بحرکانی، حسین (1392). بررسی رابطه رفتارهای حمایتی و غیرحمایتی مدیر و خشنودی شغلی با هویت سازمانی کارکنان سازمانهای دولتی شهرستان هندیجان (کارشناسی ارشد) دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت- دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی.
بهرامی، شهاب؛ زردشتیان، شیرین و یوسفی، بهرام (1393). تأثیر رضایت شغلی بر تعهد عاطفی کارکنان وزارت ورزش و جوانان. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 2(۴): ۸۷-۹۶.
بیگی، مطهره محسن و ملامحمدی، مجید (1399). بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی درونسازمانی با تبیین نقش میانجی تعهد سازمانی در مدیریت درمان تأمین اجتماعی شهر کرمان. تأمین اجتماعی، 16(1): 175-204.
پهلوان شریف، سعید و مهدویان، وحید (1394). مدلسازی معادلات ساختاری با AMOS. چاپ اول، تهران: انتشارات بیشه.
حاجی کریمی، عباسعلی؛ رضائیان، علی؛ عالم تبریز، اکبر و سلطانی، مرتضی (1391). مدلی میانسطحی برای تبیین ارتباط ادراک از حمایت سازمانی، ادراک از احترام سازمانی و مشارکت در تصمیمگیری با تعهد سازمانی؛ مطالعه موردی: اعضای هیئت علمی دانشگاههای تهران. اندیشه مدیریت رهبری، 6(2): 177-200.
حسنی صدرآبادی، جلال (1396). کارآفرینی و اثربخشی مدیریت منابع انسانی، مطالعات مدیریت و حسابداری، 3 (1): 86-92.
خورشید، صدیقه (1396). اثر قابلیتهای چابکی راهبردی و عاطفی سازمان بر کارآفرینیگرایی دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاههای شهر قم و کاشان). مدیریت در دانشگاه اسلامی، 6(14): 237-262.
درودی، هما و شرف پور، مسعود (1396). تأثیر همکاری متقابل کارکردی بر عملکرد تجاریسازی فناوری با توجه به نقش خلق دانش و حمایت مدیریت ارشد. مدیریت نوآوری، (۱)6: ۴۵-۷۲.
دهقان، رضا؛ طالبی، کامبیز و عربیون، ابوالقاسم (1391). عوامل مؤثر بر نوآوری و کارآفرینی سازمانی در دانشگاههای علوم پزشکی کشور، پیاورد سلامت، 6(1): 22-33.
رضایی، دولت آبادی حسین؛ شهبازی، غلامرضا و دهقانی، اناری فرشید (1391). بررسی ارتباط حمایت سازمانی و مدیریتی و تعهد سازمانی نیروهای کارمند و نظامی پلیس (مورد مطالعه: نیروهای پلیس شهر اصفهان). پژوهشهای راهبردی امنیت و نظم اجتماعی، 1(1): 59-72.
رضایی، روحالله و حسینی، سید محمود (1392). طراحی مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی سازمانی در تعاونیهای توسعه روستایی استان زنجان. توسعه کارآفرینی، 6(4): 74-75.
زارعی متین، حسن (1395). مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته. انتشارات آگاه، ویراست دوم.
صنوبر، ناصر؛ حسینی، سید صمد؛ بهزادنیا، پویا و یونس پور، زهرا (1398). تعهد استراتژیک مدیران میانی: بررسی تأثیر عدالت سازمانی، حمایت مدیریت ارشد از تغییر و مشارکت در تصمیمگیری. مدیریت سازمانهای دولتی، (1)8: 113-124.
طغرایی، محمدتقی؛ شریفی، سعید و دارابیان، سنیه (1395). بررسی رابطه تعهد سازمانی با گرایش کارآفرینانه در سازمانهای فرهنگی- هنری استان اصفهان. پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی، 6(1): 165-178.
ظهیری، آزیتا؛ بابامیری، محمد؛ ابویی مهریزی، محسن و صباغ، یوسف (1394). رابطه رهبری و زمینه اخلاقی با تعهد عاطفی: نقش میانجیگر حمایت سازمانی ادراک شده. اخلاق در علوم و فناوری، 10(3): 75-83.
ناهید، مجتبی (1389).چیستی و چرایی کارآفرینی و کارآفرینی سازمانی در یک نگاه. بررسیهای بازرگانی، (34)7: 85-39.
مؤمنی، منصور و قیومی، علی (1391). تحلیلهای آماری با استفاده از SPSS. چاپ یازدهم، انتشارات گنج شایگان.
نیکپور، امین (1396). تأثیر مدیریت استعداد بر رفتار کارآفرینانه در بخش دولتی: تبیین نقش میانجی رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان. مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)، 26(86): 97-123.
یزدیزاده، علی؛ نامداری ورپشتی، مهدی و افغانپور، مژگان (1397). تأثیر حمایت مدیریت ارشد بر عملکرد شعب بانک ملی شهر تهران با نقش میانجی مهارتهای فناوری و ظرفیت جذب. فنآوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، (2)9: 116-135.
Boone, Ch., Lokshin, B., Guenter H., & Belderbos, R. (2019). Top management team nationality diversity, corporate entrepreneurship, and innovation in multinational firms. Strategic Management Journal, 40(2), 277-302.
Cohen, W.M., & Levinthal, D.A. (1989). Innovation and learning: the two faces of R&D. Economics Journal, 99, 569-596.
Delić, M., Slåtten, T., Milić, B., Marjanović, U., & Vulanović, S. (2017). Fostering learning organization in transitional economy- the role of authentic leadership and employee affective commitment. International Journal of Quality and Service Sciences, 9(3/4), 441-455.
Engelen, A., Kaulfersch A., & Schmid, S. (2016). The Contingent Role of Top Management's Social Capital on the Relationship between Entrepreneurial Orientation and Performance. Journal of Small Business Management, 54(3), 827-850.
Hsieh, H. H., & Huang, J. T. (2018). Exploring factors influencing employees’ impression management feedback-seeking behavior: the role of managerial coaching skills and affective trust. Human Resource Development Quarterly, 29(2), 163-180.
Kristof, A.L. (2018). Person-organization fit: An integrative review of its conceptualizations, measurement, and implications. Personnel Psychology, 49)1), 11-49.
Lyngsie, J. (2017). The more, the merrier? Women in top‐management teams and entrepreneurship in established firms. Strategic Management Journal, 38(3), 487-505.
Martin-Rojas, R., Garcia-Morales, V.J., & Mihi-Ramirez, A. (2011). How can we increase Spanish technology firms' performance? Journal of Knowledge Management, 15(5), 759-778.
Miao, Q., Eva, N., Newman A., & Cooper, B. (2019). CEO Entrepreneurial Leadership and Performance Outcomes of Top Management Teams in Entrepreneurial Ventures: The Mediating Effects of Psychological Safety. Journal of Small Business Management, 57(3), 1119-1135.
Park, B.I., Ghauri, P.N., (2015). Key factors affecting acquisition of technological capabilities from foreign acquiring firms by small and medium sized local firms. Journal. World Business. 46, 116-125.
Ribeiro, N., Nguyen, T., Duarte, A.P., Torres de Oliveira, R., & Faustino, C. (2020). How managerial coaching promotes employees' affective commitment and individual performance. International Journal of Productivity and Performance Management, Vol. ahead-of-print No. ahead-of-print. https://doi.org/10.1108/IJPPM-10-2018-0373.
Rojasa, R.M., Morales, V.J.G., & Alvarez, N.G. (2019). Technological antecedents of entrepreneurship and its consequences for organizational performance. Technological Forecasting & Social Change, 147, 22-35.
Simon, L.A., & Andrew, M. (2020). Personality, self-efficacy and job resources and their associations with employee engagement, affective commitment and turnover intentions. The International Journal of Human Resource Management, 31(5), 657-681.
Simsek, Z., & Heavey, C. (2011). The mediating role of knowledge-based capital for corporate entrepreneurship effects on performance: a study of small- to medium-sized firms. Strategic entrepreneurship Journal, 5(1), 81-100.
Stenholm, P., & Nielsen, M.S. (2019). Understanding the emergence of entrepreneurial passion: The influence of perceived emotional support and competences. International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 25(6), 1368-1388.
Woolley, J. (2010). Technology emergence through entrepreneurship across multiple industries. Strategic Eentrepreneurship Journal, 4(1), 1-21.
Zahra, S.A., Gedajlovic, E., Neubaum, D.O., & Shulman, J.M. (2009). A typology of social entrepreneurs: Motives, search processes and ethical challenges. Journal of Business Venturing, 24(5), 519-532.