منابع
آذر، عادل (1397)، تحقیق در عملیات: مفاهیم و کاربردهای برنامهریزی خطی، نوبت چاپ 2، تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها، انتشارات سمت.
بسطام،هادی؛ مشبکی اصفهانی، اصغر؛ کردنائیج، اسدالله؛ آذر، عادل (1394). "طراحی مدل کسب و کار انطباقی (مورد مطالعه:صنایع غذایی)." کاوشهای مدیریت بازرگانی 14. 211-240.
جلالی، رستم (1391). "نمونهگیری در پژوهشهای کیفی" مجله پژوهشهای کیفی در علوم سلامت، 1(4): 310 -320.
دانایی فرد، حسن (1393). "تئوری پردازی با استفاده از رویکرد استقرایی: استراتژی مفهوم سازی تئوری بنیادی"، دانشور رفتار، 12 (11): 57-70.
راهدار، یلدا (1398). "صادرات محصولات استارت آپی با حمایت اتاق بازرگانی شیراز" رسانه کارآفرینی و نوآوری، 11 (2): 1-13.
رستمی، مهسا (1398). "فرصتها و چالشهای پیش روی کسبوکارهای نوپا (شرکتهای کارآفرین) در رونق صادرات محصولات کشاورزی" مجله کسبوکار استارتاپ، 1 (14): 21-1.
رنجبر،هادی؛ حقدوست، اکبر؛ صلصالی، مهوش؛ خوشدل، علی (1391)، "نمونهگیری در پژوهشهای کیفی: راهنمایی برای شروع" پژوهش علوم سلامت و نظامی، 2 (3): 238 -250.
رنگریز، حسن؛ ابراهیمی، رحیم؛ آراسته، حمید؛ سلطانیه، فرزاد (1396). "طراحی الگوی شایستگیهای استراتژیک مدیران کارکردی با استفاده از روش تحلیل مضمون" فصلنامه مدیریت آموزشی، 6 (96): 9 - 49.
سروری، رحیم (1398). "واکاوی نقش گرایش کارآفرینانه در توسعه عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط در بازارهای بین المللی: ارائه مدلی جامع"،ششمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی، ایران،تهران.
طالبی، کامبیز؛ محمد کاظمی، رضا؛ علیزاده، مهدی ( 1398). "تاثیر ویژگیهای ساختاری تیم کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارهای فعال در صنعت فناوری اطلاعات: تبیین جایگاه محیط و شبکه کارآفرینانه". توسعه کارآفرینی ، 12 (3): 361-380.
عابدی، حسن؛ تسلیمی، سعید؛ فقیهی، ابولفضل؛ شیخ، محمد (1390). "تحلیل مضمون و شبکه مقولههای: روشی ساده و کارآمد برای تبیین الگوهای موجود در دادههای کیفی" فصلنامه اندیشه مدیریت راهبردی، 5 (10): 151 -198.
فشارکی، فرزاد؛ صحت، سعید؛ موسوی، محسن (1396). "بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی" فصلنامه مدیریت راهبردی، 23 (66)، 57-80.
مبینی، علی؛ نانکلی، علی؛ جامه، جواد (1395). "بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بینالمللیسازی شرکتهای موجود در صنعت شیشه و بلور ایران با نقش میانجیگری فرهنگ سازمانی"، توسعه کارآفرینی، 9 (4)، 711-729.
محمدکاظمی، رضا (1398)، کتاب جامع طرح کسب و کار. انتشارات دانشگاه تهران.
نادریفر، مهین؛ گلی، حمیده؛ قلجایی، فرشته (1396). "گلولهبرفی روشی هدفمند در نمونهگیری پژوهشهای کیفی" نشریه گامهای توسعه در آموزش پزشکی، 14 (41): 101-121.
Farsi, J. Y., Azizi, M., Mohammadkazemi, R., & Ziya, B. (2019). Identifying factors of fitness between business model and entrepreneurial opportunity for effective opportunity exploitation. Revista Gestão & Tecnologia, 19(5), 71-86.
Holsti, O. R. (1969). Content analysis for the social sciences and humanities, Reading, MA: Addison-Wesley.
Jamali, B., MohammadKazemi, R., Farsi, J., & Dehkordi, A. (2018). Theories of opportunity creation and effective entrepreneurial actions in opportunity creation context. Decision Science Letters, 7(4), 443-454.
Kafeshani, A. A., Rezvani, M., Chitsazan, H., & Kazemi, R. M. (2018). The art of fundraising from business angels based on entrepreneurial marketing: A new insight. International Journal of Entrepreneurship, 22(3), 1-10.
Krippendorff, K. (2018). Content analysis: An introduction to its methodology. Sage publications.
Kropp, F., & Zolin, R. (2005). Technological entrepreneurship and small business innovation research programs. Academy of Marketing Science Review, 7(1), 1-16.
Lincoln, Y. S., & Guba, E. G. (1985). Naturalistic Inquiry. Beverly Hills, CA: Sage Publications, Inc.
Lumpkin, G.l., & Gregory Dess, G. (1996). Clarifying the entrepreneurial orientation construct and linking it to performance. Academy of ManagementReview, 21(1), 135-172.
Miller, D. (1983), The correlates of entrepreneurship in three types of firms. Management, Science, 29(7), 770-791
Mohammadkazemi, R., Ebrahimi, B. P., & Shiri, M. (2020). Mobile marketing influence on football fan behaviour: the case of FC Persepolis. International Journal of Sport Management and Marketing, 20(5-6), 405-427.
Mohammmadkazemi, Reza. Nikraftar, H. Yadollahi Farsi, J. Ahmadpour, M. (2019). The Concept of International Entrepreneurial Orientation in Competitive Firms: A Review & A Research Agenda. International Journal of Entrepreneurship, 23 (3), 335-437.
Moradi, M., Imanipour, N., Arasti, Z., & Mohammadkazemi, R. (2020). Poverty and entrepreneurship: a systematic review of poverty-related issues discussed in entrepreneurship literature. World Review of Entrepreneurship, Management and Sustainable Development, 16(2), 125-152.
Zucchella, A. (2021). International entrepreneurship and the internationalization phenomenon: taking stock, looking ahead. International Business Review, 10(1), 80-90.