آ
-
آذر، عادل
تدوین الگوی نهادی کردن کارآفرینی در بخش کشاورزی زیربخش گلخانهداری [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 7-27]
-
آذر، عادل
طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاههای کوچک و زودبازده در بخشهای عمدهی اقتصادی
(کشاورزی، صنعت و خدمتها) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 165-194]
-
آراستی، هرا
علل شکست کارآفرینان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 163-184]
ا
-
احمد پور داریانی، محمود
ویژگیهای فردی اثرگذار بر توسعهی کارآفرینی اجتماعی در موسسههای خیریهی استان تهران [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 37-64]
-
احمدی آرزم، هادی
کارآفرینی خانگی:
انگیزهها و نقش عوامل جمعیتشناختی بر آن [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 181-203]
-
احمدی اول، مرتضی
بررسی عوامل اثرگذار بر ارزیابی طرحهای کارآفرینانه در شرکتهای سرمایهگذاری خطرپذیر
(با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکهای) [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 99-120]
-
اسلامی، هادی
رتبهبندی شاخصهای سنجش شرکتهای موفق
(ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیمگیری چندشاخصهی مناسب) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 141-163]
-
اسلامی بید گلی، غلامرضا
سرمایهی اجتماعی کارآفرینان نوپا و تامین مالی غیررسمی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 49-70]
-
اسلامی بید گلی، غلامرضا
بررسی عوامل اثرگذار بر ارزیابی طرحهای کارآفرینانه در شرکتهای سرمایهگذاری خطرپذیر
(با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکهای) [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 99-120]
-
الوانی، سید مهدی
تحلیل نظام خطمشیگذاری برای آموزش غیررسمی کارآفرینی در ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 7-35]
-
امیری، مجتبی
شاخصهای مدیریت راهبردی، راهبرد رقابتی و کارآفرینی شرکتی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 155-171]
-
امینی نژاد، روجا
سرمایهی اجتماعی کارآفرینان نوپا و تامین مالی غیررسمی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 49-70]
-
انصاری، منوچهر
ویژگیهای فردی اثرگذار بر توسعهی کارآفرینی اجتماعی در موسسههای خیریهی استان تهران [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 37-64]
ب
-
بهروزآذر، زهرا
ویژگیهای فردی اثرگذار بر توسعهی کارآفرینی اجتماعی در موسسههای خیریهی استان تهران [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 37-64]
پ
-
پور عزت، علی اصغر
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در تجاریسازی
دانش در دانشگاهها
(براساس مقایسهی روشهای پنج دانشگاه معتبر جهان) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 35-66]
ت
-
تاج الدین، مهدی
بررسی ارتباط بین عوامل محیطی و بینالمللی شدن شرکتهای کوچک و متوسط
(مطالعه موردی: صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 55-79]
-
تمیزی فر، ریحامه
سنجش سرمایهی اجتماعی و ارتباط آن با نوآوری
(مطالعه موردی: واحد تندر ایران خودرو)? [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 131-155]
-
تیموری، مریم
بررسی اثرگذاری فناوری اطلاعات بر مدیریت خطر در کسبوکارهای متوسط و بزرگ ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 157-179]
ح
-
حسین پور، ابوطالب
بررسی نگرش دانشجویان کشاورزی به کارآفرینی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 135-153]
-
حسین زاده شهری، معصومه
اثر بافتار سازمانی شرکت مادر بر کارآفرینی سازمانی واحدهای راهبردی کسبوکار [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 93-114]
-
حقیقی کفاش، مهدی
اولویتبندی عوامل اثرگذار بر کارآفرینی اجتماعی در ایران از دیدگاه فعالان اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 11-36]
خ
-
خانلری، امیر
عوامل اثرگذار در بهکارگیری تجارتالکترونیک
در بنگاههایکوچک و متوسط ایران [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 11-34]
-
خنیفر، حسین
کارآفرینی خانگی:
انگیزهها و نقش عوامل جمعیتشناختی بر آن [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 181-203]
د
-
دانایی فرد، حسن
تدوین الگوی نهادی کردن کارآفرینی در بخش کشاورزی زیربخش گلخانهداری [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 7-27]
-
دیده ور، فاطمه
تدوین الگوی نهادی کردن کارآفرینی در بخش کشاورزی زیربخش گلخانهداری [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 7-27]
ذ
-
ذاکری، حامد
رتبهبندی شاخصهای سنجش شرکتهای موفق
(ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیمگیری چندشاخصهی مناسب) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 141-163]
ر
-
ربیعه، مسعود
طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاههای کوچک و زودبازده در بخشهای عمدهی اقتصادی
(کشاورزی، صنعت و خدمتها) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 165-194]
-
رحمتی، محمد حسن
تحلیل نظام خطمشیگذاری برای آموزش غیررسمی کارآفرینی در ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 7-35]
-
رستمی، رضا
نقش مشارکت زوجی درارتقای کیفیت درک شهودی کارآفرینان سریالی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 29-47]
-
رضایی، مسعود
بررسی نگرش دانشجویان کشاورزی به کارآفرینی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 135-153]
-
رضایی طرقی، سعید
نقش مشارکت زوجی درارتقای کیفیت درک شهودی کارآفرینان سریالی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 29-47]
-
رضوی، سید مصطفوی
نقش مشارکت زوجی درارتقای کیفیت درک شهودی کارآفرینان سریالی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 29-47]
ز
-
زارع یکتا، محمد رضا
بررسی اثرگذاری شخصیت و روش مدرسان کارآفرینی بر انگیزش دانشجویان در راهاندازی کسبوکار جدید [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 95-115]
-
زالی، محمد رضا
نقش مشارکت زوجی درارتقای کیفیت درک شهودی کارآفرینان سریالی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 29-47]
-
زالی، محمد رضا
شناسایی و اولویتبندی فرصتهای کارآفرینانه در شرکت قطارهای مسافری رجا [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 117-140]
-
زمانی فر، محسن
کارآفرینی خانگی:
انگیزهها و نقش عوامل جمعیتشناختی بر آن [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 181-203]
س
-
سعیدی، علی اصغر
سنجش سرمایهی اجتماعی و ارتباط آن با نوآوری
(مطالعه موردی: واحد تندر ایران خودرو)? [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 131-155]
-
سمیع زاده، مهدی
بررسی ارتباط بین عوامل محیطی و بینالمللی شدن شرکتهای کوچک و متوسط
(مطالعه موردی: صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 55-79]
-
سهرابی، بابک
عوامل اثرگذار در بهکارگیری تجارتالکترونیک
در بنگاههایکوچک و متوسط ایران [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 11-34]
-
سید نقوی، میر علی
رابطهی بین سرمایهی اجتماعی و کارآفرینی سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 103-129]
ش
-
شرکاء، سارا
شناسایی و اولویتبندی فرصتهای کارآفرینانه در شرکت قطارهای مسافری رجا [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 117-140]
-
شریف زاده، ابوالقاسم
شناسایی و اولویتبندی نیازهای حمایتی توسعهی کسبوکارهای کشاورزی
(مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 71-91]
-
شریف زاده، ابوالقاسم
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای تعیینکنندهی کارآفرینی کسبوکارها [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 65-97]
-
شعبانعلی فمی، حسین
شناسایی قابلیتهای کارآفرینی
(مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه کشاورزی و
منابعطبیعی رامین اهواز) [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 141-161]
ص
-
صالحی صدقیانی، جمشید
بررسی کارآفرینی اجتماعی با رویکرد مشخصههای رفتاری [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 67-94]
-
صامعی، حسین
اثرگذاری راهبرد رقابتی اولیه بر رشد بنگاههای جدید در صنعت نرمافزار ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 81-102]
ط
-
طالبی، کامبیز
بررسی ارتباط بین عوامل محیطی و بینالمللی شدن شرکتهای کوچک و متوسط
(مطالعه موردی: صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 55-79]
-
طالبی، کامبیز
بررسی اثرگذاری شخصیت و روش مدرسان کارآفرینی بر انگیزش دانشجویان در راهاندازی کسبوکار جدید [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 95-115]
-
طوسی، ندا
سنجش سرمایهی اجتماعی و ارتباط آن با نوآوری
(مطالعه موردی: واحد تندر ایران خودرو)? [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 131-155]
-
طیبی، سید کمیل
آثار جهانیشدن و تجارت بینالملل بر توسعهی کارآفرینی
(مطالعه موردی: کشورهای OECD) [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 37-45]
ع
-
عاشوری، مریم
بررسی اثرگذاری فناوری اطلاعات بر مدیریت خطر در کسبوکارهای متوسط و بزرگ ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 157-179]
-
عبد الله زاده، غلامحسین
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای تعیینکنندهی کارآفرینی کسبوکارها [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 65-97]
-
عبدالله زاده، غلامحسین
شناسایی و اولویتبندی نیازهای حمایتی توسعهی کسبوکارهای کشاورزی
(مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 71-91]
-
عبد اله پور، مونا
رابطهی بین سرمایهی اجتماعی و کارآفرینی سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 103-129]
-
عربیون، ابوالقاسم
شناسایی و اولویتبندی نیازهای حمایتی توسعهی کسبوکارهای کشاورزی
(مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 71-91]
-
عربیون، ابوالقاسم
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای تعیینکنندهی کارآفرینی کسبوکارها [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 65-97]
-
عزیزی مهر، خیام
سنجش سرمایهی اجتماعی و ارتباط آن با نوآوری
(مطالعه موردی: واحد تندر ایران خودرو)? [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 131-155]
-
عمرانی، زهرا
اولویتبندی عوامل اثرگذار بر کارآفرینی اجتماعی در ایران از دیدگاه فعالان اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 11-36]
غ
-
غلامی، منیره
علل شکست کارآفرینان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 163-184]
ف
-
فخری، مریم
آثار جهانیشدن و تجارت بینالملل بر توسعهی کارآفرینی
(مطالعه موردی: کشورهای OECD) [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 37-45]
ق
-
قلی پور، آرین
سرمایهی اجتماعی کارآفرینان نوپا و تامین مالی غیررسمی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 49-70]
-
قلی پور، آرین
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در تجاریسازی
دانش در دانشگاهها
(براساس مقایسهی روشهای پنج دانشگاه معتبر جهان) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 35-66]
-
قناتی، سوسن
بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی کارآفرینانه
در دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 115-133]
-
قیطاسی، فاطمه
طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاههای کوچک و زودبازده در بخشهای عمدهی اقتصادی
(کشاورزی، صنعت و خدمتها) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 165-194]
ک
-
کرد نائیج، اسد الله
شناسایی و اولویتبندی فرصتهای کارآفرینانه در شرکت قطارهای مسافری رجا [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 117-140]
-
کرد نائیج، اسد اله
بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی کارآفرینانه
در دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 115-133]
-
کرمانشاه، علی
اثرگذاری راهبرد رقابتی اولیه بر رشد بنگاههای جدید در صنعت نرمافزار ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 81-102]
-
کفاش، نادر
اولویتبندی عوامل اثرگذار بر کارآفرینی اجتماعی در ایران از دیدگاه فعالان اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 11-36]
م
-
محسنی، احمد
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای تعیینکنندهی کارآفرینی کسبوکارها [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 65-97]
-
مرادی، حوریه
شناسایی قابلیتهای کارآفرینی
(مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه کشاورزی و
منابعطبیعی رامین اهواز) [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 141-161]
-
مقیمی، سید محمد
تحلیل نظام خطمشیگذاری برای آموزش غیررسمی کارآفرینی در ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 7-35]
-
میرزایی، مریم
نقش مشارکت زوجی درارتقای کیفیت درک شهودی کارآفرینان سریالی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 29-47]
ن
-
نائیجی، محمد جواد
شاخصهای مدیریت راهبردی، راهبرد رقابتی و کارآفرینی شرکتی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 155-171]
-
ندیر خانلو، سمیرا
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در تجاریسازی
دانش در دانشگاهها
(براساس مقایسهی روشهای پنج دانشگاه معتبر جهان) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 35-66]
-
نوروش، ایرج
رتبهبندی شاخصهای سنجش شرکتهای موفق
(ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیمگیری چندشاخصهی مناسب) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 141-163]
ی
-
یزدانی، حمید رضا
بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی کارآفرینانه
در دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 115-133]
-
یعقوبی، جعفر
بررسی عوامل بازدارندهی کارآفرینی در آموزش عالی کشاورزی و ارایهی سازوکارهایی برای تقویت آن [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 121-139]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد