احمدی، فریدون، شافعی، رضا و فرانک مفاخرینیا (1391)، بررسی تأثیر عوامل فردی و محیطی بر رفتار کارآفرینانۀ دانشجویان دانشگاه کردستان، فصلنامۀ توسعۀ کارآفرینی، دورۀ 4، شمارۀ 15: 145- 163.
بهراد، مهناز (1393)، شناسایی تأثیر استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی بر بازاریابی کارآفرینانه، پایاننامۀ کارشناسی ارشد، تهران: دانشگاه تهران.
رضوانی، مهران و دیگران (1393)، نگاشت مفهومی سرمایۀ اجتماعی در بازاریابی بنگاههای کارآفرین: صنایع غذایی، پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، دورۀ 2، شمارۀ 1: 67- 90.
طالبی، کامبیز، تاجالدین، مهدی و مهدی سمیعزاده (1389)، بررسی ارتباط بین عوامل محیطی و بینالمللیشدن شرکتهای کوچک و متوسط، فصلنامۀ توسعۀ کارآفرینی، دورۀ 3، شمارۀ 9: 55- 79.
فتحاللهزاده، زینب (1393)، شناسایی تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانۀ فعالیتهای بازاریابی شرکتهای کوچک و متوسط، پایاننامۀ کارشناسی ارشد، تهران: دانشگاه تهران، دانشکدۀ کارآفرینی.
مبارکی، محمدحسن، رضاییان، علی و روزا مهرابی (1391)، مفهومپردازی عوامل زمینهساز در بهکارگیری گزینههای ابتکاری در فرایند تصمیمگیری کارآفرینان برتر ایرانی، فصلنامۀ توسعۀ کارآفرینی، دورۀ 4، شمارۀ 15: 7- 24.
Anderson, J. C., Håkansson, H. and Johanson, J. (1994). Dyadic Business Relationships within a Business Network Context, The Journal of Marketing, Vol. 6, (No). 3, 1- 15.
Felzensztein, C. and Gimmon, E. (2009). Social Networks and Marketing Cooperation in Entrepreneurial Clusters: An International Comparative Study, Journal of International Entrepreneurship, 7(4), 281- 291.
Franco, M., de Fátima Santos, M., Ramalho, I. and Nunes, C. (2014). An Exploratory Study of Entrepreneurial Marketing in SMEs: The Role of the Founder-Entrepreneur, Journal of Small Business and Enterprise Development, 21(2), 265- 283.
Hallback, J. and Gabrielsson, P. (2013). Entrepreneurial Marketing Strategies During the Growth of International New Ventures Originating in Small and Open Economies, International Business Review, 22(6), 1008- 1020.
Jones, R. and Rowley, J. (2011). Entrepreneurial Marketing in Small Businesses: A Conceptual Exploration, International Small Business Journal, 29(1), 25- 36.
Karlsson, C. and Stough, R. (2015). Industrial Clusters and Inter-Firm Networks: Edward Elgar Publishing.
Löfsten, H. (2016). New Technology-Based Firms and Their Survival: The Importance of Business Networks, and Entrepreneurial Business Behaviour and Competition, Local Economy, 31(3), 393- 409.
Moeller, K. (2010). Partner Selection, Partner Behavior, and Business Network Performance: An Empirical Study on German Business Networks. Journal of Accounting and Organizational Change, 6(1), 27- 51.
Mouzas, S. (2006). Marketing Action in Networks, European Journal of Marketing, 40(11/12), 1271- 1291.
Nelson, R. E. (2001). On the Shape of Verbal Networks in Organizations, Organization Studies, 22(5), 797- 823.
Parkhe, A., Wasserman, S. and Ralston, D. A. (2006). New Frontiers in Network Theory Development, Academy of Management Review, 31(3), 560- 568.
Resnick, S., et al. (2011). Aligning Teaching and Practice: a Study of SME Marketing, Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, 13(1), 37- 46.
Rocks, S., Gilmore, A. and Carson, D. (2005). Developing Strategic Marketing Through the Use of Marketing Networks, Journal of Strategic Marketing, 13(2), 81- 92.
Shaw, E. (2009). A Guide to the Qualitative Research Process: Evidence from a Small Firm Study, Qualitative Market Research: An International Journal, 2(2), 59- 70.
Tsolakis, N. (2015). Entrepreneurial Prospects in Loyalty Marketing: Real-world Grocery Retailers’ Market Survey and Conceptual Case Study. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 17)5(, 3- 11.
Tykesson, D. and Alserud, M. (2011). The Uppsala Model’s Applicability on Internationalization Processes of European SMEs, Today-A Case Study of Three Small and Medium Sized Enterprises.