ابراهیم پور ازبری، ابراهیم؛ اکبری، محسن؛ وشکائی نژاد، سیده صدف (1399). "تأثیر رفتار خلق مشترک مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد"، نشریه علمی کاوشهای مدیریت بازرگانی، 12(24): 259-289.
احمدپور داریانی، محمود؛ عبدلی محمدآبادی، طیبه؛ سخدری، کمال (1399). "طراحی الگوی توسعه قابلیتهای پویا در کسبوکارهای نوپا (مطالعه موردی: کسبوکارهای حوزه فناوری اطلاعات)"، توسعه کارآفرینی، 13(2): 161-180.
حاجیزاده، ابراهیم؛ اصغری، محمد (1390). روشها و تحلیلهای آماری با نگاه به روش تحقیق در علوم زیستی و بهداشتی به همراه راهنمای (SPSS)، چاپ یکم، تهران: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی.
حسینی نیا، غلامحسین؛ یعقوبی فرانی، احمد؛ روستا، پیام (1395)."بررسی نقش خلق مشترک ارزش در توسعه محصولات جدید در شرکتهای لبنی استان فارس"، بررسیهای بازرگانی، 14(79): 66-80.
خالدی، آرمان؛ شعبان، الهی؛ مجیدپور، مهدی؛ اسدی فرد، رضا (1399). "عوامل ضروری برای موفقیت همکاری فناورانه نامتقارن بین شرکتهای بزرگ و کوچک در بخش نانو فناوری ایران"، نشریه علمی-پژوهشی مدیریت نوآوری، 9(1): 139-168.
خالقی، فرامرز؛ محمد پور زرندی، محمدابراهیم (1400). "شناسایی و رتبهبندی چالشهای همراستایی کسبوکار و فناوری اطلاعات: راهکاری برای همسویی استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت فولاد جنوب)"، فصلنامه مدیریت کسبوکار، 13(49):242-260.
خدایاری، مریم؛ نیل فروشان، هادی؛ حاجی حیدری، نسترن (1398). "آسیبشناسی مدلهای کسبوکار هوشمندی فناوری در ایران"، فصلنامه مدیریت توسعه فناوری، 7(4): 97-126.
رضوانی، مهران؛ سید امیری، نادر؛ میرزایی، بهنام (1399). "شناسایی تأثیر بازاریابی کلامی الکترونیک در شبکههای اجتماعی بر خلق ارزش مشترک (موردمطالعه: صنعت استارتاپهای گردشگری)"، پژوهشنامه مدیریت اجرایی دانشگاه مازندران، 15(23): 211-238.
رضوی، سید مصطفی؛ اکبری، مرتضی؛ جعفرزاده، مرتضی؛ زالی، محمدرضا (1392). بازکاوی روش تحقیق آمیخته، چاپ دوم، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
سرمد، زهره؛ عباس، بازرگان؛ حجازی، اله (1398). روشهای تحقیق در علوم رفتاری، چاپ 35، تهران: نشر آگه.
صدرزاده، مهدی؛ بیات، مونا؛ اخوان خرازیان، مریم (1400). "بررسی نحوه بهکارگیری ارزشها و توسعه ارزشهای مشترک جهت افزایش سرمایه اجتماعی افراد تأثیرگذار (موردمطالعه: اینفلوئنسرها در شبکه اجتماعی اینستاگرام)"، مدیریت سرمایه اجتماعی، 8(1): 151-179.
صفدری رنجبر، مصطفی؛ الیاسی، مهدی؛ توکلی، غلامرضا (1396). "مروری بر مفهوم هوشمندی فناوری (تعاریف، ساختارها، فرآیند، بازیگران، روشها و ابزارها)"، دو فصلنامه توسعه تکنولوژی صنعت، 15(30): 58-47.
صمدی، عباس؛ سهرابی، روح اله؛ عرفانی، فاطمه (1397). "بررسی رابطه بین هوشمندی فناوری و نوآوری استراتژیک در شرکتهای مستقر در پارکهای فناوری (موردمطالعه: پارک فناوری پردیس)"، پژوهشهای مدیریت عمومی، 11(41): 111-137.
طبائیان، سید کمال؛ قسیم، بابک (1392). "هوشمندی فناوری، یادگیری و عملکرد فناورانه؛ مطالعه موردی یک سازمان صنعتی دفاعی"، فصلنامه علمی – ترویجی مدیریت استاندارد و کیفیت، 3(9): 56-71.
فرتاش، کیارش؛ محسنی کیاسری، مصطفی؛ مسماع خسروشاهی، الناز؛ سعدآبادی، علیاصغر (1400). "تحلیل عوامل مؤثر بر همکاری فناورانه شرکتهای بزرگ و شرکتهای فناور در حوزه فناوری زیستی و نانو"، مدیریت بهبود، 15(1): 39-67.
فیضی، کامران؛ طبائیان، سید کمال؛ خسروپور، حسین (1392). "نقش رویکرد نوآوری باز بر کسب هوشمندی فناوری"، رشد فناوری فصلنامه تخصصی پارکها و مراکز رشد، 9(35): 23-31.
کجوری، حمیدرضا؛ میرابی، وحید رضا؛ صفرزاده، حسین (1400). "ارائه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانکها در فرآیند خلق مشترک ارزش برند (موردمطالعه: بانک شهر)"، فصلنامه مدیریت کسبوکار، 13(49): 202-226.
محمدیان محمودی تبار، محمود؛ ستوده نژاد، سحر؛ بودلایی، حسن (1400). "شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی نوآورانه در شرکتهای کوچک و متوسط در صنعت فناوری اطلاعات"، توسعه کارآفرینی، 14(1): 81-98.
نامداریان، لیلا؛ حسنزاده، علیرضا؛ مجید پور، مهدی (1393). "ارزیابی تأثیر آیندهنگاری بر سیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری"، نشریه علمی پژوهشی مدیریت نوآوری، 3(2): 73-102.
وکیلی، محمد مسعود؛ حیدرنیا، علیرضا؛ نیکنامی، شمسالدین (1391). "طراحی و روانسنجی ابزار سنجش مهارتهای ارتباطی میان فردی در جمعیت رابطان سلامت شهر زنجان"، مجله حیات، 18(1): 5-19.
El Manouar, Abdellah, & El Hilali, Wail (2020). "Creating Shared Value Through Information Technologies". Springer Nature Switzerland AG 2020, Lecture Notes in Information Systems and Organisation, 35: 67-74. Doi: 10.1007/978-3-030-34269-2_5
Habibi, Arash, Firouzi Jahantigh, Farzad, & Sarafrazi, Azam (2015). "Fuzzy Delphi Technique for Forecasting and Screening Items". Asian Journal of Research in Business Economics and Management, 5(2):130-143. Doi: 10.5958/2249-7307.2015.00036.5
Haefner, Naomi, Wincent, Joakim, Parida, Vinit, & Gassmann, Oliver (2021). "Artificial intelligence and innovation management: A review, framework", and research agenda. Technological Forecasting & Social Change, 162:1-10. Doi: 10.1016/j.techfore.2020.120392
Kerr, C.I.V., Mortara, L., Phaal, R., & Probert, D.R. (2006). "A conceptual model for technology intelligence". International Journal Technology Intelligence and Planning, 2(1):73-93. Doi: 10.1504/IJTIP.2006.010511
Martínez-Plumed, Fernando, G´omez, Emilia, & Hern´ andez-Orallo, Jos´e (2021). "Futures of artificial intelligence through technology readiness levels".Telematics and Informatics, 58:1-37. Doi: 10.1016/j.tele.2020.101525
Mechman Slima, Ali, Siti Sarah, Omar, Kadhim, Kadhim Ghaffar, Jamal Ali, Bashar, Mohammed Hammooda, Ahmed, & Othman, Bestoon (2021). "The effect of information technology business alignment factors on performance of SMEs". Management Science Letters, 11(3): 833-842. Doi: 10.5267/j.msl.2020.10.019
Minerbo, Claudio, Kleinaltenkamp, Michael, & Ledur Brito, Luiz Artur (2021). "Unpacking value creation and capture in B2B relationships". Industrial Marketing Management, 92: 163-177. Doi: 10.1016/j.indmarman.2020.11.011
Mohiuddin Babu, Mujahid, L. Dey, Bidit, Rahman, Mizan. K. Roy, Sanjit, Faridah Syed Alwi, Sharifah, & Kamal, Muhamma (2020). "Value co-creation through social innovation: A study of sustainable strategic alliance in telecommunication and and financial services sectors in Bangladesh". industrial marketing management, 89:13-27. Doi: 10.1016/j.indmarman.2020.06.003
Parida, Vinit, Sjödin, David, & Reim, Wiebke (2019). "Reviewing Literature on Digitalization, Business Model Innovation, and Sustainable Industry: Past Achievements and Future Promises". Sustainability, 11(2):1-18. Doi: 10.3390/su11020391
Thomas, jude (2020). New Venture Modeling Strategies for Information Technology Business Startups. PhD Thesis in Walden University, College of Management and Technology.
Wetzels, M., Odekerken-Schröder, G., & Van Oppen, C. (2009). "Using PLS path modeling for assessing hierarchical construct models: Guidelines and empirical illustration". MIS quarterly, 33(1): 177-195. Doi: 10.2307/20650284
Yen, Chang-Hua, Teng, Hsiu-Yu, & Tzeng, Jiun-Chi (2020). "Innovativeness and customer value co-creation behaviors: Mediating role of customer engagement". International Journal of Hospitality Management, 88(10):1-11. Doi: 10.1016/j.ijhm.2020.102514