آ
-
آزمون فرض فازی
تعیین شاخصهای بومی برای سنجش نوآوری در ایران با استفاده از آزمون فرض فازی (مطالعه موردی: حوزه بیوتکنولوژی) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 11-37]
-
آموزش کارآفرینی
ارزیابی مقایسهای نگرشهای کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسیارشد مدیریت کارآفرینی و مهندسی برق دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 163-182]
-
آموزش کارآفرینی
بررسی ارایهی برنامهی درسی آموزش کارآفرینی در رشتهی علوم تربیتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 61-80]
ا
-
احساس خود اثربخشی
بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در حوزهی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 123-158]
-
اخلاق اسلامی
بررسی آثار باورهای مذهبی بر گرایش به راهاندازی یک کسبوکار جدید (مطالعهی موردی: دانشگاههای منتخب تهران) [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 11-34]
-
ارزیابی بلوغ معماری سازمانی
ارزیابی نظامهای اطلاعاتی کارآفرینانه در سازمانهای دولتی ایران
(مطالعه موردی: معاونت برنامهریزی وزارت بازرگانی) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 157-181]
-
الگوسازی دینامیکی
الگوسازی پویای فرصت کارآفرینی
"توزیع فیزیکی درون شهری"، نهفته در ترافیک کلانشهرها [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 97-124]
-
الگوی شایستگی گلمن
بررسی ارتباط هوش هیجانی با گرایش کارآفرینانه مطالعه موردی: سازمانهای وابسته به شرکت نفت [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 139-162]
-
الگوی هیسریچ
بررسی ارتباط هوش هیجانی با گرایش کارآفرینانه مطالعه موردی: سازمانهای وابسته به شرکت نفت [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 139-162]
-
امنیتطلبی
بررسی سلسلهمراتب نظام ارزشی کارآفرینان (مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 113-137]
-
انگیزش پیشرفت
بررسی تطبیقی انگیزه پیشرفت در کارآفرینان با غیرکارآفرینان در صنایع شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 57-72]
-
اهداف برنامهی درسی
بررسی میزان پاسخگویی اهداف برنامهی درسی دانشگاهها
به رفتار کارآفرینی "توجه"
(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاههای دولتی و آزاد اصفهان) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 109-138]
ب
-
بازآفرینی
بازآفرینی و آزمون فرایندکارآفرینی
در موسسات آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 163-181]
-
بازاریابی کارآفرینانه
مفهومپردازی "بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی" در بنگاههای کارآفرین ایرانی؛ بخش صنایع غذایی [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 31-53]
-
باور
بررسی آثار باورهای مذهبی بر گرایش به راهاندازی یک کسبوکار جدید (مطالعهی موردی: دانشگاههای منتخب تهران) [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 11-34]
-
باور به خودکارآمدی
بررسی دلایل گرایش به کارآفرینی دانشجویان
علمی-کاربردی کشاورزی
(مطالعهی موردی: استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 73-99]
-
برنامهی درسی
بررسی ارایهی برنامهی درسی آموزش کارآفرینی در رشتهی علوم تربیتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 61-80]
-
برونسپاری
برونسپاری در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 81-107]
-
بنگاههای کوچک
مطالعه عوامل بازدارنده و انگیزشی برای نوآوری در بنگاههای کوچک منتخب ایران [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 39-65]
-
بیوتکنولوژی
تعیین شاخصهای بومی برای سنجش نوآوری در ایران با استفاده از آزمون فرض فازی (مطالعه موردی: حوزه بیوتکنولوژی) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 11-37]
پ
-
پژوهش موردی
مفهومپردازی "بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی" در بنگاههای کارآفرین ایرانی؛ بخش صنایع غذایی [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 31-53]
-
پیچیدگی
بررسی رابطهی بین ساختار و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: بانکهای خصوصی سطح شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 55-80]
ت
-
تأمین مالی
بررسی الگویی برای تعیین ساختار سرمایه در کسبوکارهای خانوادگی (مطالعه موردی: صنعت نساجی و نفت) [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 159-190]
-
تشخیص فرصت کارآفرینی
بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در حوزهی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 123-158]
-
تمرکز
بررسی رابطهی بین ساختار و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: بانکهای خصوصی سطح شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 55-80]
-
توزیع فیزیکی درون شهری
الگوسازی پویای فرصت کارآفرینی
"توزیع فیزیکی درون شهری"، نهفته در ترافیک کلانشهرها [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 97-124]
-
توسعه فناوری و نظام انگیزشی
تبیین انگیزش بهعنوان جوهرهی کارآفرینی دولتی?
(مطالعه موردی: صنایع نفتی ایران ) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 11-30]
-
توسعهی کارآفرینی سازمانی
تحلیل رگرسیونی نقش فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی در توسعهی کارآفرینی سازمانی
(مطالعه موردی: سازمان ترویج کشاورزی ایران) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 139-162]
خ
-
خروج بنگاههای نوآور نوپا
شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیم به خروج سرمایهگذاران مخاطرهپذیر [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 67-83]
-
خطمشی ملی کارآفرینی
روششناسی تدوین خطمشی ملی کارآفرینی کشور: چارچوبی مفهومی [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 125-155]
-
خلاقیت و نوآوری
بررسی عوامل تأثیرگذار بر فرایند شناسایی فرصتهای کارآفرینی بین کارآفرینان برتر منتخب [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 103-122]
د
-
دانش اولیه
بررسی عوامل تأثیرگذار بر فرایند شناسایی فرصتهای کارآفرینی بین کارآفرینان برتر منتخب [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 103-122]
-
دانشجو
بررسی میزان پاسخگویی اهداف برنامهی درسی دانشگاهها
به رفتار کارآفرینی "توجه"
(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاههای دولتی و آزاد اصفهان) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 109-138]
-
دانش سابق
بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در حوزهی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 123-158]
-
دانشگاه
بررسی میزان پاسخگویی اهداف برنامهی درسی دانشگاهها
به رفتار کارآفرینی "توجه"
(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاههای دولتی و آزاد اصفهان) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 109-138]
-
دانشگاه
بازآفرینی و آزمون فرایندکارآفرینی
در موسسات آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 163-181]
-
دانشگاه پیام نور
طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر برکارآفرینی دانشگاهی (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 11-38]
ر
-
رسمیت
بررسی رابطهی بین ساختار و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: بانکهای خصوصی سطح شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 55-80]
-
رفتار کارآفرینی "توجه"
بررسی میزان پاسخگویی اهداف برنامهی درسی دانشگاهها
به رفتار کارآفرینی "توجه"
(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاههای دولتی و آزاد اصفهان) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 109-138]
-
روش دلفی
شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیم به خروج سرمایهگذاران مخاطرهپذیر [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 67-83]
-
روششناسی خطمشیگذاری
روششناسی تدوین خطمشی ملی کارآفرینی کشور: چارچوبی مفهومی [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 125-155]
-
ریسکپذیری
ارزیابی مقایسهای نگرشهای کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسیارشد مدیریت کارآفرینی و مهندسی برق دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 163-182]
س
-
ساختار سازمانی
بررسی رابطهی بین ساختار و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: بانکهای خصوصی سطح شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 55-80]
-
ساختار سرمایه
بررسی الگویی برای تعیین ساختار سرمایه در کسبوکارهای خانوادگی (مطالعه موردی: صنعت نساجی و نفت) [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 159-190]
-
سازمان ترویج کشاورزی
تحلیل رگرسیونی نقش فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی در توسعهی کارآفرینی سازمانی
(مطالعه موردی: سازمان ترویج کشاورزی ایران) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 139-162]
-
سرمایهگذاری مخاطرهپذیر
شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیم به خروج سرمایهگذاران مخاطرهپذیر [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 67-83]
-
سنجش تحقیق و توسعه
تعیین شاخصهای بومی برای سنجش نوآوری در ایران با استفاده از آزمون فرض فازی (مطالعه موردی: حوزه بیوتکنولوژی) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 11-37]
-
سنجش نوآوری
تعیین شاخصهای بومی برای سنجش نوآوری در ایران با استفاده از آزمون فرض فازی (مطالعه موردی: حوزه بیوتکنولوژی) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 11-37]
-
سیاستهای توسعهی کسبوکار
الگوسازی پویای فرصت کارآفرینی
"توزیع فیزیکی درون شهری"، نهفته در ترافیک کلانشهرها [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 97-124]
ش
-
شایستگیهای محوری
برونسپاری در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 81-107]
-
شبکههای اجتماعی
بررسی عوامل تأثیرگذار بر فرایند شناسایی فرصتهای کارآفرینی بین کارآفرینان برتر منتخب [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 103-122]
-
شبیهسازی رایانهای
الگوسازی پویای فرصت کارآفرینی
"توزیع فیزیکی درون شهری"، نهفته در ترافیک کلانشهرها [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 97-124]
-
شکست بازار
روششناسی تدوین خطمشی ملی کارآفرینی کشور: چارچوبی مفهومی [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 125-155]
-
شناسایی فرصت
بررسی عوامل تأثیرگذار بر فرایند شناسایی فرصتهای کارآفرینی بین کارآفرینان برتر منتخب [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 103-122]
ع
-
عامگرایی
بررسی سلسلهمراتب نظام ارزشی کارآفرینان (مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 113-137]
-
عوامل انگیزشی نوآوری
مطالعه عوامل بازدارنده و انگیزشی برای نوآوری در بنگاههای کوچک منتخب ایران [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 39-65]
-
عوامل ساختاری کارآفرینانه
ارزیابی نظامهای اطلاعاتی کارآفرینانه در سازمانهای دولتی ایران
(مطالعه موردی: معاونت برنامهریزی وزارت بازرگانی) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 157-181]
-
عوامل فردی
شناسایی عوامل فردی و محیطی موثر بر موفقیت کارآفرینان برتر استان تهران جهت ارایه الگوی آموزشی [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 39-55]
-
عوامل محیطی
شناسایی عوامل فردی و محیطی موثر بر موفقیت کارآفرینان برتر استان تهران جهت ارایه الگوی آموزشی [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 39-55]
-
عوامل و عناصر کارآفرینی
ارایهی چارچوب ادراکی مناسب از کارآفرینی در بخش دولتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 35-60]
ف
-
فرایند خطمشیگذاری
روششناسی تدوین خطمشی ملی کارآفرینی کشور: چارچوبی مفهومی [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 125-155]
-
فرایند کارآفرینی
بازآفرینی و آزمون فرایندکارآفرینی
در موسسات آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 163-181]
-
فرایند کارآفرینی
محدودیتهای راهاندازی کسبوکارهای نوظهور [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 81-102]
-
فرایندهای کارآفرینی
بررسی ارایهی برنامهی درسی آموزش کارآفرینی در رشتهی علوم تربیتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 61-80]
-
فرصتهای کارآفرینی
الگوسازی پویای فرصت کارآفرینی
"توزیع فیزیکی درون شهری"، نهفته در ترافیک کلانشهرها [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 97-124]
-
فرمولهکردن خطمشی
روششناسی تدوین خطمشی ملی کارآفرینی کشور: چارچوبی مفهومی [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 125-155]
-
فناوری اطلاعات
بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در حوزهی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 123-158]
-
فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی
تحلیل رگرسیونی نقش فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی در توسعهی کارآفرینی سازمانی
(مطالعه موردی: سازمان ترویج کشاورزی ایران) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 139-162]
ک
-
کارآفرینان برتر
شناسایی عوامل فردی و محیطی موثر بر موفقیت کارآفرینان برتر استان تهران جهت ارایه الگوی آموزشی [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 39-55]
-
کارآفرین سرمایهپذیر
شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیم به خروج سرمایهگذاران مخاطرهپذیر [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 67-83]
-
کارآفرین فردی
بررسی تطبیقی انگیزه پیشرفت در کارآفرینان با غیرکارآفرینان در صنایع شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 57-72]
-
کارآفرینی
طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر برکارآفرینی دانشگاهی (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 11-38]
-
کارآفرینی
بررسی آثار باورهای مذهبی بر گرایش به راهاندازی یک کسبوکار جدید (مطالعهی موردی: دانشگاههای منتخب تهران) [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 11-34]
-
کارآفرینی
ارایهی چارچوب ادراکی مناسب از کارآفرینی در بخش دولتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 35-60]
-
کارآفرینی
بررسی الگویی برای تعیین ساختار سرمایه در کسبوکارهای خانوادگی (مطالعه موردی: صنعت نساجی و نفت) [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 159-190]
-
کارآفرینی دانشگاهی
طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر برکارآفرینی دانشگاهی (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 11-38]
-
کارآفرینی درون سازمانی
تبیین انگیزش بهعنوان جوهرهی کارآفرینی دولتی?
(مطالعه موردی: صنایع نفتی ایران ) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 11-30]
-
کارآفرینی دولتی
ارایهی چارچوب ادراکی مناسب از کارآفرینی در بخش دولتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 35-60]
-
کارآفرینی سازمانی
بررسی تطبیقی انگیزه پیشرفت در کارآفرینان با غیرکارآفرینان در صنایع شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 57-72]
-
کارآفرینی سازمانی
ارزیابی نظامهای اطلاعاتی کارآفرینانه در سازمانهای دولتی ایران
(مطالعه موردی: معاونت برنامهریزی وزارت بازرگانی) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 157-181]
-
کارآفرینی سازمانی
بررسی رابطهی بین ساختار و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: بانکهای خصوصی سطح شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 55-80]
-
کارآفرینی سازمانی
ارایهی چارچوب ادراکی مناسب از کارآفرینی در بخش دولتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 35-60]
-
کارآفرینی کشاورزی
تبیین مؤلفههای توسعه کسبوکارهای کشاورزی در استان گلستان [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 85-112]
-
کارآفرینی نوظهور
محدودیتهای راهاندازی کسبوکارهای نوظهور [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 81-102]
-
کسبوکار
بازآفرینی و آزمون فرایندکارآفرینی
در موسسات آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 163-181]
-
کسبوکار خانوادگی
بررسی الگویی برای تعیین ساختار سرمایه در کسبوکارهای خانوادگی (مطالعه موردی: صنعت نساجی و نفت) [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 159-190]
-
کسبوکارهای کشاورزی
تبیین مؤلفههای توسعه کسبوکارهای کشاورزی در استان گلستان [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 85-112]
-
کسب و کارهای کوچک و متوسط
برونسپاری در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 81-107]
-
کشاورزی
بررسی دلایل گرایش به کارآفرینی دانشجویان
علمی-کاربردی کشاورزی
(مطالعهی موردی: استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 73-99]
گ
-
گرایش کارآفرینانه
بررسی ارتباط هوش هیجانی با گرایش کارآفرینانه مطالعه موردی: سازمانهای وابسته به شرکت نفت [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 139-162]
م
-
مدیریت دولتی
روششناسی تدوین خطمشی ملی کارآفرینی کشور: چارچوبی مفهومی [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 125-155]
-
مذهب
بررسی آثار باورهای مذهبی بر گرایش به راهاندازی یک کسبوکار جدید (مطالعهی موردی: دانشگاههای منتخب تهران) [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 11-34]
-
مربی
بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در حوزهی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 123-158]
-
مزیت رقابتی
برونسپاری در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 81-107]
-
معماری فناوری اطلاعات سازمان (معماری سازمانی)
ارزیابی نظامهای اطلاعاتی کارآفرینانه در سازمانهای دولتی ایران
(مطالعه موردی: معاونت برنامهریزی وزارت بازرگانی) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 157-181]
-
مفهومپردازی
مفهومپردازی "بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی" در بنگاههای کارآفرین ایرانی؛ بخش صنایع غذایی [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 31-53]
-
مهارتهای کسب وکار
بررسی ارایهی برنامهی درسی آموزش کارآفرینی در رشتهی علوم تربیتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 61-80]
-
موانع راهاندازی کسبوکار
محدودیتهای راهاندازی کسبوکارهای نوظهور [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 81-102]
-
موانع نوآوری
مطالعه عوامل بازدارنده و انگیزشی برای نوآوری در بنگاههای کوچک منتخب ایران [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 39-65]
-
موسسات آموزشی
بازآفرینی و آزمون فرایندکارآفرینی
در موسسات آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 163-181]
-
موفقیت
شناسایی عوامل فردی و محیطی موثر بر موفقیت کارآفرینان برتر استان تهران جهت ارایه الگوی آموزشی [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 39-55]
ن
-
نظام ارزشی کارآفرینی
بررسی سلسلهمراتب نظام ارزشی کارآفرینان (مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 113-137]
-
نظام توسعه کارآفرینانه
تبیین مؤلفههای توسعه کسبوکارهای کشاورزی در استان گلستان [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 85-112]
-
نظامهای اطلاعاتی کارآفرینانه
ارزیابی نظامهای اطلاعاتی کارآفرینانه در سازمانهای دولتی ایران
(مطالعه موردی: معاونت برنامهریزی وزارت بازرگانی) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 157-181]
-
نگرش
بررسی دلایل گرایش به کارآفرینی دانشجویان
علمی-کاربردی کشاورزی
(مطالعهی موردی: استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 73-99]
-
نگرش دانشآموختگان
ارزیابی مقایسهای نگرشهای کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسیارشد مدیریت کارآفرینی و مهندسی برق دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 163-182]
-
نوآوری
تبیین انگیزش بهعنوان جوهرهی کارآفرینی دولتی?
(مطالعه موردی: صنایع نفتی ایران ) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 11-30]
-
نوآوری
تعیین شاخصهای بومی برای سنجش نوآوری در ایران با استفاده از آزمون فرض فازی (مطالعه موردی: حوزه بیوتکنولوژی) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 11-37]
-
نوآوری
مطالعه عوامل بازدارنده و انگیزشی برای نوآوری در بنگاههای کوچک منتخب ایران [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 39-65]
-
نیاز به موفقیت
ارزیابی مقایسهای نگرشهای کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسیارشد مدیریت کارآفرینی و مهندسی برق دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 163-182]
-
نیتهای کارآفرینانه
بررسی دلایل گرایش به کارآفرینی دانشجویان
علمی-کاربردی کشاورزی
(مطالعهی موردی: استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 73-99]
-
نیروهای پیش برنده
بررسی عوامل تأثیرگذار بر فرایند شناسایی فرصتهای کارآفرینی بین کارآفرینان برتر منتخب [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 103-122]
-
نیکخواهی
بررسی سلسلهمراتب نظام ارزشی کارآفرینان (مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 113-137]
ه
-
همنوایی
بررسی سلسلهمراتب نظام ارزشی کارآفرینان (مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 113-137]
-
هنجار جامعه
بررسی دلایل گرایش به کارآفرینی دانشجویان
علمی-کاربردی کشاورزی
(مطالعهی موردی: استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 73-99]
-
هوش هیجانی
بررسی ارتباط هوش هیجانی با گرایش کارآفرینانه مطالعه موردی: سازمانهای وابسته به شرکت نفت [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 139-162]
-
هوشیاری کارآفرینی
بررسی عوامل تأثیرگذار بر فرایند شناسایی فرصتهای کارآفرینی بین کارآفرینان برتر منتخب [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 103-122]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد