نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ارز دیجیتال شناسایی عوامل مؤثر در پذیرش ارزدیجیتال در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 34-55]
  • ارزش شناسایی قابلیت‌های بازاریابی در چرخه عمر کسب و کارهای نوپا [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 162-191]
  • استراتژی تحلیل نقش و سازوکار نقش آفرینی کارآفرینان سیاستی در حکمرانی با تاکید بر تجارب موفق جهانی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 56-79]

ب

  • باورهای کارآفرینان استراتژی برای تغییر باورهای ایده پردازی کارآفرینان؛ یک مرور نظام مند [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]

پ

  • پایدارسازی شناسایی قابلیت‌های بازاریابی در چرخه عمر کسب و کارهای نوپا [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 162-191]
  • پذیرش ارز دیجیتال شناسایی عوامل مؤثر در پذیرش ارزدیجیتال در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 34-55]
  • پذیرش فنّاوری شناسایی عوامل مؤثر در پذیرش ارزدیجیتال در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 34-55]

ت

  • تاب‌آوری شناسایی قابلیت‌های بازاریابی در چرخه عمر کسب و کارهای نوپا [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 162-191]

چ

  • چالش‌ها چارچوب توسعۀ کارآفرینی‌های نوین در ورزش: از ایده تا کنش [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 80-119]

ح

  • حکمرانی تحلیل نقش و سازوکار نقش آفرینی کارآفرینان سیاستی در حکمرانی با تاکید بر تجارب موفق جهانی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 56-79]

خ

  • خودتنظیمی استراتژی برای تغییر باورهای ایده پردازی کارآفرینان؛ یک مرور نظام مند [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]
  • خودکارآمدی استراتژی برای تغییر باورهای ایده پردازی کارآفرینان؛ یک مرور نظام مند [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]

ر

  • راهکارها چارچوب توسعۀ کارآفرینی‌های نوین در ورزش: از ایده تا کنش [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 80-119]

ز

  • زنجیره بلوکی شناسایی عوامل مؤثر در پذیرش ارزدیجیتال در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 34-55]

ش

  • شرکت‌های دانش‌بنیان شناسایی عوامل مؤثر در پذیرش ارزدیجیتال در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 34-55]
  • شکست کارآفرینانه عوامل شناختی اثرگذار بر یادگیری از شکست کارآفرینان سریالی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 120-142]
  • شناخت کارآفرین عوامل شناختی اثرگذار بر یادگیری از شکست کارآفرینان سریالی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 120-142]

ظ

  • ظرفیت چارچوب توسعۀ کارآفرینی‌های نوین در ورزش: از ایده تا کنش [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 80-119]

ک

  • کارآفرین سریالی عوامل شناختی اثرگذار بر یادگیری از شکست کارآفرینان سریالی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 120-142]
  • کارآفرینی سیاستی تحلیل نقش و سازوکار نقش آفرینی کارآفرینان سیاستی در حکمرانی با تاکید بر تجارب موفق جهانی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 56-79]
  • کارآفرینی ورزشی چارچوب توسعۀ کارآفرینی‌های نوین در ورزش: از ایده تا کنش [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 80-119]

م

  • مرکز رشد شناسایی قابلیت‌های بازاریابی در چرخه عمر کسب و کارهای نوپا [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 162-191]
  • مرور سیستماتیک استراتژی برای تغییر باورهای ایده پردازی کارآفرینان؛ یک مرور نظام مند [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]
  • موانع چارچوب توسعۀ کارآفرینی‌های نوین در ورزش: از ایده تا کنش [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 80-119]

ن

  • نوآوری شناسایی قابلیت‌های بازاریابی در چرخه عمر کسب و کارهای نوپا [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 162-191]

ی

  • یادگیری از شکست عوامل شناختی اثرگذار بر یادگیری از شکست کارآفرینان سریالی [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 120-142]
  • یادگیری شبکه‌ای استراتژی برای تغییر باورهای ایده پردازی کارآفرینان؛ یک مرور نظام مند [دوره 17، شماره 1، 1403، صفحه 1-33]