آراستی، زهرا؛ قدوسی، سمیرا؛ باقری، افسانه.(1397). تاثیر آموزش کارآفرینی از طریق روش داستان سرایی بر نگرش کارآفرینانه دانش آموزان مقطع ابتدایی. توسعه کارآفرینی،9(4):612-593.
اسمی،کرامت (1393). طراحی چارچوب برنامه درسی کارآفرینی و ارزیابی برنامه درسی رشتههای کارشناسی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستان از منظر آن. رساله دکتری چاپ شده در رشته برنامه ریزی درسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز.
احمدی،آیدا؛ محمدکاظمی، رضا؛ محمدی الیاسی، قنبر. (1396). شناسایی شیوههای آموزش کارآفرینی در حیطه ی یادگیری عاطفی با رویکرد «آموزش از طریق تفریحات سالم». توسعه کارآفرینی،10(2):220-201.
استیری،عالیه (1389). ضرورت بسترسازی آموزش کارآفرینی در دوره ابتدایی و تبیین عناصر برنامه درسی آن. پایان نامه ارشد.دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه الزهرا، تهران.
آخش، سلمان؛ حسینی خواه ، علی؛ عباسی، عفت؛ موسی پور، نعمت الله. (1395). آسیب شناسی وضعیت آموزش و برنامه درسی دوره پیش از دبستان ایران. فصلنامه مطالعات پیش دبستان و دبستان،2(6):31-1.
بهمنی، ندا؛ آراستی، زهرا؛ حسینی، سید رسول. (1396). آموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه. توسعه کارآفرینی، 10(4):574-555.
رنجبر، هادی؛ حق دوست، علی اکبر؛ صلصالی، مهوش؛ خوشدل، علیرضا؛ سلیمانی، محمدعلی؛ بهرامی، نسیم. (1391). نمونه گیری در پژوهشهای کیفی: راهنمایی برای شروع. مجله دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران، 10(3):250-238.
سبزه، بتول (1394). طراحی الگوی برنامه درسی کارآفرینی برای کودکان پیش از دبستان و ارزشیابی آن از دیدگاه متخصصان برنامه درسی، کارآفرینی و مربیان. فصلنامه مطالعات پیش دبستان و دبستان، سال اول، 1(1):160-140.
سبزه، بتول (1397). آموزش کارآفرینانه به عنوان رویکردی جدید در آموزش کودکان. فصلنامه مطالعات برنامه درسی ایران،13(51):80-57.
عزیزی، زهره؛ صفاری نیا، مجید؛ علی پور، احد؛ زعفریان، رضا. (1398). تاثیر بسته آموزش کارآفرینی بر مولفههای خلاقیت و اعتماد به نفس کودکان پیش دبستانی. توسعه کارآفرینی، 12(2):280-261.
عزیزی، محمد؛ مختاری، نگار. (1396). آموزش کارآفرینی برای دانستن، انجام دادن و بودن در دوره ابتدایی با رویکرد تلفیقی. توسعه کارآفرینی ، 10(4):654-635.
کریم زاده، عنایت (1393). آسیب شناسی برنامههای مراکز پیش دبستانی استان کهکیلویه و بویر احمد در سال تحصیلی ( 1393-1392) پایان نامه کارشناسی ارشد چاپ شده ، دانشگاه خوارزمی
مرتضی نژاد؛عطاران؛حسینی خواه و عباسی (1396). بررسی عناصر طراحی برنامه درسی کارآفرینی بر اساس رویکرد تطبیقی. فصلنامه مطالعات برنامه درسی ایران، 11(44): 80-49.
Axelsson, K., Hägglund, S., & Sandberg, A. (2015). Entrepreneurial Learning in Education: Preschool as a Take-Off for the Entrepreneurial Self. Journal of education and training, 2(2), 40-58
Bassok, D. (2010). Do Black and Hispanic children benefit more from preschool? Understanding differences in preschool effects across racial groups. Child development, 81(6), 1828-1845.
Christianti, M., Suprayitno, B., & Cholimah, N. (2019). The Learning Design of Entrepreneurship Learning Model for Early Age Children. Asia Pacific Journal of Multidisciplinary Research, 7(3), 121-128.
Cope, J. (2003). Entrepreneurial learning and critical reflection: Discontinuous events as triggers for ‘higher-level’learning. Management learning, 34(4), 429-450.
Eber, P. A., & Parker, T. S. (2007). Assessing Student Learning: Applying Bloom's Taxonomy. Human Service Education, 27(1), 45-53
Fejes, A., Nylund, M., & Wallin, J. (2019). How do teachers interpret and transform entrepreneurship education? Journal of Curriculum Studies, 51(4), 554-566.
Friedman-Krauss, A., Barnett, W., Weisenfeld, G., Kasmin, R., Dicrecchio, N, Horowitz, M. (2018). The state of preschool 2017 state preschool yearbook. National Institute for Early Education Research
Fuchs, L. S., Fuchs, D., Stuebing, K., Fletcher, J. M., Hamlett, C. L., & Lambert, W. (2008). Problem solving and computational skill: Are they shared or distinct aspects of mathematical cognition? Journal of educational psychology, 100(1), 30-47.
Heilbrunn, S. (2010). Advancing entrepreneurship in an elementary school: A case study. International Education Studies, 3(2), 174-184.
Insulander, E., Ehrlin, A., & Sandberg, A. (2015). Entrepreneurial learning in Swedish preschools: possibilities for and constraints on children's active participation. Early Child Development and Care, 185(10), 1545-1555.
Juvova,A. Cech, T & Duda, O. (2017). Education for Entrepreneurship- A challenge for School Practice. Acta Educationis Generalis, 7 , 3: 63- 75.
Krathwohl, D. R. (2002). A revision of Bloom's taxonomy: An overview. Theory into practice, 41(4), 212-218.
Lackéus, M., & Middleton, K. W. (2015). Venture creation programs: bridging entrepreneurship education and technology transfer. Education+ training. 57(1), 48-73.
Marnoto, S., & Carvalho, J. (2016). Developing Entrepreneurship Skills in Children and Teenagers. Obrazovanje za poduzetništvo-E4E: znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo, 6(2), 67-78.
Nielsen, S. L., & Gartner, W. B. (2017). Am I a student and/or entrepreneur? Multiple identities in student entrepreneurship. Education + Training, 59(2), 135-154.
Obisanya, J. F., & Akinbami, C. A. O. (2010). Entrepreneurship education and undergraduates' attitude to self-employment: a case study of a Nigerian University. IFE PsychologIA: An International Journal, 18(2), 87-107.
Pinho, M. I., Fernandes, D., Serrão, C., & Mascarenhas, D. (2019). Youth start social entrepreneurship program for kids: Portuguese UKIDS-case study. Discourse and Communication for Sustainable Education, 10(2), 33-48.
Pittaway, L., Rodriguez-Falcon, E., Aiyegbayo, O., & King, A. (2011). The role of entrepreneurship clubs and societies in entrepreneurial learning. International Small Business Journal, 29(1), 37-57.
Rao, S., & Perry, C. (2003). Convergent interviewing to build a theory in under‐researched areas: principles and an example investigation of Internet usage in inter‐firm relationships. Qualitative Market Research: An International Journal.
Raposo, M., & Do Paço, A. (2011). Entrepreneurship education: Relationship between education and entrepreneurial activity. Psicothema, 23(3), 453-457.
Samad, F., Wondal, R., Mahmud, N., Haryati, H., & Purba, N. (2021). The Implementation of ‘Market Day ‘Activities to Improve Children Entrepreneurship at Telkom Preschool Ternate. Jurnal Kependidikan: Jurnal Hasil Penelitian dan Kajian Kepustakaan di Bidang Pendidikan, Pengajaran dan Pembelajaran, 7(3), 511-519.
Sarıkaya, M., & Coşkun, E. (2015). A new approach in preschool education: Social entrepreneurship education. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 195, 888-894
Seikkula‐Leino, J. (2011). The implementation of entrepreneurship education through curriculum reform in Finnish comprehensive schools. Journal of Curriculum Studies, 43(1), 69-85.
Sidhu, I., Johnsson, C., Singer, K., & Suoranta, M. (2015). A game-based method for teaching entrepreneurship. Applied Innovation Review, 1(1), 51-65.
Sirelkhatim, F., & Gangi, Y. (2015). Entrepreneurship education: A systematic literature review of curricula contents and teaching methods. Cogent Business & Management, 2(1), 1-11.
Suffian, S., & Nachiappan, S. (2019). Analysis of Teacher Readiness towards Higher Order Thinking Skills (HOTS) Integration in Preschool Teaching and Learning (TNL). International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 9(7) , 417-423.