نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش از طریق تفریحات سالم شناسایی شیوه های آموزش کارآفرینی در حیطه ی یادگیری عاطفی با رویکرد «آموزش از طریق تفریحات سالم» [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 201-220]
  • آموزش عالی طراحی الگوی مدیریت استعداد کارآفرینانه دانشجویان مؤسسات آموزش عالی کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 595-614]
  • آموزش کارآفرینی شناسایی موانع بازخورد مدرسان کارآفرینی (مورد مطالعه: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران) [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 161-180]
  • آموزش کارآفرینی شناسایی شیوه های آموزش کارآفرینی در حیطه ی یادگیری عاطفی با رویکرد «آموزش از طریق تفریحات سالم» [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 201-220]
  • آموزش کارآفرینی آموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 555-574]
  • آموزش کارآفرینی آموزش کارآفرینی برای دانستن، انجام دادن و بودن در دوره ابتدایی با رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 635-654]
  • آنتروپی شانون ارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 259-278]
  • آنتروپی شانون شناسایی ویژگی‌های هوش کارآفرینانۀ زنان کارآفرین: مطالعه‌ای کیفی با استفاده از تحلیل محتوای قراردادی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 359-374]
  • آینده‏نگری تحلیل تاب ‏آوری کسب و کارهای روستایی در شهرستان ملکان [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 181-200]

ا

  • ابعاد سازمانی شناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی تجاری‌سازی دانش از طریق روش‌شناسی کیو [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 81-100]
  • ایده شناسایی و اولویت‌بندی پیشران‌های توسعۀ کسب و کارهای نوپا (استارت آپ‌ها) با استفاده از روش‌‌شناسی کیو [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 517-534]
  • ایران ارایه الگوی حمایتی دولت از کارآفرینی رسانه‌ای در ایران ( مورد مطالعه بازی های رایانه ای ) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 615-634]
  • اساتید کارآفرینی شناسایی موانع بازخورد مدرسان کارآفرینی (مورد مطالعه: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران) [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 161-180]
  • استارت‌آپ شناسایی و اولویت‌بندی پیشران‌های توسعۀ کسب و کارهای نوپا (استارت آپ‌ها) با استفاده از روش‌‌شناسی کیو [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 517-534]
  • استارتاپ تحلیل مدل رفتاری کسب و کارهای نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتری (مطالعه موردی: کسب و کارهای نوپای مستقر در شتاب دهنده‌های شهر تهران) [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 395-415]
  • استان تهران واکاوی سوگیری اعتماد به ‌نفس بیش‌ازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 695-712]
  • استعداد کارآفرینی ارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 259-278]
  • اشتیاق به کار شناسایی ویژگی‌های مربوط‌به اشتیاق به کار رهبران کارآفرین [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 121-140]
  • اشتیاق کارآفرینانه شناسایی ویژگی‌های مربوط‌به اشتیاق به کار رهبران کارآفرین [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 121-140]
  • اعتمادبه‌نفس بیش‌از اندازه واکاوی سوگیری اعتماد به ‌نفس بیش‌ازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 695-712]
  • اقتصاد مقاومتی تحلیل تاب ‏آوری کسب و کارهای روستایی در شهرستان ملکان [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 181-200]
  • الگوی رشد شناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]
  • انجام دادن آموزش کارآفرینی برای دانستن، انجام دادن و بودن در دوره ابتدایی با رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 635-654]

ب

  • بازی شناسایی شیوه های آموزش کارآفرینی در حیطه ی یادگیری عاطفی با رویکرد «آموزش از طریق تفریحات سالم» [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 201-220]
  • بازاریابی داخلی تأثیر آمیختۀ بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانۀ باشگاه‌های فرهنگی-ورزشی: نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیت‌های مدیریت دانش [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 375-393]
  • بازاریابی کارآفرینانه ارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 417-436]
  • بازاریابی مکان طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 221-240]
  • بازخورد شناسایی موانع بازخورد مدرسان کارآفرینی (مورد مطالعه: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران) [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 161-180]
  • بازی‌های رایانه‌ای ارایه الگوی حمایتی دولت از کارآفرینی رسانه‌ای در ایران ( مورد مطالعه بازی های رایانه ای ) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 615-634]
  • باشگاه‌های فرهنگی-ورزشی تأثیر آمیختۀ بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانۀ باشگاه‌های فرهنگی-ورزشی: نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیت‌های مدیریت دانش [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 375-393]
  • برنامة درسی تلفیقی آموزش کارآفرینی برای دانستن، انجام دادن و بودن در دوره ابتدایی با رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 635-654]
  • برند سازی شهری طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 221-240]
  • بنگاه کوچک و کارآفرین عوامل اثرگذار بر پایداری بنگاه‌های کوچک و کارآفرین مورد مطالعه: بنگاه‌های صنعتی شهرستان مشهد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 41-60]
  • بنگاه‌های کوچک فناور موانع نهادی سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران: مطالعه‌ای برای واکاوی انگیزه‌های سرمایه‌گذاری در بنگاه‌های کوچک فناور [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 477-496]
  • بودن آموزش کارآفرینی برای دانستن، انجام دادن و بودن در دوره ابتدایی با رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 635-654]

پ

  • پایداری عوامل اثرگذار بر پایداری بنگاه‌های کوچک و کارآفرین مورد مطالعه: بنگاه‌های صنعتی شهرستان مشهد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 41-60]
  • پژوهش‌های کارآفرینی تحلیل سیر تکاملی پژوهش‌های جهانی کارآفرینی با فنون علم‌سنجی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 575-594]
  • پیشران ها اولویت بندی پیشران های عوامل اثرگذار در راستای توسعه شرکت های دانش بنیان در استان کرمان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 319-338]

ت

  • تاب‏آوری تحلیل تاب ‏آوری کسب و کارهای روستایی در شهرستان ملکان [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 181-200]
  • تاثیرگذاری شناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 675-694]
  • تأمین مالی خود‏راه‏انداز شناسایی و اولویت‏ بندی رایج ترین روش های تأمین مالی خودراه انداز در کسب‏ و کارهای نوپای حوزه IT [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 61-79]
  • تأمین مالی کارآفرینی شناسایی و اولویت‏ بندی رایج ترین روش های تأمین مالی خودراه انداز در کسب‏ و کارهای نوپای حوزه IT [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 61-79]
  • تبعیض جنسیتی رابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 299-318]
  • تجاری­سازی شناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی تجاری‌سازی دانش از طریق روش‌شناسی کیو [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 81-100]
  • تحلیل استنادی تحلیل سیر تکاملی پژوهش‌های جهانی کارآفرینی با فنون علم‌سنجی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 575-594]
  • ترسیم نقشه‌ی علم ترسیم نقشه‌ی دانش نوآوری ایران براساس مقالات علمی و پژوهشی و پایان‌نامه‌های فارسی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 437-456]
  • تعاون شناسایی و اولویت‌بندی خط‌مشی‌های توسعه کارآفرینی بخش تعاون [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 21-39]
  • تعیین ارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 259-278]
  • توسعه اولویت بندی پیشران های عوامل اثرگذار در راستای توسعه شرکت های دانش بنیان در استان کرمان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 319-338]
  • توسعه کارآفرینی طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 221-240]
  • توسعۀ قابلیت شناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 675-694]
  • تئوری داده بنیاد طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 221-240]

ح

  • حکمرانی شهری مولفه های تحقق حکمرانی کارآفرینانه شهری [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 535-553]
  • حکمرانی کارآفرینانه شهری مولفه های تحقق حکمرانی کارآفرینانه شهری [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 535-553]
  • حمایت دولت ارایه الگوی حمایتی دولت از کارآفرینی رسانه‌ای در ایران ( مورد مطالعه بازی های رایانه ای ) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 615-634]

خ

  • خروج کارآفرینانه عوامل خروج کارآفرینان: تلفیق نگاه فردی-محیطی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 497-516]
  • خروج کسب و کار عوامل خروج کارآفرینان: تلفیق نگاه فردی-محیطی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 497-516]
  • خط‌مشی‌ کارآفرینی شناسایی و اولویت‌بندی خط‌مشی‌های توسعه کارآفرینی بخش تعاون [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 21-39]

د

  • داده بنیاد طراحی الگوی مدیریت استعداد کارآفرینانه دانشجویان مؤسسات آموزش عالی کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 595-614]
  • دانستن آموزش کارآفرینی برای دانستن، انجام دادن و بودن در دوره ابتدایی با رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 635-654]
  • دانش شناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی تجاری‌سازی دانش از طریق روش‌شناسی کیو [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 81-100]
  • دورة ابتدایی آموزش کارآفرینی برای دانستن، انجام دادن و بودن در دوره ابتدایی با رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 635-654]

ر

  • راه اندازی کسب و کار جدید شناسایی نقش مرشد در راه اندازی کسب و کارهای جدید در شتابدهنده ها. [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 241-257]
  • ریسک‎پذیری تأثیر عوامل نهادی بر نرخ کارآفرینی بین‎المللی در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 339-358]
  • رفتار بازاریابی کارآفرینانه واکاوی سوگیری اعتماد به ‌نفس بیش‌ازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 695-712]
  • رهبران کارآفرین شناسایی ویژگی‌های مربوط‌به اشتیاق به کار رهبران کارآفرین [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 121-140]
  • رهبران کارآفرین مسلمان شناسایی ویژگی‌های مربوط‌به اشتیاق به کار رهبران کارآفرین [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 121-140]
  • روش­شناسی کیو شناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی تجاری‌سازی دانش از طریق روش‌شناسی کیو [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 81-100]
  • روش دیمتل رتبه‌بندی عوامل اثرگذار بر نوآوری شرکت‌های سرمایه‌پذیر از منظر سرمایه‏ گذاران مخاطره‏ پذیر (مورد مطالعه: صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‏ پذیر و شتاب‌دهنده‌ها) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 655-674]
  • روش کیو شناسایی و اولویت‌بندی پیشران‌های توسعۀ کسب و کارهای نوپا (استارت آپ‌ها) با استفاده از روش‌‌شناسی کیو [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 517-534]
  • رویکرد کیفی عوامل خروج کارآفرینان: تلفیق نگاه فردی-محیطی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 497-516]

ز

  • زنان کارآفرین شناسایی ویژگی‌های هوش کارآفرینانۀ زنان کارآفرین: مطالعه‌ای کیفی با استفاده از تحلیل محتوای قراردادی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 359-374]

س

  • سازه شناخت کارآفرینان از ویژگی‌های مدل کسب‌وکار اثرگذار با استفاده از روش شبکة خزانه (مورد مطالعه: کارآفرینان حوزۀ کسب‌وکارهای الکترونیکی در ایران) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 713-732]
  • سیر تکاملی تحلیل سیر تکاملی پژوهش‌های جهانی کارآفرینی با فنون علم‌سنجی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 575-594]
  • سرمایه ‏گذاری مخاطره ‏پذیر رتبه‌بندی عوامل اثرگذار بر نوآوری شرکت‌های سرمایه‌پذیر از منظر سرمایه‏ گذاران مخاطره‏ پذیر (مورد مطالعه: صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‏ پذیر و شتاب‌دهنده‌ها) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 655-674]
  • سرمایه‌گذاری خطرپذیر موانع نهادی سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران: مطالعه‌ای برای واکاوی انگیزه‌های سرمایه‌گذاری در بنگاه‌های کوچک فناور [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 477-496]
  • سرمایۀ اجتماعی بررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی درونی و بیرونی بر نوآوری‌های بنیادی با در نظر گرفتن نقش میانجی کسب دانش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 141-159]

ش

  • شایستگی طراحی برنامه مرشدی در کسب و کار: انتخاب متربی شایسته [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 279-298]
  • شبکه ارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 417-436]
  • شبکه‌سازی ارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 417-436]
  • شبکه های اجتماعی رابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 299-318]
  • شبکۀ خزانه شناخت کارآفرینان از ویژگی‌های مدل کسب‌وکار اثرگذار با استفاده از روش شبکة خزانه (مورد مطالعه: کارآفرینان حوزۀ کسب‌وکارهای الکترونیکی در ایران) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 713-732]
  • شتاب‌دهنده ‏های سرمایه‌گذاری رتبه‌بندی عوامل اثرگذار بر نوآوری شرکت‌های سرمایه‌پذیر از منظر سرمایه‏ گذاران مخاطره‏ پذیر (مورد مطالعه: صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‏ پذیر و شتاب‌دهنده‌ها) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 655-674]
  • شتابدهنده ها شناسایی نقش مرشد در راه اندازی کسب و کارهای جدید در شتابدهنده ها. [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 241-257]
  • شرکت های دانش بنیان اولویت بندی پیشران های عوامل اثرگذار در راستای توسعه شرکت های دانش بنیان در استان کرمان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 319-338]
  • شهر خلاق مولفه های تحقق حکمرانی کارآفرینانه شهری [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 535-553]
  • شهرستان گرمی طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 221-240]
  • شهرستان ملکان تحلیل تاب ‏آوری کسب و کارهای روستایی در شهرستان ملکان [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 181-200]

ص

  • صنایع غذایی شناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 675-694]
  • صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‏ پذیر رتبه‌بندی عوامل اثرگذار بر نوآوری شرکت‌های سرمایه‌پذیر از منظر سرمایه‏ گذاران مخاطره‏ پذیر (مورد مطالعه: صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‏ پذیر و شتاب‌دهنده‌ها) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 655-674]
  • صنعت غذایی شناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]

ظ

  • ظرفیت جذب ادراک شده بررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی درونی و بیرونی بر نوآوری‌های بنیادی با در نظر گرفتن نقش میانجی کسب دانش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 141-159]

ع

  • علم‌سنجی ترسیم نقشه‌ی دانش نوآوری ایران براساس مقالات علمی و پژوهشی و پایان‌نامه‌های فارسی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 437-456]
  • علم‌سنجی تحلیل سیر تکاملی پژوهش‌های جهانی کارآفرینی با فنون علم‌سنجی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 575-594]
  • عملکرد کسب و کارهای زنان رابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 299-318]
  • عنصر شناخت کارآفرینان از ویژگی‌های مدل کسب‌وکار اثرگذار با استفاده از روش شبکة خزانه (مورد مطالعه: کارآفرینان حوزۀ کسب‌وکارهای الکترونیکی در ایران) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 713-732]
  • عوامل نهادی تأثیر عوامل نهادی بر نرخ کارآفرینی بین‎المللی در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 339-358]

ف

  • فراترکیب ارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 259-278]
  • فرایند تحلیل سلسله­‏مراتبی شناسایی و اولویت‏ بندی رایج ترین روش های تأمین مالی خودراه انداز در کسب‏ و کارهای نوپای حوزه IT [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 61-79]
  • فرهنگ نوآوری تأثیر آمیختۀ بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانۀ باشگاه‌های فرهنگی-ورزشی: نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیت‌های مدیریت دانش [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 375-393]

ک

  • کارآفرینی شناسایی و اولویت‌بندی خط‌مشی‌های توسعه کارآفرینی بخش تعاون [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 21-39]
  • کارآفرینان کارکشته شناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 675-694]
  • کارآفرینان نوپا شناسایی نقش مرشد در راه اندازی کسب و کارهای جدید در شتابدهنده ها. [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 241-257]
  • کارآفرینان نوپا تأثیر عوامل نهادی بر نرخ کارآفرینی بین‎المللی در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 339-358]
  • کارآفرینی بین‎المللی تأثیر عوامل نهادی بر نرخ کارآفرینی بین‎المللی در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 339-358]
  • کارآفرینی رسانه‌ای ارایه الگوی حمایتی دولت از کارآفرینی رسانه‌ای در ایران ( مورد مطالعه بازی های رایانه ای ) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 615-634]
  • کارآفرینی روستایی شناسایی و اولویت‌بندی پیشران‌های توسعۀ کسب و کارهای نوپا (استارت آپ‌ها) با استفاده از روش‌‌شناسی کیو [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 517-534]
  • کارآفرینی سریالی عوامل خروج کارآفرینان: تلفیق نگاه فردی-محیطی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 497-516]
  • کارآفرینی شهری مولفه های تحقق حکمرانی کارآفرینانه شهری [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 535-553]
  • کارگاه‌های صنعتی عوامل اثرگذار بر پایداری بنگاه‌های کوچک و کارآفرین مورد مطالعه: بنگاه‌های صنعتی شهرستان مشهد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 41-60]
  • کسب‏و‏کارهای نوپای حوزۀ IT شناسایی و اولویت‏ بندی رایج ترین روش های تأمین مالی خودراه انداز در کسب‏ و کارهای نوپای حوزه IT [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 61-79]
  • کسب دانش بررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی درونی و بیرونی بر نوآوری‌های بنیادی با در نظر گرفتن نقش میانجی کسب دانش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 141-159]
  • کسب‌و‌کار طراحی برنامه مرشدی در کسب و کار: انتخاب متربی شایسته [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 279-298]
  • کسب‌وکار روستایی تحلیل تاب ‏آوری کسب و کارهای روستایی در شهرستان ملکان [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 181-200]
  • کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 417-436]
  • کسب‌وکارهای کوچک و متوسط شناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]
  • کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط شناسایی عوامل موفقیت مدیریت منابع انسانی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]
  • کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط کشاورزی شناسایی عوامل موفقیت مدیریت منابع انسانی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]
  • کسب‌وکارهای نوپا شناسایی و اولویت‌بندی پیشران‌های توسعۀ کسب و کارهای نوپا (استارت آپ‌ها) با استفاده از روش‌‌شناسی کیو [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 517-534]
  • کشورهای در حال توسعه تأثیر عوامل نهادی بر نرخ کارآفرینی بین‎المللی در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 339-358]

گ

  • گرایش کارآفرینانه تأثیر آمیختۀ بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانۀ باشگاه‌های فرهنگی-ورزشی: نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیت‌های مدیریت دانش [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 375-393]

ل

  • لاجیت ترتیبی عوامل اثرگذار بر پایداری بنگاه‌های کوچک و کارآفرین مورد مطالعه: بنگاه‌های صنعتی شهرستان مشهد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 41-60]

م

  • متربی طراحی برنامه مرشدی در کسب و کار: انتخاب متربی شایسته [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 279-298]
  • متقاعدسازی شناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 675-694]
  • محتوا آموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 555-574]
  • مدیریت استعداد کارآفرینانه طراحی الگوی مدیریت استعداد کارآفرینانه دانشجویان مؤسسات آموزش عالی کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 595-614]
  • مدیریت منابع انسانی شناسایی عوامل موفقیت مدیریت منابع انسانی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]
  • مدل توسعۀ مشتری تحلیل مدل رفتاری کسب و کارهای نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتری (مطالعه موردی: کسب و کارهای نوپای مستقر در شتاب دهنده‌های شهر تهران) [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 395-415]
  • مدل رفتاری تحلیل مدل رفتاری کسب و کارهای نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتری (مطالعه موردی: کسب و کارهای نوپای مستقر در شتاب دهنده‌های شهر تهران) [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 395-415]
  • مدل کسب‌وکار اثرگذار شناخت کارآفرینان از ویژگی‌های مدل کسب‌وکار اثرگذار با استفاده از روش شبکة خزانه (مورد مطالعه: کارآفرینان حوزۀ کسب‌وکارهای الکترونیکی در ایران) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 713-732]
  • مرشد طراحی برنامه مرشدی در کسب و کار: انتخاب متربی شایسته [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 279-298]
  • مطالعات نوآوری ترسیم نقشه‌ی دانش نوآوری ایران براساس مقالات علمی و پژوهشی و پایان‌نامه‌های فارسی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 437-456]
  • مطالعۀ موردی قالبی یا مبتنی‌‌بر تمپلیت تحلیل مدل رفتاری کسب و کارهای نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتری (مطالعه موردی: کسب و کارهای نوپای مستقر در شتاب دهنده‌های شهر تهران) [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 395-415]
  • مقطع ابتدایی آموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 555-574]
  • منابع انسانی شناسایی عوامل موفقیت مدیریت منابع انسانی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]
  • منابع انسانی تأثیر آمیختۀ بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانۀ باشگاه‌های فرهنگی-ورزشی: نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیت‌های مدیریت دانش [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 375-393]
  • منتی طراحی برنامه مرشدی در کسب و کار: انتخاب متربی شایسته [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 279-298]
  • موانع بازخورد شناسایی موانع بازخورد مدرسان کارآفرینی (مورد مطالعه: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران) [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 161-180]

ن

  • نظریه برخاسته از داده‌ها موانع نهادی سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران: مطالعه‌ای برای واکاوی انگیزه‌های سرمایه‌گذاری در بنگاه‌های کوچک فناور [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 477-496]
  • نظریه نهادی موانع نهادی سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران: مطالعه‌ای برای واکاوی انگیزه‌های سرمایه‌گذاری در بنگاه‌های کوچک فناور [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 477-496]
  • نظریه‌های هوش شناسایی ویژگی‌های هوش کارآفرینانۀ زنان کارآفرین: مطالعه‌ای کیفی با استفاده از تحلیل محتوای قراردادی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 359-374]
  • نظریۀ برخاسته از داده‌ها شناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]
  • نظریۀ داده بنیاد واکاوی سوگیری اعتماد به ‌نفس بیش‌ازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 695-712]
  • نظریۀ سازۀ شخصی شناخت کارآفرینان از ویژگی‌های مدل کسب‌وکار اثرگذار با استفاده از روش شبکة خزانه (مورد مطالعه: کارآفرینان حوزۀ کسب‌وکارهای الکترونیکی در ایران) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 713-732]
  • نقش مرشد شناسایی نقش مرشد در راه اندازی کسب و کارهای جدید در شتابدهنده ها. [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 241-257]
  • نقشه‌ی دانش ترسیم نقشه‌ی دانش نوآوری ایران براساس مقالات علمی و پژوهشی و پایان‌نامه‌های فارسی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 437-456]
  • نگرش کارآفرینانه آموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 555-574]
  • نوآوری ترسیم نقشه‌ی دانش نوآوری ایران براساس مقالات علمی و پژوهشی و پایان‌نامه‌های فارسی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 437-456]
  • نوآوری رتبه‌بندی عوامل اثرگذار بر نوآوری شرکت‌های سرمایه‌پذیر از منظر سرمایه‏ گذاران مخاطره‏ پذیر (مورد مطالعه: صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‏ پذیر و شتاب‌دهنده‌ها) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 655-674]
  • نوآوری‏ های بنیادی بررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی درونی و بیرونی بر نوآوری‌های بنیادی با در نظر گرفتن نقش میانجی کسب دانش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 141-159]

ه

  • هوشیاری کارآفرینانه رابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 299-318]
  • هوش کارآفرینانه شناسایی ویژگی‌های هوش کارآفرینانۀ زنان کارآفرین: مطالعه‌ای کیفی با استفاده از تحلیل محتوای قراردادی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 359-374]

ی

  • یادگیری عاطفی شناسایی شیوه های آموزش کارآفرینی در حیطه ی یادگیری عاطفی با رویکرد «آموزش از طریق تفریحات سالم» [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 201-220]