آموزش حرفهایبررسی اثربخشی آموزشهای حرفهای بیمه بر عملکرد کارکنان شرکتهای بیمه از نظر مهارتهای کارآفرینی
(مطالعه موردی: استان اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 109-128]
آموزش عالیتحلیل وضعیت آموزش کارآفرینی در آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 87-106]
آموزش کارآفرینیتحلیل وضعیت آموزش کارآفرینی در آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 87-106]
آموزش کارآفرینینقش آموزش درس "مبانی کارآفرینی" در قصدکارآفرینی دانشجویان رشتههای غیر مدیریت
(مطالعه موردی: دانشکدههای هنر و ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 107-124]
ا
ابتکار کارآفرینانه اجتماعی جدیدفرایند شکلگیری ابتکارات کارآفرینانهی اجتماعی: الگویی برگرفته از نظریهی برخاسته از دادهها [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 7-29]
ابعاد هوش هیجانیبررسی رابطهی هوش هیجانی و میزان کارآفرینی دانشجویان
(مطالعهی موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 127-146]
ارزیابی روش تحقیقارزیابی روشهای پژوهش کارآفرینی در کشور و پیشنهادهایی برای پژوهشهای آینده [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 185-204]
اصول ابداعی TRIZبررسی کاربرد اصول ابداعی TRIZ در تسریع روند نوآوری در سازمانهای پژوهشی و دانشمحور
(مطالعهی موردی: پژوهشکدهی پردازش هوشمند علایم) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 187-206]
اصول چهلگانه TRIZبررسی کاربرد اصول ابداعی TRIZ در تسریع روند نوآوری در سازمانهای پژوهشی و دانشمحور
(مطالعهی موردی: پژوهشکدهی پردازش هوشمند علایم) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 187-206]
الگویابی معادلات ساختاریتبیین نقش تحقیق و توسعه کارآفرینانه مبتنی بر ترجمان دانش در موفقیت انتقال فناوری کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 107-126]
الگوی کلونوفسکیتحلیل اجزای تشکیلدهندهی فرایند
سرمایهگذاری خطرپذیر در ایران [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 85-104]
الگوی معادلات ساختاریتبیین نقش پارکهای علم و فناوری در رشد شرکتهای فناورانه محور [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 147-166]
انتقال دانشمدیریت دانش در شرکتهای کوچک و کارآفرین:بررسی عوامل سازمانی اثرگذار در ایجاد و انتقال دانش در صنعت انفورماتیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 27-46]
انزلیتبیین عوامل اثرگذار بر فرایند کارآفرینی مستقل
(مطالعه موردی: کارآفرینان شهرستان بندر انزلی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 69-87]
ایده نوآورانهشناسایی عوامل اثرگذار بر ایجاد بانکهای مجازی ایده
(مطالعه موردی در شرکت مخابرات خراسان رضوی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 167-184]
ب
بانک مجازی ایدهشناسایی عوامل اثرگذار بر ایجاد بانکهای مجازی ایده
(مطالعه موردی در شرکت مخابرات خراسان رضوی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 167-184]
بنگاههای جدیدالورودبررسی تأثیر حیات بنگاههای جدیدالورود کوچک و متوسط در تغییرات اشتغال:
تجاربی از صنعت نساجی ایران طی دوره 84- 1375 [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 67-86]
بنگاههای کوچکومتوسطبررسی تأثیر حیات بنگاههای جدیدالورود کوچک و متوسط در تغییرات اشتغال:
تجاربی از صنعت نساجی ایران طی دوره 84- 1375 [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 67-86]
بنگاههای کوچک و متوسطموانع توسعهی بنگاههایکوچک و متوسطکارآفرین
روستایی در استان خوزستان
(مطالعه موردی: صنایع تکمیلی خرما) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 165-184]
پ
پارکهای علم و فناوریتبیین نقش پارکهای علم و فناوری در رشد شرکتهای فناورانه محور [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 147-166]
پدیدارشناسیپدیدارشناسی تجربیات دانشجویان در تاسیس کسبوکار
(مطالعه موردی: دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی
دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 87-105]
پژوهش کارآفرینیارزیابی روشهای پژوهش کارآفرینی در کشور و پیشنهادهایی برای پژوهشهای آینده [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 185-204]
پژوهشکدهی پردازش هوشمند علایمبررسی کاربرد اصول ابداعی TRIZ در تسریع روند نوآوری در سازمانهای پژوهشی و دانشمحور
(مطالعهی موردی: پژوهشکدهی پردازش هوشمند علایم) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 187-206]
پژوهشگرانبررسی کاربرد اصول ابداعی TRIZ در تسریع روند نوآوری در سازمانهای پژوهشی و دانشمحور
(مطالعهی موردی: پژوهشکدهی پردازش هوشمند علایم) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 187-206]
ت
تأمین مالی کارآفرینیتحلیل اجزای تشکیلدهندهی فرایند
سرمایهگذاری خطرپذیر در ایران [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 85-104]
تجربهی کارآفرینیپدیدارشناسی تجربیات دانشجویان در تاسیس کسبوکار
(مطالعه موردی: دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی
دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 87-105]
تحقیق و توسعه کارآفرینانهتبیین نقش تحقیق و توسعه کارآفرینانه مبتنی بر ترجمان دانش در موفقیت انتقال فناوری کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 107-126]
تحلیل عاملی اکتشافیالگوی سنجش کارآفرینی شرکتی با توجه به شاخصهای درون سازمانی و اثرگذاری آن برکارآفرینی
(مطالعه موردی: بنگاههای صنعت نساجی استان یزد) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 185-203]
تحلیل عاملی تاییدیالگوی سنجش کارآفرینی شرکتی با توجه به شاخصهای درون سازمانی و اثرگذاری آن برکارآفرینی
(مطالعه موردی: بنگاههای صنعت نساجی استان یزد) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 185-203]
تحلیل محتواتوسعهی نگرش کارآفرینانه در کتابهای درسی
(مطالعهی موردی:کتابهای فارسی دوره دبستان) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 47-66]
ترجمان دانشتبیین نقش تحقیق و توسعه کارآفرینانه مبتنی بر ترجمان دانش در موفقیت انتقال فناوری کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 107-126]
تشخیص فرصتنقش شبکههای اجتماعی در تشخیص فرصتهای کارآفرینی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 7-26]
تشخیص فرصتشناسایی فرصتهای کارآفرینانهی خود- خدماتی مسافر در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما" [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 7-26]
تغییرات اشتغالبررسی تأثیر حیات بنگاههای جدیدالورود کوچک و متوسط در تغییرات اشتغال:
تجاربی از صنعت نساجی ایران طی دوره 84- 1375 [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 67-86]
جنسیتتاثیر شخصیت کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 129-148]
ح
حیطهی درون سازمانیالگوی سنجش کارآفرینی شرکتی با توجه به شاخصهای درون سازمانی و اثرگذاری آن برکارآفرینی
(مطالعه موردی: بنگاههای صنعت نساجی استان یزد) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 185-203]
خ
خلاقیتشناسایی عوامل اثرگذار بر ایجاد بانکهای مجازی ایده
(مطالعه موردی در شرکت مخابرات خراسان رضوی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 167-184]
خود- خدماتی مسافرشناسایی فرصتهای کارآفرینانهی خود- خدماتی مسافر در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما" [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 7-26]
د
دانشجویاننقش آموزش درس "مبانی کارآفرینی" در قصدکارآفرینی دانشجویان رشتههای غیر مدیریت
(مطالعه موردی: دانشکدههای هنر و ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 107-124]
دانشجویان کشاورزیپدیدارشناسی تجربیات دانشجویان در تاسیس کسبوکار
(مطالعه موردی: دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی
دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 87-105]
دوره حیاتبررسی تأثیر حیات بنگاههای جدیدالورود کوچک و متوسط در تغییرات اشتغال:
تجاربی از صنعت نساجی ایران طی دوره 84- 1375 [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 67-86]
دورهی ابتداییتوسعهی نگرش کارآفرینانه در کتابهای درسی
(مطالعهی موردی:کتابهای فارسی دوره دبستان) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 47-66]
دورهی تخصصیتاثیر شخصیت کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 129-148]
دورهی تخصصی کارآفرینیتاثیر شخصیت کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 129-148]
ر
راهبردهای یاددهی و یادگیریتحلیل وضعیت آموزش کارآفرینی در آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 87-106]
رشدتبیین نقش پارکهای علم و فناوری در رشد شرکتهای فناورانه محور [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 147-166]
رهبری تحولینقش رهبری تحولی در ارتقای دانشگاه به سازمان کارآفرین
(مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 185-204]
روش مقدار ترکیبی قضاوتها در محیط فازیاولویتبندی عوامل تسهیلگر در راهاندازی
کسبوکارهای کوچک و متوسط با استفاده از روش
مقدار ترکیبی قضاوتها در محیط فازی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 167-186]
س
ساختار روابط اجتماعینقش شبکههای اجتماعی در تشخیص فرصتهای کارآفرینی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 7-26]
سازمان کارآفریننقش رهبری تحولی در ارتقای دانشگاه به سازمان کارآفرین
(مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 185-204]
سازمانهای غیرانتفاعیهوش فرهنگی و رابطهی آن با ویژگیهای کارآفرینانهی مدیران سازمانهای غیرانتفاعی در ایران [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 27-44]
سرمایهی فکریتأثیر سرمایهی فکری بر گرایشکارآفرینانه و عملکرد سازمانی در کسبوکارهای نانو [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 47-66]
ش
شاخص عملکردی خدماتارزیابی مقایسهای عملکرد مراکز رشد فناوری منتخب در ایران [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 149-165]
شاخص عملکردی زیرساختهاارزیابی مقایسهای عملکرد مراکز رشد فناوری منتخب در ایران [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 149-165]
شایستگی اجتماعیتاثیر شایستگیهای فردی و اجتماعی بر شخصیت کارآفرینانه
(مطالعه موردی: کارکنان بانک توسعه صادرات) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 125-143]
شایستگی شخصیتاثیر شایستگیهای فردی و اجتماعی بر شخصیت کارآفرینانه
(مطالعه موردی: کارکنان بانک توسعه صادرات) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 125-143]
شبکهی اجتماعینقش شبکههای اجتماعی در تشخیص فرصتهای کارآفرینی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 7-26]
شخصیت کارآفرینانهبررسی تأثیر شیوههای حل مسأله بر شخصیت کارآفرینانه
(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 145-164]
شرکتهای انفورماتیکمدیریت دانش در شرکتهای کوچک و کارآفرین:بررسی عوامل سازمانی اثرگذار در ایجاد و انتقال دانش در صنعت انفورماتیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 27-46]
شرکتهای جدید فناورانه محورتبیین نقش پارکهای علم و فناوری در رشد شرکتهای فناورانه محور [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 147-166]
شرکتهای خدمات مشاورهای فنی و مهندسی کشاورزیشناسایی موانع توسعهی کارآفرینی شرکتی در
شرکتهای خدمات مشاورهای، فنی و مهندسی کشاورزی استان زنجان [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 27-46]
شرکتهای کوچکمدیریت دانش در شرکتهای کوچک و کارآفرین:بررسی عوامل سازمانی اثرگذار در ایجاد و انتقال دانش در صنعت انفورماتیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 27-46]
شیوههای انتقال اطلاعاتنقش شبکههای اجتماعی در تشخیص فرصتهای کارآفرینی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 7-26]
شیوههای تفکربررسی رابطهی شیوههای تفکر و ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی مدیران مدارس
(مطالعه موردی مدارس مقاطع سهگانه شهر بیرجند) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 67-85]
شیوههای حل مسالهبررسی تأثیر شیوههای حل مسأله بر شخصیت کارآفرینانه
(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 145-164]
شیوههای شناختیارتباط شیوههای شناختی گریگوریک با ویژگیهای کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 125-144]
شیوهی عینی- متوالیارتباط شیوههای شناختی گریگوریک با ویژگیهای کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 125-144]
ص
صاحب کسبوکارپدیدارشناسی تجربیات دانشجویان در تاسیس کسبوکار
(مطالعه موردی: دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی
دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 87-105]
صفتهای شخصیتتاثیر شخصیت کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 129-148]
صنایع تکمیلیموانع توسعهی بنگاههایکوچک و متوسطکارآفرین
روستایی در استان خوزستان
(مطالعه موردی: صنایع تکمیلی خرما) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 165-184]
صنعت مواد شیمیاییبررسی شاخصهای معطوف به نیازهای مالی کارآفرینان از طرح تا توسعه
(مطالعه موردی: شرکتهای صنایع مواد غذایی و مواد شیمیایی استان قم) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 51-68]
صنعت مواد غذاییبررسی شاخصهای معطوف به نیازهای مالی کارآفرینان از طرح تا توسعه
(مطالعه موردی: شرکتهای صنایع مواد غذایی و مواد شیمیایی استان قم) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 51-68]
صنعت نساجیبررسی تأثیر حیات بنگاههای جدیدالورود کوچک و متوسط در تغییرات اشتغال:
تجاربی از صنعت نساجی ایران طی دوره 84- 1375 [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 67-86]
صنعت هواپیماییشناسایی فرصتهای کارآفرینانهی خود- خدماتی مسافر در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما" [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 7-26]
ع
عملکردارزیابی مقایسهای عملکرد مراکز رشد فناوری منتخب در ایران [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 149-165]
عملکرد سازمانیتأثیر سرمایهی فکری بر گرایشکارآفرینانه و عملکرد سازمانی در کسبوکارهای نانو [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 47-66]
عوامل تسهیلگراولویتبندی عوامل تسهیلگر در راهاندازی
کسبوکارهای کوچک و متوسط با استفاده از روش
مقدار ترکیبی قضاوتها در محیط فازی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 167-186]
ف
فرایندتبیین عوامل اثرگذار بر فرایند کارآفرینی مستقل
(مطالعه موردی: کارآفرینان شهرستان بندر انزلی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 69-87]
فرایند سرمایهگذاری خطرپذیرتحلیل اجزای تشکیلدهندهی فرایند
سرمایهگذاری خطرپذیر در ایران [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 85-104]
فرصت کارآفرینانهشناسایی فرصتهای کارآفرینانهی خود- خدماتی مسافر در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما" [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 7-26]
فصلنامه توسعه کارآفرینیارزیابی روشهای پژوهش کارآفرینی در کشور و پیشنهادهایی برای پژوهشهای آینده [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 185-204]
ق
قصدکارآفرینینقش آموزش درس "مبانی کارآفرینی" در قصدکارآفرینی دانشجویان رشتههای غیر مدیریت
(مطالعه موردی: دانشکدههای هنر و ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 107-124]
ک
کارآفریناولویتبندی عوامل تسهیلگر در راهاندازی
کسبوکارهای کوچک و متوسط با استفاده از روش
مقدار ترکیبی قضاوتها در محیط فازی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 167-186]
کارآفرینبررسی شاخصهای معطوف به نیازهای مالی کارآفرینان از طرح تا توسعه
(مطالعه موردی: شرکتهای صنایع مواد غذایی و مواد شیمیایی استان قم) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 51-68]
کارآفرین شدنپدیدارشناسی تجربیات دانشجویان در تاسیس کسبوکار
(مطالعه موردی: دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی
دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 87-105]
کارآفرینیمدیریت دانش در شرکتهای کوچک و کارآفرین:بررسی عوامل سازمانی اثرگذار در ایجاد و انتقال دانش در صنعت انفورماتیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 27-46]
کارآفرینیبررسی رابطهی شیوههای تفکر و ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی مدیران مدارس
(مطالعه موردی مدارس مقاطع سهگانه شهر بیرجند) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 67-85]
کارآفرینیبررسی رابطهی هوش هیجانی و میزان کارآفرینی دانشجویان
(مطالعهی موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 127-146]
کارآفرینیمطالعهی موانع کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 105-124]
کارآفرینیتبیین عوامل اثرگذار بر فرایند کارآفرینی مستقل
(مطالعه موردی: کارآفرینان شهرستان بندر انزلی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 69-87]
کارآفرینیبررسی و تبین نقش کارآفرینی در عملکرد مدیریت زنجیرهی سرد
(موردکاوی: صنایع غذایی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 89-108]
کارآفرینیتاثیر شخصیت کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 129-148]
کارآفرینیارزیابی روشهای پژوهش کارآفرینی در کشور و پیشنهادهایی برای پژوهشهای آینده [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 185-204]
کارآفرینیبررسی تأثیر شیوههای حل مسأله بر شخصیت کارآفرینانه
(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 145-164]
کارآفرینینقش رهبری تحولی در ارتقای دانشگاه به سازمان کارآفرین
(مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 185-204]
کارآفرینی اجتماعیالگوی کارآفرینی اجتماعی در ساماندهی کودکان خیابانی [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 65-84]
کارآفرینی دانش بنیانتبیین نقش پارکهای علم و فناوری در رشد شرکتهای فناورانه محور [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 147-166]
کارآفرینی دانشگاهینقش رهبری تحولی در ارتقای دانشگاه به سازمان کارآفرین
(مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 185-204]
کارآفرینی روستاییموانع توسعهی بنگاههایکوچک و متوسطکارآفرین
روستایی در استان خوزستان
(مطالعه موردی: صنایع تکمیلی خرما) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 165-184]
کارآفرینی سازمانیتبیین نقش تحقیق و توسعه کارآفرینانه مبتنی بر ترجمان دانش در موفقیت انتقال فناوری کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 107-126]
کارآفرینی سازمانیبررسی اثرگذاری فرایندمدیریت دانش برکارآفرینی سازمانی
(مطالعه موردی: کسب و کارهای کوچک و متوسط شرق مازندران) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 7-26]
کارآفرینی سازمانینقش رهبری تحولی در ارتقای دانشگاه به سازمان کارآفرین
(مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 185-204]
کارآفرینی شرکتیالگوی سنجش کارآفرینی شرکتی با توجه به شاخصهای درون سازمانی و اثرگذاری آن برکارآفرینی
(مطالعه موردی: بنگاههای صنعت نساجی استان یزد) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 185-203]
کارآفرینی شرکتیشناسایی موانع توسعهی کارآفرینی شرکتی در
شرکتهای خدمات مشاورهای، فنی و مهندسی کشاورزی استان زنجان [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 27-46]
کارآفرینی مستقلتبیین عوامل اثرگذار بر فرایند کارآفرینی مستقل
(مطالعه موردی: کارآفرینان شهرستان بندر انزلی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 69-87]
کتاب فارسیتوسعهی نگرش کارآفرینانه در کتابهای درسی
(مطالعهی موردی:کتابهای فارسی دوره دبستان) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 47-66]
کسبوکار کوچک و متوسطاولویتبندی عوامل تسهیلگر در راهاندازی
کسبوکارهای کوچک و متوسط با استفاده از روش
مقدار ترکیبی قضاوتها در محیط فازی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 167-186]
کسب وکارهای کوچک و متوسطبررسی اثرگذاری فرایندمدیریت دانش برکارآفرینی سازمانی
(مطالعه موردی: کسب و کارهای کوچک و متوسط شرق مازندران) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 7-26]
کودکان خیابانیالگوی کارآفرینی اجتماعی در ساماندهی کودکان خیابانی [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 65-84]
گ
گرایش به فعالیتهای مسئولانه اجتماعیفرایند شکلگیری ابتکارات کارآفرینانهی اجتماعی: الگویی برگرفته از نظریهی برخاسته از دادهها [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 7-29]
گرایشکارآفرینانهتأثیر سرمایهی فکری بر گرایشکارآفرینانه و عملکرد سازمانی در کسبوکارهای نانو [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 47-66]
م
مانعهای ساختاریمطالعهی موانع کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 105-124]
مانعهای فردیمطالعهی موانع کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 105-124]
مانعهای کارآفرینی ورزشمطالعهی موانع کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 105-124]
مانعهای محیطیمطالعهی موانع کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 105-124]
مبانی کارآفرینینقش آموزش درس "مبانی کارآفرینی" در قصدکارآفرینی دانشجویان رشتههای غیر مدیریت
(مطالعه موردی: دانشکدههای هنر و ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 107-124]
محصولات فاسد شدنیبررسی و تبین نقش کارآفرینی در عملکرد مدیریت زنجیرهی سرد
(موردکاوی: صنایع غذایی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 89-108]
محیطهای کاری چند فرهنگیهوش فرهنگی و رابطهی آن با ویژگیهای کارآفرینانهی مدیران سازمانهای غیرانتفاعی در ایران [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 27-44]
مدیران مدارسبررسی رابطهی شیوههای تفکر و ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی مدیران مدارس
(مطالعه موردی مدارس مقاطع سهگانه شهر بیرجند) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 67-85]
مدیران میانیالگوی سنجش کارآفرینی شرکتی با توجه به شاخصهای درون سازمانی و اثرگذاری آن برکارآفرینی
(مطالعه موردی: بنگاههای صنعت نساجی استان یزد) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 185-203]
مدیریت بیمهبررسی اثربخشی آموزشهای حرفهای بیمه بر عملکرد کارکنان شرکتهای بیمه از نظر مهارتهای کارآفرینی
(مطالعه موردی: استان اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 109-128]
مدیریت دانشمدیریت دانش در شرکتهای کوچک و کارآفرین:بررسی عوامل سازمانی اثرگذار در ایجاد و انتقال دانش در صنعت انفورماتیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 27-46]
مدیریت دانشبررسی اثرگذاری فرایندمدیریت دانش برکارآفرینی سازمانی
(مطالعه موردی: کسب و کارهای کوچک و متوسط شرق مازندران) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 7-26]
مدیریت زنجیره سردبررسی و تبین نقش کارآفرینی در عملکرد مدیریت زنجیرهی سرد
(موردکاوی: صنایع غذایی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 89-108]
مدیریتی و فنی کارآفرینیبررسی اثربخشی آموزشهای حرفهای بیمه بر عملکرد کارکنان شرکتهای بیمه از نظر مهارتهای کارآفرینی
(مطالعه موردی: استان اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 109-128]
مراحل توسعهی شرکتبررسی شاخصهای معطوف به نیازهای مالی کارآفرینان از طرح تا توسعه
(مطالعه موردی: شرکتهای صنایع مواد غذایی و مواد شیمیایی استان قم) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 51-68]
مرحلهبندیتحلیل اجزای تشکیلدهندهی فرایند
سرمایهگذاری خطرپذیر در ایران [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 85-104]
مرکز رشد و فناوریارزیابی مقایسهای عملکرد مراکز رشد فناوری منتخب در ایران [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 149-165]
منابع اجتماعی اطلاعاتنقش شبکههای اجتماعی در تشخیص فرصتهای کارآفرینی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 7-26]
مهارتهای شخصیبررسی اثربخشی آموزشهای حرفهای بیمه بر عملکرد کارکنان شرکتهای بیمه از نظر مهارتهای کارآفرینی
(مطالعه موردی: استان اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 109-128]
موانع توسعهی کارآفرینیشناسایی موانع توسعهی کارآفرینی شرکتی در
شرکتهای خدمات مشاورهای، فنی و مهندسی کشاورزی استان زنجان [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 27-46]
موضوعات اصلیارزیابی روشهای پژوهش کارآفرینی در کشور و پیشنهادهایی برای پژوهشهای آینده [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 185-204]
موفقیت کارآفرینانهتاثیر شخصیت کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه در کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 129-148]
میزان کارآفرینیبررسی رابطهی هوش هیجانی و میزان کارآفرینی دانشجویان
(مطالعهی موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 127-146]
ن
نظام ارزیابی عملکردطراحی نظام ارزیابی عملکرد تجاریسازی
تحقیقهای دانشگاهی [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 145-164]
نظریه برخاسته از دادههافرایند شکلگیری ابتکارات کارآفرینانهی اجتماعی: الگویی برگرفته از نظریهی برخاسته از دادهها [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 7-29]
نظریهی مبنایی (GT)الگوی کارآفرینی اجتماعی در ساماندهی کودکان خیابانی [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 65-84]
نگرش کارآفرینانهتوسعهی نگرش کارآفرینانه در کتابهای درسی
(مطالعهی موردی:کتابهای فارسی دوره دبستان) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 47-66]
نوآوریشناسایی عوامل اثرگذار بر ایجاد بانکهای مجازی ایده
(مطالعه موردی در شرکت مخابرات خراسان رضوی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 167-184]
نوآوری نظام یافتهبررسی کاربرد اصول ابداعی TRIZ در تسریع روند نوآوری در سازمانهای پژوهشی و دانشمحور
(مطالعهی موردی: پژوهشکدهی پردازش هوشمند علایم) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 187-206]
نیازهای مالیبررسی شاخصهای معطوف به نیازهای مالی کارآفرینان از طرح تا توسعه
(مطالعه موردی: شرکتهای صنایع مواد غذایی و مواد شیمیایی استان قم) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 51-68]
و
ویژگی کارآفرینیتاثیر شایستگیهای فردی و اجتماعی بر شخصیت کارآفرینانه
(مطالعه موردی: کارکنان بانک توسعه صادرات) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 125-143]
ویژگیهای شخصیتیبررسی رابطهی شیوههای تفکر و ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی مدیران مدارس
(مطالعه موردی مدارس مقاطع سهگانه شهر بیرجند) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 67-85]
ویژگیهای کارآفرینانههوش فرهنگی و رابطهی آن با ویژگیهای کارآفرینانهی مدیران سازمانهای غیرانتفاعی در ایران [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 27-44]
ویژگیهای کارآفرینیارتباط شیوههای شناختی گریگوریک با ویژگیهای کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 125-144]
ه
هدفگذاریتحلیل وضعیت آموزش کارآفرینی در آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 87-106]
هوش عاطفیتاثیر شایستگیهای فردی و اجتماعی بر شخصیت کارآفرینانه
(مطالعه موردی: کارکنان بانک توسعه صادرات) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 125-143]
هوش فرهنگیهوش فرهنگی و رابطهی آن با ویژگیهای کارآفرینانهی مدیران سازمانهای غیرانتفاعی در ایران [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 27-44]
هوش هیجانیبررسی رابطهی هوش هیجانی و میزان کارآفرینی دانشجویان
(مطالعهی موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 127-146]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد