ابطحی،سید حسن؛ شریفزاده،فتاح و ابراهیم پور،حبیب (1389). "بررسی مفاهیم،نظریهها و مدلهای کارآفرینی اجتماعی و ارائه مدل مفهومی"، مدیریت فرهنگسازمانی ،8(21):112-87.
احمدی، آیدا. محمدکاظمی،رضا و محمدی الیاسی. قنبر (1396)، "شناسایی شیوه های آموزش کارآفرینی در حیطه یادگیری عاطفی با رویکرد «آموزش از طریق تفریحات سالم" توسعه کارآفرینی،10 (2): 220-201
امیدی کیا، کامران؛ مشبکی، اصغر؛ خداداد حسینی، سید حمید و عزیزی، شهریار (1391)، "شناخت قابلیتهای سازمانی جایگاه سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده بنیاد"، اندیشه مدیریت راهبردی ، 1(6):72-35.
بهاری، نادر ؛ آقازاده، هاشم ؛ روشندل اربطانی، طاهر و صدقی، شهرام (1396)، "طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی)"، توسعه کارآفرینی،10(2):221-240.
خزائی پول، مرتضی؛ تاجزاده نمین، ابوالفضل؛ ضرغام بروجنی، حمید و مهدی کروبی(1398)،" بازاریابی کارآفرینانه هتلداری در ج.ا.ا. یک الگوی کاربردی"،مطالعات مدیریت گردشگری، 3 ( 46 ): 46-1
راشکی، مریم ؛ سالارزهی،حبیب ا... و کمالیان، امین رضا(1396)، "طراحی الگوی مدیریت استعداد کارآفرینانه دانشجویان مؤسسات آموزش عالی کشور با رویکرد داده بنیاد"، توسعه کارآفرینی،4(10) 614-595
عسکری فرد،کاظم ،ابراهیمی،ابوالقاسم و سیدمسلم علوی(1397)،" ارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندیهای کارآفرینانه در دانش-آموزان با میانجیگری ویژگیهای شخصیتی، توسعه کارافرینی،11(1)،120-101
قهرمانی، محمد، پرداختچی، محمد حسن و حسین زاده، طاهر (1389 )"فرهنگ سـازمانی و رابطه آن با کارآفرینی سازمانی"، چشم انداز مدیریت دولتی،1(1): 39-25
کردنائیج، اسداله (1384 )،"دانشگاه کارآفرین، آموزش عالی و نقش آن در ایجـاد اشـتغال".مدیریت و توسعه، 26(7): 17 -33
کردنـائیج ، اسـدا... ، احمدی، پرویز، سوسـن و قربانی، زهرا و نازیلا نیاکاهان لاهیجی(1391)، "بررسی ویژگیهای دانشگاه کارآفرین در دانشگاه تربیت مدرس"، توسعه کارافرینی ،5(3): 64-47.
کمالی پور، مهسا،صفری،علی، اسماعیلیان ، مجید ۱و قاسم بهرامی کیا (1397)،" رتبهبندی و مقایسه عوامل اثرگذار بر ایجاد رفتار کارآفرینانه با استفاده از روش مقیاسگذاری چندبعدی " مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت،35(9): 186-157
کوزه گر کالجی، مجید و مکارم، احمد و اشرف تزنگی، زهرا،1393،بررسی رابطه کارآفرینی با ارزش آفرینی کار (مدیریت کار آفرینی با نگرش ارزش آفرینی کار)،نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه،شیراز:9-1
محبت طلب ،علی، رضوانی، مهران و بابک ضیاء(1397)، "بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی"، توسعه کارافرینی، 11( 1):160-141
محمدیان محمود ،ظهوری بهاره(1395)" تدوین مدلی برای ساخت برند اجتماعی: رویکردی نوین به برندسازی"، علوم مدیریت ایران، 11(43) :-1
مقدسی،جواد،کیکاوسی آرانی،معصومه و لیلا کیاکاوسی آرانی(1394)، "عوامل موثر بر کارآفرین شدن دانشگاه های علوم پزشکی در نظام آموزش عالی ایران"،مدیریت بهداشت و درمان،6(4):59-49
منوریان، عباس؛ صفویه، جواد؛آقاخانی، نرگس و رضایی، نور جلال(1396)، "بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژیهای برند سازی دانشگاههای مبتنی بر آموزش الکترونیکی"، فناوری آموزش ،3(11)،236-221
میر، سعید؛ رشید پور،علی (1397)، "ارتقاء شخصیت برند بر اساس متغیرهای تأثیرگذار بر برند"،
مدیریتفردا،شماره 4(57)،202-189.
هوشیار، وجیهه و رستم پور، محمد(1397)، "بررسی تأثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند با نقش واسط رضایت و نگرش نسبت به برند"، مدیریتفردا،4(55):78-63.
یادگاری، رضا؛ عباسی، ابراهیم؛ اشرفی، مجید؛ آزما، فریدون(1398 )"تأثیر ویژگی های کارآفرینانه مدیران بر رفتار نوآورانه از طریق تفکر انتقادی در شرکت های دانش بنیان مورد مطالعه: مراکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی"ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی. 9(2 .)53-76.
Carson, D., & Gilmore, A. (1999). “Entrepreneurial marketing by networking”, New England Journal of Entrepreneurship,2 (2), 31-38.
Collinson, E. (2002). “The Marketing/Entrepreneurship Interface,” Journal of Marketing Management, 18(4), 337–40.
Creswell, J. W., & Creswell, J. D. (2017). "Research design: Qualitative, quantitative, and mixed methods approaches". Sage publications.
Deveci, I., & Seikkula-Leino, J. (2018). "A review of entrepreneurship education inteacher education. Malaysian" Journal of Learning and Instruction, 15(1), 105-148.
FitzPatrick, M., Varey, R.J., Grönroos, C. & Davey, J. (2015) "Relationality in the Service Logic of Value Creation". Journal of Services Marketing, 29(6), 463-471.
Gibb, A. A., Haskins, G., Hannon, P. D. & Robertson, I. (2012) "Leading the Entrepreneurial University". National Centre for Entrepreneurship in Education, UK.
Homburg, C., Jozi_c, D. & Kuehnl, C. (2017), “Customer experience management: toward implementing an evolving marketing concept”, Journal of the Academy of Marketing Science, 45 (3), 377-401.
Hrmo, R., KriStofiaková, L., &Miština, J. (2015), "Building a quality system of technical and vocational education in Slovakia towards a European labour market". In Interactive Collaborative. Learning (ICL), International Conference on (237-243). IEEE.
Kilbrink,N. Bjurulf, V. Baartman, L& E de Bruijn(2018)," Transfer of learning in Swedish technical vocational education", Journal of Vocational Education & Training 70 (3), 455-475.
Lepak, D., Ken G. S.&,Taylor.S(2007)," Introduction To Special Topic Forum Value Creation And Value Capture: A Multilevel Perspective"؛ Academy Of Management Review, 32 (1), 180–194.
Lindgreen, A. Maon,X & Wilcock, J (2012)" Corporate Social Responsibility Brand Leadership: A Multiple Case Study, European Journal of Marketing, 46(7), 965-993.
Mayfield, J., Mayfield, M &, Sharbrough, W. (2015). "Strategic Vision and Values in Top Leader’s Communications: Motivating Language at a Higher Level". International Journal of Business Communication, 53(1),97-121.
Mahfuda, T, Triyonoa, M. Sudiraa,P. &, Mulyani, Y,(2019), "The influence of social capital and entrepreneurial attitude orientation on entrepreneurial intentions", European Research on Management and Business Economics, 26 (1), 33-39.
Miles, P; hultman,M., &, Hills,E. (2008). "The evaluation and development of entrepreneurial marketing". Journal of Small business management, 46(1),99-112.
Morris, M., Schindehutte, M., &, laforge, R. (2007). "Entrepreneurial Marketing: A construct for integrating emerging entrepreneurship and marketing perspectives", journal of Marketing Theory and Practice,10(4),1-18.
Polese, F., Mele, C. & Gummesson, E. (2017) "Value Co-Creation as a Complex Adaptive Process". Journal of Service Theory and Practice, 27(1), 926-929.
Scammell, M. (2015)." Politics and Image: The Conceptual Value of Branding", Journal of Political Marketing,14(1-2), 7-18
Sesen, H., &, Ekemen, M. A. (2020). "Data on personal and contextual factors of university students on their entrepreneurial intentions in some Turkish universities". Data in brief, 28, 3(28),19-32
Strauss, Anselm L., & Corbin, Juliet (1990), "Basics of Qualitative Research: Grounded Theory Procedures and Techniques," Sage. Id. (1998), Basics of Qualitative Research: Techniques and Procedures forDeveloping Grounded Theory, 2nd Ed., Sage
Tianze, Li., & Haiying ,.We (2018), "Service branding :aperdpective of value co-creation orientation, Journal of Service Science and Management, 11(2), 256-266.
Venkatesan, R. (2017), “Executing on a customer engagement strategy”, Journal of the Academy of Marketing Science,45 (3),289-293.
Wahab, A., & Tyasari, I. (2020). "Entrepreneurial leadership for university leaders: A futuristic approach for Pakistani HEIs". Asia Pacific Management Review, 25(1), 54-63.