احمدی فارسانی، مهران، صفری، علی. (1396). کارآفرینی اجتماعی: عوامل و پیامدها با رویکرد نهجالبلاغه. فصلنامه پژوهشنامه نهجالبلاغه، 5(18): 99-118.
اردهالی، محمد و هاشمپور، زینب (1388)، مؤلفههای تعیینکننده کارآفرینی در اقتصاد ایران، دو فصلنامه برنامهوبودجه، 109: 39-59.
آراستی، زهرا، زارعی، هادی، دیدهور، فاطمه. (1392). بررسی سیاستهای تنظیمی توسعه کارآفرینی اجتماعی با رویکرد تطبیقی. توسعه کارآفرینی، 6(2): 195-214.
دهدشتی شاهرخ، زهره، عبدالعلی، حامد (1391)، کارآفرینی با رویکرد بازاریابی استراتژیک، کار و جامعه، 148: 4-9.
سوری، علی، ابراهیمی، محسن، حسینی دوست، احسان. (1389). رابطه بهرهوری و دستمزد، با تأکید بر تحصیلات نیروی کار ( مطالعه موردی صنعت ایران ). پژوهشنامه اقتصادی، 10(38): 311-329.
صیدایی، سیداسکندر و صادقی، حجت الله. (1393). کارآفرینی و برنامه ریزی توسعه روستایی. اصفهان: نشر دارخوین.
عزیزی، محمد، ملایجردی، مریم (1396). روشهای تأمین مالی کارآفرینی اجتماعی. فصلنامه علمی-پژوهشی تحقیقات مالی، 19: 119-138.
عموشاهی محسن، کریمی فریبا (1397). رابطه بین رهبری اخلاقی با عملکرد شغلی. اخلاق در علوم و فنّاوری.۱۳(۱):۱۷۷-۱۸۱.
فیروزآبادی، سیداحمد، دباغی، حمیده. (1394). نقش کارآفرینی اجتماعی در توسعۀ محلی. توسعه محلی (روستائی-شهری)، 7(1): 29-58.
مرجانی، تیمور؛ صدری، سید صدرالدین (1393)، توسعه کارآفرینی اجتماعی؛ آسیبها؛ عوامل مؤثر و راهکارها، مدیریت فرهنگسازمانی، 12 (2): 277-297.
کتاب مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS، تالیف علی داوری و آرش رضازاده، انتشارات جهاد دانشگاهی.
میرک زاده، علی اصغر و بهرامی، مجید (1390)، لزوم توجه به کارآفرینی اجتماعی بهعنوان بستر پایداری در اجتماعات روستایی، کار و جامعه، 134: 38-47.
نادعلیپورپلکی، حسن، کریمی، فریبا، نادی، محمدعلی. (1398). تبیین شرایط زمینهای در راستای توسعه کارآفرینی اجتماعی در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ایران. فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، 13(2): 267-284.
نکویی مقدم، محمود، پیرمرادی بزنجانی، نرگس (1389)، نقش تفاوتهای فردی و ویژگیهای شخصی کارکنان در رفتار سازمانی آنان، عصر مدیریت، 4 (14 و 15):131-126.
Abraham, K., Haltiwanger, J., Sandusky, K., & Spletzer, J. (2017). Measuring the gig economy: Current knowledge and open issues. In Measuring and Accounting for Innovation in the 21st Century. University of Chicago Press.1-54. DOI 10.3386/w24950.
Arasti, Z., & Salamzadeh, A. (2018). A review of the status of social entrepreneurship research and education in Iran. Entrepreneurship education and research in the Middle East and North Africa (MENA), 325-346.
Burtch, G., Carnahan, S., & Greenwood, B. N. (2018). Can you gig it? An empirical examination of the gig economy and entrepreneurial activity. Management Science, 64(12), 5497-5520.
Friedman, G. (2014). Workers without employers: shadow corporations and the rise of the gig economy. Review of Keynesian Economics, 2(2), 171-188.
Graham, M., Hjorth, I., & Lehdonvirta, V. (2017). Digital labour and development: impacts of global digital labour platforms and the gig economy on worker livelihoods. Transfer: European Review of Labour and Research, 23(2), 135-162.
Green, D. D. (2018). Fueling the gig economy: A case study evaluation of upwork. com. Management and Economics Research Journal, 4, 103-112.
Kalleberg, A. L., & Dunn, M. (2016). Good jobs, bad jobs in the gig economy. Perspective on Work, 20:10-74.
Kässi, O., & Lehdonvirta, V. (2018). Online labour index: Measuring the online gig
O’Donovan, Caroline. (2016). “If Most of Your Income Comes from On-Demand Work, You’re Probably a Racial Minor- ity.” Buzzfeed, January 7. http://bzfd. it/29swI82.
Pichault, F., & McKeown, T. (2019). Autonomy at work in the gig economy: analyzing work status, work content and working conditions of independent professionals. New Technology, Work and Employment, 34(1), 59-72.
Salamzadeh, A., Azimi, M. A., & Kirby, D. A. (2013). Social entrepreneurship education in higher education: insights from a developing country. International Journal of Entrepreneurship and Small Business, 20(1), 17-34.
Salamzadeh, A., Arasti, Z.& Elyasi, G. M. (2017). Creation of ICT-based social start-ups in Iran: A multiple case study. Journal of enterprising culture, 25(01), 97-122.
Vallas, S., & Schor, J. B. (2020). What do platforms do? Understanding the gig economy. Annual Review of Sociology, 46, 273-294.