احمدپور داریانی، محمود و مقیمی، سیدمحمد (1390) مبانی کارآفرینی، چاپ دهم، تهران: فراندیش
احمدپور داریانی، محمود و ملکی، علی (1390) کارآفرینی پیشرفته، تهران: راهدان
احمدپور داریانی، محمود، و عرفانیان، امیر (1386). «نقش و جایگاه کارآفرینی در نیل به رشد و توسعه اقتصادی»، مجله اقتصادی - بررسی مسائل و سیاستهای اقتصادی معاونت امور اقتصادی – وزارت امور اقتصادی و دارایی، سال هفتم، شمارههای 69 و 70، صص 19-1
استادزاده، زهرا (1382) «کارآفرینی، توسعه و اشتغال»، رهیافت، شماره 29، صص 80-71
بابایی، حبیب؛ آقازاده، هاشم؛ محسنیانراد، مهدی (1392) «توسعه فرهنگ کارآفرینی در مطبوعات ایران»، فصلنامة توسعه کارآفرینی، دوره ششم، شمار دوم، صص 135-154
زالی، محمدرضا؛ مدهوشی، مهرداد و کردنائیج، اسدالله (1386) «ارزیابی مشخصههای کارآفرینی دانشجویان دانشگاه مازندران»، فصلنامه مدرس علوم انسانی، ویژهنامه مدیریت، صص 81- 113
زعفریان، رضا؛ میرزایی رابر، فاطمه (1390). توسعه مدل نوآوری بنگاه در صنعت بیمه با استفاده از روش نگاشت علّی. فصلنامه مدیریت بازرگانی. دوره سوم. شماره 7. صص. 108-91.
زیباکلام، صادق؛ افشاری، داود؛ اصلانزاده، عبدالله (1389). «علل روی کار آمدن آقای خاتمی (دولت اصلاحات 1376): براساس نظریة توسعة نامتوازن ساموئل هانتینگتون». فصلنامة تحقیقات سیاسی و بینالملی. شمارة 3. صص 26-1.
سینایی، وحید؛ ابراهیمآبادی، غلامرضا (1384). «کثرتگرایی فرهنگی در عصر جهانی شدن». نامة علوم اجتماعی. شمارة 25. صص 139-107.
صمدآقایی، جلیل (1386) کارآفرینی پیشرفته: کارآفرینی در کارآفرینی، تهران، موسسه کار و تامین اجتماعی
عمرانی، زهرا؛ حقیقیکفاش، مهدی و مظلومی، نادر (1389) «اولویتبندی عوامل اثرگذار بر کارآفرینی اجتماعی در ایران از دیدگاه فعالان اجتماعی»، فصلنامة توسعه کارآفرینی، دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران، سال دوم، شماره هشتم، صص 36-11
فیسک، جان (1380). «فرهنگ تلویزیون». ترجمة مژگان برومند. فصلنامة ارغنون. شمارة 19. صص 142-125.
قبازاده، ناصر (1381). روایتی آسیبشناختی از گسست نظام و مردم در دهة دوم انقلاب. تهران: انتشارات فرهنگ گفتمان.
کردونی، روزبه؛ فاضلی، نعمتالله (1388). «تحلیل برخی گفتمانهای رفاهی در دوران اصلاحات». فصلنامة رفاه اجتماعی. سال نهم. شمارة 32. صص 64-35).
کوارتکو، دانلد. اف. و هاجتس، ریچارد. ام. (1389) نگرشی معاصر بر کارآفرینی، ترجمة ابراهیم عامل محرابی و محسن تبرائی، جلد اول، چاپ سوم، مشهد: دانشگاه فردوسی مشهد
محمدی الیاسی، قنبر (1387) «موضوع کارآفرینی به عنوان یک حوزه علمی»، فصلنامة توسعه کارآفرینی، سال اول، شمارة اول، صص 85-51
مرکز افکارسنجی و رصد فرهنگی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات (1389). گزارش نظرسنجی تلفنی از شهروندان تهرانی در خصوص شبکه نمایش خانگی. http://www.ric.ir/plugins/content/content.php?content.628
مرکز تحقیقات صدا و سیما (1390). نظرسنجی پیامگیران سیمای جمهوری اسلامی ایران
مسعودنیا، حسین؛ نجفی، داود (1390). «ارکان سیاست منطقهای ایران در دوران سازندگی با تکیه بر خطبههای نماز جمعة تهران». فصلنامة تحقیقات سیاسی و بینالمللی. شمارة ششم. صص 102-77.
مقیمی، سیدمحمد (1381) «کارآفرینی موضوعی میانرشتهای و فراگیر»، ماهنامة بازاریابی، شمارة 22. صص 18 -12.
مقیمی، سیدمحمد (1384) کارآفرینی در سازمانهای دولتی، تهران: مرکز کارآفرینی دانشگاه تهران
مهدی زاده، سیدمحمد (1380). بازنمایی ایران در مطبوعات غرب: تحلیل انتقادی گفتمان (نیویورک تایمز)، (گاردین)، (لوموند) و (دی ولت) 2002 – 1997 م. پایاننامة دکترای علوم ارتباطات. دانشگاه علامه طباطبایی.
مهدیزاده، سیدمحمد (1387). رسانهها و بازنمایی. تهران: دفتر مطالعات و توسعة رسانهها
هال، استوارت (1386). غرب و بقیه؛ گفتمان و قدرت. ترجمة محمود متحد. تهران: نشر آگه.
هیوارد، سوزان (1381)، مفاهیم کلیدی در مطالعات سینمایی، مترجم: فتاح محمدی، تهران: نشر هزاره سوم
Anderson, Alistair R.; Warren, Lorraine(2011), “The entrepreneur as hero and jester: Enacting the entrepreneurial discourse”, International Small Business Journal, Vol.29. No.6. Pp. 598-609
BBG & Gallup (2012) “BBG Research Series Briefing: Iran Media Use 2012 June 12, 2012”,http://www.bbg.gov/wp-content/media/2012/06/BBG-Iran-ppt.pdf
Braun, V. and Clarke, V. (2006) “Using thematic analysis in psychology”. Qualitative Research in Psychology, Vol,3. No.2. pp. 77-101
Britanica Encyclopedia (2012)." Mahmoud Ahmadinejad "http://www.britannica.com/EBchecked/topic/1090612/Mahmoud-Ahmadinejad
Burch, John G. (1986). "Profiling the Entrepreneur". Business Horizons. vol. 29. No, 5. Pp. 13-16.
Franzosi, Roberto (2010). Quantitative Narrative Analysis. Sage Publications
Grossberg, Lawrence; Wartella, Ellen A.; Whitney, Charles D.; Wise, Macgregor J. (2006) Media Making; Mass Media a Popular culture. Second Edition, Sage Publications.
Guest, Greg; MacQueen, Kathleen M.; Namey, Emily E. (2012) Applied Thematic Analysis, SAGE Publications
Hall, Stuart (1997). Representation: Cultural Presentations and Signifying Practices. London & New York: Sage Publications.
Iyer, Radha(2009), “Entrepreneurial identities and the problematic of subjectivity in media-mediated discourses”, Discourse Society, Vol.20, No.2. Pp.241-263.
Johansson, Anders w. (2004). “Narrating the Entreprenuer”, Intrnational Small Business Journal, No.22, Pp.273-293.
Kuratko, D.F. & Hodgetts, R.M. (2007). Entrepreneurship: Theory/ process/ practice. Mason, OH: South-Western College Publishers
Mclachlan, Keith S. (2012). "year in review 2011" In Britanica Encyclopedia http://www.britannica.com/EBchecked/topic/1802550/Iran-Year-In-Review-2011#ref1127038
Radu, Miruna; Redien-Collot, Renaud(2008), “The Social Representation of Entrepreneurs in the French Press: Desirable and feasible models?”, Intrnational Small Business Journal, No.26, Pp.259-298
Riessman, Catherine Kohler (1993). Narrative Analysis. Sage Publications