آزادی اقتصادیتاثیرکیفیت نهادی و محیط اقتصادی بر نرخ کارآفرینی: شواهدی از داده های پانل [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 621-640]
آفلوانزاواکاوی پدیدۀ آفلوانزا و ذهنیت کارآفرینی گریزی در میان فرزندان کارآفرینان (با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد) [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 581-600]
آمیخته بازاریابی کارآفرینانهتأثیر آمیخته بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاههای دانشبنیان با تبیین نقش تعدیلگر بازارگرایی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 141-160]
ا
اتحادهای استراتژیک بین المللیبررسی عوامل موثر بر انتقال دانش و تاثیر آن بر عملکرد نوآوری اتحادهای استراتژیک بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط دارویی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 601-619]
ارزش آفرینیطراحی مدل ارزش آفرینی هویت برند خدماتی با رویکرد کارآفرینی در شرکت های آموزشی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 501-520]
ارزیابی نوآوری اجتماعیارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 61-79]
استارتآپبررسی فرآیند توسعه استارتآپهای فینتک در ایران: [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 121-140]
اعتیادتحلیل تأثیر اعتیاد به بازیهای رایانهای بر خلاقیت و نیت کارآفرینی (موردمطالعه: بازی-بازهای منتخب شهر یزد) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 381-400]
الگوی سازمانیبررسی رابطه گرایش کارآفرینانه اجتماعی و عملکرد کارآفرینانه در موسسات غیر انتفاعی [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 461-480]
انتقال دانشبررسی عوامل موثر بر انتقال دانش و تاثیر آن بر عملکرد نوآوری اتحادهای استراتژیک بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط دارویی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 601-619]
ب
بازارگراییتأثیر آمیخته بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاههای دانشبنیان با تبیین نقش تعدیلگر بازارگرایی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 141-160]
بازاریابی کارآفرینانهتأثیر آمیخته بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاههای دانشبنیان با تبیین نقش تعدیلگر بازارگرایی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 141-160]
بازاریابی کارآفرینانهتأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان مجموعههای ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 217-234]
بازاریابی کارآفرینانهتاثیر جایگاه بازاریابیکارآفرینانه بر پایداری شرکتهای دانشبنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 421-440]
بازیبازهاتحلیل تأثیر اعتیاد به بازیهای رایانهای بر خلاقیت و نیت کارآفرینی (موردمطالعه: بازی-بازهای منتخب شهر یزد) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 381-400]
بازیهای رایانهایتحلیل تأثیر اعتیاد به بازیهای رایانهای بر خلاقیت و نیت کارآفرینی (موردمطالعه: بازی-بازهای منتخب شهر یزد) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 381-400]
بالندگی فردیدستاوردهای مربیگری کارآفرینانه درکسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 341-359]
برنامه مربی گریدستاوردهای مربیگری کارآفرینانه درکسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 341-359]
برند خدماتیطراحی مدل ارزش آفرینی هویت برند خدماتی با رویکرد کارآفرینی در شرکت های آموزشی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 501-520]
بلاکچینشناسایی عوامل مؤثر بر عدم موفقیت تأمین مالی جمعی مبتنی بر بلاکچین با استفاده از عرضه اولیه بهامُهر [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 1-20]
بنگاه ورزشیتأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان مجموعههای ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 217-234]
بهامرشناسایی عوامل مؤثر بر عدم موفقیت تأمین مالی جمعی مبتنی بر بلاکچین با استفاده از عرضه اولیه بهامُهر [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 1-20]
بومگردیشناسایی و تبیین ابعاد زیرساخت و فناوری صنعت بومگردی بر جذب فرشتگان کسبوکار در راستای توسعۀ صنعت گردشگری روستایی استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 199-216]
پ
پایداری شرکتیتاثیر جایگاه بازاریابیکارآفرینانه بر پایداری شرکتهای دانشبنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 421-440]
پویاییشناسی سیستمهابررسی نقش کارآفرینی در ارتقاء درآمدهای پایدار شهری با رویکرد پویاییشناسی سیستمها [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 293-312]
ت
