نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزادی اقتصادی بررسی تأثیر آزادی اقتصادی بر روی توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 357-376]
  • آموزش‌ ‌رسمی‌کارآفرینی بررسی تاثیر آموزش‌های رسمی کارآفرینی بر شکل‌گیری قصد کارآفرینانه [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 99-117]
  • آموزش کارآفرینی تأثیر آموزش کارآفرینی از طریق روش داستان سرایی بر نگرش کارآفرینانه دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 593-612]

ا

  • ایده‌پردازی اولویت‌بندی عوامل کلیدی در پیاده‌سازی بانک مجازی ایده در رستة مخابرات [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 493-512]
  • ارتباطات شناسایی و دسته‌بندی ذهنیت کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 533-551]
  • ارتقای عملکرد ارتقای عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی: شناسایی عوامل اثرگذار در سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 199-217]
  • استان تهران پیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان نوپای کسب‌وکارهای نانو و بایو فناوری) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 415-432]
  • اشتراک دانش تبیین نقش اشتراک دانش بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی ظرفیت جذب شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های تولید دارو) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 573-591]
  • اصول اساسی تأملی بر مکتب اتریش: پیدایش و تحول آن [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 453-472]
  • اکتشاف تبیین نقش اشتراک دانش بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی ظرفیت جذب شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های تولید دارو) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 573-591]
  • اکوسیستم واکاوی محتوای سیاست ها در تطابق با ابعاد اکوسیستم کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 39-58]
  • اکوسیستم کارآفرینی واکاوی محتوای سیاست ها در تطابق با ابعاد اکوسیستم کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 39-58]
  • الگوی راهبردی طراحی الگوی راهبردی نوآوری اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 671-690]
  • انگیزه کارآفرینانه بررسی تاثیر آموزش‌های رسمی کارآفرینی بر شکل‌گیری قصد کارآفرینانه [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 99-117]
  • اهواز هنجاریابی آزمون خودارزیابی مهارت های غیرشناختی مرتبط با قصد و موفقیت کارآفرینانه در بین کودکان 12-11 ساله شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 653-669]

ب

  • بازاریابی تأمین مالی شناسایی راهبرد‌‌های بازاریابی برای تأمین مالی شرکت‌های در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکت‌های فعال صنعت غذایی استان تهران) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 277-296]
  • بازاریابی کارآفرینانه طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای فرهنگی- هنری [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 473-491]
  • بازاریابی کارآفرینانه شناسایی و دسته‌بندی ذهنیت کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 533-551]
  • بازارمحوری صادراتی شناسایی عوامل موثر بر صادرات کالاهای فنآورمحور با رویکرد کارآفرینی و بازارمحوری [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 139-158]
  • بانک ایده اولویت‌بندی عوامل کلیدی در پیاده‌سازی بانک مجازی ایده در رستة مخابرات [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 493-512]
  • برنامه‌های اجرایی ارتقای عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی: شناسایی عوامل اثرگذار در سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 199-217]
  • بین‌المللی‌سازی بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌های موجود در صنعت شیشه و بلور ایران با نقش میانجی‌گری فرهنگ سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 711-729]
  • بهره‌برداری تبیین نقش اشتراک دانش بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی ظرفیت جذب شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های تولید دارو) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 573-591]

پ

  • پورتفولیوی کارآفرینی طراحی مدل پورتفولیوی کارآفرینی (مورد مطالعه: کارآفرینی پورتفولیو در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 297-316]

ت

  • تأمین مالی کارآفرینانه شناسایی راهبرد‌‌های بازاریابی برای تأمین مالی شرکت‌های در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکت‌های فعال صنعت غذایی استان تهران) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 277-296]
  • تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی طراحی مدل تجاری سازی یافته های پژوهشی دانشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 553-572]
  • تجربة زیسته شناسایی عوامل توسعة کارآفرینی از منظر کارآفرینان ایرانی (مورد مطالعه: تجربة زیستة کارآفرینان در برنامة تلویزیونی پایش) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 513-532]
  • تحلیل استراتژی شناسایی و اولویت بندی عوامل استراتژیک موثر برکسب و کارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه ای در صنعت کاشی و سرامیک) [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 119-137]
  • تحلیل عامل تأییدی هنجاریابی آزمون خودارزیابی مهارت های غیرشناختی مرتبط با قصد و موفقیت کارآفرینانه در بین کودکان 12-11 ساله شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 653-669]
  • تحلیل محتوا واکاوی محتوای سیاست ها در تطابق با ابعاد اکوسیستم کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 39-58]
  • ترس کارآفرینان اثر ترس ادراکی کارآفرینان بر عملکرد فردی و عملکرد کسب‌وکار در واحدهای کوچک تولیدی شهرستان گناباد [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 337-356]
  • تشخیص فرصت طراحی مدل پورتفولیوی کارآفرینی (مورد مطالعه: کارآفرینی پورتفولیو در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 297-316]
  • تصمیم‌گیری چندمعیاری اولویت‌بندی عوامل کلیدی در پیاده‌سازی بانک مجازی ایده در رستة مخابرات [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 493-512]
  • تعالی کسب و کار شناسایی و اولویت بندی عوامل استراتژیک موثر برکسب و کارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه ای در صنعت کاشی و سرامیک) [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 119-137]
  • تغییر اقلیم تحلیل رفتار کارآفرینانة کشاورزان در مواجهه با تغییر اقلیم (شواهدی از بخش‌های کامفیروز و کر استان فارس) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 397-414]
  • تفکّر استراتژیک شناسایی مختصات تفکر استراتژیک کارآفرینانه [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 633-652]
  • توسعة اقتصادی پیش‌درآمدی بر فرایند خلق بی‌بدیل (ناولتی) در توسعة اقتصادی و کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 177-195]
  • توسعة فناوری طراحی مدل تجاری سازی یافته های پژوهشی دانشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 553-572]
  • توسعة کارآفرینی بررسی تأثیر آزادی اقتصادی بر روی توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 357-376]
  • توسعة کارآفرینی شناسایی عوامل توسعة کارآفرینی از منظر کارآفرینان ایرانی (مورد مطالعه: تجربة زیستة کارآفرینان در برنامة تلویزیونی پایش) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 513-532]

ج

  • جامعه‌شناسی کارآفرینی واکاوی مولفه‌های فرهنگی و اجتماعی کارآفرینی روستایی : یک پژوهش کیفی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 749-768]

خ

  • خروج کارآفرینانه شناسایی عوامل خروج کارآفرینان ایرانی: رویکرد روایتی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 159-175]
  • خلق بی‌بدیل پیش‌درآمدی بر فرایند خلق بی‌بدیل (ناولتی) در توسعة اقتصادی و کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 177-195]
  • خودمدیریتی شایستگی‌های کلیدی مربیان کسب‌و‌کار [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 317-336]
  • خوشة کسب‌وکار شناسایی شایستگی های عمومی عاملین توسعه خوشه های کسب و کار ایران [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 769-788]

د

  • داستان‌سرایی تأثیر آموزش کارآفرینی از طریق روش داستان سرایی بر نگرش کارآفرینانه دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 593-612]
  • دانش پیشین کارآفرینان تاثیر دانش پیشین بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه (مورد مطالعه: آژانس های گردشگری مشارکت کننده در نمایشگاه گردشگری شهر شیراز) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 731-748]
  • دانشگاه تبریز رابطه رهبری تحول گرا و هویت سازمانی با کارآفرینی سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 433-452]
  • دانشگاه رازی کرمانشاه طراحی مدل تجاری سازی یافته های پژوهشی دانشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 553-572]
  • دانشگاه فردوسی مشهد عوامل سوق دهنده و بازدارنده راه اندازی شرکت‌های مستقر در مرکز رشد علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 79-97]
  • دانشگاه کارآفرین ارزیابی و رتبه‌بندی معیارهای دانشگاه کارآفرین (مورد مطالعه: دانشگاه‌‌های استان اصفهان) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 691-710]
  • دانش و تجربة پیشین طراحی مدل پورتفولیوی کارآفرینی (مورد مطالعه: کارآفرینی پورتفولیو در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 297-316]
  • دخالت دولت بررسی تأثیر آزادی اقتصادی بر روی توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 357-376]
  • درخت تصمیم تحلیل رفتار کارآفرینانة کشاورزان در مواجهه با تغییر اقلیم (شواهدی از بخش‌های کامفیروز و کر استان فارس) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 397-414]
  • درمانگاه (کلینیک) سیار شناسایی و اولویت بندی فرصت های کاربری خودروهای تجاری سبک در توسعه کلینیک‌های سیار پزشکی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 1-19]
  • دوسوتوانی سازمانی تبیین نقش اشتراک دانش بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی ظرفیت جذب شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های تولید دارو) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 573-591]

ر

  • راه ابتکاری احساس پیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان نوپای کسب‌وکارهای نانو و بایو فناوری) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 415-432]
  • راه اندازی شرکت عوامل سوق دهنده و بازدارنده راه اندازی شرکت‌های مستقر در مرکز رشد علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 79-97]
  • راهبرد بازاریابی شناسایی راهبرد‌‌های بازاریابی برای تأمین مالی شرکت‌های در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکت‌های فعال صنعت غذایی استان تهران) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 277-296]
  • رستة مخابرات اولویت‌بندی عوامل کلیدی در پیاده‌سازی بانک مجازی ایده در رستة مخابرات [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 493-512]
  • ریسک‌پذیری هنجاریابی آزمون خودارزیابی مهارت های غیرشناختی مرتبط با قصد و موفقیت کارآفرینانه در بین کودکان 12-11 ساله شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 653-669]
  • رفتار بازاریابی کارآفرینانه پیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان نوپای کسب‌وکارهای نانو و بایو فناوری) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 415-432]
  • رفتار کارآفرینانه تحلیل رفتار کارآفرینانة کشاورزان در مواجهه با تغییر اقلیم (شواهدی از بخش‌های کامفیروز و کر استان فارس) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 397-414]
  • رهبری تحول‌گرا رابطه رهبری تحول گرا و هویت سازمانی با کارآفرینی سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 433-452]
  • روش دلفی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت نوآوری باز در شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ‌(ICT) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 239-256]
  • روش کیو شناسایی و دسته‌بندی ذهنیت کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 533-551]
  • روش ویکور ارزیابی و رتبه‌بندی معیارهای دانشگاه کارآفرین (مورد مطالعه: دانشگاه‌‌های استان اصفهان) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 691-710]
  • رویکردی روایتی شناسایی عوامل خروج کارآفرینان ایرانی: رویکرد روایتی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 159-175]
  • رویکرد غیرغایت‌گرا واکاوی فرایند تصمیم‌گیری ایجاد کسب و کار جدید در صنایع فناور پیشرفته ایران: مفهوم‌پردازی با رویکرد غیر غایت‌گرا [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]
  • رویکردهای نوآوری باز شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت نوآوری باز در شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ‌(ICT) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 239-256]

س

  • سازگاری تحلیل رفتار کارآفرینانة کشاورزان در مواجهه با تغییر اقلیم (شواهدی از بخش‌های کامفیروز و کر استان فارس) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 397-414]
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تأثیر سرمایه‌های فکری سازمان بر فرایند کارآفرینی فناورانه در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 257-276]
  • سیاست واکاوی محتوای سیاست ها در تطابق با ابعاد اکوسیستم کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 39-58]
  • سیاست‌های دولتی ارتقای عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی: شناسایی عوامل اثرگذار در سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 199-217]
  • سرمایة اجتماعی طراحی مدل پورتفولیوی کارآفرینی (مورد مطالعه: کارآفرینی پورتفولیو در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 297-316]
  • سرمایة اجتماعی تأثیر قابلیت جذب، سرمایة اجتماعی و قابلیت مدیریتی بر عملکرد کسب‌وکارهای فرانچایزی(مطالعة واحدهای فرانچایزی حوزة فست‌فود در ایران) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 613-622]
  • سرمایة ارتباطی تأثیر سرمایه‌های فکری سازمان بر فرایند کارآفرینی فناورانه در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 257-276]
  • سرمایة انسانی تأثیر سرمایه‌های فکری سازمان بر فرایند کارآفرینی فناورانه در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 257-276]
  • سرمایة ساختاری تأثیر سرمایه‌های فکری سازمان بر فرایند کارآفرینی فناورانه در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 257-276]
  • سرمایة فکری تأثیر سرمایه‌های فکری سازمان بر فرایند کارآفرینی فناورانه در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 257-276]

ش

  • شایستگی شناسایی شایستگی های عمومی عاملین توسعه خوشه های کسب و کار ایران [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 769-788]
  • شایستگی عمومی شناسایی شایستگی های عمومی عاملین توسعه خوشه های کسب و کار ایران [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 769-788]
  • شایستگی‌های محوری شایستگی‌های کلیدی مربیان کسب‌و‌کار [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 317-336]
  • شبهآزمایشی تأثیر آموزش کارآفرینی از طریق روش داستان سرایی بر نگرش کارآفرینانه دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 593-612]
  • شرکت‌های ICT شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت نوآوری باز در شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ‌(ICT) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 239-256]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بررسی تأثیر ظرفیت جذب دانش بر کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 377-395]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان ارتقای عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی: شناسایی عوامل اثرگذار در سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 199-217]
  • شناسایی و اولویت بندی فرصت شناسایی و اولویت بندی فرصت های کاربری خودروهای تجاری سبک در توسعه کلینیک‌های سیار پزشکی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 1-19]

ص

  • صنایع خلاق طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای فرهنگی- هنری [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 473-491]
  • صنایع غذایی طراحی مدل فرایندی کارآفرینی در صنایع غذائی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 219-237]
  • صنعت کاشی و سرامیک شناسایی و اولویت بندی عوامل استراتژیک موثر برکسب و کارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه ای در صنعت کاشی و سرامیک) [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 119-137]

ظ

  • ظرفیت جذب بررسی تأثیر ظرفیت جذب دانش بر کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 377-395]
  • ظرفیت جذب تبیین نقش اشتراک دانش بر دوسوتوانی سازمانی: نقش میانجی ظرفیت جذب شرکت (مورد مطالعه: شرکت‌های تولید دارو) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 573-591]
  • ظرفیت جذب تأثیر قابلیت جذب، سرمایة اجتماعی و قابلیت مدیریتی بر عملکرد کسب‌وکارهای فرانچایزی(مطالعة واحدهای فرانچایزی حوزة فست‌فود در ایران) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 613-622]

ع

  • عامل توسعه شناسایی شایستگی های عمومی عاملین توسعه خوشه های کسب و کار ایران [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 769-788]
  • عقل استدلالی پیش‌درآمدی بر فرایند خلق بی‌بدیل (ناولتی) در توسعة اقتصادی و کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 177-195]
  • علوم‌ شناختی تأملی بر مکتب اتریش: پیدایش و تحول آن [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 453-472]
  • عملکرد بررسی تأثیر ظرفیت جذب دانش بر کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 377-395]
  • عملکرد تأثیر قابلیت جذب، سرمایة اجتماعی و قابلیت مدیریتی بر عملکرد کسب‌وکارهای فرانچایزی(مطالعة واحدهای فرانچایزی حوزة فست‌فود در ایران) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 613-622]
  • عملکرد فردی اثر ترس ادراکی کارآفرینان بر عملکرد فردی و عملکرد کسب‌وکار در واحدهای کوچک تولیدی شهرستان گناباد [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 337-356]
  • عملکرد کسب وکار اثر ترس ادراکی کارآفرینان بر عملکرد فردی و عملکرد کسب‌وکار در واحدهای کوچک تولیدی شهرستان گناباد [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 337-356]
  • عملکرد نوآورانه بررسی تأثیر ظرفیت جذب دانش بر کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 377-395]
  • عوامل سوق دهنده و بازدارنده عوامل سوق دهنده و بازدارنده راه اندازی شرکت‌های مستقر در مرکز رشد علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 79-97]
  • عوامل محسوس ارزیابی و رتبه‌بندی معیارهای دانشگاه کارآفرین (مورد مطالعه: دانشگاه‌‌های استان اصفهان) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 691-710]
  • عوامل نامحسوس ارزیابی و رتبه‌بندی معیارهای دانشگاه کارآفرین (مورد مطالعه: دانشگاه‌‌های استان اصفهان) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 691-710]

ف

  • فرآیند تحلیل سلسله مراتبیAHP شناسایی و اولویت بندی عوامل استراتژیک موثر برکسب و کارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه ای در صنعت کاشی و سرامیک) [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 119-137]
  • فرایند تصمیم‌گیری ایجاد کسب‌وکار واکاوی فرایند تصمیم‌گیری ایجاد کسب و کار جدید در صنایع فناور پیشرفته ایران: مفهوم‌پردازی با رویکرد غیر غایت‌گرا [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]
  • فرآیند کارآفرینی شناسایی عوامل خروج کارآفرینان ایرانی: رویکرد روایتی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 159-175]
  • فرایند کارآفرینی فناورانه تأثیر سرمایه‌های فکری سازمان بر فرایند کارآفرینی فناورانه در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 257-276]
  • فرصت های کارآفرینی تاثیر دانش پیشین بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه (مورد مطالعه: آژانس های گردشگری مشارکت کننده در نمایشگاه گردشگری شهر شیراز) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 731-748]
  • فرهنگ شرکت‌های شیشه و بلور ایران بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌های موجود در صنعت شیشه و بلور ایران با نقش میانجی‌گری فرهنگ سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 711-729]
  • فرهنگ کارآفرینی واکاوی مولفه‌های فرهنگی و اجتماعی کارآفرینی روستایی : یک پژوهش کیفی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 749-768]
  • فنآورمحور شناسایی عوامل موثر بر صادرات کالاهای فنآورمحور با رویکرد کارآفرینی و بازارمحوری [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 139-158]

ق

  • قابلیت مدیریتی تأثیر قابلیت جذب، سرمایة اجتماعی و قابلیت مدیریتی بر عملکرد کسب‌وکارهای فرانچایزی(مطالعة واحدهای فرانچایزی حوزة فست‌فود در ایران) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 613-622]
  • قابلیت‌های بازاریابی شناسایی و دسته‌بندی ذهنیت کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 533-551]
  • قیاس با نئوکلاسیک تأملی بر مکتب اتریش: پیدایش و تحول آن [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 453-472]
  • قصد کارآفرینانه بررسی تاثیر آموزش‌های رسمی کارآفرینی بر شکل‌گیری قصد کارآفرینانه [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 99-117]

ک

  • کارآفرین پیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان نوپای کسب‌وکارهای نانو و بایو فناوری) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 415-432]
  • کارآفرینی واکاوی فرایند تصمیم‌گیری ایجاد کسب و کار جدید در صنایع فناور پیشرفته ایران: مفهوم‌پردازی با رویکرد غیر غایت‌گرا [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]
  • کارآفرینی واکاوی محتوای سیاست ها در تطابق با ابعاد اکوسیستم کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 39-58]
  • کارآفرینی پیش‌درآمدی بر فرایند خلق بی‌بدیل (ناولتی) در توسعة اقتصادی و کارآفرینی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 177-195]
  • کارآفرینی بررسی تأثیر آزادی اقتصادی بر روی توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 357-376]
  • کارآفرینی شناسایی مختصات تفکر استراتژیک کارآفرینانه [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 633-652]
  • کارآفرینی استراتژیک شناسایی مختصات تفکر استراتژیک کارآفرینانه [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 633-652]
  • کارآفرینان شناسایی و دسته‌بندی ذهنیت کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش کیو [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 533-551]
  • کارآفرینان ایرانی شناسایی عوامل توسعة کارآفرینی از منظر کارآفرینان ایرانی (مورد مطالعه: تجربة زیستة کارآفرینان در برنامة تلویزیونی پایش) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 513-532]
  • کارآفرینی روستایی واکاوی مولفه‌های فرهنگی و اجتماعی کارآفرینی روستایی : یک پژوهش کیفی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 749-768]
  • کارآفرینی سازمانی بررسی تأثیر ظرفیت جذب دانش بر کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 377-395]
  • کارآفرینی سازمانی رابطه رهبری تحول گرا و هویت سازمانی با کارآفرینی سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 433-452]
  • کارآفرینی فردی طراحی مدل فرایندی کارآفرینی در صنایع غذائی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 219-237]
  • کارآفرینی‌محوری صادراتی شناسایی عوامل موثر بر صادرات کالاهای فنآورمحور با رویکرد کارآفرینی و بازارمحوری [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 139-158]
  • کاربری سازی شناسایی و اولویت بندی فرصت های کاربری خودروهای تجاری سبک در توسعه کلینیک‌های سیار پزشکی [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 1-19]
  • کامفیروز تحلیل رفتار کارآفرینانة کشاورزان در مواجهه با تغییر اقلیم (شواهدی از بخش‌های کامفیروز و کر استان فارس) [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 397-414]
  • کسب‌وکار شایستگی‌های کلیدی مربیان کسب‌و‌کار [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 317-336]
  • کسب‌وکار فرانچایز تأثیر قابلیت جذب، سرمایة اجتماعی و قابلیت مدیریتی بر عملکرد کسب‌وکارهای فرانچایزی(مطالعة واحدهای فرانچایزی حوزة فست‌فود در ایران) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 613-622]
  • کسب‌وکارهای فرهنگی- هنری طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای فرهنگی- هنری [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 473-491]

گ

  • گرایش کارآفرینانه بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌های موجود در صنعت شیشه و بلور ایران با نقش میانجی‌گری فرهنگ سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 711-729]
  • گردشگری تاثیر دانش پیشین بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه (مورد مطالعه: آژانس های گردشگری مشارکت کننده در نمایشگاه گردشگری شهر شیراز) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 731-748]
  • گفتمان واکاوی مولفه‌های فرهنگی و اجتماعی کارآفرینی روستایی : یک پژوهش کیفی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 749-768]

م

  • مدل SWOT شناسایی و اولویت بندی عوامل استراتژیک موثر برکسب و کارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه ای در صنعت کاشی و سرامیک) [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 119-137]
  • مدلسازی ساختاری تفسیری شناسایی عوامل موثر بر صادرات کالاهای فنآورمحور با رویکرد کارآفرینی و بازارمحوری [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 139-158]
  • مدل‌سازی معادلات ساختاری طراحی الگوی راهبردی نوآوری اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 671-690]
  • مدل فرایندی کارآفرینی طراحی مدل فرایندی کارآفرینی در صنایع غذائی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 219-237]
  • مربیگری شایستگی‌های کلیدی مربیان کسب‌و‌کار [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 317-336]
  • مرحله رشد کسب‌و کار شناسایی راهبرد‌‌های بازاریابی برای تأمین مالی شرکت‌های در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکت‌های فعال صنعت غذایی استان تهران) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 277-296]
  • مرکز رشد علوم انسانی عوامل سوق دهنده و بازدارنده راه اندازی شرکت‌های مستقر در مرکز رشد علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 79-97]
  • معیارهای درونی ارزیابی و رتبه‌بندی معیارهای دانشگاه کارآفرین (مورد مطالعه: دانشگاه‌‌های استان اصفهان) [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 691-710]
  • مقطع ابتدایی تأثیر آموزش کارآفرینی از طریق روش داستان سرایی بر نگرش کارآفرینانه دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 593-612]
  • مکتب اتریشی تأملی بر مکتب اتریش: پیدایش و تحول آن [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 453-472]
  • مهارت‌های غیرشناختی هنجاریابی آزمون خودارزیابی مهارت های غیرشناختی مرتبط با قصد و موفقیت کارآفرینانه در بین کودکان 12-11 ساله شهر اهواز [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 653-669]
  • مهارت‌های‌ کارآفرینی بررسی تاثیر آموزش‌های رسمی کارآفرینی بر شکل‌گیری قصد کارآفرینانه [دوره 9، شماره 1، 1395، صفحه 99-117]
  • موفقیت نوآوری باز شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت نوآوری باز در شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ‌(ICT) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 239-256]

ن

  • نظریة برخاسته از داده‌ها طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای فرهنگی- هنری [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 473-491]
  • نظریة داده‌بنیاد طراحی مدل تجاری سازی یافته های پژوهشی دانشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 553-572]
  • نظریه‌پردازی داده‌بنیاد طراحی مدل فرایندی کارآفرینی در صنایع غذائی ایران [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 219-237]
  • نگرش کارآفرینانه تأثیر آموزش کارآفرینی از طریق روش داستان سرایی بر نگرش کارآفرینانه دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 593-612]
  • نوآوری اجتماعی طراحی الگوی راهبردی نوآوری اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 9، شماره 4، 1395، صفحه 671-690]
  • نوآوری باز شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت نوآوری باز در شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ‌(ICT) [دوره 9، شماره 2، 1395، صفحه 239-256]

و

ه

  • هویت سازمانی رابطه رهبری تحول گرا و هویت سازمانی با کارآفرینی سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز [دوره 9، شماره 3، 1395، صفحه 433-452]