آریانی، ابراهیم؛ زاهد بابلان، عادل؛ معینیکیا، مهدی و خالقخواه، علی (1394). "نقش شبکههای اجتماعی مجازی در قابلیتهای پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی"، یادگیری مجازی در علوم پزشکی، 6(2): 26-39.
دستوم، صلاحالدین؛ رمضانینژاد، رحیم، بنار ، نوشین و رسولی، رحیم (1392). "بررسی تعامل بین محیط آکادمیک و صنعت ورزش ایران براساس تحلیل اسناد و ساختار"، پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، 2(2): 91-109.
دهقانی، ماهرخ؛ عزیزیان کهن، نسرین و بهتاج، ایوب (1398). "رابطه قابلیتهای پژوهشی و سواد اطلاعاتی با پیشبینی اضطراب پژوهش در بین دانشجویان تربیت بدنی"، رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 7(24): 39-50.
روحی، شیدا؛ کفچه، پرویز و احمدیزاد، آرمان (1396). "اثر پیوندهای اجتماعی و برندسازی داخلی بر فعالیتهای کارآفرینی دانشگاهی (مطالعه موردی: اعضای هیئت علمی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهر سنندج)"، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه کردستان.
قاسمی، اسماعیل؛ مهاجرانی، علیاصغر و حقیقیان، منصور (1399). "بررسی تأثیرات مؤلفههای اجتماعی و محیط نهادی بر توسعه کارآفرینی"، مطالعات محیطی هفتحصار، ۸(۳۱): ۷۵-۸۳.
قلیپور، رحمتا...؛ آقاجانی، حسنعلی و کرامتی کریمی، محمدعلی (1388). "بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در حوزهی فناوری اطلاعات". توسعه کارآفرینی، 2(1): 123-158.
کشاورز، لقمان؛ فراهانی، ابوالفضل و علیزاده گلریزی، ابوالفضل (1396). "تحلیل عوامل مؤثر بر رفتار ذینفعان در تجاریسازی پژوهشهای ورزشی"، مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، 4(3): 11-20.
گودرزی، ریحانه؛ حسینی، سید رسول و طبائیان، سید کمال (1397). "چارچوبی برای توسعه کارآفرینی دانشگاهی در رشتههای علوم انسانی در ایران"، توسعه کارآفرینی، 11(4): 661-679.
گودرزی، مهدی؛ جلالی فراهانی، مجید؛ رجبی، حسین و حمیدی، مهرزاد (1395). " تحلیل عوامل رفتاری مؤثر در ارتقاء کارآفرینی دانشجویان مدیریت ورزشی"،مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، 3(3): 45-53.
محمدکاظمی، رضا؛ حسینینیا، غلامحسین و حبیبی، حمیدرضا (1398). "کاربردها و الزامات بکارگیری پلتفرمهای تأمینمالی جمعی در کسبوکارهای تثبیتشده خدماتی– ورزشی (مورد مطالعه باشگاههای فوتبال ایران. توسعه کارآفرینی، 12(2): 281-300.
محمودپور، بختیار (1395). "طراحی مدل پیشرانهای تجاریسازی تحقیقات علوم انسانی"، آموزش عالی ایران، 8(4): 51-77.
ملکوتی، سید کاظم؛ ناصریپور، مسعود و نعمتی انارکی، لیلا (1397). "نقد یا نقض گذشته پژوهشی کشور"، رهیافت، 28(70)، 21-36.
مندعلیزاده، زینب؛ احسانی، محمد و هنری، حبیب (1395). "طراحی مدل کارآفرینی پایدار در ورزش با استفاده از نظریه برخاسته از دادهها"، مدیریت ورزشی، 8(5): 709-725.
Aarikka-Stenroos, L., Sandberg, B., & Lehtimäki, T. (2014). Networks for the commercialization of innovations: A review of how divergent network actors contribute. Industrial Marketing Management, 43(3), 365-381.
Bishop, D. (2008). An applied research model for the sport sciences. Sports Medicine, 38(3), 253-263.
Cohen, J. E. (1988). Statistical Power Analysis for the Behavioral Sciences. Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
Dynich, A., & Wang, Y. (2016). On the e-commercialization of science: A step toward the future? Electronic Commerce Research and Applications, 20, 183–188.
Fernández-Pérez, V., Alonso-Galicia, P. E., Rodríquez-Ariza, L., & Fuentes-Fuentes, M. M. (2015). Professional and personal social networks: A bridge to entrepreneurship for academics? European Management Journal, 33(1), 37-47.
Ferreira, J. J., Fernandes, C., Ratten, V., & Miragaia, D. (2020). Sports innovation: A bibliometric study. Sport entrepreneurship and public policy (pp. 153 –170). Springer.
Fornell, C., & Larcker, D. F. (1981). Evaluating Structural Equation Models with Unobservable Variables and Measurement Error. Journal of Marketing Research, 18(1), 39-50.
Foster, C., Anholm, J. D., Best, T., Boullosa, D., Cress, M. L., Koning, J. J., Goncalves, C., Hahn, CH., Lucia, A., Porcari, J. P., Pyne,D. B., Rodriguez-Marroyo, J., & Seiler, K. S. (2016). Scientific discovery and its role in sports science. Kinesiology, 48(2), 274-284.
Fullagar, H. H. K., McCall, A., Impellizzeri, F. M., Favero, T., & Coutts, A. J. (2019). The Translation of Sport Science Research to the Field: A Current Opinion and Overview on the Perceptions of Practitioners, Researchers and Coaches. Sports Medicine, 49(6), 1-8.
Hughes, G. (2019). Developing student research capability for a 'post-truth' world: three challenges for integrating research across taught programmes. Teaching in Higher Education, 24(3), 394-411.
Hulland, J. (1999). Use of partial least squares (PLS) in strategic management research: A review of four recent studies. Strategic management journal, 20 (2), 195-204.
Jackowicz, K., & Kozłowski, Ł. (2019). Social ties between SME managers and bank employees: Financial consequences vs. SME managers’ perceptions. Emerging Markets Review, 40, 1-20.
Latif, N. S. A., Abdullah, A., & Jan, N. M. (2016). A Pilot Study of Entrepreneurial Orientation towards Commercialization of University Research Products. Procedia Economics and Finance, 37, 93–99.
Lockett, A., Wright, M., & Franklin, S. (2003). Technology Transfer and universities spin-out Strategies. Small Business Economics, 20, 185-200.
Martindale, R., & Nash, C. (2013). Sport science relevance and application: Perceptions of UK coaches. Journal of Sports Sciences, 31(8), 807-819.
Mizany, M., Khabiri, M., & Sajadi, S. N. (2012). A study of the capabilities of graduate students in writing thesis and the advising quality of faculty members to pursue the thesis. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 31, 5-9.
Mobaraki, M. H., Esfandabad, H. M., Safavinejhad, S. & Mohammadkazemi, R (2013). Entrepreneurial team formation the success of the companies. International Journal of Innovative Research in Management, 1(2), 58-70.
Mohammmad Kazemi, R., & Madandar, S. (2012). Identifying the Factors Affecting Entrepreneurial Attitude of Athlete & Non-athlete University Students. Information Management and Business Review, 4(6), 352-361.
Ponomariov, B. L., & Boardman, P. C. (2008). Influencing Scientists Collaboration and Productivity Patterns through New Institutions: University research centers and scientific and technical human capital. Research Policy, 39(5), 613-624.
Pyne, D. (2014). Improving the Practice of Sports Science Research. International Journal of Sports Physiology and Performance, 9(6), 899.
Ratten, V. (2020). Sport technology: A commentary. The Journal of High Technology Management Research, 31(1), 1-6.
Saiiari, A. A. (1994). Analysis of problems and limitations of higher education in Iran. Quarterly journal of Research and Planning in Higher Education, No. 5, pp. 19-46.
Thompson, L. A., Dawson, K., Ferdig, R., Black, E.W., Boyer, J., Coutts, J., & et al. (2008). The Intersection of Online Social Networking with Medical Professionalism. J Gen Intern Med, 23(7), 954-957.