری [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 535-553]
-
صدقی، شهرام
طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 221-240]
-
صنیعی، شیما
تأثیر عوامل نهادی بر نرخ کارآفرینی بینالمللی در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 339-358]
ض
-
ضیاء، بابک
ارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 417-436]
ط
-
طالبی، کامببز
عوامل خروج کارآفرینان: تلفیق نگاه فردی-محیطی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 497-516]
-
طالبی، کامبیز
شناسایی و اولویت بندی رایج ترین روش های تأمین مالی خودراه انداز در کسب و کارهای نوپای حوزه IT [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 61-79]
-
طالبی، کامبیز
واکاوی سوگیری اعتماد به نفس بیشازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 695-712]
-
طاهری، افسانه
ارایه الگوی حمایتی دولت از کارآفرینی رسانهای در ایران ( مورد مطالعه بازی های رایانه ای ) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 615-634]
ع
-
عزیزی، محمد
طراحی برنامه مرشدی در کسب و کار: انتخاب متربی شایسته [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 279-298]
-
عزیزی، محمد
آموزش کارآفرینی برای دانستن، انجام دادن و بودن در دوره ابتدایی با رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 635-654]
-
عسگری، الهه
رابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 299-318]
ف
-
فرخ، شیما
شناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]
ق
-
قوام شهیدی، سید سعید
بررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی درونی و بیرونی بر نوآوریهای بنیادی با در نظر گرفتن نقش میانجی کسب دانش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 141-159]
ک
-
کردنائیج، اسدا...
شناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]
-
کریمخانی، مهرداد
رتبهبندی عوامل اثرگذار بر نوآوری شرکتهای سرمایهپذیر از منظر سرمایه گذاران مخاطره پذیر (مورد مطالعه: صندوقهای سرمایهگذاری مخاطره پذیر و شتابدهندهها) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 655-674]
-
کمالیان، امین رضا
ارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 259-278]
-
کمالیان، امین رضا
طراحی الگوی مدیریت استعداد کارآفرینانه دانشجویان مؤسسات آموزش عالی کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 595-614]
گ
-
گلرد، پروانه
رابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 299-318]
-
گودرزی، کبری
شناسایی ویژگیهای مربوطبه اشتیاق به کار رهبران کارآفرین [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 121-140]
م
-
مبارکی، مسلم
شناسایی و اولویتبندی خطمشیهای توسعه کارآفرینی بخش تعاون [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 21-39]
-
متوسلی، محمود
موانع نهادی سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران: مطالعهای برای واکاوی انگیزههای سرمایهگذاری در بنگاههای کوچک فناور [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 477-496]
-
محب علی، امیر
شناسایی و اولویت بندی رایج ترین روش های تأمین مالی خودراه انداز در کسب و کارهای نوپای حوزه IT [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 61-79]
-
محزون حقیقی، پریسا
شناسایی موانع بازخورد مدرسان کارآفرینی (مورد مطالعه: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران) [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 161-180]
-
محقق نیشابوری، محمد سعید
عوامل خروج کارآفرینان: تلفیق نگاه فردی-محیطی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 497-516]
-
محمدکاظمی، رضا
شناسایی شیوه های آموزش کارآفرینی در حیطه ی یادگیری عاطفی با رویکرد «آموزش از طریق تفریحات سالم» [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 201-220]
-
محمدی الیاسی، قنبر
شناسایی شیوه های آموزش کارآفرینی در حیطه ی یادگیری عاطفی با رویکرد «آموزش از طریق تفریحات سالم» [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 201-220]
-
محمدی الیاسی، قنبر
موانع نهادی سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران: مطالعهای برای واکاوی انگیزههای سرمایهگذاری در بنگاههای کوچک فناور [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 477-496]
-
محمدی الیاسی، قنبر
شناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 675-694]
-
مختارپور، رضا
تحلیل سیر تکاملی پژوهشهای جهانی کارآفرینی با فنون علمسنجی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 575-594]
-
مختاری، نگار
آموزش کارآفرینی برای دانستن، انجام دادن و بودن در دوره ابتدایی با رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 635-654]
-
مرادی، محمد علی
تأثیر عوامل نهادی بر نرخ کارآفرینی بینالمللی در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 339-358]
-
منصوری، سمیه
اولویت بندی پیشران های عوامل اثرگذار در راستای توسعه شرکت های دانش بنیان در استان کرمان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 319-338]
ن
-
نائیجی، محمدجواد
تأثیر آمیختۀ بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانۀ باشگاههای فرهنگی-ورزشی: نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیتهای مدیریت دانش [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 375-393]
-
ندافی، راضیه
شناسایی و اولویتبندی پیشرانهای توسعۀ کسب و کارهای نوپا (استارت آپها) با استفاده از روششناسی کیو [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 517-534]
-
نوری، پوریا
واکاوی سوگیری اعتماد به نفس بیشازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 695-712]
-
نیک بین، حسین
شناخت کارآفرینان از ویژگیهای مدل کسبوکار اثرگذار با استفاده از روش شبکة خزانه (مورد مطالعه: کارآفرینان حوزۀ کسبوکارهای الکترونیکی در ایران) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 713-732]
و
-
ورمزیاری، حجت
تحلیل تاب آوری کسب و کارهای روستایی در شهرستان ملکان [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 181-200]
-
وظیفه، زهرا
اولویت بندی پیشران های عوامل اثرگذار در راستای توسعه شرکت های دانش بنیان در استان کرمان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 319-338]
-
وظیفه، زهرا
ارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 259-278]
ی
-
یعقوبی، نورمحمد
شناسایی و اولویتبندی خطمشیهای توسعه کارآفرینی بخش تعاون [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 21-39]
-
یوسفی طبس، حلیمه
اولویت بندی پیشران های عوامل اثرگذار در راستای توسعه شرکت های دانش بنیان در استان کرمان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 319-338]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد