آ
-
آراستی، زهرا
مرور نگاشت نظامند بر تحقیقات اثرگذار در حوزهی تشخیص فرصت کارآفرینانه و تحلیل رویکرد شناختی: از سال 1994-2018 [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
-
آراستی، زهرا
کارآفرینی زوجی در ایران: چه عوامل محیط درونی موجب موفقیت زوجهای کارآفرین میشوند؟ [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 361-380]
ا
-
احمدپور داریانی، محمود
شاکله دانش در نظریه توانمندسازی کارآفرینانه فقرا: یک تحلیل وسیع علمسنجی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-118]
-
اخلاصی، امیر
کاربران کارآفرین: انگیزه های کارآفرینانه، سرمایه انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: کیک استارتر ) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 561-579]
-
ارسنجانی، علی اکبر
بررسی روابط عناصر مدل کسبوکار بانکداری الکترونیک ایران با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 161-180]
-
اسدزاده، عبدالله
تأثیر هوش راهبردی بنگاه مادر بر اثربخشی راهبردهای احیا در توابع بحرانزده [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 381-400]
-
اسفیدانی، محمد رحیم
کاربران کارآفرین: انگیزه های کارآفرینانه، سرمایه انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: کیک استارتر ) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 561-579]
-
الهی، شعبان
چارچوب تحلیلی تجاریسازی علم و فناوری با رویکرد فراترکیب: بررسی ابعاد تحلیل، بازیگران و کارکردها [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 420-401]
-
اهوری، هومن
کاربران کارآفرین: انگیزه های کارآفرینانه، سرمایه انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: کیک استارتر ) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 561-579]
-
اوتارخانی، علی
اولویت بندی شاخصهای دیدهبان جهانی کارآفرینی براساس فرآیند تحلیل شبکه [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 697-716]
-
ایمانی پور، نرگس
کارآفرینی زوجی در ایران: چه عوامل محیط درونی موجب موفقیت زوجهای کارآفرین میشوند؟ [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 361-380]
ب
-
باسیتی، شهرام
روایت اعضاء از سرمایه اجتماعی در تشکیل و توسعه تعاونیهای کارآفرینی زنان (بررسی آسیبشناسی تعاونیهای کارآفرین زنان در شهرستان دامغان) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 181-200]
-
باقرصاد، وجیه
علّیت، اثرسازی و عملکرد کسب و کار: یک رویکرد فازی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 21-40]
-
بامشاد، وحیده
مرور نگاشت نظامند بر تحقیقات اثرگذار در حوزهی تشخیص فرصت کارآفرینانه و تحلیل رویکرد شناختی: از سال 1994-2018 [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
-
بهور، شهین
تبیین جایگاه شاخص آزادی اقتصادی در چرخه فعالیت های کارآفرینانه در ایران [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 261-280]
-
بودلایی، حسن
شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط در صنعت فناوری اطلاعات [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 81-98]
-
بیگدلی، محمد
عوامل مؤثر بر موفقیت تأمین مالی جمعی به روش عرضهی اولیهی بهامُهر از طریق صرافیهای آنلاین [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 221-240]
پ
-
پاداش، حمید
شاکله دانش در نظریه توانمندسازی کارآفرینانه فقرا: یک تحلیل وسیع علمسنجی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-118]
-
پاینده، رضا
بوم ایدهپردازی: مرور بومهای موجود و تصویرپردازی از یک بوم مسئلهمحور [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 581-598]
-
پوربصیر، محسن
تبیین عوامل مؤثر بر قصد مشارکت مالی حامیان در پلتفرم های تأمین مالی جمعی [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 599-618]
-
پورکریمی، جواد
ترکیب پژوهی مولفههای اکوسیستمکارآفرینی دانشگاهی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 320-301]
-
پورموسی آبکنار، سعیده
بررسی مؤلفه های کسب و کار در موبایل اپهای حوزه تجارت اجتماعی با روش خوشه بندی متن [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 657-676]
ت
-
تاش، مهیم
تحلیل ساختاری نقش اقتصاد گیگ در توسعه کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه: استان سیستان و بلوچستان) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 717-736]
-
تقوایی یزدی، مریم
شناسایی مؤلفه ها و سنجش روابط ابعاد زیست بوم کارآفرینی دانشجویی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 441-460]
ج
-
جلیلیان، نگار
طراحی مسیر توانمندسازی دانشگاهها جهت نقشآفرینی در اکوسیستم نوآوری با استفاده از رویکرد تلفیقی تحلیل محتوا و نگاشت شناخت فازی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 201-220]
چ
-
چیت ساز، احسان
عوامل مؤثر بر موفقیت تأمین مالی جمعی به روش عرضهی اولیهی بهامُهر از طریق صرافیهای آنلاین [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 221-240]
-
چیت سازان، هستی
تبیین عوامل مؤثر بر قصد مشارکت مالی حامیان در پلتفرم های تأمین مالی جمعی [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 599-618]
ح
-
حجازی، سیدرضا
باز بودن در نوآوری فرایند: مرور سیستماتیک ادبیات و ارائه مسیرهای پژوهشی آتی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 158-139]
-
حجازی، سیدرضا
تاثیر نوآوری باز بر نوآوری فرآیند در شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی ایران: اثرتعدیگرانه قابلیت یادگیری و قابلیت محافظت [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 541-560]
-
حسابی، فاطمه
چارچوب تحلیلی تجاریسازی علم و فناوری با رویکرد فراترکیب: بررسی ابعاد تحلیل، بازیگران و کارکردها [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 420-401]
-
حسن زاده، محمد
چارچوب تحلیلی تجاریسازی علم و فناوری با رویکرد فراترکیب: بررسی ابعاد تحلیل، بازیگران و کارکردها [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 420-401]
-
حسینی، سید صمد
تأثیر حمایت مدیران ارشد بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی تعهد عاطفی اعضای هیئتعلمی دانشگاه تبریز [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]
-
حسینی نیا، غلامحسین
علّیت، اثرسازی و عملکرد کسب و کار: یک رویکرد فازی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 21-40]
-
حقیقت منفرد، جلال
مدلسازی و پیکرهبندی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی دیجیتال در شرکتهای دانش بنیان کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 501-520]
-
حلاج یوسفی، محمدرضا
طراحی الگوی قابلیت شبکه سازی کارآفرینانه [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 241-260]
-
حنیف زاده، فائزه
تاثیر تیم کارآفرینانه بر مقیاس پذیری کسب وکارهای نوپا [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 421-440]
-
حیدری، زهرا
تأثیر حمایت مدیران ارشد بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی تعهد عاطفی اعضای هیئتعلمی دانشگاه تبریز [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]
خ
-
خاندوزی، سید احسان
شاکله دانش در نظریه توانمندسازی کارآفرینانه فقرا: یک تحلیل وسیع علمسنجی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-118]
د
-
دارا، معصومه
شناسایی الگوی بینالمللیسازی دیجیتال کسبوکارهای کوچکومتوسط (مورد مطالعه: شرکت های صنعت داروسازی) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 676-695]
-
داوری، علی
علّیت، اثرسازی و عملکرد کسب و کار: یک رویکرد فازی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 21-40]
-
داوری، علی
بررسی تاثیر نوآوری مدل کسب و کار بر خلق مزیت رقابتی با نقش میانجی گری توانمندی کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 321-329]
-
دریکوند، علیرضا
طراحی مدل کارآفرینی اجتماعی سازمانی: پژوهشی کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 619-638]
-
دلافروز، نرگس
بررسی روابط عناصر مدل کسبوکار بانکداری الکترونیک ایران با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 161-180]
-
دل انگیزان، سهراب
اثر روشهای انتقال تکنولوژی بر اشتغال: مطالعه سیستماتیک [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 341-360]
-
دهقان، عامر
بررسی تاثیر نوآوری مدل کسب و کار بر خلق مزیت رقابتی با نقش میانجی گری توانمندی کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 321-329]
-
دیواندری، علی
کاربران کارآفرین: انگیزه های کارآفرینانه، سرمایه انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: کیک استارتر ) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 561-579]
ر
-
رئیسی وانانی، ایمان
بررسی مؤلفه های کسب و کار در موبایل اپهای حوزه تجارت اجتماعی با روش خوشه بندی متن [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 657-676]
-
رحیمی اقدم، صمد
تأثیر حمایت مدیران ارشد بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی تعهد عاطفی اعضای هیئتعلمی دانشگاه تبریز [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]
-
رضایی، بیژن
اثر روشهای انتقال تکنولوژی بر اشتغال: مطالعه سیستماتیک [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 341-360]
-
رضوانی، مهران
گرایش بینالمللی شدن و عملکرد صادراتی: بررسی آثار میانجی دانش صادراتی و تعدیلگر پویایی محیطی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 461-480]
-
رضوانی، مهران
شناسایی الگوی بینالمللیسازی دیجیتال کسبوکارهای کوچکومتوسط (مورد مطالعه: شرکت های صنعت داروسازی) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 676-695]
-
رونقی، محمدحسین
تاثیر فناوری زنجیره بلوک بر حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی در شرکتهای دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 61-80]
ز
-
زرگران خوزانی، فاطمه
تأثیر تجربه شکست کسبوکار و یادگیری از شکست بر انجام سرمایهگذاری جدید کارآفرینان – موردمطالعه استان قم [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 281-299]
-
زنجیرچی، سید محمود
طراحی مسیر توانمندسازی دانشگاهها جهت نقشآفرینی در اکوسیستم نوآوری با استفاده از رویکرد تلفیقی تحلیل محتوا و نگاشت شناخت فازی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 201-220]
س
-
سالاری، احسان
شناسایی مؤلفه ها و سنجش روابط ابعاد زیست بوم کارآفرینی دانشجویی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 441-460]
-
ستوده، محمدرضا
ارائه الگوی برنامه آموزشی کارآفرینی برای کودکان پیش دبستانی در ایران بر اساس طبقه بندی بلوم [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 639-655]
-
ستوده نژاد، سحر
شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط در صنعت فناوری اطلاعات [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 81-98]
-
سجادی، سید مجتبی
تاثیر تیم کارآفرینانه بر مقیاس پذیری کسب وکارهای نوپا [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 421-440]
-
سخدری، کمال
باز بودن در نوآوری فرایند: مرور سیستماتیک ادبیات و ارائه مسیرهای پژوهشی آتی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 158-139]
-
سخدری، کمال
تاثیر نوآوری باز بر نوآوری فرآیند در شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی ایران: اثرتعدیگرانه قابلیت یادگیری و قابلیت محافظت [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 541-560]
-
سخدری، کمال
تاثیر تیم کارآفرینانه بر مقیاس پذیری کسب وکارهای نوپا [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 421-440]
-
سروری، رحیم
گرایش بینالمللی شدن و عملکرد صادراتی: بررسی آثار میانجی دانش صادراتی و تعدیلگر پویایی محیطی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 461-480]
-
سعیدیان، مریم
کارآفرینی زوجی در ایران: چه عوامل محیط درونی موجب موفقیت زوجهای کارآفرین میشوند؟ [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 361-380]
-
سلام زاده، آیدین
تحقق آموزش کارآفرینانه آنلاین مبتنی بر فناوریهای نوین دیجیتال در ایران با رویکرد سناریونویسی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 481-500]
-
سهرابی، بابک
بررسی مؤلفه های کسب و کار در موبایل اپهای حوزه تجارت اجتماعی با روش خوشه بندی متن [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 657-676]
ش
-
شاهین، آرش
روابط ساختاری بین گرایش به کارآفرینی سبز و نوآوری سبز با نقش میانجی یادگیری زنجیره تأمین در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 521-539]
-
شایان، علی
چارچوب تحلیلی تجاریسازی علم و فناوری با رویکرد فراترکیب: بررسی ابعاد تحلیل، بازیگران و کارکردها [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 420-401]
-
شفیعیان، امیرحسین
شاکله دانش در نظریه توانمندسازی کارآفرینانه فقرا: یک تحلیل وسیع علمسنجی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-118]
-
شیری، نعمت اله
تبیین جایگاه شاخص آزادی اقتصادی در چرخه فعالیت های کارآفرینانه در ایران [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 261-280]
ص
-
صادقی، لاله
کارآفرینی زوجی در ایران: چه عوامل محیط درونی موجب موفقیت زوجهای کارآفرین میشوند؟ [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 361-380]
-
صالحی، محمد
شناسایی مؤلفه ها و سنجش روابط ابعاد زیست بوم کارآفرینی دانشجویی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 441-460]
-
صنوبر، ناصر
طراحی الگوی قابلیت شبکه سازی کارآفرینانه [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 241-260]
ض
-
ضیاء، بابک
شناسایی الگوی بینالمللیسازی دیجیتال کسبوکارهای کوچکومتوسط (مورد مطالعه: شرکت های صنعت داروسازی) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 676-695]
ط
-
طارانی، سپهر
اولویت بندی شاخصهای دیدهبان جهانی کارآفرینی براساس فرآیند تحلیل شبکه [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 697-716]
-
طارانی، سهند
اولویت بندی شاخصهای دیدهبان جهانی کارآفرینی براساس فرآیند تحلیل شبکه [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 697-716]
-
طالبی، کامبیز
مرور نگاشت نظامند بر تحقیقات اثرگذار در حوزهی تشخیص فرصت کارآفرینانه و تحلیل رویکرد شناختی: از سال 1994-2018 [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
-
طالبی، کامبیز
بررسی تاثیر نوآوری مدل کسب و کار بر خلق مزیت رقابتی با نقش میانجی گری توانمندی کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 321-329]
-
طالبی، کامبیز
تاثیر تیم کارآفرینانه بر مقیاس پذیری کسب وکارهای نوپا [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 421-440]
-
طالقانی، محمد
بررسی روابط عناصر مدل کسبوکار بانکداری الکترونیک ایران با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 161-180]
-
طیار، سید حسن
تأثیر هوش راهبردی بنگاه مادر بر اثربخشی راهبردهای احیا در توابع بحرانزده [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 381-400]
ع
-
عالی، صمد
طراحی الگوی قابلیت شبکه سازی کارآفرینانه [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 241-260]
-
عبدالحسین زاده، محمد
بوم ایدهپردازی: مرور بومهای موجود و تصویرپردازی از یک بوم مسئلهمحور [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 581-598]
-
عزتی، حمیدرضا
تخریب و بازآفرینی خلاق صنایع با رویکرد کارآفرینی: موردپژوهی الوپیک و همپا [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 737-755]
-
عزیززاده، سعاده
واکاوی ابعاد کیفی عملکرد کارآفرینان معلول [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 119-138]
ف
-
فرخ منش، ترانه
علّیت، اثرسازی و عملکرد کسب و کار: یک رویکرد فازی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 21-40]
-
فرد، ملیکا
مدلسازی و پیکرهبندی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی دیجیتال در شرکتهای دانش بنیان کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 501-520]
ق
-
قلیپور سلیمانی، علی
بررسی روابط عناصر مدل کسبوکار بانکداری الکترونیک ایران با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 161-180]
ک
-
کاباران زاد قدیم، محمد رضا
مدلسازی و پیکرهبندی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی دیجیتال در شرکتهای دانش بنیان کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 501-520]
-
کریمی، آصف
تأثیر تجربه شکست کسبوکار و یادگیری از شکست بر انجام سرمایهگذاری جدید کارآفرینان – موردمطالعه استان قم [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 281-299]
-
کیخا، احمد
ترکیب پژوهی مولفههای اکوسیستمکارآفرینی دانشگاهی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 320-301]
گ
-
گلرد، پروانه
طراحی مدل کارآفرینی اجتماعی سازمانی: پژوهشی کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 619-638]
م
-
مانیان، امیر
بررسی مؤلفه های کسب و کار در موبایل اپهای حوزه تجارت اجتماعی با روش خوشه بندی متن [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 657-676]
-
محبی، مجید
تحلیل ساختاری نقش اقتصاد گیگ در توسعه کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه: استان سیستان و بلوچستان) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 717-736]
-
محسنی، سید محمد امین
طراحی مسیر توانمندسازی دانشگاهها جهت نقشآفرینی در اکوسیستم نوآوری با استفاده از رویکرد تلفیقی تحلیل محتوا و نگاشت شناخت فازی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 201-220]
-
محمدکاظمی، رضا
بررسی تاثیر نوآوری مدل کسب و کار بر خلق مزیت رقابتی با نقش میانجی گری توانمندی کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 321-329]
-
محمدی الیاسی، قنبر
شاکله دانش در نظریه توانمندسازی کارآفرینانه فقرا: یک تحلیل وسیع علمسنجی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-118]
-
محمدیان، بهزاد
تأثیر تجربه شکست کسبوکار و یادگیری از شکست بر انجام سرمایهگذاری جدید کارآفرینان – موردمطالعه استان قم [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 281-299]
-
محمود محمدیان محمودی تبار، محمود
شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط در صنعت فناوری اطلاعات [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 81-98]
-
مدرسی، میثم
ارائه الگوی برنامه آموزشی کارآفرینی برای کودکان پیش دبستانی در ایران بر اساس طبقه بندی بلوم [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 639-655]
-
مرتضوی، سمیرا سادات
تحقق آموزش کارآفرینانه آنلاین مبتنی بر فناوریهای نوین دیجیتال در ایران با رویکرد سناریونویسی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 481-500]
-
مسعودی، احسان
روابط ساختاری بین گرایش به کارآفرینی سبز و نوآوری سبز با نقش میانجی یادگیری زنجیره تأمین در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 521-539]
-
مکی زاده، وحید
واکاوی ابعاد کیفی عملکرد کارآفرینان معلول [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 119-138]
-
ملائی، محمد حمید
تأثیر تجربه شکست کسبوکار و یادگیری از شکست بر انجام سرمایهگذاری جدید کارآفرینان – موردمطالعه استان قم [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 281-299]
ن
-
نظری، محسن
تخریب و بازآفرینی خلاق صنایع با رویکرد کارآفرینی: موردپژوهی الوپیک و همپا [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 737-755]
-
نقیبی زاده میبدی، سید مهدی
طراحی مسیر توانمندسازی دانشگاهها جهت نقشآفرینی در اکوسیستم نوآوری با استفاده از رویکرد تلفیقی تحلیل محتوا و نگاشت شناخت فازی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 201-220]
-
نودهی، فائزه
تأثیر هوش راهبردی بنگاه مادر بر اثربخشی راهبردهای احیا در توابع بحرانزده [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 381-400]
-
نوری، فرزانه
اثر روشهای انتقال تکنولوژی بر اشتغال: مطالعه سیستماتیک [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 341-360]
-
نیّری، سعید
باز بودن در نوآوری فرایند: مرور سیستماتیک ادبیات و ارائه مسیرهای پژوهشی آتی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 158-139]
-
نیّری، سعید
تاثیر نوآوری باز بر نوآوری فرآیند در شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی ایران: اثرتعدیگرانه قابلیت یادگیری و قابلیت محافظت [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 541-560]
-
نیکی اسفهلان، حکیمه
طراحی الگوی قابلیت شبکه سازی کارآفرینانه [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 241-260]
و
-
ودادهیر، ابوعلی
تخریب و بازآفرینی خلاق صنایع با رویکرد کارآفرینی: موردپژوهی الوپیک و همپا [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 737-755]
ه
-
هادی زاده، مرتضی
تحقق آموزش کارآفرینانه آنلاین مبتنی بر فناوریهای نوین دیجیتال در ایران با رویکرد سناریونویسی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 481-500]
ی
-
یزدانی، حمیدرضا
مرور نگاشت نظامند بر تحقیقات اثرگذار در حوزهی تشخیص فرصت کارآفرینانه و تحلیل رویکرد شناختی: از سال 1994-2018 [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد