اردیبهشت، محمدمهدی(1394)."آسیبشناسی آموزشهای کارآفرینی در مراکز آموزش فنی-حرفهای"، مجموعه مقالات دفتر پژوهشهای سازمان آموزش فنی- حرفهای کشور.
اولیایی،خداداد(1394). "ارائه مدلی برای ارزیابی و تبیین جایگاه سیستم یادگیری الکترونیکی سازمان آموزش فنی-حرفهای کشور"، مهارتآموزی،3 (11):49-58.
پرند، کوورش؛ نیرومند، پوراندخت؛ حبیبی ینگجه، عزیز و فرجی ارمکی، اکبر (1391الف)، نگاهی بر نظام آموزش مهارت و فناوری، تهران: سازمان آموزش فنی-حرفهای کشور.
پورروستایی اردکانی،سعید(1396). "مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر بازی رایانهای آموزشی و آموزش مبتنی بر فیلم آموزشی بر خلاقیت و انگیزش دانش آموزان". فناوری آموزش،12(1):63-74.
جمالی زواره،بتول(1394)."تبیین عناصر برنامه درسی کارآفرینی در آموزشهای فنی-حرفهای"،مهارتآموزی،3(12):38-45.
چهاربند، اسفندیار(1391)." الگوی برنامه درسی پودمانی بر پایه استاندارد شایستگی حرفهای"، تعلیم و تربیت استثنایی،91(111):51-66.
حسینی سنو، سیدامین و عطاری، مهسا (1390). "شناسایی و اولویتبندی عوامل آموزشی و فناوری مؤثر بر موفقیت آموزش الکترونیکی از نظر دانشجویان دورههای مجازی کارشناسی ارشد پردیس بینالمللی دانشگاه فردوسی".
خنیفر،حسین؛رحمتی،محمدحسین و لاهوتیان،علی(1395). "طراحی مدل فرایندی کارآفرینی در صنایع غذایی ایران"،توسعه کارآفرینی،9(2):219-237.
ذاکری، علیرضا؛کردنوقابی،رسول و صدرالاشرافی، مسعود(1389). "بررسی فرآیند یاددهی–یادگیری در آموزشهای فنی-حرفهای"، فناوری آموزش،5(1):1-11.
زارع میرکآباد،زهرا و نوری،روحالله(1394)."فرآیند کارآفرینی الکترونیکی در ایران"،فصلنامه مدیریت توسعه فناوری،3(3):165-188.
زمانی،اصغر(1396). "شناسایی، تحلیل و اولویتبندی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش درآموزش عالی"، فصلنامه نوآوری و ارزشآفرینی،6(11):23-35.
زیودار، مهدی؛ ایمانیپور،نرگس؛ طالبی،کامبیز و حسینی،سیدرسول(1395). "الگویی برای تصمیمگیری در مورد ایجاد کسبوکار"، مدیریت نوآوری،5(2):109-134.
سلمانی دنگلانی، سمیه(1394). "بررسی و نقش آموزشهای مهارتی در کارآفرینی دانشآموختگان دانشگاه جامع علمی و کاربردی".پژوهشنامه تربیتی،10(43):73-86.
سلیمانی، ندا و رضوی،سیدمرتضی(1393). "شناختشناسی کارآفرینی در رسانه و اندازهگیری میزان آن در سازمانهای رسانهای".مطالعات جامعهشناسی،7(25):131-150.
طالبی،محمدرضا؛الوانی،سیدمهدی؛ محمودزاده،سیدمجتبی و عطایی،محمد(1397)."شناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه برمبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی".توسعه کارآفرینی،11(2):221-240.
عبدی جمایران،علی(1396). "بررسی مدلهای تشخیص فرصت در فرآیند کارآفرینی"، پژوهش در هنر و علوم انسانی،2(3):79-88.
غیاثی ندوشن،سعید(1394)." بررسی نقش رسانه در آموزش مهارتهای کارآفرینی به جوانان استان لرستان از دیدگاه کارآفرینان و کارکنان صدا و سیمای مرکز لرستان".پژوهشهای ارتباطی،22(4):117-138.
قاسمیان، الهام(1394). "بررسی نقش توسعه کارآفرینی بر میزان اشتغال مهارتآموزان مراکز فنی-حرفهای با کمک تکنیک معادلات ساختاری". مهارتآموزی،3(11):33-41.
نیکنژاد،عباس؛ مقیمی،سیدمحمد و روشندل اربطانی،طاهر(1390). "شناسایی الگوی کارآفرینی رسانهای برای کسبوکارهای رسانههای دیجیتال کشور".توسعه کارآفرینی،4(15):65-83.
Achtenhagen, Leona. (2008). “Understanding Entrepreneurship in Traditional Media”. Journal of Media Business Studies, 5(1) 123-142.
Clark,. A. O., & Olumese, .H. A. (2013). “Effective supervision as a challenge in technical and vocational education delivery”: Ensuring quality teaching/ learning environment and feedback mechanism. Basic Research Journal of Education Research and Review, 2(1) 15-6.
Crecente-Romero, F., Giménez-Baldazo, M., & Rivera-Galicia, L.F. (2018). “Can-
entrepreneurship channel over qualification in young university graduates in the
European Union?” Journal of Business Research, 89: 223-228.
Feng, O. Hong-dan, Z. (2010). “Study on the Feasibility of the e-Business Model.E-Business and E-Government” (ICEE), International Conference on (pp. 369-372) Guangzhou: IEEE.
Glaser, B. G. (1978). “Theoretical sensitivity :Advances in the methodology of grounded theory”: Sociology Press, San francisco: University of California.
Hang, M. & Weezel, A.V. (2007). “Media and Entrepreneurship” A Survey of The Literature Relating, Bout Concepts, MMT Centre Jonkoping International Business School.
Hatisaru,V. & Küçükturan,.A. G. (2009). “Vocational and technical education problem-based learning exercise: Sample scenario. Procedia Social and Behavioral Sciences,1: 2151-2155.
Hoag, Anne & Sangho Seo. (2005). “Media Entrepreneurship: Definition,
Theory and Context”. Paper presented at the NCTA Academic Seminar,
San Francisco, April 2, 2005.
Jeesicum, T. (2009). “Designing a Model Cultural Entrepreneurship in Creative Industries”, Journal of Culture and creativity, 8(1) 430-441.
Khajeheian, Datis and Roshandel Arbatani, Taher (2011), Remediation of Media Markets toward Media Entrepreneurship, how recession reconstructed media industry, European Media Management Education Conference, Moscow.
Klamer, A. (2011). Cultural Entrepreneurship. “The Review of Austrian Economics”: 24(2) 141-156.
Maine, E., Soh, P. H., & Dos Santos, N., 2015. The role of entrepreneurial decision-making in opportunity creation and recognition. Technovation, 39, pp. 53-72.
Lee, J. K., & Lee, W. K. (2008). “The relationship of e-Learner’s self-regulatory efficacy and perception of e-Learning environmental quality”. Computers in Human Behavior 24(1), 32-47.
Olori, Gloria I. & Olori, Christian N. (2018). “Strategies and Challenges for Empowering Youth through Technical Vocational Education and Training Programme in Rivers Stat: Benchmark Journals”, 6(1):121-131.theory: Sociology Press.
Thompson, S. A & Tilden,V. P. (2009). Embracing quality and safety education for
the 21st century: building inter professional education. J Nurs Educ, 48: 698-701.
Van Merriënboer. J. G. (2013).Perspectives on problem solving and
instruction.Computers & Education, 64:153–160.
UNESCO Strategy for Technical and Vocational Education and Training (2016-2021), Published in 2016 by the United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization 7, place de Fontenoy, 75352 Paris 07 SP, France.
Velilla, J., Molina, J., & Ortega, R. (2018). “Why older workers become entrepreneurs”?-International evidence using fuzzy set methods. The Journal of the Economics of Ageing 12 (2): 88–95.