تأمین مالی جمعیشناسایی عوامل مؤثر بر عدم موفقیت تأمین مالی جمعی مبتنی بر بلاکچین با استفاده از عرضه اولیه بهامُهر [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 1-20]
تئوری داده بنیادطراحی مدل ارزش آفرینی هویت برند خدماتی با رویکرد کارآفرینی در شرکت های آموزشی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 501-520]
تجاریسازیاثر پیوندهای اجتماعی بر ادراک تجاریسازی پژوهشهای علوم ورزشی: نقش میانجی قابلیت پژوهشی دانشجویان [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 481-499]
تغییر رفتارتأثیر روشهای مربیگری بر رفتار کارآفرینانه کارآفرینان نوپا در مراکز شتابدهی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
تکنیک دلفیراهکارها و چالش های راه اندازی سامانه بازاریابی الکترونیک روستایی: تکنیک دلفی [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 361-380]
تهرانبررسی نقش کارآفرینی در ارتقاء درآمدهای پایدار شهری با رویکرد پویاییشناسی سیستمها [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 293-312]
توسعه پایدارطراحی الگو مسئولیت اجتماعی در کارآفرینی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 41-60]
توسعه قابلیت های پویاطراحی الگوی توسعه قابلیت های پویا در کسب و کارهای نوپا: مورد مطالعه کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 161-180]
توکنشناسایی عوامل مؤثر بر عدم موفقیت تأمین مالی جمعی مبتنی بر بلاکچین با استفاده از عرضه اولیه بهامُهر [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 1-20]
ج
جهتگیری کارآفرینانهتاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر رفتار کارآفرینی با میانجی گری قصد کارآفرینی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهندسی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 521-540]
چ
چالششناسایی چالش های شکل گیری شرکت های نوپای رسانه ای در ایران [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 561-580]
خ
خانوادهواکاوی پدیدۀ آفلوانزا و ذهنیت کارآفرینی گریزی در میان فرزندان کارآفرینان (با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد) [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 581-600]
خروج کارآفرینانهشناسایی شبکه اجتماعی کارآفرینان در خروجکارآفرینانه [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 21-40]
خلاقیتتحلیل تأثیر اعتیاد به بازیهای رایانهای بر خلاقیت و نیت کارآفرینی (موردمطالعه: بازی-بازهای منتخب شهر یزد) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 381-400]
خلق ارزش مشترکتاثیر جایگاه بازاریابیکارآفرینانه بر پایداری شرکتهای دانشبنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 421-440]
د
دانشجویاناثر پیوندهای اجتماعی بر ادراک تجاریسازی پژوهشهای علوم ورزشی: نقش میانجی قابلیت پژوهشی دانشجویان [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 481-499]
دانشجویان مهندسیتاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر رفتار کارآفرینی با میانجی گری قصد کارآفرینی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهندسی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 521-540]
درآمدهای شهری پایدار و ناپایداربررسی نقش کارآفرینی در ارتقاء درآمدهای پایدار شهری با رویکرد پویاییشناسی سیستمها [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 293-312]
دستاورددستاوردهای مربیگری کارآفرینانه درکسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 341-359]
ذهنیت کارآفرینیگریزیواکاوی پدیدۀ آفلوانزا و ذهنیت کارآفرینی گریزی در میان فرزندان کارآفرینان (با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد) [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 581-600]
ر
رسانهشناسایی چالش های شکل گیری شرکت های نوپای رسانه ای در ایران [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 561-580]
رفتار کارآفرینانهتأثیر روشهای مربیگری بر رفتار کارآفرینانه کارآفرینان نوپا در مراکز شتابدهی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
رفتار کارآفرینانهتاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر رفتار کارآفرینی با میانجی گری قصد کارآفرینی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهندسی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 521-540]
رقابت پذیریتاثیرکیفیت نهادی و محیط اقتصادی بر نرخ کارآفرینی: شواهدی از داده های پانل [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 621-640]
رهبری دوسوتوانیبررسی نقش میانجی سرمایه اجتماعی سازمانی در رابطه با رهبری دوسوتوانی و هوش رقابتی در شرکت آرتاویل تایر اردبیل [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 181-198]
رویکرد خط پایین سه گانهارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 61-79]
ز
زبان و ادبیات فارسیمفهومپردازی الگوی کارآفرینی در صنایع فرهنگی (موردمطالعه: حوزة زبان و ادبیات فارسی) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 273-292]
زیرساختشناسایی و تبیین ابعاد زیرساخت و فناوری صنعت بومگردی بر جذب فرشتگان کسبوکار در راستای توسعۀ صنعت گردشگری روستایی استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 199-216]
س
سبک رهبری کارآفرینانهتاثیر جایگاه بازاریابیکارآفرینانه بر پایداری شرکتهای دانشبنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 421-440]
سرمایه اجتماعی سازمانیبررسی نقش میانجی سرمایه اجتماعی سازمانی در رابطه با رهبری دوسوتوانی و هوش رقابتی در شرکت آرتاویل تایر اردبیل [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 181-198]
سرمایه انسانیطراحی الگوی نوآوری باز با رویکرد سرمایه انسانی در صنعت فولاد (مطالعه موردی شرکت فولادمبارکه) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]
سرمایهگذاران خطر پذیرسنخ شناسی دیدگاههای سرمایهگذاران خطرپذیر در ارزیابی شرکتهای نوپای فناوری مالی در اولین مرحله سرمایهگذاری در ایران [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 321-340]
سنجش پذیریارائه چارچوب سنجش پذیری سازه فرصت در پژوهش های کارآفرینی با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 235-254]
سنخ شناسیسنخ شناسی دیدگاههای سرمایهگذاران خطرپذیر در ارزیابی شرکتهای نوپای فناوری مالی در اولین مرحله سرمایهگذاری در ایران [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 321-340]
ش
شبکه اجتماعیشناسایی شبکه اجتماعی کارآفرینان در خروجکارآفرینانه [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 21-40]
شبکه خانوادگیشناسایی شبکه اجتماعی کارآفرینان در خروجکارآفرینانه [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 21-40]
شرکای کسبوکارشناسایی شبکه اجتماعی کارآفرینان در خروجکارآفرینانه [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 21-40]
شرکتهای نوپاسنخ شناسی دیدگاههای سرمایهگذاران خطرپذیر در ارزیابی شرکتهای نوپای فناوری مالی در اولین مرحله سرمایهگذاری در ایران [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 321-340]
شرکت های نوپاشناسایی چالش های شکل گیری شرکت های نوپای رسانه ای در ایران [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 561-580]
شکل گیریشناسایی چالش های شکل گیری شرکت های نوپای رسانه ای در ایران [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 561-580]
شهرداریبررسی نقش کارآفرینی در ارتقاء درآمدهای پایدار شهری با رویکرد پویاییشناسی سیستمها [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 293-312]
ص
صنایع فرهنگیمفهومپردازی الگوی کارآفرینی در صنایع فرهنگی (موردمطالعه: حوزة زبان و ادبیات فارسی) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 273-292]
صنعت داروبررسی عوامل موثر بر انتقال دانش و تاثیر آن بر عملکرد نوآوری اتحادهای استراتژیک بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط دارویی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 601-619]
ع
عدم بقای کسبوکارواکاوی پدیدۀ آفلوانزا و ذهنیت کارآفرینی گریزی در میان فرزندان کارآفرینان (با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد) [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 581-600]
عدم توازن کسبوکار و زندگیواکاوی پدیدۀ آفلوانزا و ذهنیت کارآفرینی گریزی در میان فرزندان کارآفرینان (با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد) [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 581-600]
عرضه اولیه سکهشناسایی عوامل مؤثر بر عدم موفقیت تأمین مالی جمعی مبتنی بر بلاکچین با استفاده از عرضه اولیه بهامُهر [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 1-20]
علوم ورزشیاثر پیوندهای اجتماعی بر ادراک تجاریسازی پژوهشهای علوم ورزشی: نقش میانجی قابلیت پژوهشی دانشجویان [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 481-499]
عملکردبررسی رابطه گرایش کارآفرینانه اجتماعی و عملکرد کارآفرینانه در موسسات غیر انتفاعی [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 461-480]
عملکرد سازمانیارزیابی اثر میانجی نوآوری و کارآفرینی سازمانی بر رابطه میان فاوا و بهبود عملکرد سازمان ( مطالعه موردی: شهرک صنعتی شماره یک اهواز) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 401-419]
عملکرد نوآوریبررسی عوامل موثر بر انتقال دانش و تاثیر آن بر عملکرد نوآوری اتحادهای استراتژیک بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط دارویی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 601-619]
عوامل و موانعبررسی فرآیند توسعه استارتآپهای فینتک در ایران: [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 121-140]
ف
فرآیند توسعهبررسی فرآیند توسعه استارتآپهای فینتک در ایران: [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 121-140]
فراترکیبارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 61-79]
فراترکیبطراحی الگو مسئولیت اجتماعی در کارآفرینی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 41-60]
فراترکیبارائه چارچوب سنجش پذیری سازه فرصت در پژوهش های کارآفرینی با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 235-254]
فرشتگان کسبوکارشناسایی و تبیین ابعاد زیرساخت و فناوری صنعت بومگردی بر جذب فرشتگان کسبوکار در راستای توسعۀ صنعت گردشگری روستایی استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 199-216]
فرصتارائه چارچوب سنجش پذیری سازه فرصت در پژوهش های کارآفرینی با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 235-254]
فنّاوریشناسایی و تبیین ابعاد زیرساخت و فناوری صنعت بومگردی بر جذب فرشتگان کسبوکار در راستای توسعۀ صنعت گردشگری روستایی استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 199-216]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتارزیابی اثر میانجی نوآوری و کارآفرینی سازمانی بر رابطه میان فاوا و بهبود عملکرد سازمان ( مطالعه موردی: شهرک صنعتی شماره یک اهواز) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 401-419]
فناوری مالیسنخ شناسی دیدگاههای سرمایهگذاران خطرپذیر در ارزیابی شرکتهای نوپای فناوری مالی در اولین مرحله سرمایهگذاری در ایران [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 321-340]
فناوری مالی(فینتک)بررسی فرآیند توسعه استارتآپهای فینتک در ایران: [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 121-140]
ق
قابلیت پژوهشی"اثر پیوندهای اجتماعی بر ادراک تجاریسازی پژوهشهای علوم ورزشی: نقش میانجی قابلیت پژوهشی دانشجویان [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 481-499]
قصد کارآفرینیتاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر رفتار کارآفرینی با میانجی گری قصد کارآفرینی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهندسی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 521-540]
ققابلیتهای پویاطراحی الگوی توسعه قابلیت های پویا در کسب و کارهای نوپا: مورد مطالعه کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 161-180]
ک
کارآفرینان نوپاتأثیر روشهای مربیگری بر رفتار کارآفرینانه کارآفرینان نوپا در مراکز شتابدهی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
کارآفرینیطراحی الگو مسئولیت اجتماعی در کارآفرینی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 41-60]
کارآفرینیارائه چارچوب سنجش پذیری سازه فرصت در پژوهش های کارآفرینی با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 235-254]
کارآفرینیتاثیرکیفیت نهادی و محیط اقتصادی بر نرخ کارآفرینی: شواهدی از داده های پانل [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 621-640]
کارآفرینیطراحی مدل ارزش آفرینی هویت برند خدماتی با رویکرد کارآفرینی در شرکت های آموزشی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 501-520]
کارآفرینی اجتماعی سازمانیبررسی رابطه گرایش کارآفرینانه اجتماعی و عملکرد کارآفرینانه در موسسات غیر انتفاعی [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 461-480]
کارآفرینی رسانهایشناسایی چالش های شکل گیری شرکت های نوپای رسانه ای در ایران [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 561-580]
کارآفرینی سازمانیدستاوردهای مربیگری کارآفرینانه درکسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 341-359]
کارآفرینی سازمانیارزیابی اثر میانجی نوآوری و کارآفرینی سازمانی بر رابطه میان فاوا و بهبود عملکرد سازمان ( مطالعه موردی: شهرک صنعتی شماره یک اهواز) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 401-419]
کارآفرینی شهریبررسی نقش کارآفرینی در ارتقاء درآمدهای پایدار شهری با رویکرد پویاییشناسی سیستمها [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 293-312]
کارآفرینی فرهنگیمفهومپردازی الگوی کارآفرینی در صنایع فرهنگی (موردمطالعه: حوزة زبان و ادبیات فارسی) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 273-292]
کرمانشاهشناسایی و تبیین ابعاد زیرساخت و فناوری صنعت بومگردی بر جذب فرشتگان کسبوکار در راستای توسعۀ صنعت گردشگری روستایی استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 199-216]
کسب و کارهای حوزه ITطراحی الگوی توسعه قابلیت های پویا در کسب و کارهای نوپا: مورد مطالعه کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 161-180]
کسب و کارهای نوپاطراحی الگوی توسعه قابلیت های پویا در کسب و کارهای نوپا: مورد مطالعه کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 161-180]
کووید-19راهکارها و چالش های راه اندازی سامانه بازاریابی الکترونیک روستایی: تکنیک دلفی [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 361-380]
کیفیت حکمرانیتاثیرکیفیت نهادی و محیط اقتصادی بر نرخ کارآفرینی: شواهدی از داده های پانل [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 621-640]
کیفیت نهادیتاثیرکیفیت نهادی و محیط اقتصادی بر نرخ کارآفرینی: شواهدی از داده های پانل [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 621-640]
گ
گرایش کارآفرینانه اجتماعیبررسی رابطه گرایش کارآفرینانه اجتماعی و عملکرد کارآفرینانه در موسسات غیر انتفاعی [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 461-480]
م
مدیریت دانشطراحی الگوی نوآوری باز با رویکرد سرمایه انسانی در صنعت فولاد (مطالعه موردی شرکت فولادمبارکه) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]
مدیریت مشارکتیبررسی رابطه گرایش کارآفرینانه اجتماعی و عملکرد کارآفرینانه در موسسات غیر انتفاعی [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 461-480]
مراکز شتابدهیتأثیر روشهای مربیگری بر رفتار کارآفرینانه کارآفرینان نوپا در مراکز شتابدهی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
مربیگری کارآفرینانهدستاوردهای مربیگری کارآفرینانه درکسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 341-359]
مربیگری کسبوکارتأثیر روشهای مربیگری بر رفتار کارآفرینانه کارآفرینان نوپا در مراکز شتابدهی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
مسئولیت اجتماعیطراحی الگو مسئولیت اجتماعی در کارآفرینی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 41-60]
موفقیت کارآفرینانهتأثیر آمیخته بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاههای دانشبنیان با تبیین نقش تعدیلگر بازارگرایی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 141-160]
ن
نظریه دادهبنیادواکاوی پدیدۀ آفلوانزا و ذهنیت کارآفرینی گریزی در میان فرزندان کارآفرینان (با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد) [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 581-600]
نگرش به درس کار و فناوریرابطه نگرش به درس کار و فناوری با مولفه های نگرش کارآفرینی دانش آموزان مقطع متوسطه ناحیه یک تبریز [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 101-118]
نگرش به کارآفرینیرابطه نگرش به درس کار و فناوری با مولفه های نگرش کارآفرینی دانش آموزان مقطع متوسطه ناحیه یک تبریز [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 101-118]
نوآوریارزیابی اثر میانجی نوآوری و کارآفرینی سازمانی بر رابطه میان فاوا و بهبود عملکرد سازمان ( مطالعه موردی: شهرک صنعتی شماره یک اهواز) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 401-419]
نوآوری اجتماعیارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 61-79]
نوآوری بازطراحی الگوی نوآوری باز با رویکرد سرمایه انسانی در صنعت فولاد (مطالعه موردی شرکت فولادمبارکه) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]
نوآوری باز خارج به داخلطراحی الگوی نوآوری باز با رویکرد سرمایه انسانی در صنعت فولاد (مطالعه موردی شرکت فولادمبارکه) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]
نوآوری باز داخل به خارجطراحی الگوی نوآوری باز با رویکرد سرمایه انسانی در صنعت فولاد (مطالعه موردی شرکت فولادمبارکه) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]
نوسازی استراتژیکتاثیر جایگاه بازاریابیکارآفرینانه بر پایداری شرکتهای دانشبنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 421-440]
نیت کارآفرینیتحلیل تأثیر اعتیاد به بازیهای رایانهای بر خلاقیت و نیت کارآفرینی (موردمطالعه: بازی-بازهای منتخب شهر یزد) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 381-400]
و
وفاداری مشتری"تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان مجموعههای ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 217-234]
ه
هستی شناسیارائه چارچوب سنجش پذیری سازه فرصت در پژوهش های کارآفرینی با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 235-254]
هوش رقابتیبررسی نقش میانجی سرمایه اجتماعی سازمانی در رابطه با رهبری دوسوتوانی و هوش رقابتی در شرکت آرتاویل تایر اردبیل [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 181-198]
هویت برندطراحی مدل ارزش آفرینی هویت برند خدماتی با رویکرد کارآفرینی در شرکت های آموزشی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 501-520]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد