آفرزیستحلیل کارآفرینی اجتماعی: تامین فرآوردههای خونی در شرایط کرونا با ابزار مدل چند هدفه زنجیره تامین [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 685-697]
آمادگی روانیارائه الگوی تشکیل شتاب دهنده دانشگاهی با رویکرد آمادگی روانی جهت کارآفرینی (شاهد تجربی: دانشگاههای منتخب) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 81-100]
آموزش کارآفرینیطراحی مدل مدرسه کارآفرین مبتنی برتوسعه شایستگی های کارآفرینانه در مقطع متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 160-141]
آموزش کارآفرینی در مدارسواکاوی برنامه درسی کارآفرینی در مدارس با مطالعه تطبیقی مدارس 9 کشور اروپایی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 501-518]
آوای سازمانیتأثیر رهبری تحولگرا بر آوای سازمانی و کارآفرینی استراتژیک اعضای هیأت علمی دانشگاه خلیجفارس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 101-120]
ا
ابزارهای تأمین سرمایهرتبهبندی روشهای تأمین مالی علم، فناوری و نوآوری برای واحدهای فناور و دانشبنیان؛ مطالعه موردی از پارکهای علم و فناوری ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 701-710]
استارتآپتحلیل استارتآپها با رویکرد ناب از طریق مدلسازی عاملبنیان رفتار مشتریان [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 323-340]
استارت آپطراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بر مبنای مراحل عمر استارتآپهای الکترونیکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 643-653]
استارتآپ نابتحلیل استارتآپها با رویکرد ناب از طریق مدلسازی عاملبنیان رفتار مشتریان [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 323-340]
استارتاپ های رسانه ایشناسایی و اولویت بندی فرصتهای کارآفرینانه در حوزه استارتاپهای رسانهای [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 283-299]
اشتغالارائه مدل ویژگی شخصیتی و انگیزه کارآفرینی بر قصد راهاندازی کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی: نقش میانجی آگاهی از کارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 60-41]
افزایش درآمدتحلیل استارتآپها با رویکرد ناب از طریق مدلسازی عاملبنیان رفتار مشتریان [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 323-340]
اقتصاد اشتراکیشناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی با رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 563-582]
اقتصاد مقاومتیطراحی مدل راهبردی تصمیم گیری سرمایه گذاران مخاطره پذیردر انتخاب کسب وکارهای نوپا در ایران با تاکید بر دوران تحریم [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]
اکوسیستم خدماتمرور کتابشناختی و تجزیه وتحلیل اکوسیستم خدمات: با ارایه چارچوب مفهومی آینده [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 713-722]
اکوسیستم کارآفرینی صنایع خلاق دیجیتالابعاد و مولفههای اکوسیستم کارآفرینی فناوری در صنایع خلاق دیجیتال ایران با تاکید بر ذائقه فرهنگی فناوریهای دیجیتال [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 181-200]
انگیزه کارآفرینیارائه مدل ویژگی شخصیتی و انگیزه کارآفرینی بر قصد راهاندازی کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی: نقش میانجی آگاهی از کارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 60-41]
ب
بازارشناسینقش فراکارکرد بازارشناسی در تداوم کسب و کار بین الملل با در نظر گرفتن نقش میانجیگری چابکی استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 80-61]
بازارگرایینقش بازارگرایی و ابعاد آن در بهبود عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط : یک فراتحلیل [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 343-360]
بازاریابیطراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بر مبنای مراحل عمر استارتآپهای الکترونیکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 643-653]
بازاریابی از طریق اینفلوئنسرهاتحلیل استارتآپها با رویکرد ناب از طریق مدلسازی عاملبنیان رفتار مشتریان [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 323-340]
بازاریابی کارآفرینانهطراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بر مبنای مراحل عمر استارتآپهای الکترونیکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 643-653]
بانکداری کسبوکارهای کوچک و متوسطشناسایی و رتبهبندی راهکارهای ارتقاء دسترسی کسبوکارهای کوچک و متوسط به خدمات بانکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 627-639]
برنامه درسی کارآفرینیواکاوی برنامه درسی کارآفرینی در مدارس با مطالعه تطبیقی مدارس 9 کشور اروپایی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 501-518]
برنامهریزی راهبردیاستراتژی های توسعه کارآفرینی در بین زنان روستایی با استفاده از ابزارهای برنامهریزی استراتژیک مطالعه موردی: بخش نصرآباد، شهرستان تربت جام [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 303-320]
پارک علم و فناوریرتبهبندی روشهای تأمین مالی علم، فناوری و نوآوری برای واحدهای فناور و دانشبنیان؛ مطالعه موردی از پارکهای علم و فناوری ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 701-710]
ت
تأمین مالیشناسایی و رتبهبندی راهکارهای ارتقاء دسترسی کسبوکارهای کوچک و متوسط به خدمات بانکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 627-639]
تأمین مالی کارآفرینیرتبهبندی روشهای تأمین مالی علم، فناوری و نوآوری برای واحدهای فناور و دانشبنیان؛ مطالعه موردی از پارکهای علم و فناوری ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 701-710]
تجربهتاثیر نگرش سرمایهگذار بر قصد سرمایهگذاری در پروژههای کارآفرینی: نقش تعدیلگر نوع زبان، تجربه و جنسیت [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 21-40]
تحریمطراحی مدل راهبردی تصمیم گیری سرمایه گذاران مخاطره پذیردر انتخاب کسب وکارهای نوپا در ایران با تاکید بر دوران تحریم [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]
تداوم کسب و کارهای بینالمللینقش فراکارکرد بازارشناسی در تداوم کسب و کار بین الملل با در نظر گرفتن نقش میانجیگری چابکی استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 80-61]
ترکیب پژوهینوسازی استراتژیک در کارآفرینی با روش ترکیب پژوهی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 161-180]
تقلیدارائه مدل تقلید از کسبوکارهای کارآفرینانه بر اساس نظریه تلنگر با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی: کسبوکارهای تاکسی اینترنتی در ایران) [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 481-498]
توسعهروستاییاستراتژی های توسعه کارآفرینی در بین زنان روستایی با استفاده از ابزارهای برنامهریزی استراتژیک مطالعه موردی: بخش نصرآباد، شهرستان تربت جام [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 303-320]
توسعه کارآفرینیطراحی الگوی توسعه ی کارآفرینی روستایی در کسب و کارهای خرد [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 657-667]
چ
چابکی استراتژیکنقش فراکارکرد بازارشناسی در تداوم کسب و کار بین الملل با در نظر گرفتن نقش میانجیگری چابکی استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 80-61]
چارچوب مفهومیمرور کتابشناختی و تجزیه وتحلیل اکوسیستم خدمات: با ارایه چارچوب مفهومی آینده [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 713-722]
چالش&lrmشناسایی چالش کلیدی موثر بر کاهش انگیزه کارآفرینان اجتماعی و بررسی نقش رهبری بر خود [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 383-400]
چالش فرهنگی و اجتماعیطراحی الگوی مفهومی بازدارندههای توسعه کوچینگ کسب و کار در بازار ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 615-624]
چالش قانونیطراحی الگوی مفهومی بازدارندههای توسعه کوچینگ کسب و کار در بازار ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 615-624]
چالش مدیریتی و چالش آموزشیطراحی الگوی مفهومی بازدارندههای توسعه کوچینگ کسب و کار در بازار ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 615-624]
چالش مفهوم سازیطراحی الگوی مفهومی بازدارندههای توسعه کوچینگ کسب و کار در بازار ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 615-624]
خ
خدمات بانکیشناسایی و رتبهبندی راهکارهای ارتقاء دسترسی کسبوکارهای کوچک و متوسط به خدمات بانکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 627-639]
خدمات شتابدهندهارائه الگوی تشکیل شتاب دهنده دانشگاهی با رویکرد آمادگی روانی جهت کارآفرینی (شاهد تجربی: دانشگاههای منتخب) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 81-100]
خلق بیبدیل (ناولتی)تبیین ویژگیهای شخصیتی کارآفرینان هنری بر مبنای رویکرد شومپیتر به ناولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 243-260]
خلق مشترک ارزشطراحـی مدل هوشمندی فناوری در کسب و کارهای فناورانه با رویکرد خلق مشترک ارزش [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 585-605]
د
دانشگاه خلیج فارستأثیر رهبری تحولگرا بر آوای سازمانی و کارآفرینی استراتژیک اعضای هیأت علمی دانشگاه خلیجفارس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 101-120]
دستاوردهای یادگیری کارآفرینیواکاوی برنامه درسی کارآفرینی در مدارس با مطالعه تطبیقی مدارس 9 کشور اروپایی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 501-518]
ذ
ذائقه فرهنگی فناوریهای دیجیتالابعاد و مولفههای اکوسیستم کارآفرینی فناوری در صنایع خلاق دیجیتال ایران با تاکید بر ذائقه فرهنگی فناوریهای دیجیتال [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 181-200]
ر
رسانه اجتماعیارائه چارچوب به کارگیری رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 441-457]
رسانه های دیجیتالشناسایی و اولویت بندی فرصتهای کارآفرینانه در حوزه استارتاپهای رسانهای [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 283-299]
رهبریتأثیر رهبری تحولگرا بر آوای سازمانی و کارآفرینی استراتژیک اعضای هیأت علمی دانشگاه خلیجفارس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 101-120]
رهبری بر خودشناسایی چالش کلیدی موثر بر کاهش انگیزه کارآفرینان اجتماعی و بررسی نقش رهبری بر خود [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 383-400]
رهبری تحولگراتأثیر رهبری تحولگرا بر آوای سازمانی و کارآفرینی استراتژیک اعضای هیأت علمی دانشگاه خلیجفارس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 101-120]
رهبری مشارکتیتأثیر ناهمگونی تیم های کارآفرینانه بر عملکرد کسبوکارهای فعال در صنعت فناوری اطلاعات شهر تهران: نقش تعدیل گر رهبری مشارکتی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 121-140]
رویکرد آمیختهشناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی با رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 563-582]
ز
زبان انتزاعیتاثیر نگرش سرمایهگذار بر قصد سرمایهگذاری در پروژههای کارآفرینی: نقش تعدیلگر نوع زبان، تجربه و جنسیت [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 21-40]
زبان ملموستاثیر نگرش سرمایهگذار بر قصد سرمایهگذاری در پروژههای کارآفرینی: نقش تعدیلگر نوع زبان، تجربه و جنسیت [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 21-40]
زنانروستاییاستراتژی های توسعه کارآفرینی در بین زنان روستایی با استفاده از ابزارهای برنامهریزی استراتژیک مطالعه موردی: بخش نصرآباد، شهرستان تربت جام [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 303-320]
زنجیره تأمینمدل عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین کسب و کارهای الکترونیک صنایع خدماتی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 461-478]
س
سبک مربیگری کسب و کارشناسایی چارچوب انتخاب سبک مربیگری مدیران کسب و کارهای با رشد بالا [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 522-538]
سرعت بینالمللی سازیطراحی الگوی سرعت بینالمللی سازی کسبوکارهای مبتنی بر فناوریهای پیشرفته (موردمطالعه: صنعت دارو) [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 421-438]
سرمایه اجتماعیرابطه هویت اجتماعی با سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مورد مطالعه: دانشجویان تربیتبدنی) [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 671-681]
سرمایه گذاران مخاطره پذیرطراحی مدل راهبردی تصمیم گیری سرمایه گذاران مخاطره پذیردر انتخاب کسب وکارهای نوپا در ایران با تاکید بر دوران تحریم [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]
سیاستگذاری سرمایه گذاران مخاطره پذیرطراحی مدل راهبردی تصمیم گیری سرمایه گذاران مخاطره پذیردر انتخاب کسب وکارهای نوپا در ایران با تاکید بر دوران تحریم [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]
سیاستهای تشویقی اهدای خونتحلیل کارآفرینی اجتماعی: تامین فرآوردههای خونی در شرایط کرونا با ابزار مدل چند هدفه زنجیره تامین [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 685-697]
شتابدهندهتبیین پیشران های خروج موفق استارتاپ ها از شتابدهنده با میانجیگری گرایش کارآفرینانه [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 603-612]
شتابدهنده دانشگاهیارائه الگوی تشکیل شتاب دهنده دانشگاهی با رویکرد آمادگی روانی جهت کارآفرینی (شاهد تجربی: دانشگاههای منتخب) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 81-100]
شناسایی فرصتشناسایی و اولویت بندی فرصتهای کارآفرینانه در حوزه استارتاپهای رسانهای [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 283-299]
ص
صنایع خدماتیمدل عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین کسب و کارهای الکترونیک صنایع خدماتی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 461-478]
صنایع خلاق دیجیتالابعاد و مولفههای اکوسیستم کارآفرینی فناوری در صنایع خلاق دیجیتال ایران با تاکید بر ذائقه فرهنگی فناوریهای دیجیتال [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 181-200]
صنعت داروییطراحی الگوی سرعت بینالمللی سازی کسبوکارهای مبتنی بر فناوریهای پیشرفته (موردمطالعه: صنعت دارو) [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 421-438]
ع
علوم ورزشیرابطه هویت اجتماعی با سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مورد مطالعه: دانشجویان تربیتبدنی) [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 671-681]
فرآوردههای خونیتحلیل کارآفرینی اجتماعی: تامین فرآوردههای خونی در شرایط کرونا با ابزار مدل چند هدفه زنجیره تامین [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 685-697]
فراتحلیلنقش بازارگرایی و ابعاد آن در بهبود عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط : یک فراتحلیل [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 343-360]
فراترکیبارائه چارچوب به کارگیری رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 441-457]
فرایند تحلیل سلسله مراتبیرتبهبندی روشهای تأمین مالی علم، فناوری و نوآوری برای واحدهای فناور و دانشبنیان؛ مطالعه موردی از پارکهای علم و فناوری ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 701-710]
فرهنگ شتابدهی دانشگاهیارائه الگوی تشکیل شتاب دهنده دانشگاهی با رویکرد آمادگی روانی جهت کارآفرینی (شاهد تجربی: دانشگاههای منتخب) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 81-100]
فرهنگ مربیگریتاثیر فرهنگ مربیگری بر کارآفرینی سازمانی: تبیین جایگاه عوامل رفتاری درون سازمانی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 403-418]
قصد سرمایهگذاریتاثیر نگرش سرمایهگذار بر قصد سرمایهگذاری در پروژههای کارآفرینی: نقش تعدیلگر نوع زبان، تجربه و جنسیت [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 21-40]
کارآفرینیارائه الگوی تشکیل شتاب دهنده دانشگاهی با رویکرد آمادگی روانی جهت کارآفرینی (شاهد تجربی: دانشگاههای منتخب) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 81-100]
کارآفرینیتحلیل مضمون ساز و کار محور ادبیات وجه مخرب کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 223-241]
کارآفرینیاستراتژی های توسعه کارآفرینی در بین زنان روستایی با استفاده از ابزارهای برنامهریزی استراتژیک مطالعه موردی: بخش نصرآباد، شهرستان تربت جام [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 303-320]
کارآفرینیمدل عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین کسب و کارهای الکترونیک صنایع خدماتی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 461-478]
کارآفرینیطراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بر مبنای مراحل عمر استارتآپهای الکترونیکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 643-653]
کارآفرینی اجتماعیشناسایی چالش کلیدی موثر بر کاهش انگیزه کارآفرینان اجتماعی و بررسی نقش رهبری بر خود [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 383-400]
کارآفرینی اجتماعیرابطه هویت اجتماعی با سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مورد مطالعه: دانشجویان تربیتبدنی) [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 671-681]
کارآفرینی اجتماعیتحلیل کارآفرینی اجتماعی: تامین فرآوردههای خونی در شرایط کرونا با ابزار مدل چند هدفه زنجیره تامین [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 685-697]
کارآفرینی استراتژیکتأثیر رهبری تحولگرا بر آوای سازمانی و کارآفرینی استراتژیک اعضای هیأت علمی دانشگاه خلیجفارس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 101-120]
کارآفرینی دیجیتالابعاد و مولفههای اکوسیستم کارآفرینی فناوری در صنایع خلاق دیجیتال ایران با تاکید بر ذائقه فرهنگی فناوریهای دیجیتال [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 181-200]
کارآفرینی رسانهایشناسایی و اولویت بندی فرصتهای کارآفرینانه در حوزه استارتاپهای رسانهای [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 283-299]
کارآفرینی روستاییطراحی الگوی توسعه ی کارآفرینی روستایی در کسب و کارهای خرد [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 657-667]
کارآفرینی سازمانیتاثیر فرهنگ مربیگری بر کارآفرینی سازمانی: تبیین جایگاه عوامل رفتاری درون سازمانی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 403-418]
کارآفرینی فناورانهابعاد و مولفههای اکوسیستم کارآفرینی فناوری در صنایع خلاق دیجیتال ایران با تاکید بر ذائقه فرهنگی فناوریهای دیجیتال [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 181-200]
کارآفرینی هنریتبیین ویژگیهای شخصیتی کارآفرینان هنری بر مبنای رویکرد شومپیتر به ناولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 243-260]
کسبوکارطراحی الگوی سرعت بینالمللی سازی کسبوکارهای مبتنی بر فناوریهای پیشرفته (موردمطالعه: صنعت دارو) [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 421-438]
کسب و کار الکترونیکمدل عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین کسب و کارهای الکترونیک صنایع خدماتی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 461-478]
کسبوکار خانگیارائه چارچوب به کارگیری رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 441-457]
کسب و کار روستاییطراحی الگوی توسعه ی کارآفرینی روستایی در کسب و کارهای خرد [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 657-667]
کسب و کار کوچکطراحی الگوی توسعه ی کارآفرینی روستایی در کسب و کارهای خرد [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 657-667]
کسب و کارهای با رشد بالاشناسایی چارچوب انتخاب سبک مربیگری مدیران کسب و کارهای با رشد بالا [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 522-538]
کسبوکارهای فناورانهطراحـی مدل هوشمندی فناوری در کسب و کارهای فناورانه با رویکرد خلق مشترک ارزش [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 585-605]
کسبوکارهای کارآفرینانهارائه مدل تقلید از کسبوکارهای کارآفرینانه بر اساس نظریه تلنگر با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی: کسبوکارهای تاکسی اینترنتی در ایران) [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 481-498]
کسبوکارهای کوچک و متوسطارائه مدل ویژگی شخصیتی و انگیزه کارآفرینی بر قصد راهاندازی کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی: نقش میانجی آگاهی از کارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 60-41]
کسب و کارهای کوچک و متوسطنقش بازارگرایی و ابعاد آن در بهبود عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط : یک فراتحلیل [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 343-360]
کسب وکارهای کوچک و متوسطشناسایی و رتبهبندی راهکارهای ارتقاء دسترسی کسبوکارهای کوچک و متوسط به خدمات بانکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 627-639]
کسب و کارهای منتخب ایرانطراحی الگوی شکلگیری گرایش کارآفرینانه بینالملل (مورد مطالعه: کسبوکارهای منتخب ایران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 363-380]
کسب وکارهای نوپاطراحی مدل راهبردی تصمیم گیری سرمایه گذاران مخاطره پذیردر انتخاب کسب وکارهای نوپا در ایران با تاکید بر دوران تحریم [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]
کوچینگ کسب و کارطراحی الگوی مفهومی بازدارندههای توسعه کوچینگ کسب و کار در بازار ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 615-624]
موفقیت کسبوکارنقش فراکارکرد بازارشناسی در تداوم کسب و کار بین الملل با در نظر گرفتن نقش میانجیگری چابکی استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 80-61]
ن
ناهمگونی تیم های کارآفرینانهتأثیر ناهمگونی تیم های کارآفرینانه بر عملکرد کسبوکارهای فعال در صنعت فناوری اطلاعات شهر تهران: نقش تعدیل گر رهبری مشارکتی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 121-140]
نوآوریارائه مدل ویژگی شخصیتی و انگیزه کارآفرینی بر قصد راهاندازی کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی: نقش میانجی آگاهی از کارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 60-41]
نوآوریمدل عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین کسب و کارهای الکترونیک صنایع خدماتی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 461-478]
نوآوریرتبهبندی روشهای تأمین مالی علم، فناوری و نوآوری برای واحدهای فناور و دانشبنیان؛ مطالعه موردی از پارکهای علم و فناوری ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 701-710]
نوسازی استراتژیکنوسازی استراتژیک در کارآفرینی با روش ترکیب پژوهی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 161-180]
نوسازی استراتژیک کارآفرینانهنوسازی استراتژیک در کارآفرینی با روش ترکیب پژوهی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 161-180]
و
وجه تاریکتحلیل مضمون ساز و کار محور ادبیات وجه مخرب کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 223-241]
وجه مخربتحلیل مضمون ساز و کار محور ادبیات وجه مخرب کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 223-241]
وجه منفیتحلیل مضمون ساز و کار محور ادبیات وجه مخرب کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 223-241]
ورزشارائه مدل ویژگی شخصیتی و انگیزه کارآفرینی بر قصد راهاندازی کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی: نقش میانجی آگاهی از کارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 60-41]
ویژگیهای شخصیتیتبیین ویژگیهای شخصیتی کارآفرینان هنری بر مبنای رویکرد شومپیتر به ناولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 243-260]
ه
های کارآفرینی اجتماعیشناسایی چالش کلیدی موثر بر کاهش انگیزه کارآفرینان اجتماعی و بررسی نقش رهبری بر خود [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 383-400]
هم آفرینیشناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی با رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 563-582]
هم آفرینی ارزششناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی با رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 563-582]
هوشمندی فناوریطراحـی مدل هوشمندی فناوری در کسب و کارهای فناورانه با رویکرد خلق مشترک ارزش [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 585-605]
هویت اجتماعیرابطه هویت اجتماعی با سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مورد مطالعه: دانشجویان تربیتبدنی) [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 671-681]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد