خوشگویان فرد، علیرضا (1386)، روششناسی کیو، انتشارات مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، تهران.
رضوانی، مهران، خدادادحسینی، حمید، آذر، عادل و پرویز احمدی (1388)، «مفهومپردازی بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی در بنگاههای کارآفرین ایرانی؛ بخش صنایع غذایی»، توسعه کارآفرینی، سال دوم، شمارة 5: 31- 53.
زرین جوی الوار، سهیلا و احسان عباسپور (1391)، «نقش زنان در بازاریابی کارآفرینانه»، فصلنامه زن و فرهنگ، سال سوم، شمارة 12: 81- 92.
سید امیری، نادر و طناز مشایخی (1393)، بازاریابی کارآفرینانه (درآمدی بر بازاریابی شرکتهای کوچک و متوسط)، چاپ اول، انتشارات ترمه، تهران.
طغرایی، محمدتقی و مهران رضوانی (1391)، «نگاشت مفهومی سرمایه اجتماعی در فعالیتهای بازاریابی کارآفرینانه شرکتهای کوچک»، تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، شمارة 3: 87- 106.
بردبار کوچصفهانی، آرش و سهیل خانی رودآبادی (1391)، «فرآیندهای بازاریابی کارآفرینانه و افزایش سهم فروش»، کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسبوکارهای دانشبنیان، بابلسر، شرکت پژوهشی طرود شمال، http://www.civilica.com/Paper-KNOWLEDGEBASE01-KNOWLEDGEBASE01_176.html
مهذبی، مهدی، عابدی، فاطمه و مهران جهانی (1393)، «بازاریابی کارآفرینانه»، دومین کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسبوکارهای دانشبنیان، بابلسر، شرکت پژوهشی طرود شمال، http://www.civilica.com/Paper-KNOWLEDGEBASE01-KNOWLEDGEBASE01_176.html
Anabel, F. Joaquı, A.(2015). Entrepreneurial orientation and export intensity: Examining the interplay of organizational learning and innovation,. International Business Review 24 (2):148–156.
Bäckbro, J. & Nyström, H. (2006). Entrepreneurial marketing: Innovative valuecreation, MA Thesis, JÖNKÖPING International Business School.
Beverland, M. B. & Lockshin, L. S. (2006). Crafting a niche in a crowded market: the case of Palliser Estate Wines of Martinborough (New Zealand), In Weinstein, A. & Dalgic, T. (Eds), Handbook of Niche Marketing, Principles and Practice, Routledge, London, 13(4): 159- 90.
Blake, D. David, W. Adam, R.(2015). Entrepreneurial inception: The role of imprinting in entrepreneurial action, Journal of Business Venturing 30(1): 11–28.
Blankson, C. & Stokes, D. (2007).“Marketing practices in the UK small business sector”, Marketing Intelligence and Planning Journal, 20(1): 49–61.
Carson,D. and Coviello,N.,(1997). “The Marketing/Entrepreneurship Interface: A Distinct Paradigm for Research and Education”, University of Illinois at Chicago, journal of Management Decision,12(2) 59–67.
Collinson, E. (2002). “Editorial: The Marketing/ Entrepreneurship Interface”, Journal of Marketing Management,18(4): 337- 340.
Gillian, S. Jay, W. Peter L.(2012)” Advancing entrepreneurial Marketing Evidence from born global firms”, European Journal of Marketing, 46(3/4): 542-561.
Gilmore, A. (2010). “Reflections on methodologies for research at the marketing/entrepreneurship interface”, Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, 12(1): 11- 20.
Gruber, M. (2004). “Marketing in new ventures: theory and empirical evidence”, Schmalenbach Business Review: ZFBF, 56(2): 164- 199.
Hacioglua, S. Erenb, M. Sule, E. Celikkand, a.(2013)”The effect of entrepreneurial Marketing on firms innovative performance in Turkish SME,s.”, Elsevier Ltd. Selection and/or peer-review under responsibility of The 8th International Strategic Management Conference.
Hills, G. E., Hultman, C. M. & Miles, M. P. (2008). “The evolution and development of entrepreneurial marketing”, Journal of Small Business Management, 46(1): 99- 112.
Hills, J. & Wright, L. T. (2000). “Defining the scope of entrepreneurial marketing: a qualitative approach”, Journal of Enterprising Culture, 8(1):23- 46.
Jones, R. Rowley, J. (2011),”Entrepreneurial marketing in small businesses”. International Small Business Journal 29(1): 25-36.
Martine, M. (2009). “The entrepreneurial marketing mix”, Qualitative Market Research: International Journal, 12(4): 391- 403.
Miller, D. (1983). “The correlates of entrepreneurship in three types of firms”, Management Science, 29(7): 770- 791.
Ming, C. Yu, C. Ya, Lo.(2015). Creativity cognitive style, conflict, and career success for creative entrepreneurs,. Journal of Business Research, 68(2):906–910.
Morris, M. H., Schindehutte, M. & LaForge, R. W. (2002). “Entrepreneurial marketing: a construct for integrating emerging entrepreneurship and marketing perspectives”, Journal of Marketing Theory and Practice, 10(4): 1- 19.
Moriarty, J., Jones, R., Rowley, J. & Kupiec, T. (2008). “Marketing in Small Hotels:a Qualitative Study”, Marketing Intelligence & Planning, 26(3): 293- 315.
Shaw, E. (2004). “Small firm networking: an insight into contents and motivating factors”, International Small Business Journal, 24(1): 5- 29.
Sole, M. (2013).“Entrepreneurial marketing:conceptual exploration and link to performance”, Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, 15(1): 23- 38.
Sussie, C. M. (2011). “Entrepreneurial marketing: a strategy for the twenty-first century?”, Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, 13(2): 110- 119.
Thomas, L. Painbe, S. Barton, H.(2011), “Entrepreneurial marketing within the French wine industry.”, International Journal of Entrepreneurial Behaviour & Research,19(2): .238-260.
Wallnöfer, M. Hacklin, F.(2012),” The business model in entrepreneurial marketing: A communication perspective on business angels' opportunity interpretation.”, Journal of Industrial Marketing Management,42(1): 755–764.