آ
-
آذر، عادل
اولویتبندی عوامل موثر بر موفقیت کسبوکارهای
کوچک و متوسط حوزه فناوریهای برتر-
رویکرد فرایند تحلیل شبکهای فازی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 165-184]
-
آراستی، زهرا
عوامل نهادی تاثیرگذار بر پیدایش فعالیتهای
کارآفرینانهی اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 185-203]
-
آراستی، زهرا
برنامهریزی راهبردی در کارآفرینی مذهبی (مطالعه موردی: نهاد پدران آسمانی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 129-148]
ا
-
ابراهیمی، محسن
ارتقای کارآفرینی؛
تحلیلی بر نقش شاخصهای مدل فرهنگی گلوب (GLOBE) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 125-144]
-
ابراهیمی، نسرین
اثر کارآفرینی و توسعهی بنگاههای کوچک و متوسط بر اشتغال: تجربهی چند کشور منتخب در حال توسعه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 145-164]
-
احقاقی، میثم
کارآفرینی از منظر ادیان توحیدی با تأکید بر نظام اقتصادی اسلام [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
-
احمدپور داریانی، محمود
بررسی رابطهی دینداری با موفقیت کارآفرینان ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
-
احمدی، بهشاد
شناسایی عوامل اثرگذار برانتخاب راهبردهای تجاریسازی تحقیقات دانشگاهی در حوزه صنعت پتروشیمی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 27-46]
-
احمدی، پرویز
بررسی ویژگیهای دانشگاه کارآفرین
در دانشگاه تربیت مدرس [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 47-64]
-
احمدی، فریدون
بررسی تاثیر عوامل فردی و محیطی بر رفتار کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه کردستان [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 145-163]
-
افخمی اردکانی، مهدی
ارتقای کارآفرینی؛
تحلیلی بر نقش شاخصهای مدل فرهنگی گلوب (GLOBE) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 125-144]
-
اکبری، مرتضی
رابطهی باورهای مذهبی و تمایل به کارآفرینی (مطالعهی موردی: دانشجویان دانشکدههای کارآفرینی و کشاورزی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 87-105]
-
انصاری، محسن
تعیین محدوده و ترتیب ارایهی برنامه درسی برای ارتقای قابلیتهای دانشجویان با استفاده از روش مدلیابی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
-
ایمانیپور، نرگس
نقش مدیریت منابع انسانی الکترونیکی بر نوآوری سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 87-105]
-
ایمانیپور، نرگس
شناسایی و اولویتبندی راهبردهای رشد کسبوکارهای کوچکومتوسط (SME) فعال در خوشهی صنعتی گز بلداجی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 165-183]
ب
-
باباشاهی، جبار
ارتقای کارآفرینی؛
تحلیلی بر نقش شاخصهای مدل فرهنگی گلوب (GLOBE) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 125-144]
-
باقرصاد، وجیهه
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی در دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 85-104]
-
باقری، تینا
مقایسهی تطبیقی سطح نوآوری صنعت بانکداری ایران
با کشورهای منطقهی منا [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 145-164]
-
بیمنز، هارم
بررسی تاثیر عوامل محیطی و فرهنگی بر قصد کارآفرینانهی دانشجویان کشاورزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 105-124]
ت
-
تندنویس، فریدون
رابطهی بین ویژگیهای شخصیتی، مهارتهای فردی و
سبک رهبری با عملکرد کسبوکار
کارآفرینان ورزشی استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 107-124]
ج
-
جعفری مقدم، سعید
شناسایی میزان تأثیر جو سازمانی بر نوآوری (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 67-86]
چ
-
چزانی شراهی، اسماعیل
بررسی رابطهی ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه با صفات اخلاقی اسلامی (مطالعه موردی: دانشجویان مراکز آموزش عالی استان قم) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 47-66]
-
چیذری، محمد
بررسی تاثیر عوامل محیطی و فرهنگی بر قصد کارآفرینانهی دانشجویان کشاورزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 105-124]
-
چیزری، محمد
بررسی عوامل اثرگذار برقصد کارآفرینانهی دانشجویان کشاورزی دانشگاه آزاد ایلام [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 125-144]
ح
-
حجازی، سیدرضا
تبیین رفتار کارآفرینانه در پرتو مفهوم شاکلهی دینی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 67-86]
-
حسینیفرد، سیدمجتبی
بررسی رابطهی ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه با صفات اخلاقی اسلامی (مطالعه موردی: دانشجویان مراکز آموزش عالی استان قم) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 47-66]
خ
-
خانی¬زاده امیری، مجتبی
تحلیل نظری مقایسهای کسبوکار کارآفرینانه و غیرکارآفرینانه در اقتصاداسلامی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 27-46]
-
خداداد حسینی، سید حمید
جایگاه باورهای مذهبی- اسلامی کارآفرینان در بازاریابی کارآفرینانهی کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 107-128]
-
خدایاریفرد، محمد
بررسی رابطهی دینداری با موفقیت کارآفرینان ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
-
خلیلی، حسن
تأثیر اقدامات مدیریت راهبردی بر کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: شرکت سرمایهگذاری مهدتابان) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 45-64]
-
خنیفر، حسین
بررسی رابطهی ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه با صفات اخلاقی اسلامی (مطالعه موردی: دانشجویان مراکز آموزش عالی استان قم) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 47-66]
د
-
درودیان، علی اصغر
رابطهی بین ویژگیهای شخصیتی، مهارتهای فردی و
سبک رهبری با عملکرد کسبوکار
کارآفرینان ورزشی استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 107-124]
-
دهقان اشکذری، محمدجواد
بررسی رابطهی ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه با صفات اخلاقی اسلامی (مطالعه موردی: دانشجویان مراکز آموزش عالی استان قم) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 47-66]
-
دهقان نجمآبادی، عامر
تأثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانهی سازمان
(مطالعه موردی: شرکت خودروسازی زامیاد) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 47-66]
-
دهقان نجمآبادی، منصور
تأثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانهی سازمان
(مطالعه موردی: شرکت خودروسازی زامیاد) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 47-66]
-
دیواندری، علی
مقایسهی تطبیقی سطح نوآوری صنعت بانکداری ایران
با کشورهای منطقهی منا [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 145-164]
ر
-
رحمانیان کوشککی، مهدی
بررسی عوامل اثرگذار برقصد کارآفرینانهی دانشجویان کشاورزی دانشگاه آزاد ایلام [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 125-144]
-
رضائیان، علی
مفهومپردازی عوامل زمینهساز در بهکارگیری گزینههای ابتکاری در فرایند تصمیمگیری کارآفرینان برتر ایرانی (راهبرد تحقیقی گروه کانونی) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 7-24]
-
رضازاده، آرش
تأثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانهی سازمان
(مطالعه موردی: شرکت خودروسازی زامیاد) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 47-66]
-
رضایی، روح¬اله
بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد رشتههای کشاورزی در زمینهی کارآفرینی
(مطالعه موردی: دانشگاه زنجان) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 65-84]
-
رضاییزاده، مرتضی
تعیین محدوده و ترتیب ارایهی برنامه درسی برای ارتقای قابلیتهای دانشجویان با استفاده از روش مدلیابی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
-
رضوانی، مهران
تبیین نقش رابطه ی رفتار شبکه سازی در رفتار کارآفرینانه( مطالعه موردی:شرکت های مستقر در پارک های علم وفناوری) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 25-43]
-
رضوانی، مهران
بهبود نظام توزیع در شبکهی نمایش خانگی
با رویکرد XTRIZ [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 185-203]
-
روشندل اربطانی، طاهر
شناسایی الگوی کارآفرینی رسانهای برای کسبوکارهای رسانههای دیجیتال کشور [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 65-83]
ز
-
زارع، هادی
شناسایی شاخصهای خروجی عملکرد تجاریسازی تحقیقات دانشگاهی براساس الگوی ترکیبیEFQM و AHP [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 85-104]
-
زعفریان، رضا
تبیین نقش رابطه ی رفتار شبکه سازی در رفتار کارآفرینانه( مطالعه موردی:شرکت های مستقر در پارک های علم وفناوری) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 25-43]
-
زعفریان، رضا
نقش سرمایهی شبکه بر قابلیت نوآوری سازمان
(مطالعه موردی: شرکتهای صنایع پیشرفته) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 7-26]
-
زمانی، زهرا
اثر کارآفرینی و توسعهی بنگاههای کوچک و متوسط بر اشتغال: تجربهی چند کشور منتخب در حال توسعه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 145-164]
-
زهتابی، منا
رابطهی باورهای مذهبی و تمایل به کارآفرینی (مطالعهی موردی: دانشجویان دانشکدههای کارآفرینی و کشاورزی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 87-105]
س
-
سبحانی، حسن
کارآفرینی از منظر ادیان توحیدی با تأکید بر نظام اقتصادی اسلام [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
-
سعید بنادکی، سعیده
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی در دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 85-104]
-
سلامزاده، آیدین
شناسایی شاخصهای خروجی عملکرد تجاریسازی تحقیقات دانشگاهی براساس الگوی ترکیبیEFQM و AHP [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 85-104]
-
سهیلی، سارا
شناسایی میزان تأثیر جو سازمانی بر نوآوری (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 67-86]
ش
-
شافعی، رضا
بررسی تاثیر عوامل فردی و محیطی بر رفتار کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه کردستان [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 145-163]
-
شکیبا، حجت
رابطهی باورهای مذهبی و تمایل به کارآفرینی (مطالعهی موردی: دانشجویان دانشکدههای کارآفرینی و کشاورزی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 87-105]
ص
-
صادقی، آرش
اولویتبندی عوامل موثر بر موفقیت کسبوکارهای
کوچک و متوسط حوزه فناوریهای برتر-
رویکرد فرایند تحلیل شبکهای فازی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 165-184]
-
صفا، لیلا
بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد رشتههای کشاورزی در زمینهی کارآفرینی
(مطالعه موردی: دانشگاه زنجان) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 65-84]
-
صفری، سعید
تأثیر اقدامات مدیریت راهبردی بر کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: شرکت سرمایهگذاری مهدتابان) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 45-64]
ط
-
طالبی، کامبیز
شناسایی و اولویتبندی راهبردهای رشد کسبوکارهای کوچکومتوسط (SME) فعال در خوشهی صنعتی گز بلداجی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 165-183]
-
طیبی، سیدکمیل
اثر کارآفرینی و توسعهی بنگاههای کوچک و متوسط بر اشتغال: تجربهی چند کشور منتخب در حال توسعه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 145-164]
-
طیبی، سیدکمیل
تحلیل نظری مقایسهای کسبوکار کارآفرینانه و غیرکارآفرینانه در اقتصاداسلامی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 27-46]
ع
-
عابد آملی، داوود
تأثیر اقدامات مدیریت راهبردی بر کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: شرکت سرمایهگذاری مهدتابان) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 45-64]
-
عارفی، محبوبه
تعیین محدوده و ترتیب ارایهی برنامه درسی برای ارتقای قابلیتهای دانشجویان با استفاده از روش مدلیابی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
-
عباسی بِنی، صغرا
شناسایی و اولویتبندی راهبردهای رشد کسبوکارهای کوچکومتوسط (SME) فعال در خوشهی صنعتی گز بلداجی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 165-183]
-
عبدالهپور، امیررضا
الگوی عوامل فردی و اجتماعی موثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 7-25]
-
عبدالهی، حسن
تبین رابطهی اقدامات کارآفرینانهی شرکتی بر عملکرد سازمانی (یک مطالعهی تجربی) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 27-46]
-
عربیون، ابوالقاسم
شناسایی عوامل زیربنایی موثر بر تصمیمات مکانیابی کارآفرینان فعال در زمینهی فناوری اطلاعات در شهر تهران با رویکرد پی.ال.اس [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 105-126]
-
عزیزی، شهریار
الگوی عوامل فردی و اجتماعی موثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 7-25]
-
عقیلی، فریبا السادات
اثر کارآفرینی و توسعهی بنگاههای کوچک و متوسط بر اشتغال: تجربهی چند کشور منتخب در حال توسعه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 145-164]
-
علیزاده، مهدی
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی در دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 85-104]
غ
-
غفوریان، فاطمهالسادات
برنامهریزی راهبردی در کارآفرینی مذهبی (مطالعه موردی: نهاد پدران آسمانی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 129-148]
ف
-
فانی، علیاصغر
ارتقای کارآفرینی؛
تحلیلی بر نقش شاخصهای مدل فرهنگی گلوب (GLOBE) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 125-144]
-
فراستخواه، مقصود
مهارتهای استادان و مربیان کارآفرینی برای پرورش کارآفرینان نوپا در دانشگاهها [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 185-201]
-
فرخ، شیما
مهارتهای استادان و مربیان کارآفرینی برای پرورش کارآفرینان نوپا در دانشگاهها [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 185-201]
-
فرخمنش، ترانه
نقش سرمایهی شبکه بر قابلیت نوآوری سازمان
(مطالعه موردی: شرکتهای صنایع پیشرفته) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 7-26]
-
فنایی مرحمت، لیلا
بهبود نظام توزیع در شبکهی نمایش خانگی
با رویکرد XTRIZ [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 185-203]
ق
-
قاسمیه، رحیم
تبین رابطهی اقدامات کارآفرینانهی شرکتی بر عملکرد سازمانی (یک مطالعهی تجربی) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 27-46]
-
قربانی، زهرا
بررسی ویژگیهای دانشگاه کارآفرین
در دانشگاه تربیت مدرس [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 47-64]
-
قلیپور، آرین
نقش مدیریت منابع انسانی الکترونیکی بر نوآوری سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 87-105]
ک
-
کاظمنژاد لیلی، انوشیروان
رابطهی بین ویژگیهای شخصیتی، مهارتهای فردی و
سبک رهبری با عملکرد کسبوکار
کارآفرینان ورزشی استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 107-124]
-
کاظمی ترقبان، مریم
بررسی اثر کارآفرینی بر رشد اقتصادی ایران با استفاده از رویکرد میانگینگیری بیزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 125-144]
-
کاویانی، محمد
برنامهریزی راهبردی در کارآفرینی مذهبی (مطالعه موردی: نهاد پدران آسمانی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 129-148]
-
کردنائیج، اسدا...
اولویتبندی عوامل موثر بر موفقیت کسبوکارهای
کوچک و متوسط حوزه فناوریهای برتر-
رویکرد فرایند تحلیل شبکهای فازی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 165-184]
-
کردنائیج، اسدا...
بررسی ویژگیهای دانشگاه کارآفرین
در دانشگاه تربیت مدرس [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 47-64]
-
کریمی، آصف
بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد رشتههای کشاورزی در زمینهی کارآفرینی
(مطالعه موردی: دانشگاه زنجان) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 65-84]
-
کریمی، سعید
بررسی تاثیر عوامل محیطی و فرهنگی بر قصد کارآفرینانهی دانشجویان کشاورزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 105-124]
-
کریمیان، محمدوزین
تأثیر اقدامات مدیریت راهبردی بر کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: شرکت سرمایهگذاری مهدتابان) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 45-64]
-
کشاورز فرد، ریحانه
شناسایی عوامل زیربنایی موثر بر تصمیمات مکانیابی کارآفرینان فعال در زمینهی فناوری اطلاعات در شهر تهران با رویکرد پی.ال.اس [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 105-126]
-
کلابی، امیرمحمد
مفهومپردازی عوامل زمینهساز در بهکارگیری گزینههای ابتکاری در فرایند تصمیمگیری کارآفرینان برتر ایرانی (راهبرد تحقیقی گروه کانونی) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 7-24]
-
کلابی، امیرمحمد
جایگاه باورهای مذهبی- اسلامی کارآفرینان در بازاریابی کارآفرینانهی کسبوکارهای کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 107-128]
-
کلانتری، خلیل
مقایسهی الگوی اسلامی با الگوهای نظری اقتصاد توسعه دربارهی توزیع اعتبارات تولیدی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 149-168]
م
-
مؤمنی، لیلا
بررسی رابطهی دینداری با موفقیت کارآفرینان ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
-
مبارکی، محمد حسن
مفهومپردازی عوامل زمینهساز در بهکارگیری گزینههای ابتکاری در فرایند تصمیمگیری کارآفرینان برتر ایرانی (راهبرد تحقیقی گروه کانونی) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 7-24]
-
مبارکی، محمدحسن
بررسی اثر کارآفرینی بر رشد اقتصادی ایران با استفاده از رویکرد میانگینگیری بیزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 125-144]
-
مبینی¬دهکردی، علی¬
تأثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانهی سازمان
(مطالعه موردی: شرکت خودروسازی زامیاد) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 47-66]
-
متوسلی، محمود
عوامل نهادی تاثیرگذار بر پیدایش فعالیتهای
کارآفرینانهی اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 185-203]
-
محمدپور، سعیده
نقش مدیریت منابع انسانی الکترونیکی بر نوآوری سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 87-105]
-
محمدکاظمی، رضا
شناسایی میزان تأثیر جو سازمانی بر نوآوری (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 67-86]
-
محمدی الیاسی، قنبر
مهارتهای استادان و مربیان کارآفرینی برای پرورش کارآفرینان نوپا در دانشگاهها [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 185-201]
-
محمدی الیاسی، قنبر
نقش سرمایهی شبکه بر قابلیت نوآوری سازمان
(مطالعه موردی: شرکتهای صنایع پیشرفته) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 7-26]
-
مظفری، سیدامیر احمد
رابطهی بین ویژگیهای شخصیتی، مهارتهای فردی و
سبک رهبری با عملکرد کسبوکار
کارآفرینان ورزشی استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 107-124]
-
معینی، شهرام
تحلیل نظری مقایسهای کسبوکار کارآفرینانه و غیرکارآفرینانه در اقتصاداسلامی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 27-46]
-
مفاخرینیا، فرانک
بررسی تاثیر عوامل فردی و محیطی بر رفتار کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه کردستان [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 145-163]
-
مقیمی، سیدمحمد
شناسایی الگوی کارآفرینی رسانهای برای کسبوکارهای رسانههای دیجیتال کشور [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 65-83]
-
ملکی کرمآباد، محمدمهدی
عوامل نهادی تاثیرگذار بر پیدایش فعالیتهای
کارآفرینانهی اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 185-203]
-
مهرابی، روزا
مفهومپردازی عوامل زمینهساز در بهکارگیری گزینههای ابتکاری در فرایند تصمیمگیری کارآفرینان برتر ایرانی (راهبرد تحقیقی گروه کانونی) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 7-24]
-
موتمنی، علیرضا
الگوی عوامل فردی و اجتماعی موثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 7-25]
-
موحدیپور، ندا
نقش سرمایهی شبکه بر قابلیت نوآوری سازمان
(مطالعه موردی: شرکتهای صنایع پیشرفته) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 7-26]
-
مورفی، ایمون
تعیین محدوده و ترتیب ارایهی برنامه درسی برای ارتقای قابلیتهای دانشجویان با استفاده از روش مدلیابی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
-
مولدر، مارتین
بررسی تاثیر عوامل محیطی و فرهنگی بر قصد کارآفرینانهی دانشجویان کشاورزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 105-124]
-
میریکرم، فرشته
بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد رشتههای کشاورزی در زمینهی کارآفرینی
(مطالعه موردی: دانشگاه زنجان) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 65-84]
-
میگونپوری، محمدرضا
شناسایی عوامل اثرگذار برانتخاب راهبردهای تجاریسازی تحقیقات دانشگاهی در حوزه صنعت پتروشیمی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 27-46]
ن
-
نادری، اسماعیل
کارآفرینی از منظر ادیان توحیدی با تأکید بر نظام اقتصادی اسلام [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
-
نقابی، سعید
تبیین نقش رابطه ی رفتار شبکه سازی در رفتار کارآفرینانه( مطالعه موردی:شرکت های مستقر در پارک های علم وفناوری) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 25-43]
-
نیاکان لاهیجی، نازیلا
بررسی ویژگیهای دانشگاه کارآفرین
در دانشگاه تربیت مدرس [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 47-64]
-
نیکنژاد، عباس
شناسایی الگوی کارآفرینی رسانهای برای کسبوکارهای رسانههای دیجیتال کشور [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 65-83]
و
-
ورمزیاری، حجت
مقایسهی الگوی اسلامی با الگوهای نظری اقتصاد توسعه دربارهی توزیع اعتبارات تولیدی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 149-168]
ه
-
هدهدی، بهزاد
بررسی رابطهی دینداری با موفقیت کارآفرینان ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
-
هواسی، علی
بررسی عوامل اثرگذار برقصد کارآفرینانهی دانشجویان کشاورزی دانشگاه آزاد ایلام [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 125-144]
ی
-
یوسفی، محسن
تبیین نقش رابطه ی رفتار شبکه سازی در رفتار کارآفرینانه( مطالعه موردی:شرکت های مستقر در پارک های علم وفناوری) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 25-43]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد