آراستی، زهرا و منیره غلامی (1389)، «علل شکست کارآفرینان در ایران»، فصلنامه توسعه کارآفرینی، سال دوم، شمارة 8: 163- 184.
ابوجعفری، روحاله (1390)، «تأمین مالی کسبوکارهای جدید در نظامهای مالی رابطهمدار و قانونمدار»، فصلنامه مجلس و پژوهش، سال هجدهم، شمارة 65: ص 105-134.
بیگدلو، مهدی (1384)، منابع تأمین مالی کارآفرینان، پایاننامة ارشد، دانشگاه تهران.
پیلی، نورتون (1384)، راهنمای گام به گام طراحی و تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی، ترجمة حسن نصیری قیداری، تهران: شرکت چاپ نشر بازرگانی.
ترکمانی، جواد و آمنه ذوقیپور (1386)، «عوامل مؤثر بر صادرات فرآوردههای صنایع غذایی»، فصلنامه اقتصاد و کشاورزی، جلد دوم، شمارة 1: 23- 33.
جعفرپور، محمود و مرتضی فیاضی (1389)، «شناسایی و رتبهبندی راهبردهای جذب منابع در شبکه بانکی کشور»، مجموعه مقالات دومین کنفرانس بینالمللی بازاریابی خدمات مالی، مرکز بازاریابی خدمات مالی: 1-15.
خداوردی، حسن (1387)، «متدولوژی پژوهش کیفی»،رهآورد سیاسی، پاییز 1387، شمارة 21: ص 41-62.
خنیفر، حسین، جمشیدی، ناصر و محمود رامشینی (1390)، «بررسی شاخصهای معطوف به نیازهای مالی کارآفرینان»، نشریه توسعه کارآفرینی، سال چهارم، شمارة 13: 51- 68.
راهنمای رودپشتی، فریدون (1392)، «مبانی بازاریابی تأمین مالی: جایگاه و اهمیت و ضرورت شناخت آن در مدیریت مالی مبتنی بر رویکرد نظریهپردازی»، فصلنامه علمی پژوهشی دانش سرمایهگذاری، سال دوم، شمارة 6: ص 1-14.
سودهی، مهدی (1390)، بررسی روشهای تأمین مالی در صنایع خودروسازی و ارتباط آن با سودآوری، پایاننامة ارشد، دانشکدة مدیریت دانشگاه تهران.
شافعی، رضا (1391)، «مطالعه تأثیرپذیری استراتژیهای حضور در بازار از نگرشهای مدیریتی و رابطه آنها با انتخاب الگوی سنجههای بازاریابی»، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، شمارة 4: ۸۲-۱۰۴.
قاسمخانی، بابک (1388)، «نقطه تلاقی بازاریابی و تأمینمالی»، فصلنامه تدبیر، 1388، شمارة 206: ص 84-87.
قدس، احسان (1391)، مقایسه و انتخاب روشهای تأمین مالی مناسب در مؤسسات صنایع غذایی استان سمنان،پایاننامه ارشد، دانشکدة مدیریت.
کریمی، آصف و شهریار بوذرجمهری (1393)، «تحلیل سازوکارهای تأمین مالی کسبوکارهای کوچک و متوسط»، نشریه توسعه کارآفرینی، دورة هفتم، شمارة 3: ص 125-144.
گزارشات وزارت صنعت، معدن و تجارت (1393)، آمار شرکت های فعال و نیمه فعال صنعت غذایی استان تهران.
مؤیدفر، رزیتا، صامتی، مجید و سارا علومی (1392)، «اولویتبندی روشهای تأمین مالی»، مطالعات و پژوهشهای شهری و منطقهای، سال پنجم، شمارة 17: ص 69- 84.
Balcaen, S. & Ooghe, H. (2006). “35 years of studies on business failure: An overview of the classic statistical methodologies and their related problems”, The British Accounting Review, 38(1): 63- 93.
Bosma, N. S. (2013). The global entrepreneurship monitor (GEM) and its impact on entrepreneurship research global report.
Brady, E., Brace‐Govan, J., Brennan, L. & Conduit, J. (2011). “Market orientation and marketing in nonprofit organizations. Indications for fundraising from Victoria”, International Journal of Nonprofit and Voluntary Sector Marketing, 16(1): 84- 98.
Inderst, R. & Mueller, H. M. (2009). “Early-stage financing and firm growth in new industries”, Journal of Financial Economics, 93(2): 276- 291.
Kotler, P., Kartajaya, H. & Young, S. D. (2004). Attracting investors: A marketing approach to finding funds for your business, John Wiley & Sons.
Lee, D. S. & Markham, P. A. (2015). Fundraising-related market orientation among non-profit. A literature review and research agenda, Working Paper Series No. 7, Issue 3.
Lou, D. (2014). “Attracting investor attention through advertising”, Review of Financial Studies, 27(6), 1797-1829.
Muñoz-Leiva, F., Sánchez-Fernández, J., Liébana-Cabanillas, F. J. & López-Herrera, A. G. (2012). “Applying an automatic approach for showing up the hidden themes in financial marketing research (1961–2010)”, Expert Systems with Applications, 39(12): 11055- 11065.
Wells, L. T. & Wint, A. G. (2001). Marketing a country: Promotion as a tool for attracting foreign investment, IFC-International Finance Corporation.
Yu, W., Ramanathan, R. & Nath, P. (2014). “The impacts of marketing and operations capabilities on financial performance in the UK retail sector: A resource-based perspective”, Industrial Marketing Management, 43(1): 25-31.