آ
-
آقاجانی، حسنعلی
ارائه الگوی تشکیل شتاب دهنده دانشگاهی با رویکرد آمادگی روانی جهت کارآفرینی (شاهد تجربی: دانشگاههای منتخب) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 81-100]
-
آقازاده، هاشم
نقش فراکارکرد بازارشناسی در تداوم کسب و کار بین الملل با در نظر گرفتن نقش میانجیگری چابکی استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 80-61]
ا
-
احمدی، حیدر
تأثیر رهبری تحولگرا بر آوای سازمانی و کارآفرینی استراتژیک اعضای هیأت علمی دانشگاه خلیجفارس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 101-120]
-
احمدی، سودابه
استراتژی های توسعه کارآفرینی در بین زنان روستایی با استفاده از ابزارهای برنامهریزی استراتژیک مطالعه موردی: بخش نصرآباد، شهرستان تربت جام [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 303-320]
-
اسلامبولچی، مصطفی
اکوسیستم پرورش منتورکارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
-
اصغری گودرزی، فاطمه
شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی با رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 563-582]
-
اصل فلاح، حوریا
تاثیر فرهنگ مربیگری بر کارآفرینی سازمانی: تبیین جایگاه عوامل رفتاری درون سازمانی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 403-418]
-
اکبری مقدم، بیت الله
تاثیر فرهنگ مربیگری بر کارآفرینی سازمانی: تبیین جایگاه عوامل رفتاری درون سازمانی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 403-418]
-
الوندی، علی
ارائه مدل توسعهی کارآفرینی ورزشی در باشگاههای حرفهای لیگ برتر فوتبال: یک رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 203-221]
-
امامی، امیر
تاثیر نگرش سرمایهگذار بر قصد سرمایهگذاری در پروژههای کارآفرینی: نقش تعدیلگر نوع زبان، تجربه و جنسیت [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 21-40]
-
امینی روشن، زهرا
ارائه مدل ویژگی شخصیتی و انگیزه کارآفرینی بر قصد راهاندازی کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی: نقش میانجی آگاهی از کارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 60-41]
-
ایران نژاد پاریزی، الهام
تبیین پیشران های خروج موفق استارتاپ ها از شتابدهنده با میانجیگری گرایش کارآفرینانه [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 603-612]
ب
-
بخشنده، قاسم
نقش بازارگرایی و ابعاد آن در بهبود عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط : یک فراتحلیل [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 343-360]
پ
-
پاداش، حمید
تحلیل مضمون ساز و کار محور ادبیات وجه مخرب کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 223-241]
-
پاداش، حمید
واکاوی برنامه درسی کارآفرینی در مدارس با مطالعه تطبیقی مدارس 9 کشور اروپایی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 501-518]
-
پورجمشیدی، حدیث
طراحی الگوی مفهومی بازدارندههای توسعه کوچینگ کسب و کار در بازار ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 615-624]
-
پیری زاده، محمد
نقش فراکارکرد بازارشناسی در تداوم کسب و کار بین الملل با در نظر گرفتن نقش میانجیگری چابکی استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 80-61]
ت
-
تصوری، میثاق
شناسایی چالش کلیدی موثر بر کاهش انگیزه کارآفرینان اجتماعی و بررسی نقش رهبری بر خود [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 383-400]
-
تقوایی یزدی، مریم
طراحـی مدل هوشمندی فناوری در کسب و کارهای فناورانه با رویکرد خلق مشترک ارزش [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 585-605]
-
تمیزی فر، مهدی
شناسایی و رتبهبندی راهکارهای ارتقاء دسترسی کسبوکارهای کوچک و متوسط به خدمات بانکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 627-639]
-
توحیدی، محمد
شناسایی و رتبهبندی راهکارهای ارتقاء دسترسی کسبوکارهای کوچک و متوسط به خدمات بانکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 627-639]
ج
-
جهانبخت، محمد
تبیین منطق تصمیم گیری کارآفرینان در اکوسیستم کارآفرینی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 541-558]
چ
-
چوبینه، بهنود
طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بر مبنای مراحل عمر استارتآپهای الکترونیکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 643-653]
ح
-
حسن پور، ندا
ارائه الگوی تشکیل شتاب دهنده دانشگاهی با رویکرد آمادگی روانی جهت کارآفرینی (شاهد تجربی: دانشگاههای منتخب) [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 81-100]
-
حسینی، سید رسول
طراحی مدل مدرسه کارآفرین مبتنی برتوسعه شایستگی های کارآفرینانه در مقطع متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 160-141]
-
حسینی، سید رسول
اکوسیستم پرورش منتورکارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
-
حسینی، سید عماد
ارائه مدل توسعهی کارآفرینی ورزشی در باشگاههای حرفهای لیگ برتر فوتبال: یک رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 203-221]
-
حسینی نیا، غلامحسین
تبیین منطق تصمیم گیری کارآفرینان در اکوسیستم کارآفرینی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 541-558]
-
حقیقت منفرد، جلال
طراحی الگوی سرعت بینالمللی سازی کسبوکارهای مبتنی بر فناوریهای پیشرفته (موردمطالعه: صنعت دارو) [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 421-438]
-
حقیقی نسب، منیژه
مرور کتابشناختی و تجزیه وتحلیل اکوسیستم خدمات: با ارایه چارچوب مفهومی آینده [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 713-722]
-
حنفی، سعیده
طراحی الگوی سرعت بینالمللی سازی کسبوکارهای مبتنی بر فناوریهای پیشرفته (موردمطالعه: صنعت دارو) [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 421-438]
-
حیدرزاده، کامبیز
طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بر مبنای مراحل عمر استارتآپهای الکترونیکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 643-653]
-
حیدری، مجید
تأثیر رهبری تحولگرا بر آوای سازمانی و کارآفرینی استراتژیک اعضای هیأت علمی دانشگاه خلیجفارس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 101-120]
خ
-
خادمی زارع، حسن
تحلیل کارآفرینی اجتماعی: تامین فرآوردههای خونی در شرایط کرونا با ابزار مدل چند هدفه زنجیره تامین [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 685-697]
-
خاقانی، محمد وحید
مدل عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین کسب و کارهای الکترونیک صنایع خدماتی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 461-478]
-
خاناحمدی، معصومه
رتبهبندی روشهای تأمین مالی علم، فناوری و نوآوری برای واحدهای فناور و دانشبنیان؛ مطالعه موردی از پارکهای علم و فناوری ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 701-710]
-
خدایاری قوزلو، فرشاد
رتبهبندی روشهای تأمین مالی علم، فناوری و نوآوری برای واحدهای فناور و دانشبنیان؛ مطالعه موردی از پارکهای علم و فناوری ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 701-710]
-
خنیفر، حسین
ارائه چارچوب به کارگیری رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 441-457]
-
خواستار، حمزه
تاثیر نگرش سرمایهگذار بر قصد سرمایهگذاری در پروژههای کارآفرینی: نقش تعدیلگر نوع زبان، تجربه و جنسیت [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 21-40]
د
-
داوری، علی
ابعاد و مولفههای اکوسیستم کارآفرینی فناوری در صنایع خلاق دیجیتال ایران با تاکید بر ذائقه فرهنگی فناوریهای دیجیتال [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 181-200]
-
داوری، علی
تبیین منطق تصمیم گیری کارآفرینان در اکوسیستم کارآفرینی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 541-558]
-
دوستار، محمد
تاثیر فرهنگ مربیگری بر کارآفرینی سازمانی: تبیین جایگاه عوامل رفتاری درون سازمانی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 403-418]
ر
-
رادفر، رضا
تحلیل کارکرد واسطهگران نوآوری در رویکرد نوآوری باز: یک پژوهش داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 725-736]
-
رجب پور، ابراهیم
تأثیر رهبری تحولگرا بر آوای سازمانی و کارآفرینی استراتژیک اعضای هیأت علمی دانشگاه خلیجفارس [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 101-120]
-
رحمتی، مریم
ارائه مدل توسعهی کارآفرینی ورزشی در باشگاههای حرفهای لیگ برتر فوتبال: یک رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 203-221]
-
رشادت جو، حمیده
تبیین پیشران های خروج موفق استارتاپ ها از شتابدهنده با میانجیگری گرایش کارآفرینانه [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 603-612]
-
رضایی، بیژن
طراحی الگوی مفهومی بازدارندههای توسعه کوچینگ کسب و کار در بازار ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 615-624]
-
رضایی، نکیسا
نقش فراکارکرد بازارشناسی در تداوم کسب و کار بین الملل با در نظر گرفتن نقش میانجیگری چابکی استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 80-61]
ز
-
زندحسامی، حسام
ابعاد و مولفههای اکوسیستم کارآفرینی فناوری در صنایع خلاق دیجیتال ایران با تاکید بر ذائقه فرهنگی فناوریهای دیجیتال [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 181-200]
-
زین ساز، علی
ارائه چارچوب به کارگیری رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 441-457]
س
-
سجادی، سید مجتبی
طراحی الگوی شکلگیری گرایش کارآفرینانه بینالملل (مورد مطالعه: کسبوکارهای منتخب ایران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 363-380]
