آ
-
آقاموسی، رضا
طراحی مدل ارزش آفرینی هویت برند خدماتی با رویکرد کارآفرینی در شرکت های آموزشی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 501-520]
ا
-
احسانی، محمد
تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان مجموعههای ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 217-234]
-
احسانی، محمد
اثر پیوندهای اجتماعی بر ادراک تجاریسازی پژوهشهای علوم ورزشی: نقش میانجی قابلیت پژوهشی دانشجویان [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 481-499]
-
احمدپور داریانی، محمود
طراحی الگوی توسعه قابلیت های پویا در کسب و کارهای نوپا: مورد مطالعه کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 161-180]
-
احمدیان، یاسمین
بررسی عوامل موثر بر انتقال دانش و تاثیر آن بر عملکرد نوآوری اتحادهای استراتژیک بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط دارویی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 601-619]
-
ادیب، یوسف
رابطه نگرش به درس کار و فناوری با مولفه های نگرش کارآفرینی دانش آموزان مقطع متوسطه ناحیه یک تبریز [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 101-118]
-
امیری سردری، زهره
شناسایی و تبیین ابعاد زیرساخت و فناوری صنعت بومگردی بر جذب فرشتگان کسبوکار در راستای توسعۀ صنعت گردشگری روستایی استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 199-216]
-
انصاری، رضا
طراحی الگوی نوآوری باز با رویکرد سرمایه انسانی در صنعت فولاد (مطالعه موردی شرکت فولادمبارکه) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]
-
ایمانی پور، نرگس
شناسایی شبکه اجتماعی کارآفرینان در خروجکارآفرینانه [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 21-40]
-
ایمانی فرد، مهدی
بررسی نقش میانجی سرمایه اجتماعی سازمانی در رابطه با رهبری دوسوتوانی و هوش رقابتی در شرکت آرتاویل تایر اردبیل [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 181-198]
ب
-
باقری، محمد هادی
طراحی الگو مسئولیت اجتماعی در کارآفرینی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 41-60]
-
باقری مجد، روح اله
تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر رفتار کارآفرینی با میانجی گری قصد کارآفرینی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهندسی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 521-540]
پ
-
پازری، محسن
طراحی شبکه ایجاد ارزش مشترک مبتنی بر نوآوری در اکوسیستم کارآفرینی فناوری [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 541-560]
ت
-
تاج پور، مهدی
شناسایی چالش های شکل گیری شرکت های نوپای رسانه ای در ایران [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 561-580]
-
تقدیسی، احمد
راهکارها و چالش های راه اندازی سامانه بازاریابی الکترونیک روستایی: تکنیک دلفی [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 361-380]
ج
-
جمشیدی، محمد جواد
شناسایی و تبیین ابعاد زیرساخت و فناوری صنعت بومگردی بر جذب فرشتگان کسبوکار در راستای توسعۀ صنعت گردشگری روستایی استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 199-216]
چ
-
چیت ساز، احسان
شناسایی عوامل مؤثر بر عدم موفقیت تأمین مالی جمعی مبتنی بر بلاکچین با استفاده از عرضه اولیه بهامُهر [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 1-20]
-
چیذری، وحید
سنخ شناسی دیدگاههای سرمایهگذاران خطرپذیر در ارزیابی شرکتهای نوپای فناوری مالی در اولین مرحله سرمایهگذاری در ایران [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 321-340]
ح
-
حردانی، یونس
ارزیابی اثر میانجی نوآوری و کارآفرینی سازمانی بر رابطه میان فاوا و بهبود عملکرد سازمان ( مطالعه موردی: شهرک صنعتی شماره یک اهواز) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 401-419]
-
حسنزاده ثمرین، تورج
بررسی نقش میانجی سرمایه اجتماعی سازمانی در رابطه با رهبری دوسوتوانی و هوش رقابتی در شرکت آرتاویل تایر اردبیل [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 181-198]
-
حسین زاده نباتی، مریم
رابطه نگرش به درس کار و فناوری با مولفه های نگرش کارآفرینی دانش آموزان مقطع متوسطه ناحیه یک تبریز [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 101-118]
-
حسینلو، حمید
دستاوردهای مربیگری کارآفرینانه درکسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 341-359]
-
حسینی، سیدحسین
بررسی نقش کارآفرینی در ارتقاء درآمدهای پایدار شهری با رویکرد پویاییشناسی سیستمها [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 293-312]
-
حسینی نیا، غلامحسین
بررسی نقش کارآفرینی در ارتقاء درآمدهای پایدار شهری با رویکرد پویاییشناسی سیستمها [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 293-312]
-
حقیقی نسب، منیژه
طراحی شبکه ایجاد ارزش مشترک مبتنی بر نوآوری در اکوسیستم کارآفرینی فناوری [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 541-560]
-
حیدری، علی اکبر
شناسایی و تبیین ابعاد زیرساخت و فناوری صنعت بومگردی بر جذب فرشتگان کسبوکار در راستای توسعۀ صنعت گردشگری روستایی استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 199-216]
خ
-
خدادادحسینی، سید حمید
تاثیر جایگاه بازاریابیکارآفرینانه بر پایداری شرکتهای دانشبنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 421-440]
-
خدایاری، بهناز
طراحی الگو مسئولیت اجتماعی در کارآفرینی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 41-60]
-
خسروی، نگار
شناسایی شبکه اجتماعی کارآفرینان در خروجکارآفرینانه [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 21-40]
-
خلیلی عراقی، مریم
سنخ شناسی دیدگاههای سرمایهگذاران خطرپذیر در ارزیابی شرکتهای نوپای فناوری مالی در اولین مرحله سرمایهگذاری در ایران [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 321-340]
د
-
دل انگیزان، سهراب
بررسی فرآیند توسعه استارتآپهای فینتک در ایران: [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 121-140]
-
دل انگیزان، سهراب
مدلسازی بازارپذیری در تجاری سازی پروژه های نانوفناورانه: یک مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 441-460]
-
دولتشاه، پیمان
تأثیر آمیخته بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاههای دانشبنیان با تبیین نقش تعدیلگر بازارگرایی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 141-160]
ر
-
رحمانی، مریم
مفهومپردازی الگوی کارآفرینی در صنایع فرهنگی (موردمطالعه: حوزة زبان و ادبیات فارسی) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 273-292]
-
رحیمی، امیر
تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان مجموعههای ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 217-234]
-
رحیمی، امیر
اثر پیوندهای اجتماعی بر ادراک تجاریسازی پژوهشهای علوم ورزشی: نقش میانجی قابلیت پژوهشی دانشجویان [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 481-499]
-
رشادتجو، حمیده
سنخ شناسی دیدگاههای سرمایهگذاران خطرپذیر در ارزیابی شرکتهای نوپای فناوری مالی در اولین مرحله سرمایهگذاری در ایران [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 321-340]
-
رضائی، مینا
تحلیل تأثیر اعتیاد به بازیهای رایانهای بر خلاقیت و نیت کارآفرینی (موردمطالعه: بازی-بازهای منتخب شهر یزد) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 381-400]
-
رضایی زاده، مرتضی
تأثیر روشهای مربیگری بر رفتار کارآفرینانه کارآفرینان نوپا در مراکز شتابدهی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
-
رضوانی، مهران
بررسی عوامل موثر بر انتقال دانش و تاثیر آن بر عملکرد نوآوری اتحادهای استراتژیک بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط دارویی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 601-619]
-
رمضانی، سعید
ارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 61-79]
ز
-
زیوری، امینه
تاثیرکیفیت نهادی و محیط اقتصادی بر نرخ کارآفرینی: شواهدی از داده های پانل [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 621-640]
س
-
سالارزهی، حبیب الله
شناسایی و تبیین ابعاد زیرساخت و فناوری صنعت بومگردی بر جذب فرشتگان کسبوکار در راستای توسعۀ صنعت گردشگری روستایی استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 199-216]
-
سجادی، سید مجتبی
شناسایی شبکه اجتماعی کارآفرینان در خروجکارآفرینانه [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 21-40]
-
سخدری، کمال
طراحی الگوی توسعه قابلیت های پویا در کسب و کارهای نوپا: مورد مطالعه کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 161-180]
-
سخدری، کمال
ارائه چارچوب سنجش پذیری سازه فرصت در پژوهش های کارآفرینی با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 235-254]
-
سعدآبادی، علی اصغر
ارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 61-79]
-
سلام زاده، آیدین
شناسایی چالش های شکل گیری شرکت های نوپای رسانه ای در ایران [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 561-580]
-
سهامی، الهام
طراحی الگوی نوآوری باز با رویکرد سرمایه انسانی در صنعت فولاد (مطالعه موردی شرکت فولادمبارکه) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]
-
سیفالهی، ناصر
بررسی نقش میانجی سرمایه اجتماعی سازمانی در رابطه با رهبری دوسوتوانی و هوش رقابتی در شرکت آرتاویل تایر اردبیل [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 181-198]
ش
-
شائمی برزکی، علی
طراحی الگوی نوآوری باز با رویکرد سرمایه انسانی در صنعت فولاد (مطالعه موردی شرکت فولادمبارکه) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]
-
شراعی، فاطمه
تاثیر جایگاه بازاریابیکارآفرینانه بر پایداری شرکتهای دانشبنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 421-440]
-
شیروانی جوزانی، علیرضا
واکاوی پدیدۀ آفلوانزا و ذهنیت کارآفرینی گریزی در میان فرزندان کارآفرینان (با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد) [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 581-600]
ص
-
صفاری، مرجان
تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان مجموعههای ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 217-234]
-
صفاری، مرجان
اثر پیوندهای اجتماعی بر ادراک تجاریسازی پژوهشهای علوم ورزشی: نقش میانجی قابلیت پژوهشی دانشجویان [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 481-499]
-
صفری، علی
طراحی الگوی نوآوری باز با رویکرد سرمایه انسانی در صنعت فولاد (مطالعه موردی شرکت فولادمبارکه) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]
ض
-
ضیاء، بابک
بررسی عوامل موثر بر انتقال دانش و تاثیر آن بر عملکرد نوآوری اتحادهای استراتژیک بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط دارویی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 601-619]
ط
-
طالبی، کامبیز
شناسایی شبکه اجتماعی کارآفرینان در خروجکارآفرینانه [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 21-40]
-
طبیبی، سید جمال الدین
طراحی الگو مسئولیت اجتماعی در کارآفرینی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 41-60]
ع
-
عبدالوند، محمد علی
طراحی الگو مسئولیت اجتماعی در کارآفرینی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 41-60]
-
عبدلی محمدآبادی، طیبه
طراحی الگوی توسعه قابلیت های پویا در کسب و کارهای نوپا: مورد مطالعه کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 161-180]
-
عدالتیان شهریاری، جمشید
طراحی شبکه ایجاد ارزش مشترک مبتنی بر نوآوری در اکوسیستم کارآفرینی فناوری [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 541-560]
-
عزیزی، محمد
دستاوردهای مربیگری کارآفرینانه درکسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 341-359]
-
علوی، سیدمازیار
بررسی نقش کارآفرینی در ارتقاء درآمدهای پایدار شهری با رویکرد پویاییشناسی سیستمها [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 293-312]
-
علویون، سیدجابر
راهکارها و چالش های راه اندازی سامانه بازاریابی الکترونیک روستایی: تکنیک دلفی [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 361-380]
-
علیپور درویش، زهرا
واکاوی پدیدۀ آفلوانزا و ذهنیت کارآفرینی گریزی در میان فرزندان کارآفرینان (با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد) [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 581-600]
ف
-
فاطمی، عادل
طراحی مدل ارزش آفرینی هویت برند خدماتی با رویکرد کارآفرینی در شرکت های آموزشی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 501-520]
-
فتاحی، حمیدرضا
تأثیر آمیخته بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاههای دانشبنیان با تبیین نقش تعدیلگر بازارگرایی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 141-160]
-
فلاح تفتی، حامد
تحلیل تأثیر اعتیاد به بازیهای رایانهای بر خلاقیت و نیت کارآفرینی (موردمطالعه: بازی-بازهای منتخب شهر یزد) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 381-400]
-
فیلی، هشام
شناسایی عوامل مؤثر بر عدم موفقیت تأمین مالی جمعی مبتنی بر بلاکچین با استفاده از عرضه اولیه بهامُهر [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 1-20]
ق
-
قاسمیه، رحیم
ارزیابی اثر میانجی نوآوری و کارآفرینی سازمانی بر رابطه میان فاوا و بهبود عملکرد سازمان ( مطالعه موردی: شهرک صنعتی شماره یک اهواز) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 401-419]
-
قربانی حصاری، محمد
شناسایی عوامل مؤثر بر عدم موفقیت تأمین مالی جمعی مبتنی بر بلاکچین با استفاده از عرضه اولیه بهامُهر [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 1-20]
ک
-
کریمی، آصف ( ut)
ارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 61-79]
-
کریمی، تورج
ارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 61-79]
-
کلابی، امیرمحمد
تاثیر جایگاه بازاریابیکارآفرینانه بر پایداری شرکتهای دانشبنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 421-440]
گ
-
گنجعلی، زکیه
تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر رفتار کارآفرینی با میانجی گری قصد کارآفرینی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهندسی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 521-540]
م
-
مافی، بهاره
تأثیر روشهای مربیگری بر رفتار کارآفرینانه کارآفرینان نوپا در مراکز شتابدهی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
-
محمدکاظمی، رضا
مفهومپردازی الگوی کارآفرینی در صنایع فرهنگی (موردمطالعه: حوزة زبان و ادبیات فارسی) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 273-292]
-
محمدی الیاسی، قنبر
تأثیر روشهای مربیگری بر رفتار کارآفرینانه کارآفرینان نوپا در مراکز شتابدهی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
-
محمدیان، ایوب
سنخ شناسی دیدگاههای سرمایهگذاران خطرپذیر در ارزیابی شرکتهای نوپای فناوری مالی در اولین مرحله سرمایهگذاری در ایران [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 321-340]
-
محمدی خیاره، محسن
تاثیرکیفیت نهادی و محیط اقتصادی بر نرخ کارآفرینی: شواهدی از داده های پانل [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 621-640]
-
محمدی فر، یوسف
مفهومپردازی الگوی کارآفرینی در صنایع فرهنگی (موردمطالعه: حوزة زبان و ادبیات فارسی) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 273-292]
-
محمودی، فیروز
رابطه نگرش به درس کار و فناوری با مولفه های نگرش کارآفرینی دانش آموزان مقطع متوسطه ناحیه یک تبریز [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 101-118]
-
مرادی، شیوا
بررسی فرآیند توسعه استارتآپهای فینتک در ایران: [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 121-140]
-
مزروعی نصرابادی، اسماعیل
تأثیر آمیخته بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاههای دانشبنیان با تبیین نقش تعدیلگر بازارگرایی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 141-160]
-
مقیمی، سیده فاطمه
واکاوی پدیدۀ آفلوانزا و ذهنیت کارآفرینی گریزی در میان فرزندان کارآفرینان (با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد) [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 581-600]
-
منتظری، زهراسادات
طراحی مدل ارزش آفرینی هویت برند خدماتی با رویکرد کارآفرینی در شرکت های آموزشی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 501-520]
-
منتظری سانیج، فاطمه
تحلیل تأثیر اعتیاد به بازیهای رایانهای بر خلاقیت و نیت کارآفرینی (موردمطالعه: بازی-بازهای منتخب شهر یزد) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 381-400]
-
موذنی، علی محمد
مفهومپردازی الگوی کارآفرینی در صنایع فرهنگی (موردمطالعه: حوزة زبان و ادبیات فارسی) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 273-292]
-
موسی خانی، مرتضی
بررسی نقش کارآفرینی در ارتقاء درآمدهای پایدار شهری با رویکرد پویاییشناسی سیستمها [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 293-312]
ن
-
نادری، نادر
بررسی فرآیند توسعه استارتآپهای فینتک در ایران: [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 121-140]
-
نادری، نادر
مدلسازی بازارپذیری در تجاری سازی پروژه های نانوفناورانه: یک مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 441-460]
-
نجفی، سید محمد باقر
مفهومپردازی الگوی کارآفرینی در صنایع فرهنگی (موردمطالعه: حوزة زبان و ادبیات فارسی) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 273-292]
-
نژادحسین، سید حمزه
مدلسازی بازارپذیری در تجاری سازی پروژه های نانوفناورانه: یک مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 441-460]
-
نعامی، عبدا...
طراحی مدل ارزش آفرینی هویت برند خدماتی با رویکرد کارآفرینی در شرکت های آموزشی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 501-520]
-
نوروزی سیدحسینی، رسول
تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان مجموعههای ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 217-234]
-
نوروزی سیدحسینی، رسول
اثر پیوندهای اجتماعی بر ادراک تجاریسازی پژوهشهای علوم ورزشی: نقش میانجی قابلیت پژوهشی دانشجویان [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 481-499]
-
نیسی، عبدالحسین
ارزیابی اثر میانجی نوآوری و کارآفرینی سازمانی بر رابطه میان فاوا و بهبود عملکرد سازمان ( مطالعه موردی: شهرک صنعتی شماره یک اهواز) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 401-419]
ی
-
یادگار، نسیم
بررسی رابطه گرایش کارآفرینانه اجتماعی و عملکرد کارآفرینانه در موسسات غیر انتفاعی [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 461-480]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد