چارمز، کتی (1390). ساختن نظریه مبنایی راهنمای کاربردی برای تحلیل کیفی. تهران: موسسه خدمات فرهنگی رسا.
خنیفر، حسین؛ مسلمی، ناهید (1395). اصول و مبانی روشهای پژوهش کیفی رویکردی نو و کاربردی، چاپ اول. تهران: نشر نگاه دانش.
دانائی فرد، حسن؛ الوانی، سیدمهدی؛ آذر، عادل (1386). روششناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردیی جامع، تهران: نشر اشراقی.
رستگار، عبدالغنی؛ شاهکویی، مبینا؛ صفری، سوگند (1398). «کارآفرینی دیجیتال: چیستی، چرایی و چگونگی، نخستین کنفرانس مدیریت، اخلاق و کسبوکار»، 13 تیر، شیراز.
https://civilica.com/doc/918336
رمضانپور نرگسی، قاسم؛ رمضانپور نرگسی، سمیه؛ غفاری، علی (1394). «عناصر کلیدی موثر بر توسعه کارآفرینی فناورانه در شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری ایران»، توسعه کارآفرینی، 8(4):766-749.
شاملی، مهدی؛ مدهوشی، مهرداد؛ آقاجانی، حسنعلی (1398). «کاربست نظریه داده بنیاد در طراحی نظام پایش اثرات صنایع خلاق»، راهبرد فرهنگ، 12(45):152-131.
شاملی، مهدی؛ مدهوشی، مهرداد؛ آقاجانی، حسنعلی؛ یحییزادهفر، محمود (1397). «تبیین شدت اثر عوامل موثر بر پایش توسعه صنایع خلاق»، بهبود مدیریت، 12(1):75-51.
شش جوانی، حمیدرضا (1393). «کارآفرینی هنر یا کارآفرینی در هنر؟»، فصلنامه علمی پژوهشی پژوهش هنر، 2(6):66-61.
شش جوانی، حمیدرضا (1396). «اقتصاد هنر و کارآفرینی»، طرح پژوهشی «بررسی راهکارهای ارتقای فعالیتهای اقتصادی هنر از منظر کارآفرینی». حوزه هنری اصفهان.
صادقی نیا، ابوالفضل (1396). «کنکاشی بر مفهوم ذائقه فرهنگی و کارکردهای آن»، چهارمین همایش بینالمللی مدیریت رسانه، آبان 1396.
صرافی زاده، اصغر؛ همتیان، مریم (1394). «شناسایی عوامل موثر بر کارآفرینی فناوری پیشرفته»، سومین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری، تهران.
https://civilica.com/doc/465645
کیقبادی، مرضیه؛ فخرایی، مرضیه؛ علوی، سیده سارا؛ زواری، سید عبدالحمید (1387). سند شناخت صنعت فرهنگی، قم: اندیشکده صنعت و فناوری (آصف).
محمدی الیاسی، قنبر. (1387). «مشارکت نظری در قلمرو مطالعات کارآفرینی مفاهیم و سنخ شناسی». علوم مدیریت ایران، 3(10)، 145-172.
مدهوشی، مهرداد؛ محمدی، مهدی؛ شاملی، مهدی (1395). «تحلیل اهمیت-عملکرد از منظر عوامل کلیدی موفقیت در صنایع خلاق»، سیاست علم و نوآوری، 8(1):76-61.
همتیان، مریم (1395). «عوامل کلیدی موفقیت اکوسیستم کارآفرینی در صنایع خلاق در ایران»، اولین همایش ملی اقتصاد خلاق، تهران.
Bailetti, T (2012). "Technology entrepreneurship: overview, definition, and distinctive aspects". Technology innovation management review, 2(2):5-12.
Bourdieu, P. (1979) Distinction: A Social Critique of the Judgement of Taste. London: Routledge & Kegan Paul.
Davidson E., Vaast E. (2010). Digital Entrepreneurship and its Sociomaterial enactment. Proceeding of the 43rd Hawaii International Conference on System Science, p1-10.
https://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.401.9821&rep=rep1&type=pdf
Elia, G., Margherita, A., & Passiante, G (2020). "Digital entrepreneurship ecosystem: How digital technologies and collective intelligence are reshaping the entrepreneurial process". Technological Forecasting and Social Change, 150,1-12.
Galloway, S., & Dunlop, S (2007). "A critique of definitions of the cultural and creative industries in public policy". International journal of cultural policy, 13(1): 17-31.
Howkins, J (2002). The Creative Economy. London, Penguin.
Isenberg, D. (2010). "How to start an entrepreneurial revolution". Harvard Business Review,88(6), 40-50.
Jeffcutt, P. (2004). "knowledge relationship and transaction in a cultural economy: Analyzing the creative industry economy". Media International Australia 112. 67-82.
Kamarudin, H. S., & Sajilan, S (2013). "Critical success factors of technopreneurship in the creative industries: a study of animation ventures". Review of Integrative Business and Economics Research, 2(1):1-37.
Mangematin, V., Sapsed, J., & Schüßler, E. (2014). "Disassembly and reassembly: An introduction to the Special Issue on digital technology and creative industries". Journal of Technological Forecasting and Social Change, 83:1-9.
Matrix Creative Technology Report (2018). Study on Creative Technologies in Northern Ireland. Available Online at https://matrixni.org/documents/the-2018-creative-technologies-report.
Moore, I (2014). "Cultural and Creative Industries concept–a historical perspective". Procedia-Social and Behavioral Sciences, 110:738-746.
Nambisan, S. (2017). "Digital entrepreneurship: Toward a digital technology perspective of entrepreneurship". Entrepreneurship theory and practice, 41(6), 1029-1055.
Novani, S., Cintyawti, C., & Mayangsari, L. (2018). "Back to the Future: A Revelation of Conventional Platform Preference of Digital Creative Ecosystem Entities in Bandung". Collaboration Value Co-creation in the Platform Economy, Chapter 5,247-268.
Prahalad, C. K. (2005). "The fortune at the bottom of the pyramid: eradicating poverty through profits". Upper Saddle River, NJ: Wharton School Publishing.
Pratt, A. C. (2010). "Creative Cities: Tensions Within and Between Social, Cultura and Economic Development: A Critical Reading of the UK Experience". City, Culture and Society, 1(1), 13-20.
Prodan, I (2007). "A Model of technological entrepreneurship", Handbook of Research on Techno-Entrepreneurship, Part1,26. UK, Edward Elgar Publishing.
Schulte Holthaus, S (2018). "Entrepreneurship in the Creative Industries: A Literature Review and Research Agenda". Studies in Small Business and Entrepreneurship, 27(3):295-318.
Stam, E (2015). "Entrepreneurial Ecosystems and Regional Policy: A Sympathetic Critique". European Planning Studies. 23(9), 1759-1769.
Sussan, F., & Acs, Z. J (2017)."The digital entrepreneurial ecosystem". Small Business Economics, 49(1):55-73.
Throsby, D (2008). "The concentric circles model of the cultural industries". Cultural trends, 17(3):147-164.
Zagalo, N., & Branco, P. (2015). "The creative revolution that is changing the world." In Creativity in the digital age (pp. 3-15). Springer, London.