نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشفتگی محیطی تأثیر کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب‌وکار: نقش قابلیت‌های پویای سازمان و آشفتگی محیط کسب‌وکار در شرکت‌های دانش بنیان استان اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]
  • آموزش ارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندی‌های کارآفرینانه در دانش-آموزان با میانجی‌گری ویژگی‌های شخصیتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]
  • آموزش عالی چارچوبی برای توسعه کارآفرینی دانشگاهی در رشته‌های علوم انسانی در ایران [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 661-679]
  • آموزش مهارتی ارایه الگوی آموزش مهارت محور جهت توسعه کارآفرینی رسانه ای [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 681-700]
  • آمیخته بازاریابی جذب سرمایه واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسب‌وکار [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 621-640]

ا

  • ااکوتوریسم کارآفرینانه اولویت‌بندیِ پیشران‌های توسعۀ‌ اکوتوریسم کارآفرینانه با رویکرد توانمندسازی اجتماع‌محور [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 161-179]
  • ابعاد تحولی شناسایی ابعاد شکل‌گیری قصد کارآفرینانه در افراد فقیر بر مبنای رویکرد قابلیت‌ها [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 361-380]
  • اپراتورهای تلفن همراه واکاوی علل شکست توسعه خدمت جدید در اپراتورهای تلفن همراه ایران از منظر فرآیند توسعه [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 441-460]
  • اثربخشی پایدار تحلیل جایگاه مفهوم برکت در کسب‌وکار [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 121-139]
  • اخلاق کسب و کار سنخ شناسی التزام رهبران کارآفرین به اخلاق کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 401-420]
  • استارت‌آپ طراحی بوم مدل کسب‌و‌کار رسانه‌های اجتماعی نوپای بومی با جهت‌گیری راهبرد تمرکز پورتر [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 81-100]
  • اشتیاق کارآفرینانه تأثیرخودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصت‌ها:با ملاحظۀ نقش اشتیاق کارآفرینانۀ شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم‌وفناوری شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 61-80]
  • اصفهان تأثیر کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب‌وکار: نقش قابلیت‌های پویای سازمان و آشفتگی محیط کسب‌وکار در شرکت‌های دانش بنیان استان اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]
  • اکوسیستم اقتصادی تحلیل ابعاد بنگاه‌های مادرزاد بین‌المللی (بمب) حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 341-360]
  • اکوسیستم کارآفرینانه پردیس دانشگاه مدل سازی و پیکره بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 541-560]
  • اکوسیستم کارآفرینی مدل سازی و پیکره بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 541-560]
  • اکوسیستم کارآفرینی دانشگاهی مدل سازی و پیکره بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 541-560]
  • اکوسیستم کارآفرینی مبتنی بر دانشگاه مدل سازی و پیکره بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 541-560]
  • التزام سنخ شناسی التزام رهبران کارآفرین به اخلاق کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 401-420]
  • الگوی فرآیندی واکاوی علل شکست توسعه خدمت جدید در اپراتورهای تلفن همراه ایران از منظر فرآیند توسعه [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 441-460]
  • انتقال دانش واکاوی فرآیند انتقال دانش در کسب‌وکارهای خانوادگی: رویکرد نظریة داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 201-220]
  • انگیزه کارآفرینی بررسی تأثیر فرار مالیاتی و فساد برکارآفرینی: مورد مطالعه کشورهای OECD [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 501-520]
  • ایران تأثیر سیاست‌های کارآفرینی و محیط کسب‌وکار بر توسعۀ کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 321-339]
  • ایران واکاوی علل شکست توسعه خدمت جدید در اپراتورهای تلفن همراه ایران از منظر فرآیند توسعه [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 441-460]

ب

  • بازاریابی کارآفرینانه بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله) [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 141-160]
  • بازاریابی کارآفرینانه واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسب‌وکار [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 621-640]
  • برکت تحلیل جایگاه مفهوم برکت در کسب‌وکار [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 121-139]
  • بستر اسلامی شناسایی عوامل تأثیرگذار در قصد کارآفرینانه اجتماعی در بستر اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 581-600]
  • بقاء شناسایی شایستگی‌های بازدارندة پایداری کارآفرینان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای فعال در صنایع غذایی) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 281-300]
  • بنگاه جدید نقش‌های بنگاه جدید فناوری نانو در توسعۀ محصول جدید مشترک با شرکت صنعتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 41-60]
  • بنگاه‌های مادرزاد بین ­المللی تحلیل ابعاد بنگاه‌های مادرزاد بین‌المللی (بمب) حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 341-360]
  • بین‌المللی شدن بین‌المللی شدن شرکت‌های دانش‌بنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بین‌المللی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 461-479]

پ

  • پردازش اطلاعات انسانی شناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه بر مبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان تهران و البرز) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 221-240]
  • پژوهش کارآفرینی تحلیلِ محتوای وضع موجودِ روش‌شناسی پژوهش‌های منتشرشده در مجله‌های برتر حوزه‌ی فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 641-660]
  • پژوهش کیفی شناسایی عوامل تأثیرگذار در قصد کارآفرینانه اجتماعی در بستر اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 581-600]

ت

  • تأمین مالی کارآفرینانه واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسب‌وکار [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 621-640]
  • تاب‌آوری ارزیابی عوامل مؤثر بر ظرفیت تاب‏ آوری کسب‏ و‏‏کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: قطعه‏ سازان صنعت خودرو) [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 421-440]
  • تحلیل محتوا شناسایی و دسته‌بندی عوامل تعیین‌کنندۀ عملکرد نوآوری بنگاه‌های بخش مواد پیشرفته در ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 181-200]
  • تشخیص فرصت شناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه بر مبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان تهران و البرز) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 221-240]
  • تشخیص فرصت‌ها تأثیرخودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصت‌ها:با ملاحظۀ نقش اشتیاق کارآفرینانۀ شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم‌وفناوری شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 61-80]
  • توانمندسازیِ اجتماع‌محور اولویت‌بندیِ پیشران‌های توسعۀ‌ اکوتوریسم کارآفرینانه با رویکرد توانمندسازی اجتماع‌محور [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 161-179]
  • توسعه خدمت جدید واکاوی علل شکست توسعه خدمت جدید در اپراتورهای تلفن همراه ایران از منظر فرآیند توسعه [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 441-460]
  • توسعۀ کارآفرینی تأثیر سیاست‌های کارآفرینی و محیط کسب‌وکار بر توسعۀ کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 321-339]
  • توسعۀ محصول جدید نقش‌های بنگاه جدید فناوری نانو در توسعۀ محصول جدید مشترک با شرکت صنعتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 41-60]

ج

  • جذب سرمایه واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسب‌وکار [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 621-640]

چ

  • چالش‌ها شناسایی چالش‌های ورودی مراکز خدمات توسعة کسب‌وکار ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 241-259]

خ

  • خودکارآمدی کارآفرینانه تأثیرخودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصت‌ها:با ملاحظۀ نقش اشتیاق کارآفرینانۀ شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم‌وفناوری شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 61-80]

د

  • دارایی‌ها و منابع ارزیابی عوامل مؤثر بر ظرفیت تاب‏ آوری کسب‏ و‏‏کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: قطعه‏ سازان صنعت خودرو) [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 421-440]
  • دانش بازار خارجی بین‌المللی شدن شرکت‌های دانش‌بنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بین‌المللی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 461-479]
  • دانش پیشین شناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه بر مبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان تهران و البرز) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 221-240]
  • دانش ضمنی واکاوی فرآیند انتقال دانش در کسب‌وکارهای خانوادگی: رویکرد نظریة داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 201-220]
  • دانشگاه سیستان‌وبلوچستان تأثیر رهبری کارآفرینی بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی محرک‌های نوآورانه در آموزش عالی (دانشگاه سیستان‌وبلوچستان) [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 739-758]
  • دستاوردها شناسایی چالش‌های ورودی مراکز خدمات توسعة کسب‌وکار ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 241-259]
  • دوسوتوانی سازمانی تأثیر سرمایۀ فکری بر دوسوتوانی سازمانی: نقش تعدیل‌گر فرهنگ نوآورانه (مورد مطالعه: ‌صنعت برق در کشور) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 381-400]

ذ

  • ذهن آگاهی شناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه بر مبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان تهران و البرز) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 221-240]
  • ذهنیت کارآفرینان شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان نسبت به کارآفرینی فرهنگی با استفاده از روش کیو [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 481-500]

ر

  • راهبرد اثرسازی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر یادگیری راهبردی: تبیین نقش راهبرد اثرسازی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 301-320]
  • راهبردهای عمومی پورتر طراحی بوم مدل کسب‌و‌کار رسانه‌های اجتماعی نوپای بومی با جهت‌گیری راهبرد تمرکز پورتر [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 81-100]
  • رسانۀ‌ اجتماعی بومی طراحی بوم مدل کسب‌و‌کار رسانه‌های اجتماعی نوپای بومی با جهت‌گیری راهبرد تمرکز پورتر [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 81-100]
  • رشداقتصادی عوامل نهادی رسمی و غیررسمی، کارآفرینی فرصت‌گرا و رشداقتصادی به روش گشتاور تعمیم‌یافته [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 521-539]
  • رفتار برنامه‌ریزی شده شناسایی عوامل تأثیرگذار در قصد کارآفرینانه اجتماعی در بستر اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 581-600]
  • رفتار نوآورانه تأثیر رهبری کارآفرینی بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی محرک‌های نوآورانه در آموزش عالی (دانشگاه سیستان‌وبلوچستان) [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 739-758]
  • رقابت‌پذیری پویا ارزیابی عوامل مؤثر بر ظرفیت تاب‏ آوری کسب‏ و‏‏کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: قطعه‏ سازان صنعت خودرو) [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 421-440]
  • رهبران کارافرین سنخ شناسی التزام رهبران کارآفرین به اخلاق کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 401-420]
  • رهبری سازمانی شناسایی ابعاد رهبری سازمانی شرکت‌های دانش‌بنیانِ ایرانی در گذار موفق به مرحله رشد سریع- مطالعه چند موردی [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 701-718]
  • رهبری کارآفرینی تأثیر رهبری کارآفرینی بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی محرک‌های نوآورانه در آموزش عالی (دانشگاه سیستان‌وبلوچستان) [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 739-758]
  • روش شناسی تحلیلِ محتوای وضع موجودِ روش‌شناسی پژوهش‌های منتشرشده در مجله‌های برتر حوزه‌ی فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 641-660]
  • روش‌شناسی کارآفرینی تحلیلِ محتوای وضع موجودِ روش‌شناسی پژوهش‌های منتشرشده در مجله‌های برتر حوزه‌ی فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 641-660]
  • روش کیو شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان نسبت به کارآفرینی فرهنگی با استفاده از روش کیو [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 481-500]
  • رویکرد قابلیت‌ها شناسایی ابعاد شکل‌گیری قصد کارآفرینانه در افراد فقیر بر مبنای رویکرد قابلیت‌ها [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 361-380]
  • رویکرد گلیزری ارایه الگوی آموزش مهارت محور جهت توسعه کارآفرینی رسانه ای [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 681-700]

ز

  • زمینه‌گرایی ‌کارآفرینانه واکاوی نقش مزیت‌های منطقه‌ای در ایجاد کسب‌وکارهای جدید [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 601-619]
  • زیست‌بوم کارآفرینی زیست‌بوم کارآفرینی نوآورانه: الگوی عمومی و پیام‌هایی برای ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 21-40]
  • زیست‌بوم کارآفرینی نوآورانه زیست‌بوم کارآفرینی نوآورانه: الگوی عمومی و پیام‌هایی برای ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 21-40]
  • زیست‌بوم نوآوری زیست‌بوم کارآفرینی نوآورانه: الگوی عمومی و پیام‌هایی برای ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 21-40]

س

  • سرمایه فکری تأثیر سرمایۀ فکری بر دوسوتوانی سازمانی: نقش تعدیل‌گر فرهنگ نوآورانه (مورد مطالعه: ‌صنعت برق در کشور) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 381-400]
  • سرمایه‌گذاری اهداف، باور ها و فرآیند تصمیم گیری فرشتگان کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 561-850]
  • سیاست‌‌های کارآفرینی تأثیر سیاست‌های کارآفرینی و محیط کسب‌وکار بر توسعۀ کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 321-339]
  • سیستان و بلوچستان اولویت‌بندیِ پیشران‌های توسعۀ‌ اکوتوریسم کارآفرینانه با رویکرد توانمندسازی اجتماع‌محور [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 161-179]

ش

  • شایستگی شناسایی شایستگی‌های بازدارندة پایداری کارآفرینان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای فعال در صنایع غذایی) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 281-300]
  • شایستگی‌های کارآفرینانة بازدارنده شناسایی شایستگی‌های بازدارندة پایداری کارآفرینان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای فعال در صنایع غذایی) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 281-300]
  • شرکت دانش‌بنیان شناسایی ابعاد رهبری سازمانی شرکت‌های دانش‌بنیانِ ایرانی در گذار موفق به مرحله رشد سریع- مطالعه چند موردی [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 701-718]
  • شرکت صنعتی نقش‌های بنگاه جدید فناوری نانو در توسعۀ محصول جدید مشترک با شرکت صنعتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 41-60]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان تأثیرخودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصت‌ها:با ملاحظۀ نقش اشتیاق کارآفرینانۀ شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم‌وفناوری شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 61-80]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان تأثیر گرایش کارآفرینانه بر یادگیری راهبردی: تبیین نقش راهبرد اثرسازی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 301-320]

ص

  • صنایع غذایی لبنی بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله) [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 141-160]
  • صنعت نساجی واکاوی نقش مزیت‌های منطقه‌ای در ایجاد کسب‌وکارهای جدید [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 601-619]

ع

  • علوم انسانی چارچوبی برای توسعه کارآفرینی دانشگاهی در رشته‌های علوم انسانی در ایران [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 661-679]
  • عملکرد کسب‌وکار تأثیر کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب‌وکار: نقش قابلیت‌های پویای سازمان و آشفتگی محیط کسب‌وکار در شرکت‌های دانش بنیان استان اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]
  • عملکرد نوآوری شناسایی و دسته‌بندی عوامل تعیین‌کنندۀ عملکرد نوآوری بنگاه‌های بخش مواد پیشرفته در ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 181-200]
  • عوامل تعیین‌کنندۀ نوآوری شناسایی و دسته‌بندی عوامل تعیین‌کنندۀ عملکرد نوآوری بنگاه‌های بخش مواد پیشرفته در ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 181-200]

ف

  • فاوا تحلیل ابعاد بنگاه‌های مادرزاد بین‌المللی (بمب) حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 341-360]
  • فرآیند مدیریت دانش فرآیند مدیریت دانش بومی کسب‌وکارهای مردم محور صنایع‌دستی: موردکاوی عبا و گلیم‌بافی محله محمدیه نائین [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 261-280]
  • فرار مالیاتی بررسی تأثیر فرار مالیاتی و فساد برکارآفرینی: مورد مطالعه کشورهای OECD [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 501-520]
  • فرشتگان کسب‌وکار اهداف، باور ها و فرآیند تصمیم گیری فرشتگان کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 561-850]
  • فرشتگان کسب‌وکار واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسب‌وکار [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 621-640]
  • فرصت کارآفرینانه بین‌المللی بین‌المللی شدن شرکت‌های دانش‌بنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بین‌المللی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 461-479]
  • فرصت‌های کارآفرینانه تحلیلِ محتوای وضع موجودِ روش‌شناسی پژوهش‌های منتشرشده در مجله‌های برتر حوزه‌ی فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 641-660]
  • فرهنگ نوآورانه تأثیر سرمایۀ فکری بر دوسوتوانی سازمانی: نقش تعدیل‌گر فرهنگ نوآورانه (مورد مطالعه: ‌صنعت برق در کشور) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 381-400]
  • فساد بررسی تأثیر فرار مالیاتی و فساد برکارآفرینی: مورد مطالعه کشورهای OECD [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 501-520]
  • فناوری نانو نقش‌های بنگاه جدید فناوری نانو در توسعۀ محصول جدید مشترک با شرکت صنعتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 41-60]

ق

  • قابلیت‌های پویا تأثیر کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب‌وکار: نقش قابلیت‌های پویای سازمان و آشفتگی محیط کسب‌وکار در شرکت‌های دانش بنیان استان اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]
  • قصد کارآفرینانه شناسایی ابعاد شکل‌گیری قصد کارآفرینانه در افراد فقیر بر مبنای رویکرد قابلیت‌ها [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 361-380]
  • قصد کارآفرینانه اجتماعی شناسایی عوامل تأثیرگذار در قصد کارآفرینانه اجتماعی در بستر اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 581-600]
  • قطعه سازان صنعت خودرو ارزیابی عوامل مؤثر بر ظرفیت تاب‏ آوری کسب‏ و‏‏کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: قطعه‏ سازان صنعت خودرو) [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 421-440]

ک

  • کارآفرینی ارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندی‌های کارآفرینانه در دانش-آموزان با میانجی‌گری ویژگی‌های شخصیتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]
  • کارآفرینی اهداف، باور ها و فرآیند تصمیم گیری فرشتگان کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 561-850]
  • کارآفرینی شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان نسبت به کارآفرینی فرهنگی با استفاده از روش کیو [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 481-500]
  • کارآفرینی چارچوبی برای توسعه کارآفرینی دانشگاهی در رشته‌های علوم انسانی در ایران [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 661-679]
  • کارآفرینی عوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 719-737]
  • کارآفرینی اجتماعی شناسایی عوامل تأثیرگذار در قصد کارآفرینانه اجتماعی در بستر اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 581-600]
  • کارآفرینی تثبیت شده بررسی تأثیر فرار مالیاتی و فساد برکارآفرینی: مورد مطالعه کشورهای OECD [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 501-520]
  • کارآفرینی دانش‌آموزان ارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندی‌های کارآفرینانه در دانش-آموزان با میانجی‌گری ویژگی‌های شخصیتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]
  • کارآفرینی دانشگاهی چارچوبی برای توسعه کارآفرینی دانشگاهی در رشته‌های علوم انسانی در ایران [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 661-679]
  • کارآفرینی دیجیتال عوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 719-737]
  • کارآفرینی راهبردی تأثیر کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب‌وکار: نقش قابلیت‌های پویای سازمان و آشفتگی محیط کسب‌وکار در شرکت‌های دانش بنیان استان اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 1-19]
  • کارآفرینی رسانه‌ای ارایه الگوی آموزش مهارت محور جهت توسعه کارآفرینی رسانه ای [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 681-700]
  • کارآفرینی فرصت‌گرا عوامل نهادی رسمی و غیررسمی، کارآفرینی فرصت‌گرا و رشداقتصادی به روش گشتاور تعمیم‌یافته [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 521-539]
  • کارآفرینی فرهنگی شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان نسبت به کارآفرینی فرهنگی با استفاده از روش کیو [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 481-500]
  • کارآفرینی فقرا شناسایی ابعاد شکل‌گیری قصد کارآفرینانه در افراد فقیر بر مبنای رویکرد قابلیت‌ها [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 361-380]
  • کارآفرینی نوپا بررسی تأثیر فرار مالیاتی و فساد برکارآفرینی: مورد مطالعه کشورهای OECD [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 501-520]
  • کارگاه‌های عبا و گلیم‌بافی محلة محمدیة نائین فرآیند مدیریت دانش بومی کسب‌وکارهای مردم محور صنایع‌دستی: موردکاوی عبا و گلیم‌بافی محله محمدیه نائین [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 261-280]
  • کانواس طراحی بوم مدل کسب‌و‌کار رسانه‌های اجتماعی نوپای بومی با جهت‌گیری راهبرد تمرکز پورتر [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 81-100]
  • کسب‌‌وکار ارایه الگوی آموزش مهارت محور جهت توسعه کارآفرینی رسانه ای [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 681-700]
  • کسب‌وکار تحلیل جایگاه مفهوم برکت در کسب‌وکار [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 121-139]
  • کسب‌وکار جدید واکاوی نقش مزیت‌های منطقه‌ای در ایجاد کسب‌وکارهای جدید [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 601-619]
  • کسب‌وکار خانوادگی واکاوی فرآیند انتقال دانش در کسب‌وکارهای خانوادگی: رویکرد نظریة داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 201-220]
  • کسب و کار دیجیتال عوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 719-737]
  • کسب‌وکارهای کوچک و متوسط شناسایی شایستگی‌های بازدارندة پایداری کارآفرینان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای فعال در صنایع غذایی) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 281-300]
  • کسب‌وکارهای مردم محور فرآیند مدیریت دانش بومی کسب‌وکارهای مردم محور صنایع‌دستی: موردکاوی عبا و گلیم‌بافی محله محمدیه نائین [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 261-280]
  • کیفیت تحلیل جایگاه مفهوم برکت در کسب‌وکار [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 121-139]

گ

  • گرایش کارآفرینانه تأثیر گرایش کارآفرینانه بر یادگیری راهبردی: تبیین نقش راهبرد اثرسازی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 301-320]

م

  • محرک‌های نوآوری تأثیر رهبری کارآفرینی بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی محرک‌های نوآورانه در آموزش عالی (دانشگاه سیستان‌وبلوچستان) [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 739-758]
  • محیط کسب‌وکار تأثیر سیاست‌های کارآفرینی و محیط کسب‌وکار بر توسعۀ کارآفرینی [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 321-339]
  • مدل سازی ساختاری – تفسیری مدل سازی و پیکره بندی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 541-560]
  • مدل کسب‌وکار طراحی بوم مدل کسب‌و‌کار رسانه‌های اجتماعی نوپای بومی با جهت‌گیری راهبرد تمرکز پورتر [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 81-100]
  • مرکز خدمات توسعۀ کسب‌وکار شناسایی چالش‌های ورودی مراکز خدمات توسعة کسب‌وکار ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 241-259]
  • مزیت‌های منطقه‌ای واکاوی نقش مزیت‌های منطقه‌ای در ایجاد کسب‌وکارهای جدید [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 601-619]
  • مطالعه چندموردی واکاوی علل شکست توسعه خدمت جدید در اپراتورهای تلفن همراه ایران از منظر فرآیند توسعه [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 441-460]
  • مناطق روستایی اولویت‌بندیِ پیشران‌های توسعۀ‌ اکوتوریسم کارآفرینانه با رویکرد توانمندسازی اجتماع‌محور [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 161-179]
  • مواد پیشرفته شناسایی و دسته‌بندی عوامل تعیین‌کنندۀ عملکرد نوآوری بنگاه‌های بخش مواد پیشرفته در ایران [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 181-200]

ن

  • نظریة داده‌بنیاد واکاوی فرآیند انتقال دانش در کسب‌وکارهای خانوادگی: رویکرد نظریة داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 201-220]
  • نظریه برخاسته از داده‌ها اهداف، باور ها و فرآیند تصمیم گیری فرشتگان کسب و کار [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 561-850]
  • نظریه داده‌بنیاد واکاوی نقش مزیت‌های منطقه‌ای در ایجاد کسب‌وکارهای جدید [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 601-619]
  • نهادرسمی عوامل نهادی رسمی و غیررسمی، کارآفرینی فرصت‌گرا و رشداقتصادی به روش گشتاور تعمیم‌یافته [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 521-539]
  • نهادغیررسمی عوامل نهادی رسمی و غیررسمی، کارآفرینی فرصت‌گرا و رشداقتصادی به روش گشتاور تعمیم‌یافته [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 521-539]
  • نهاد کارآفرین تحلیل ابعاد بنگاه‌های مادرزاد بین‌المللی (بمب) حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در ایران [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 341-360]
  • نوآوری شناسایی ابعاد رهبری سازمانی شرکت‌های دانش‌بنیانِ ایرانی در گذار موفق به مرحله رشد سریع- مطالعه چند موردی [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 701-718]
  • نوآوری عوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 719-737]
  • نوآوری باز عوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال [دوره 11، شماره 4، 1397، صفحه 719-737]

و

  • وفاداری به برند بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله) [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 141-160]
  • ویژگی‌های شخصیتی ارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندی‌های کارآفرینانه در دانش-آموزان با میانجی‌گری ویژگی‌های شخصیتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 101-120]

ه

  • همکاری نقش‌های بنگاه جدید فناوری نانو در توسعۀ محصول جدید مشترک با شرکت صنعتی [دوره 11، شماره 1، 1397، صفحه 41-60]
  • هوشیاری کارآفرینانه شناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه بر مبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان تهران و البرز) [دوره 11، شماره 2، 1397، صفحه 221-240]

ی

  • یادگیری و فرهنگ ارزیابی عوامل مؤثر بر ظرفیت تاب‏ آوری کسب‏ و‏‏کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: قطعه‏ سازان صنعت خودرو) [دوره 11، شماره 3، 1397، صفحه 421-440]