آذر، عادل؛ صادقی، آرش؛ کردنائیج، اسداله (1391)، "اولویتبندی عوامل موثر بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط حوزه فناوریهای برتر-رویکرد فرآیند تحلیل شبکه فازی"، توسعه کارآفرینی، 5(2): 184-165.
پژوهشجهرمی، امین (1395)، "نوآوری در مدل کسب و کار (عامل جدید مزیت رقابتی)"، بررسیهای بازرگانی، 14(80): 13-1.
خدایی، عطیه (1397)، "نوآوری در مدل کسب و کار با رویکرد توسعه پایدار و چالش های پیشرو"، همایش ملی توسعه پایدار استان کرمانشاه، دانشگاه رازی کرمانشاه، 19 آذر 1397.
شیرازی، حسین؛ هاشمزاده، غلامرضا؛ رادفر، رضا؛ ترابی، تقی (1397)، نقش منابع سازمانی و قابلیت نوآوری در خلق مزیت رقابتی شرکت های دانش بنیان نوپا با تعدیل گری عملکرد تجاری سازی فناوری"، مدیریت نوآوری، 7(4): 134-115.
طبرسا، غلامعلی، رضائیان، علی؛ نظریپور، امیرهوشنگ (1391)، "طراحی و تبیین مدل مزیت رقابتی مبتنی بر هوشمندی سازمانی در سازمان های دانش بنیان"، تحقیقات بازاریابی نوین، 2(1): 72-47.
عبدالهی، حمیده؛ احمدی، عباس؛ مردانشاهی، محمدمهدی (1397)، "عوامل موثر بر نوآوری مدل کسبوکار در شرکتهای دانشبنیان کشاورزی استان مازندران"، کارآفرینی در ورزش، 5(1): 91-77.
عسکریفرد، کاظم؛ ابراهیمی، ابوالقاسم و علوی، سیدمسلم (1397)، "ارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندیهای کارآفرینانه در دانشآموزان با میانجیگری ویژگیهای شخصیتی"، توسعه کارآفرینی، 11(1): 101-120.
کریمی، آصف؛ رحمانی، سوما (1394)، "طراحی مدل کسب و کار برای چابکی سازمان (مطالعه موردی: شرکت خودروسازی سایپا)"، توسعه کارآفرینی، 8(2): 292-273.
منصوری، سمیه؛ وظیفه، زهرا؛ یوسفیطبس، حلیمه (1396)، "اولویتبندی پیشرانهای عوامل اثرگذار در راستای توسعه شرکتهای دانشبنیان در استان کرمان"، توسعه کارآفرینی، 10(2): 338-319.
Akinyemi, E. O. (2016). Enterpreneurial Empowerment of People with Special Needs in Ondo and Osun States, Nigeria. Journal of Arts and Humanities, 5(11), 26-38.
Amalia, R., Rakhmawati, L., Afrida, A., & Pribadi, J. (2020). New Venture Competitive Advantage and Performance: The Role of Strategic Entrepreneurship. In Proceedings Aceh Global Conference-Business, Economics, and Sustainable Development Trends (Vol. 2, pp. 42-46).
Anwar, M. (2018). Business model innovation and SMEs performance—Does competitive advantage mediate? International Journal of Innovation Management, 22(07), 1-31.
Bashir, M., & Verma, R. (2019). Internal factors & consequences of business model innovation. Management Decision.57(1), 1-30.
Bouwman, H., Nikou, S., & de Reuver, M. (2019). Digitalization, business models, and SMEs: How do business model innovation practices improve performance, Telecommunications Policy, 43(9), 1-18.
Caseiro, N., & Coelho, A. (2018). Business intelligence and competitiveness: the mediating role of EO. Competitiveness Review: An International Business Journal, 28(2), 213-226.
Chesbrough, H. (2010). Business model innovation: opportunities and barriers. Long range planning, 43(2-3), 354-363.
Ferreira, J. A. B., Coelho, A. M., & Weersma, L. A. (2019). The mediating effect of strategic orientation, innovation capabilities and managerial capabilities among exploration and exploitation, competitive advantage and firm’s performance. Contaduría y administración, 64(1), 1-25.
Fornell, C., & Larcker, D. F. (1981). Evaluating structural equation models with unobservable variables and measurement error. Journal of marketing research, 18(1), 39-50.
Hashemi, S. M. K., Nadi, H. K., Hosseini, S. M., & Rezvanfar, A. (2012). Explaining agricultural personnel’s intrapreneurial behavior: the mediating effects of job satisfaction and organizational commitment. International Journal of Business and Social Science, 3(6), 299-308.
Hashim, N. A. B., Raza, S., & Minai, M. S. (2018). Relationship between entrepreneurial competencies and small firm performance: are dynamic capabilities the missing link? Academy of Strategic Management Journal. 17(2), 1-10.
Henao-Zapata, D., & Peiró, J. M. (2018). The Importance of Empowerment in Entrepreneurship. In Inside the Mind of the Entrepreneur. Springer, Cham, pp. 185-206.
Hulland, J. (1999). Use of partial least squares in strategic management research: a review of four recent studies. Strategic management journal, 20(2), 195-204.
Kraus, S., Filser, M., Puumalainen, K., Kailer, N., & Thurner, S. (2020). Business model innovation: A systematic literature review. International Journal of Innovation and Technology Management. 17(06), 1-22.
Kurniati, E. D. (2015). Entrepreneurial empowerment of agriculture and industrial sector in rural areas of Semarang regency Indonesia. Asian Economic and Financial Review, 5(4), 723-733.
Latifi, M. A., & Bowman, H. (2018). Business Model Innovation and Firm Performance: The Role of Mediation and Moderation Factors. In Bled eConference (p. 37).
Mohammmadkazemi, Reza; Kardar, S; Pouriz, M. “Identification and ranking of the marketing mix of services in the banking industry, using DEMATEL”. Association of Marketing Theory and Practice 2020 – Annual Conference. USA. August 2020.
Pang, C., Wang, Q., Li, Y., & Duan, G. (2019). Integrative capability, business model innovation and performance. European Journal of Innovation Management. 22(3),541-561.
Pedersen, E. R. G., Gwozdz, W., & Hvass, K. K. (2018). Exploring the relationship between business model innovation, corporate sustainability, and organisational values within the fashion industry. Journal of Business Ethics, 149(2), 267-284.
Pratono, A. H., Darmasetiawan, N. K., Yudiarso, A., & Jeong, B. G. (2019). Achieving sustainable competitive advantage through green entrepreneurial orientation and market orientation: The role of inter-organizational learning. The Bottom Line, 32(1), 2-15.
Pulka, B. M., Ramli, A. B., & Bakar, M. S. (2018). Marketing capabilities, resources acquisition capabilities, risk management capabilities, opportunity recognition capabilities and SMEs performance: A proposed framework. Asian Journal of Multidisciplinary Studies, 6(1), 12-22.
Sadalia, I., Muharam, H., & Mulyana, A. (2019). Entrepreneurial Orientation And Innovation To Competitive Advantage Of Smes In North Sumatera Mediated With Business Financing Factor. Journal of Critical Reviews, 7(1), 236-240.
Siguaw, J. A., Simpson, P. M., & Enz, C. A. (2006). Conceptualizing innovation orientation: a framework for study and integration of innovation research. Journal of product innovation management, 23(6), 556-574.
Wirtz, B., & Daiser, P. (2018). Business model innovation processes: A systematic literature review. Journal of Business Models, 6(1), 40-58.