آذر، عادل، خسروانی، فرزانه، جلالی، رضا. (1392). تحقیق در عملیات نرم، رویکردهای ساختاردهی مسأله. تهران: انتشارات سازمان مدیریت صنعتی.
ایمان خان، نیلوفر. (1397). کسب و کار الکترونیکی و عملکرد بنگاههای نوظهور. فصلنامه مدل سازی اقتصادی، 12(1)، 83-105.
جبله، مرتضی، رنجکش، سجاد، قیاسی، محمدرضا، حسن پور، حسینعلی. (1395). شناسایی عوامل بحرانی مؤثر در مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی مطالعه موردی: شرکتهای کوچک و متوسط. فصلنامه رشد فناوری، 12(47)، 29-37.
سجادی، سید مجتبی، میگون پوری، محمدرضا، درگاهی مولان، مجتبی. (1394). ارزیابی مؤلفههای مدیریت زنجیره تأمین کارآفرینانه مرتبط با فرآیند توسعه محصول جدید (مورد مطالعه: شرکتهای کارآفرین فعال در صنعت شوینده ایران). توسعه کارآفرینی، 8(3)، 513-530.
سخته، شقایق، کریمی، آصف. (1397). عوامل مؤثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال. توسعه کارآفرینی، 11(4)، 719-737.
سعیدی، حسین، عندلیب، داود. (1397). شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت برنامهریزی استراتژیک در مدیریت شهری با رویکرد نقشه شناختی فازی. مدیریت شهری و روستایی، 17(53)، 224-234.
صادقی مقدم، محمدرضا. (1391). مدل هماهنگی شبکه تأمین خودروسازی با به کارگیری نگاشت علی (مطالعه موردی: شبکه تأمین خودروسازی). نشریه مدیریت صنعتی، 4(2)، 87-112.
عباس زاده، محمد (1391). تأملی بر اعتبار و پایایی در پژوهشهای کیفی، جامعه شناسی کاربردی، سال 23، شماره پیاپی (45)، 1: 19-43.
فرح کرد محله، آمنه، فرح کرد محله، حسین. (1400). تأثیر روشهای زنجیره تأمین و مدیریت کیفیت بر عملکرد نوآوری شرکتهای کوچک و متوسط. مطالعات بین رشته ای، 3(1)، 9-15.
قدس علوی، سیده آنوشا، دیده خانی، حسین، شریف زاده، محمد شریف. (1398). ارائه مدل مفهومی زنجیره تأمین کارآفرینانه با تأکید بر فناوری در صنایع لبنی – رویکرد دلفی فازی. مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، 50(4)، 803-817.
کرمی، الهام، عرب، علیرضا، فلاح لاجیمی، حمیدرضا. (1394). اثرات عوامل کلیدی موفقیت چابکی زنجیره تأمین بر عملکرد استراتژیک شرکتهای صنایع الکترونیک در ایران. پژوهشهای مدیریت در ایران، 19(4)، 185-206.
مستقیمی، محمودرضا، رمضانیان، محمدرحیم، اسماعیل زاده، محمد. (1394). شناسایی و اولویتبندی معیارهایی برای ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین خدمات. مدیریت صنعتی، 7(1)، 151-174.
ناظری، علی، نصرت پور، مهدی، عساکره، شبنم. (1396). بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت زنجیره تأمین بر عملکرد در صنعت خودرو ایران با در نظر گرفتن نقش میانجی نوآوری. فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، 22(85)، 59-103.
Bosworth, B. P., & Triplett, J. E. (2004). Productivity in the US services sector. Brookings Institution, Washington, DC.
Cousins, P. D., Lawson, B., Squire, B., & Squire, B. (2006). An empirical taxonomy of purchasing functions. International Journal of Operations & Production Management, 26(7), 775-794.
Chandak, S., Kumar, N., & Dalpati, A. (2019). The Impact of E-Business on Supply Chain Performance in the Context of Indian Automobile Industry. IUP Journal of Supply Chain Management, 16(2), 7-24.
Choshin, M., & Ghaffari, A. (2017). An investigation of the impact of effective factors on the success of e-commerce in small-and medium-sized companies. Computers in Human Behavior, 66, 67-74.
Dwivedi, Y. K., Papazafeiropoulo, A., & Scupola, A. (2009). SMEs'e‐commerce adoption: perspectives from Denmark and Australia. Journal of Enterprise Information Management. 22(1), 152-166.
Ellram, L. M., Tate, W. L., & Billington, C. (2004). Understanding and managing the services supply chain. Journal of Supply Chain Management, 40(3), 17-32.
Herrera, M. M., & Trujillo-Díaz, J. (2021). Towards a strategic innovation framework to support supply chain performance. International Journal of Productivity and Performance Management.
Lee, W. B., & Katzorke, M. (2010). Leading Effective Supply Chain Transformations: A Guide to Sustainable World-class Capability and Results. J. Ross Publishing.
Li, G. (2020). The impact of supply chain relationship quality on knowledge sharing and innovation performance: evidence from Chinese manufacturing industry. Journal of Business & Industrial Marketing.36(5), 834-848.
Liu, Z. Z., & Gong, H. Y. (2014). The application of internet of things technology in modern logistics and supply chain management. In Advanced Materials Research (Vol. 926, pp. 4118-4121). Trans Tech Publications Ltd.
Kim, M., & Chai, S. (2017). The impact of supplier innovativeness, information sharing and strategic sourcing on improving supply chain agility: Global supply chain perspective. International Journal of Production Economics, 187, 42-52.
Knoll, T., Omar, M. I., Maclennan, S., Herna´ndez, V., Canfield, S., Yuan, Y., Bruins, M., Marconi, L., Van Poppel, H., N’Dow, J., Sylvester, R. (2018). Key Steps in Conducting Systematic Reviews for Underpinning Clinical Practice Guidelines: Methodology of the European Association of Urology. European Urology, 37: 290 –300.
Mabrouk, N. (2020). Interpretive structural modeling of critical factors for buyer-supplier partnerships in supply chain management. Uncertain Supply Chain Management, 8(3), 613-626.
Novais, L., Marín, J. M. M., & Moyano-Fuentes, J. (2020). Lean Production implementation, Cloud-Supported Logistics and Supply Chain Integration: interrelationships and effects on business performance. The International Journal of Logistics Management, 3(1), 629-663.
Ramasubramaniam, R. (2018). An Empirical Analysis of Customer Experience in E-Business Supply Chain. European Journal of Economics and Business Studies, 4(2), 153-165.
Sampson, S. E., & Froehle, C. (2006). Foundations and implications of a proposed unified services theory. Production and operations management, 15(2), 329-343.
Van Ark, B., O'Mahoney, M., & Timmer, M. P. (2008). The productivity gap between Europe and the United States: trends and causes. Journal of economic perspectives, 22(1), 25-44.
Zhang, Y., Montenegro-Marin, C. E., & Díaz, V. G. (2021). Holistic cognitive conflict chain management framework in supply chain management. Environmental Impact Assessment Review, 88,1-9.