اعتمادتبیین عوامل مؤثر بر قصد مشارکت مالی حامیان در پلتفرم های تأمین مالی جمعی [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 599-618]
اعضای هیئتعلمیتأثیر حمایت مدیران ارشد بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی تعهد عاطفی اعضای هیئتعلمی دانشگاه تبریز [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]
اقتصاد گیگتحلیل ساختاری نقش اقتصاد گیگ در توسعه کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه: استان سیستان و بلوچستان) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 717-736]
اقتصاد منبعمحورتبیین جایگاه شاخص آزادی اقتصادی در چرخه فعالیت های کارآفرینانه در ایران [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 261-280]
اکوسیستم نوآوریطراحی مسیر توانمندسازی دانشگاهها جهت نقشآفرینی در اکوسیستم نوآوری با استفاده از رویکرد تلفیقی تحلیل محتوا و نگاشت شناخت فازی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 201-220]
الگوی برنامه آموزشیارائه الگوی برنامه آموزشی کارآفرینی برای کودکان پیش دبستانی در ایران بر اساس طبقه بندی بلوم [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 639-655]
الوپیکتخریب و بازآفرینی خلاق صنایع با رویکرد کارآفرینی: موردپژوهی الوپیک و همپا [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 737-755]
امکان گراییعلّیت، اثرسازی و عملکرد کسب و کار: یک رویکرد فازی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 21-40]
انجام سرمایهگذاری جدیدتأثیر تجربه شکست کسبوکار و یادگیری از شکست بر انجام سرمایهگذاری جدید کارآفرینان – موردمطالعه استان قم [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 281-299]
اولویت بندی شاخص هااولویت بندی شاخصهای دیدهبان جهانی کارآفرینی براساس فرآیند تحلیل شبکه [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 697-716]
ایدهپردازیبوم ایدهپردازی: مرور بومهای موجود و تصویرپردازی از یک بوم مسئلهمحور [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 581-598]
ب
بازاریابی نوآورانهشناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط در صنعت فناوری اطلاعات [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 81-98]
باز بودنباز بودن در نوآوری فرایند: مرور سیستماتیک ادبیات و ارائه مسیرهای پژوهشی آتی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 158-139]
بانکداری الکترونیکبررسی روابط عناصر مدل کسبوکار بانکداری الکترونیک ایران با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 161-180]
بلاکچینعوامل مؤثر بر موفقیت تأمین مالی جمعی به روش عرضهی اولیهی بهامُهر از طریق صرافیهای آنلاین [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 221-240]
بنگاه مادرتأثیر هوش راهبردی بنگاه مادر بر اثربخشی راهبردهای احیا در توابع بحرانزده [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 381-400]
بهامهر(توکن)عوامل مؤثر بر موفقیت تأمین مالی جمعی به روش عرضهی اولیهی بهامُهر از طریق صرافیهای آنلاین [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 221-240]
بوم ایدهپردازیبوم ایدهپردازی: مرور بومهای موجود و تصویرپردازی از یک بوم مسئلهمحور [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 581-598]
بوم کسبوکاربوم ایدهپردازی: مرور بومهای موجود و تصویرپردازی از یک بوم مسئلهمحور [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 581-598]
بینالمللی شدنگرایش بینالمللی شدن و عملکرد صادراتی: بررسی آثار میانجی دانش صادراتی و تعدیلگر پویایی محیطی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 461-480]
پ
پویایی محیطیگرایش بینالمللی شدن و عملکرد صادراتی: بررسی آثار میانجی دانش صادراتی و تعدیلگر پویایی محیطی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 461-480]
پیکره دانششاکله دانش در نظریه توانمندسازی کارآفرینانه فقرا: یک تحلیل وسیع علمسنجی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-118]
پیوند فرد فرصتکاربران کارآفرین: انگیزه های کارآفرینانه، سرمایه انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: کیک استارتر ) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 561-579]
ت
تأمین مالی جمعیعوامل مؤثر بر موفقیت تأمین مالی جمعی به روش عرضهی اولیهی بهامُهر از طریق صرافیهای آنلاین [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 221-240]
تأمین مالی جمعیتبیین عوامل مؤثر بر قصد مشارکت مالی حامیان در پلتفرم های تأمین مالی جمعی [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 599-618]
تجارت اجتماعیبررسی مؤلفه های کسب و کار در موبایل اپهای حوزه تجارت اجتماعی با روش خوشه بندی متن [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 657-676]
تجاریسازیچارچوب تحلیلی تجاریسازی علم و فناوری با رویکرد فراترکیب: بررسی ابعاد تحلیل، بازیگران و کارکردها [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 420-401]
تجربه شکستتأثیر تجربه شکست کسبوکار و یادگیری از شکست بر انجام سرمایهگذاری جدید کارآفرینان – موردمطالعه استان قم [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 281-299]
تحلیل تماتیکروایت اعضاء از سرمایه اجتماعی در تشکیل و توسعه تعاونیهای کارآفرینی زنان (بررسی آسیبشناسی تعاونیهای کارآفرین زنان در شهرستان دامغان) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 181-200]
تحلیل روند کارآفرینی ایراناولویت بندی شاخصهای دیدهبان جهانی کارآفرینی براساس فرآیند تحلیل شبکه [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 697-716]
تحلیل عاملیبررسی روابط عناصر مدل کسبوکار بانکداری الکترونیک ایران با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 161-180]
تحلیل علمسنجیشاکله دانش در نظریه توانمندسازی کارآفرینانه فقرا: یک تحلیل وسیع علمسنجی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-118]
تحلیل محتواطراحی مسیر توانمندسازی دانشگاهها جهت نقشآفرینی در اکوسیستم نوآوری با استفاده از رویکرد تلفیقی تحلیل محتوا و نگاشت شناخت فازی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 201-220]
تخریب خلاقتخریب و بازآفرینی خلاق صنایع با رویکرد کارآفرینی: موردپژوهی الوپیک و همپا [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 737-755]
تصمیم گیری کارآفرینانهعلّیت، اثرسازی و عملکرد کسب و کار: یک رویکرد فازی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 21-40]
تعاونی های کارآفرین زنانروایت اعضاء از سرمایه اجتماعی در تشکیل و توسعه تعاونیهای کارآفرینی زنان (بررسی آسیبشناسی تعاونیهای کارآفرین زنان در شهرستان دامغان) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 181-200]
تعهدتاثیر تیم کارآفرینانه بر مقیاس پذیری کسب وکارهای نوپا [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 421-440]
تعهد عاطفیتأثیر حمایت مدیران ارشد بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی تعهد عاطفی اعضای هیئتعلمی دانشگاه تبریز [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]
تمامیتتاثیر تیم کارآفرینانه بر مقیاس پذیری کسب وکارهای نوپا [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 421-440]
تنوع تیمتاثیر تیم کارآفرینانه بر مقیاس پذیری کسب وکارهای نوپا [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 421-440]
توانمندسازی کارآفرینانه فقراشاکله دانش در نظریه توانمندسازی کارآفرینانه فقرا: یک تحلیل وسیع علمسنجی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-118]
توسعه کارآفرینی اجتماعیتحلیل ساختاری نقش اقتصاد گیگ در توسعه کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه: استان سیستان و بلوچستان) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 717-736]
ج
جامعیّتشناختیتاثیر تیم کارآفرینانه بر مقیاس پذیری کسب وکارهای نوپا [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 421-440]
ح
حاکمیت شرکتیتاثیر فناوری زنجیره بلوک بر حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی در شرکتهای دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 61-80]
حمایت مدیران ارشدتأثیر حمایت مدیران ارشد بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی تعهد عاطفی اعضای هیئتعلمی دانشگاه تبریز [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]
خ
خوشه بندیبررسی مؤلفه های کسب و کار در موبایل اپهای حوزه تجارت اجتماعی با روش خوشه بندی متن [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 657-676]
د
دانش صادراتیگرایش بینالمللی شدن و عملکرد صادراتی: بررسی آثار میانجی دانش صادراتی و تعدیلگر پویایی محیطی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 461-480]
دانشگاه تبریزتأثیر حمایت مدیران ارشد بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی تعهد عاطفی اعضای هیئتعلمی دانشگاه تبریز [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]
دانشگاه فردوسی مشهدشناسایی مؤلفه ها و سنجش روابط ابعاد زیست بوم کارآفرینی دانشجویی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 441-460]
دانشگاه یزدطراحی مسیر توانمندسازی دانشگاهها جهت نقشآفرینی در اکوسیستم نوآوری با استفاده از رویکرد تلفیقی تحلیل محتوا و نگاشت شناخت فازی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 201-220]
سایتنتاکسپلوررشاکله دانش در نظریه توانمندسازی کارآفرینانه فقرا: یک تحلیل وسیع علمسنجی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-118]
سرمایه اجتماعیروایت اعضاء از سرمایه اجتماعی در تشکیل و توسعه تعاونیهای کارآفرینی زنان (بررسی آسیبشناسی تعاونیهای کارآفرین زنان در شهرستان دامغان) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 181-200]
سواد دیجیتالتحقق آموزش کارآفرینانه آنلاین مبتنی بر فناوریهای نوین دیجیتال در ایران با رویکرد سناریونویسی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 481-500]
ش
شرکتهای دانش بنیانمدلسازی و پیکرهبندی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی دیجیتال در شرکتهای دانش بنیان کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 501-520]
شرکتهای دانش بنیانتاثیر فناوری زنجیره بلوک بر حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی در شرکتهای دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 61-80]
شرکتهای کوچک و متوسطشناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط در صنعت فناوری اطلاعات [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 81-98]
شکست کارآفرینانهتأثیر تجربه شکست کسبوکار و یادگیری از شکست بر انجام سرمایهگذاری جدید کارآفرینان – موردمطالعه استان قم [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 281-299]
شهرستان دامغانروایت اعضاء از سرمایه اجتماعی در تشکیل و توسعه تعاونیهای کارآفرینی زنان (بررسی آسیبشناسی تعاونیهای کارآفرین زنان در شهرستان دامغان) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 181-200]
ص
صرافیعوامل مؤثر بر موفقیت تأمین مالی جمعی به روش عرضهی اولیهی بهامُهر از طریق صرافیهای آنلاین [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 221-240]
صنعت فناوری اطلاعاتشناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط در صنعت فناوری اطلاعات [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 81-98]
ض
ضعف تعامل اجتماعی و نهادی تعاونیهاروایت اعضاء از سرمایه اجتماعی در تشکیل و توسعه تعاونیهای کارآفرینی زنان (بررسی آسیبشناسی تعاونیهای کارآفرین زنان در شهرستان دامغان) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 181-200]
ط
طبقه بندی بلومارائه الگوی برنامه آموزشی کارآفرینی برای کودکان پیش دبستانی در ایران بر اساس طبقه بندی بلوم [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 639-655]
ع
علم و فناوریچارچوب تحلیلی تجاریسازی علم و فناوری با رویکرد فراترکیب: بررسی ابعاد تحلیل، بازیگران و کارکردها [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 420-401]
علّیتعلّیت، اثرسازی و عملکرد کسب و کار: یک رویکرد فازی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 21-40]
عملکردعلّیت، اثرسازی و عملکرد کسب و کار: یک رویکرد فازی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 21-40]
عملکرد صادراتیگرایش بینالمللی شدن و عملکرد صادراتی: بررسی آثار میانجی دانش صادراتی و تعدیلگر پویایی محیطی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 461-480]
عملکرد کسب وکارتأثیر هوش راهبردی بنگاه مادر بر اثربخشی راهبردهای احیا در توابع بحرانزده [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 381-400]
فرآیند تحلیل شبکه (ANP)اولویت بندی شاخصهای دیدهبان جهانی کارآفرینی براساس فرآیند تحلیل شبکه [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 697-716]
فرآیند تشخیص فرصتمرور نگاشت نظامند بر تحقیقات اثرگذار در حوزهی تشخیص فرصت کارآفرینانه و تحلیل رویکرد شناختی: از سال 1994-2018 [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
فراترکیبچارچوب تحلیلی تجاریسازی علم و فناوری با رویکرد فراترکیب: بررسی ابعاد تحلیل، بازیگران و کارکردها [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 420-401]
فرصت کارآفرینانهمرور نگاشت نظامند بر تحقیقات اثرگذار در حوزهی تشخیص فرصت کارآفرینانه و تحلیل رویکرد شناختی: از سال 1994-2018 [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
فعالیتهای کارآفرینانهتبیین جایگاه شاخص آزادی اقتصادی در چرخه فعالیت های کارآفرینانه در ایران [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 261-280]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتمدلسازی و پیکرهبندی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی دیجیتال در شرکتهای دانش بنیان کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 501-520]
ق
قابلیت شبکه سازیطراحی الگوی قابلیت شبکه سازی کارآفرینانه [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 241-260]
قابلیت محافظتتاثیر نوآوری باز بر نوآوری فرآیند در شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی ایران: اثرتعدیگرانه قابلیت یادگیری و قابلیت محافظت [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 541-560]
قابلیت یادگیریتاثیر نوآوری باز بر نوآوری فرآیند در شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی ایران: اثرتعدیگرانه قابلیت یادگیری و قابلیت محافظت [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 541-560]
قصد مشارکت مالیتبیین عوامل مؤثر بر قصد مشارکت مالی حامیان در پلتفرم های تأمین مالی جمعی [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 599-618]
ک
کارآفرین دیجیتالتخریب و بازآفرینی خلاق صنایع با رویکرد کارآفرینی: موردپژوهی الوپیک و همپا [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 737-755]
کارآفرینیطراحی الگوی قابلیت شبکه سازی کارآفرینانه [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 241-260]
کارآفرینی اجتماعیتحلیل ساختاری نقش اقتصاد گیگ در توسعه کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه: استان سیستان و بلوچستان) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 717-736]
کارآفرینی دیجیتالمدلسازی و پیکرهبندی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی دیجیتال در شرکتهای دانش بنیان کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 501-520]
کارآفرینی زوجیکارآفرینی زوجی در ایران: چه عوامل محیط درونی موجب موفقیت زوجهای کارآفرین میشوند؟ [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 361-380]
کارآفرینی سازمانیتأثیر حمایت مدیران ارشد بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی تعهد عاطفی اعضای هیئتعلمی دانشگاه تبریز [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]
کسب و کار های کوچک و متوسطشناسایی الگوی بینالمللیسازی دیجیتال کسبوکارهای کوچکومتوسط (مورد مطالعه: شرکت های صنعت داروسازی) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 676-695]
کودکان پیش دبستانیارائه الگوی برنامه آموزشی کارآفرینی برای کودکان پیش دبستانی در ایران بر اساس طبقه بندی بلوم [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 639-655]
گ
گرایش به کارآفرینی سبزروابط ساختاری بین گرایش به کارآفرینی سبز و نوآوری سبز با نقش میانجی یادگیری زنجیره تأمین در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 521-539]
گرایش بینالمللی شدنگرایش بینالمللی شدن و عملکرد صادراتی: بررسی آثار میانجی دانش صادراتی و تعدیلگر پویایی محیطی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 461-480]
م
مؤلفه نظریشاکله دانش در نظریه توانمندسازی کارآفرینانه فقرا: یک تحلیل وسیع علمسنجی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-118]
محیط درونیکارآفرینی زوجی در ایران: چه عوامل محیط درونی موجب موفقیت زوجهای کارآفرین میشوند؟ [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 361-380]
مدل پذیرش فناوریتبیین عوامل مؤثر بر قصد مشارکت مالی حامیان در پلتفرم های تأمین مالی جمعی [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 599-618]
مدلسازیساختاری-تفسیریمدلسازی و پیکرهبندی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی دیجیتال در شرکتهای دانش بنیان کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 501-520]
مدلسازی معادلات ساختاریتبیین عوامل مؤثر بر قصد مشارکت مالی حامیان در پلتفرم های تأمین مالی جمعی [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 599-618]
مدل کسبوکاربررسی روابط عناصر مدل کسبوکار بانکداری الکترونیک ایران با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 161-180]
مدل کسبوکاربررسی مؤلفه های کسب و کار در موبایل اپهای حوزه تجارت اجتماعی با روش خوشه بندی متن [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 657-676]
مرور سیستماتیکباز بودن در نوآوری فرایند: مرور سیستماتیک ادبیات و ارائه مسیرهای پژوهشی آتی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 158-139]
مرور نظام مندطراحی الگوی قابلیت شبکه سازی کارآفرینانه [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 241-260]
مرور نظامندچارچوب تحلیلی تجاریسازی علم و فناوری با رویکرد فراترکیب: بررسی ابعاد تحلیل، بازیگران و کارکردها [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 420-401]
مرور نگاشت نظامندمرور نگاشت نظامند بر تحقیقات اثرگذار در حوزهی تشخیص فرصت کارآفرینانه و تحلیل رویکرد شناختی: از سال 1994-2018 [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
مسئلهمحوریبوم ایدهپردازی: مرور بومهای موجود و تصویرپردازی از یک بوم مسئلهمحور [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 581-598]
مسئولیت اجتماعیتاثیر فناوری زنجیره بلوک بر حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی در شرکتهای دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 61-80]
مقیاسپذیریتاثیر تیم کارآفرینانه بر مقیاس پذیری کسب وکارهای نوپا [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 421-440]
موبایل اپبررسی مؤلفه های کسب و کار در موبایل اپهای حوزه تجارت اجتماعی با روش خوشه بندی متن [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 657-676]
موفقیتعوامل مؤثر بر موفقیت تأمین مالی جمعی به روش عرضهی اولیهی بهامُهر از طریق صرافیهای آنلاین [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 221-240]
موفقیتکارآفرینی زوجی در ایران: چه عوامل محیط درونی موجب موفقیت زوجهای کارآفرین میشوند؟ [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 361-380]
ن
نظریه تغییربوم ایدهپردازی: مرور بومهای موجود و تصویرپردازی از یک بوم مسئلهمحور [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 581-598]
نگاشت شناخت فازیطراحی مسیر توانمندسازی دانشگاهها جهت نقشآفرینی در اکوسیستم نوآوری با استفاده از رویکرد تلفیقی تحلیل محتوا و نگاشت شناخت فازی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 201-220]
نوآوریشناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط در صنعت فناوری اطلاعات [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 81-98]
نوآوری بازباز بودن در نوآوری فرایند: مرور سیستماتیک ادبیات و ارائه مسیرهای پژوهشی آتی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 158-139]
نوآوری بازتاثیر نوآوری باز بر نوآوری فرآیند در شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی ایران: اثرتعدیگرانه قابلیت یادگیری و قابلیت محافظت [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 541-560]
نوآوری بنیادی سبزروابط ساختاری بین گرایش به کارآفرینی سبز و نوآوری سبز با نقش میانجی یادگیری زنجیره تأمین در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 521-539]
نوآوری تدریجی سبزروابط ساختاری بین گرایش به کارآفرینی سبز و نوآوری سبز با نقش میانجی یادگیری زنجیره تأمین در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 521-539]
نوآوری سبز و یادگیری زنجیره تأمینروابط ساختاری بین گرایش به کارآفرینی سبز و نوآوری سبز با نقش میانجی یادگیری زنجیره تأمین در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 521-539]
نوآوری فرآیندباز بودن در نوآوری فرایند: مرور سیستماتیک ادبیات و ارائه مسیرهای پژوهشی آتی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 158-139]
نوآوری فرآیندیتاثیر نوآوری باز بر نوآوری فرآیند در شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی ایران: اثرتعدیگرانه قابلیت یادگیری و قابلیت محافظت [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 541-560]
نوآوری فرآیندی بازباز بودن در نوآوری فرایند: مرور سیستماتیک ادبیات و ارائه مسیرهای پژوهشی آتی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 158-139]
نوپاتخریب و بازآفرینی خلاق صنایع با رویکرد کارآفرینی: موردپژوهی الوپیک و همپا [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 737-755]
نیروی کار سادهاثر روشهای انتقال تکنولوژی بر اشتغال: مطالعه سیستماتیک [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 341-360]
نیروی کار ماهراثر روشهای انتقال تکنولوژی بر اشتغال: مطالعه سیستماتیک [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 341-360]
ه
هدف گراییعلّیت، اثرسازی و عملکرد کسب و کار: یک رویکرد فازی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 21-40]
همپاتخریب و بازآفرینی خلاق صنایع با رویکرد کارآفرینی: موردپژوهی الوپیک و همپا [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 737-755]
هوش راهبردیتأثیر هوش راهبردی بنگاه مادر بر اثربخشی راهبردهای احیا در توابع بحرانزده [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 381-400]
هوشمندسازیتحقق آموزش کارآفرینانه آنلاین مبتنی بر فناوریهای نوین دیجیتال در ایران با رویکرد سناریونویسی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 481-500]
ی
یادگیری از شکستتأثیر تجربه شکست کسبوکار و یادگیری از شکست بر انجام سرمایهگذاری جدید کارآفرینان – موردمطالعه استان قم [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 281-299]
یادگیری کارآفرینانهتأثیر تجربه شکست کسبوکار و یادگیری از شکست بر انجام سرمایهگذاری جدید کارآفرینان – موردمطالعه استان قم [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 281-299]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد