انگیزش جوهرهی نوآوری و خلاقیت کارآفرینان بوده و به تلاشهای آنها انرژی و استمرار میبخشد. در این مقاله بهمنظور تشویق کارآفرینی درون سازمانی چهار سری مکانیزمهای درونی، غیر مالی، مالی غیرمستقیم و مالی مستقیم براساس الگوی ساچه مدنظر قرار گرفتهاند. نمونهی تحقیق شامل مدیران گروه و کارشناسان بوده و از دو روش مصاحبه و پرسشنامه برای جمع آوری اطلاعات استفاده شده است. نتایج تحقیق حاصل از الگوسازی معادلات ساختاری حکایت از این مطلب دارد که موثرترین عامل مشوق نوآوری در شرکتهای با فناوری بالا، انگیزههای درونی بوده که در این راستا ده فرمان برای تقویت کارآفرینی درون سازمانی ارایه شده است.
Gholipur, A., Khanifar, H., Piran Nejad, A., Khazaie, A., & Sabokro, M. (2009). تبیین انگیزش بهعنوان جوهرهی کارآفرینی دولتی?
(مطالعه موردی: صنایع نفتی ایران ). Journal of Entrepreneurship Development, 2(3), 11-30.
MLA
Arian Gholipur; Hossein Khanifar; Ali Piran Nejad; Abbas Khazaie; Mehdi Sabokro. "تبیین انگیزش بهعنوان جوهرهی کارآفرینی دولتی?
(مطالعه موردی: صنایع نفتی ایران )", Journal of Entrepreneurship Development, 2, 3, 2009, 11-30.
HARVARD
Gholipur, A., Khanifar, H., Piran Nejad, A., Khazaie, A., Sabokro, M. (2009). 'تبیین انگیزش بهعنوان جوهرهی کارآفرینی دولتی?
(مطالعه موردی: صنایع نفتی ایران )', Journal of Entrepreneurship Development, 2(3), pp. 11-30.
VANCOUVER
Gholipur, A., Khanifar, H., Piran Nejad, A., Khazaie, A., Sabokro, M. تبیین انگیزش بهعنوان جوهرهی کارآفرینی دولتی?
(مطالعه موردی: صنایع نفتی ایران ). Journal of Entrepreneurship Development, 2009; 2(3): 11-30.