-
سجادی، سید مجتبی
مدل عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین کسب و کارهای الکترونیک صنایع خدماتی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 461-478]
-
سراج، وجیهه
تبیین ویژگیهای شخصیتی کارآفرینان هنری بر مبنای رویکرد شومپیتر به ناولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 243-260]
-
سیدامیری، نادر
مرور کتابشناختی و تجزیه وتحلیل اکوسیستم خدمات: با ارایه چارچوب مفهومی آینده [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 713-722]
-
سیدعلیخانی، امیر
تحلیل استارتآپها با رویکرد ناب از طریق مدلسازی عاملبنیان رفتار مشتریان [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 323-340]
ش
-
شایق، امیرحسین
مدل عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین کسب و کارهای الکترونیک صنایع خدماتی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 461-478]
-
شرفی زاده، داود
طراحی مدل راهبردی تصمیم گیری سرمایه گذاران مخاطره پذیردر انتخاب کسب وکارهای نوپا در ایران با تاکید بر دوران تحریم [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]
-
شکری خیادانی، مسعود
شناسایی و رتبهبندی راهکارهای ارتقاء دسترسی کسبوکارهای کوچک و متوسط به خدمات بانکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 627-639]
-
شیبانی، فائزه
تاثیر نگرش سرمایهگذار بر قصد سرمایهگذاری در پروژههای کارآفرینی: نقش تعدیلگر نوع زبان، تجربه و جنسیت [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 21-40]
-
شیر محمدی، محبوبه
استراتژی های توسعه کارآفرینی در بین زنان روستایی با استفاده از ابزارهای برنامهریزی استراتژیک مطالعه موردی: بخش نصرآباد، شهرستان تربت جام [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 303-320]
-
شیرین، علیرضا
ارائه مدل تقلید از کسبوکارهای کارآفرینانه بر اساس نظریه تلنگر با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی: کسبوکارهای تاکسی اینترنتی در ایران) [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 481-498]
-
شیشه بری، داوود
تحلیل کارآفرینی اجتماعی: تامین فرآوردههای خونی در شرایط کرونا با ابزار مدل چند هدفه زنجیره تامین [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 685-697]
ص
-
صالحی، محمد
طراحـی مدل هوشمندی فناوری در کسب و کارهای فناورانه با رویکرد خلق مشترک ارزش [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 585-605]
-
صفاری، مرجان
رابطه هویت اجتماعی با سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مورد مطالعه: دانشجویان تربیتبدنی) [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 671-681]
ض
-
ضیاء، بابک
طراحی الگوی شکلگیری گرایش کارآفرینانه بینالملل (مورد مطالعه: کسبوکارهای منتخب ایران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 363-380]
-
ضیاء، بابک
طراحی الگوی سرعت بینالمللی سازی کسبوکارهای مبتنی بر فناوریهای پیشرفته (موردمطالعه: صنعت دارو) [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 421-438]
ط
-
طالبی، کامبیز
تأثیر ناهمگونی تیم های کارآفرینانه بر عملکرد کسبوکارهای فعال در صنعت فناوری اطلاعات شهر تهران: نقش تعدیل گر رهبری مشارکتی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 121-140]
-
طالبی، کامبیز
شناسایی چارچوب انتخاب سبک مربیگری مدیران کسب و کارهای با رشد بالا [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 522-538]
-
طالبی، کامبیز
تبیین پیشران های خروج موفق استارتاپ ها از شتابدهنده با میانجیگری گرایش کارآفرینانه [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 603-612]
-
طیب نیا، محمدرضا
واکاوی برنامه درسی کارآفرینی در مدارس با مطالعه تطبیقی مدارس 9 کشور اروپایی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 501-518]
ع
-
عباسی، ابراهیم
طراحی مدل راهبردی تصمیم گیری سرمایه گذاران مخاطره پذیردر انتخاب کسب وکارهای نوپا در ایران با تاکید بر دوران تحریم [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]
-
عباسی، عباس
تحلیل استارتآپها با رویکرد ناب از طریق مدلسازی عاملبنیان رفتار مشتریان [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 323-340]
-
عبدالوند، محمد علی
طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بر مبنای مراحل عمر استارتآپهای الکترونیکی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 643-653]
-
عزیزی، بهادر
ارائه مدل ویژگی شخصیتی و انگیزه کارآفرینی بر قصد راهاندازی کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی: نقش میانجی آگاهی از کارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 60-41]
-
عزیزی، محمد
اکوسیستم پرورش منتورکارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
-
عقبایی، محدثه
شناسایی و اولویت بندی فرصتهای کارآفرینانه در حوزه استارتاپهای رسانهای [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 283-299]
-
علوی، سید بابک
شناسایی چالش کلیدی موثر بر کاهش انگیزه کارآفرینان اجتماعی و بررسی نقش رهبری بر خود [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 383-400]
-
علیفرّی، ملیحه
رتبهبندی روشهای تأمین مالی علم، فناوری و نوآوری برای واحدهای فناور و دانشبنیان؛ مطالعه موردی از پارکهای علم و فناوری ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 701-710]
-
علیمحمدلو، مسلم
تحلیل استارتآپها با رویکرد ناب از طریق مدلسازی عاملبنیان رفتار مشتریان [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 323-340]
غ
-
غفرانی، نرگس
طراحی مدل مدرسه کارآفرین مبتنی برتوسعه شایستگی های کارآفرینانه در مقطع متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 160-141]
-
غلامیان، جواد
ارائه مدل ویژگی شخصیتی و انگیزه کارآفرینی بر قصد راهاندازی کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی: نقش میانجی آگاهی از کارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 60-41]
ف
-
فخرزاد، محمدباقر
تحلیل کارآفرینی اجتماعی: تامین فرآوردههای خونی در شرایط کرونا با ابزار مدل چند هدفه زنجیره تامین [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 685-697]
-
فرامرزی، ملیحه
شناسایی چارچوب انتخاب سبک مربیگری مدیران کسب و کارهای با رشد بالا [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 522-538]
-
فرحی، خسرو
طراحی الگوی توسعه ی کارآفرینی روستایی در کسب و کارهای خرد [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 657-667]
-
فرخ منش، ترانه
تبیین منطق تصمیم گیری کارآفرینان در اکوسیستم کارآفرینی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 541-558]
-
فیضی، فرهاد
تحلیل مضمون ساز و کار محور ادبیات وجه مخرب کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 223-241]
ق
-
قاسمی، مریم
استراتژی های توسعه کارآفرینی در بین زنان روستایی با استفاده از ابزارهای برنامهریزی استراتژیک مطالعه موردی: بخش نصرآباد، شهرستان تربت جام [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 303-320]
-
قاضی نوری، سپهر
تحلیل کارکرد واسطهگران نوآوری در رویکرد نوآوری باز: یک پژوهش داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 725-736]
ک
-
کرد نائیج، اسدالله
شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی با رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 563-582]
-
کریمی، آصف
شناسایی و اولویت بندی فرصتهای کارآفرینانه در حوزه استارتاپهای رسانهای [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 283-299]
-
کریمی، آصف
ارائه چارچوب به کارگیری رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 441-457]
-
کریمی، آصف
واکاوی برنامه درسی کارآفرینی در مدارس با مطالعه تطبیقی مدارس 9 کشور اروپایی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 501-518]
-
کلابی، امیرمحمد
نوسازی استراتژیک در کارآفرینی با روش ترکیب پژوهی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 161-180]
-
کیهانی، محمد
واکاوی برنامه درسی کارآفرینی در مدارس با مطالعه تطبیقی مدارس 9 کشور اروپایی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 501-518]
گ
-
گلرد، پروانه
طراحی الگوی توسعه ی کارآفرینی روستایی در کسب و کارهای خرد [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 657-667]
-
گلستانی، حبیب
رابطه هویت اجتماعی با سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مورد مطالعه: دانشجویان تربیتبدنی) [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 671-681]
ل
-
لبافی، سمیه
شناسایی و اولویت بندی فرصتهای کارآفرینانه در حوزه استارتاپهای رسانهای [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 283-299]
م
-
مبینی دهکردی، علی
ارائه چارچوب به کارگیری رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 441-457]
-
محرابی، جواد
طراحی مدل راهبردی تصمیم گیری سرمایه گذاران مخاطره پذیردر انتخاب کسب وکارهای نوپا در ایران با تاکید بر دوران تحریم [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]
-
محمدی، علی
تحلیل استارتآپها با رویکرد ناب از طریق مدلسازی عاملبنیان رفتار مشتریان [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 323-340]
-
محمدی الیاسی، قنبر
شناسایی چارچوب انتخاب سبک مربیگری مدیران کسب و کارهای با رشد بالا [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 522-538]
-
محمدی نژاد، زهرا
نقش بازارگرایی و ابعاد آن در بهبود عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط : یک فراتحلیل [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 343-360]
-
محمودی، احمد
ارائه مدل ویژگی شخصیتی و انگیزه کارآفرینی بر قصد راهاندازی کسبوکارهای کوچک و متوسط ورزشی: نقش میانجی آگاهی از کارآفرینی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 60-41]
-
مشبکی اصفهانی، اصغر
شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی با رویکرد آمیخته [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 563-582]
-
مطیعی، محسن
تبیین ویژگیهای شخصیتی کارآفرینان هنری بر مبنای رویکرد شومپیتر به ناولتی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 243-260]
-
مطیعی، محسن
ارائه مدل تقلید از کسبوکارهای کارآفرینانه بر اساس نظریه تلنگر با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی: کسبوکارهای تاکسی اینترنتی در ایران) [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 481-498]
-
مقدم، ندا
طراحی الگوی شکلگیری گرایش کارآفرینانه بینالملل (مورد مطالعه: کسبوکارهای منتخب ایران) [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 363-380]
-
مقیمی اسفندآبادی، ابوالفضل
تحلیل کارآفرینی اجتماعی: تامین فرآوردههای خونی در شرایط کرونا با ابزار مدل چند هدفه زنجیره تامین [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 685-697]
-
موحدی فر، محمدصادق
طراحـی مدل هوشمندی فناوری در کسب و کارهای فناورانه با رویکرد خلق مشترک ارزش [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 585-605]
-
موسی خانی، مرتضی
طراحی مدل مدرسه کارآفرین مبتنی برتوسعه شایستگی های کارآفرینانه در مقطع متوسطه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 160-141]
-
میرواحدی، سیدسعید
ارائه مدل تقلید از کسبوکارهای کارآفرینانه بر اساس نظریه تلنگر با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی: کسبوکارهای تاکسی اینترنتی در ایران) [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 481-498]
ن
-
نادری، نادر
طراحی الگوی مفهومی بازدارندههای توسعه کوچینگ کسب و کار در بازار ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 615-624]
-
ناظمی، آسیه
مرور کتابشناختی و تجزیه وتحلیل اکوسیستم خدمات: با ارایه چارچوب مفهومی آینده [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 713-722]
-
ناظمی اشنی، علی
رتبهبندی روشهای تأمین مالی علم، فناوری و نوآوری برای واحدهای فناور و دانشبنیان؛ مطالعه موردی از پارکهای علم و فناوری ایران [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 701-710]
-
نعمتی زاده، سینا
طراحی الگوی سرعت بینالمللی سازی کسبوکارهای مبتنی بر فناوریهای پیشرفته (موردمطالعه: صنعت دارو) [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 421-438]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
رابطه هویت اجتماعی با سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مورد مطالعه: دانشجویان تربیتبدنی) [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 671-681]
-
نیک، فرزانه
شناسایی چالش کلیدی موثر بر کاهش انگیزه کارآفرینان اجتماعی و بررسی نقش رهبری بر خود [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 383-400]
ه
-
هادی زاده، الهام
تأثیر ناهمگونی تیم های کارآفرینانه بر عملکرد کسبوکارهای فعال در صنعت فناوری اطلاعات شهر تهران: نقش تعدیل گر رهبری مشارکتی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 121-140]
-
هاشم، فاطمه
تحلیل کارکرد واسطهگران نوآوری در رویکرد نوآوری باز: یک پژوهش داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 725-736]
-
همتیان خیاط، مریم
ابعاد و مولفههای اکوسیستم کارآفرینی فناوری در صنایع خلاق دیجیتال ایران با تاکید بر ذائقه فرهنگی فناوریهای دیجیتال [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 181-200]
ی
-
ید اللهی، جهانگیر
تحلیل مضمون ساز و کار محور ادبیات وجه مخرب کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 223-241]
-
ید اللهی، جهانگیر
تبیین پیشران های خروج موفق استارتاپ ها از شتابدهنده با میانجیگری گرایش کارآفرینانه [دوره 15، شماره 4، 1401، صفحه 603-612]
-
ید اللهی فارسی، جهانگیر
تأثیر ناهمگونی تیم های کارآفرینانه بر عملکرد کسبوکارهای فعال در صنعت فناوری اطلاعات شهر تهران: نقش تعدیل گر رهبری مشارکتی [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 121-140]
-
یزدانی، حمیدرضا
واکاوی برنامه درسی کارآفرینی در مدارس با مطالعه تطبیقی مدارس 9 کشور اروپایی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 501-518]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد