افشارپور، محسن؛ عساکره، سجاد و زرندی، سعید (1394). "نقش سرمایهگذاری جمعی در تأمین سرمایه کارآفرینان نوپا". رشد فناوری، 11(43)، 2-13.
ایمانیپور، نرگس و عزیزی، حسن (1390). "تحلیل اجزای تشکیلدهنده فرایند سرمایهگذاری خطرپذیر در ایران". توسعه کارآفرینی، 4(2)، 85-103.
بازرگان، عباس (۱۳۹5). "مقدمهای بر روشهای تحقیق کیفی و آمیخته: رویکردهای متداول در علوم رفتاری"، چاپ ششم، تهران: نشر دیدار.
چیتسازان، هستی؛ طالبی، کامبیز و محبعلی، امیر (1396). "شناسایی و اولویتبندی رایجترین روشهای تأمین مالی خودراهانداز در کسبوکارهای نوپای حوزه IT"، توسعه کارآفرینی، 10 (1)، 61-80.
حافظنیا، محمدرضا (1395). "مقدمهایبرروشتحقیقدرعلومانسانی )چاپ بیست و دوم)"، تهران: نشر سمت.
حیدری سورشجانی، مهرناز و محمدی، پرستو (1395). "شناسایی مؤلفههای مراحل مختلف رشد شرکتهای نوآور در تعامل با سرمایهگذاران خطرپذیر"، توسعه کارآفرینی، 9 (1)، 59-78.
زرندی، سعید؛ افشارپور، محسن و عساکره، سجاد (1394). "مطالعه تطبیقی مدلهای کسبوکار پلتفرمهای برتر تأمین مالی جمعی در جهان"، مدیریت توسعه فناوری، 3(2)، 127-150.
متوسلی، محمود؛ شجاعی، سعید؛ چیتسازان، هستی و محمدی الیاسی، قنبر (1396). "موانع نهادی سرمایهگذاری خطرپذیر در ایران: مطالعهای برای واکاوی انگیزههای سرمایهگذاری در بنگاههای کوچک فناور"، توسعه کارآفرینی، 10(3)، 477-496.
متوسلی، محمود؛ شجاعی، سعید؛ محمدی الیاسی، قنبر و چیتسازان، هستی (1396). "واکاوی چالشهای نهادی تبادلات سرمایهگذاران خطرپذیر با شرکتهای فناوریمحور"، سیاست علموفناوری، 9(4)، 1-14.
Agrawal, A., Catalini, C., & Goldfarb, A. (2011).
The geography of crowdfunding.
NBER Working Papers 16820, National Bureau of Economic Research, Inc.
Agrawal, A., Catalini, C., & Goldfarb, A. (2015). Crowdfunding: Geography, social networks, and the timing of investment decisions. Journal of Economics & Management Strategy, 24(2), 253-274.
Ahlers, G. K., Cumming, D., Günther, C., & Schweizer, D. (2015). Signaling in equity crowdfunding. Entrepreneurship theory and practice, 39(4), 955-980.
Bayus, B. L. (2013). Crowdsourcing new product ideas over time: An analysis of the Dell IdeaStorm community. Management Science, 59(1), 226-244.
Beugré, C. D., & Das, N. (2013). Limited capital and new venture creation in emerging economies: A model of crowd-capitalism. SAM Advanced Management Journal, 78(3), 21-27.
Burtch, G., Ghose, A., & Wattal, S. (2013). An empirical examination of the antecedents and consequences of contribution patterns in crowd-funded markets. Information Systems Research, 24(3), 499-519.
Butticè, V., Colombo, M. G., & Wright, M. (2017). Serial crowdfunding, social capital, and project success. Entrepreneurship theory and practice, 41(2), 183-207.
Calic, G., & Mosakowski, E. (2016). Kicking Off Social Entrepreneurship: How A Sustainability Orientation Influences Crowdfunding Success. Journal of Management Studies, 53(5), 738-767.
Cosh, A., Cumming, D., & Hughes, A. (2009). Outside enterpreneurial capital. The Economic Journal, 119(540), 1494-1533.
Creswell, J. W. (2013). Qualitative inquiry and research method: Choosing among five approaches. Thousand Oaks, CA: Sage.
Davis, B. C., Hmieleski, K. M., Webb, J. W., & Coombs, J. E. (2017). Funders' positive affective reactions to entrepreneurs' crowdfunding pitches: The influence of perceived product creativity and entrepreneurial passion. Journal of business venturing, 32(1), 90-106.
Gerber, E. M., & Hui, J. (2013). Crowdfunding: Motivations and deterrents for participation. ACM Transactions on Computer-Human Interaction (TOCHI), 20(6), 34.
Gerber, E. M., Hui, J. S., & Kuo, P.-Y. (2012). Crowdfunding: Why people are motivated to post and fund projects on crowdfunding platforms. Paper presented at the Proceedings of the International Workshop on Design, Influence, and Social Technologies: Techniques, Impacts and Ethics.
Greenberg, J., & Mollick, E. (2017). Activist Choice Homophily and the Crowdfunding of Female Founders. Administrative Science Quarterly, 62(2), 341-374.
Harzer, A. (2013). Erfolgsfaktoren im Crowdfunding. In: Menschen—Markte—Medien—Management: Schriftenreihe, Band 7. Ilmenau: Universitatsverlag Ilmenau.
Hemer, J. (2011). A snapshot on crowdfunding (Working Paper Firms and Region, No. R2/2011, Fraunhofer ISI). Retrieved April 10, 2013, from http://www.econstor.eu/ handle/10419/52302.
Howe, J. (2008) Crowdsourcing: How the Power of the Crowd is Driving the Future of Business. New York: Crown Publishing Group.
Hui, J. S., Greenberg, M. D., & Gerber, E. M. (2014). Understanding the role of community in crowdfunding work. In CSCW 2014 - Proceedings of the 17th ACM Conference on Computer Supported Cooperative Work and Social Computing (pp. 62-74). Association for Computing Machinery. DOI: 10.1145/2531602.2531715.
Kleemann, F., Voß, G. G., & Rieder, K. (2008). Un (der) paid innovators: The commercial utiliza-tion of consumer work through crowdsourcing. Science, technology & innovation studies, 4(1), 5-26.
Meinshausen, S., Schiereck, D., & Stimeier, S. (2012). Crowdfunding als Finanzierungsalternative - Innovative Ansätze in der Unternehmensfinanzierung. Wirtschaftswissenschaftliches Studium (WiSt), 61(11), 583-588.
Mollick, E. R. (2014). The dynamics of crowdfunding: An exploratory study. Journal of business venturing, 29(1), 1-16.
Moritz, A. & Block, J. H. (2016). Crowdfunding: A literature review and research directions. In D. Brüntje & O. Gajda (Eds.), Crowdfunding in Europe, State of the art in theory and practice (pp. 25-53). Switzerland: Springer.
Scholz, N. (2015). The relevance of crowdfunding: the impact on the innovation process of small entrepreneurial firms: Springer.
Schwienbacher, A., & Larralde, B. (2010). Crowdfunding of small entrepreneurial ventures. SSRN Electronic Journal, 10,1-23. http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.1699183.
Skirnevskiy, V., Bendig, D., & Brettel, M. (2017). The influence of internal social capital on serial creators’ success in crowdfunding. Entrepreneurship theory and practice, 41(2), 209-236.
Steinberg, S., & DeMaria, R. (2012). The Crowdfunding Bible: How to raise money for any startup, video game or project, edited by J. Kimmich, 1– 80. Cincinnati, OH: ReadMe Publishing.
Zhao, Q., Chen, C. Der, Wang, J. L., & Chen, P. C. (2017). Determinants of backers’ funding intention in crowdfunding: Social exchange theory and regulatory focus. Telematics and Informatics, 34(1), 370–384.