نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش الکترونیکی کارآفرینی تبیین نقش مؤلفه‌های فردی، محیطی و سیستمی در موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 61-79]
  • آموزش کارآفرینی تبیین نقش مؤلفه‌های فردی، محیطی و سیستمی در موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 61-79]
  • آموزش کارآفرینی شناسایی شایستگی‌های کارآفرینانه با تأکید بر معلولان جسمی- حرکتی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 473-492]

ا

  • اخلاق کسب‌وکار شناسایی مؤلفه‌های مفهومی اخلاق کسب‌وکار در کشاورزی: تحلیل خوشه‌ای برداشت‌ها [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 253-271]
  • ادراک از خطر تأثیر اعتمادبه‌نفس ‌بیش‌ازحد و خوش‌بینی بر تصمیم به شروع فعالیت‌های نوآورانه؛ نقش میانجی ادراک از خطر [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 531-550]
  • ارزش‌آفرینی فرایند خلق و کشف فرصت کارآفرینانه [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 215-231]
  • ارزشگذاری شناسایی و سطح‏ بندی عوامل مؤثر بر ارزشگذاری کسب‌و‌کار‌های جدید توسط سرمایه‌گذاران مخاطره‌آمیز [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 591-609]
  • استانداردسازی بررسی عوامل مؤثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 631-648]
  • استان لرستان تأثیر راهبردهای نوآوری بر توسعة کارآفرینی سازمانی: با میانجی قابلیت‌های یادگیری سازمان (مورد مطالعه: شهرک‌های صنعتی استان لرستان) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 313-332]
  • اشتیاق کارآفرینانه شناسایی تأثیر هوش معنوی بر اشتیاق کارآفرینانه با نقش میانجی هویت ایده‌آل کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان مستقر در پارک‌های علم و فناوری شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 453-472]
  • اعتمادبه‌نفس بیش‌ازاندازه شناسایی موقعیت‌های مثبت اعتمادبه‌نفس بیش‌ازاندازه در کارآفرینان ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 101-117]
  • اعتمادبه‌نفس‌ بیش‌ازحد تأثیر اعتمادبه‌نفس ‌بیش‌ازحد و خوش‌بینی بر تصمیم به شروع فعالیت‌های نوآورانه؛ نقش میانجی ادراک از خطر [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 531-550]
  • اکتشاف بررسی تاثیر دو سوتوانی سازمانی بر کارآفرینی راهبردی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 767-786]
  • انتقال دانش تأثیر ساختار خوشه‌های صنعتی بر کارآفرینی در کسب‌وکارهای خوشه (مورد مطالعه: خوشة صنعتی فلزات گرانبها و سنگ‌های قیمتی اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 649-668]
  • ایران ارائة الگوی توسعة پایدار خوشه‌های کسب و کار در ایران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 41-59]
  • ایران طراحی مدل توسعة بازار صنایع کوچک و متوسط (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 21-40]

ب

  • بازارگرایی تأثیر گرایش کارآفرینانه و راهبرد رقابتی بر بازارگرایی در راستای بهبود عملکرد و ایجاد مزیت رقابتی پایدار [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 81-100]
  • بازاریابی داخلی ارتباط میان رهبری تحول‌آفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 571-590]
  • بازاریابی و فروش اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی و فروش محصول جدید در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط حوزة زیست- فناوری غذایی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 333-352]
  • بازنمایی تطور بازنمایی ویژگی های کارآفرین در سریال های تلویزیونی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 689-708]
  • بهره‌برداری بررسی تاثیر دو سوتوانی سازمانی بر کارآفرینی راهبردی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 767-786]

پ

  • پارک علم و فناوری عناصر کلیدی موثر بر توسعه کارآفرینی فناورانه در شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری در ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 749-766]
  • پارک های علم و فناوری دانشگاه های دولتی طراحی الگوی کارآمد شایستگی مدیران پارک‌های علم و فناوری دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 729-748]

ت

  • تئوری منبع‌محور شناسایی و تحلیل راهبرد های کارآفرینانه در صنایع غذایی منتخب [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 611-629]
  • تجاری‌سازی بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت‌های زایشی دانشگاهی (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 119-137]
  • تحلیل خوشه‌ای شناسایی مؤلفه‌های مفهومی اخلاق کسب‌وکار در کشاورزی: تحلیل خوشه‌ای برداشت‌ها [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 253-271]
  • تحلیل روایت تطور بازنمایی ویژگی های کارآفرین در سریال های تلویزیونی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 689-708]
  • تحلیل محتوای کیفی شناسایی موقعیت‌های مثبت اعتمادبه‌نفس بیش‌ازاندازه در کارآفرینان ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 101-117]
  • تحلیل مضمونی تطور بازنمایی ویژگی های کارآفرین در سریال های تلویزیونی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 689-708]
  • تصمیم‌گیری اخلاقی تأثیر عوامل محیطی بر تصمیم‌گیری اخلاقی در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 175-193]
  • تعصبات شناختی تأثیر اعتمادبه‌نفس ‌بیش‌ازحد و خوش‌بینی بر تصمیم به شروع فعالیت‌های نوآورانه؛ نقش میانجی ادراک از خطر [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 531-550]
  • تفکر اثرسازانه نقش تفکر کارآفرینانه بر راهبردهای رشد در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 195-214]
  • تفکر علی نقش تفکر کارآفرینانه بر راهبردهای رشد در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 195-214]
  • تمایل به کارآفرینی بررسی رابطة سبک‌های حل مسئله و تمایل به کارآفرینی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 139-158]
  • توسعة بازار صنایع کوچک و متوسط طراحی مدل توسعة بازار صنایع کوچک و متوسط (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 21-40]
  • توسعة پایدار ارائة الگوی توسعة پایدار خوشه‌های کسب و کار در ایران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 41-59]
  • توسعة کارآفرینی تأثیر راهبردهای نوآوری بر توسعة کارآفرینی سازمانی: با میانجی قابلیت‌های یادگیری سازمان (مورد مطالعه: شهرک‌های صنعتی استان لرستان) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 313-332]
  • توسعة محصول جدید اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی و فروش محصول جدید در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط حوزة زیست- فناوری غذایی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 333-352]
  • توسعة محصول جدید ارزیابی مؤلفه‌های مدیریت زنجیرة تأمین کارآفرینانة مرتبط با فرایند توسعة محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت‌های کارآفرین فعال در صنعت شویندة ایران) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 513-530]
  • توسعة منطقه‌ای ارائة الگوی توسعة پایدار خوشه‌های کسب و کار در ایران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 41-59]

ج

  • جامعه فراترکیب جایگاه مسئولیت اجتماعی کسب‌وکار در ادبیات پژوهش معاصر سازمان در ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 353-369]

چ

  • چابکی طراحی مدل کسب‌وکار برای چابکی سازمان (مطالعة موردی: شرکت خودروسازی سایپا) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 273-292]

خ

  • خلق بی‌بدیل (ناولتی) نگاهی معرفت‌شناختی به جایگاه و منشأ ناولتی در توسعة اقتصادی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 413-431]
  • خودشناسی اعتبارسنجی ابعاد شور کارآفرینی دانشجویان: جستاری روانشناختی در تحول آموزش‌های کارآفرینی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 293-311]
  • خوش‌بینی تأثیر اعتمادبه‌نفس ‌بیش‌ازحد و خوش‌بینی بر تصمیم به شروع فعالیت‌های نوآورانه؛ نقش میانجی ادراک از خطر [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 531-550]
  • خوشه‌های صنعتی تأثیر ساختار خوشه‌های صنعتی بر کارآفرینی در کسب‌وکارهای خوشه (مورد مطالعه: خوشة صنعتی فلزات گرانبها و سنگ‌های قیمتی اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 649-668]
  • خوشه‌های کسب وکار ارائة الگوی توسعة پایدار خوشه‌های کسب و کار در ایران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 41-59]

د

  • دانشجویان کشاورزی اعتبارسنجی ابعاد شور کارآفرینی دانشجویان: جستاری روانشناختی در تحول آموزش‌های کارآفرینی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 293-311]
  • دانشجویان کشاورزی بررسی آثار مستقیم، غیرمستقیم و تعدیلی محیط نهادی بر قصد کارآفرینانة دانشجویان کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 371-390]
  • دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی بررسی رابطة سبک‌های حل مسئله و تمایل به کارآفرینی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 139-158]
  • دانشگاه بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت‌های زایشی دانشگاهی (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 119-137]
  • دانشگاه بوعلی سینا تأثیرپذیری کارآفرینی اجتماعی از رهبری هوشمند با نقش میانجی یادگیری سازمانی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 493-512]
  • دوسوتوانی سازمانی بررسی عوامل مؤثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 631-648]
  • دوسوتوانی سازمانی بررسی تاثیر دو سوتوانی سازمانی بر کارآفرینی راهبردی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 767-786]

ر

  • راهبرد کارآفرینانه شناسایی و تحلیل راهبرد های کارآفرینانه در صنایع غذایی منتخب [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 611-629]
  • راهبردهای رشد نقش تفکر کارآفرینانه بر راهبردهای رشد در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 195-214]
  • راهبرد‌های رقابتی تأثیر گرایش کارآفرینانه و راهبرد رقابتی بر بازارگرایی در راستای بهبود عملکرد و ایجاد مزیت رقابتی پایدار [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 81-100]
  • راهبردهای نوآوری تأثیر راهبردهای نوآوری بر توسعة کارآفرینی سازمانی: با میانجی قابلیت‌های یادگیری سازمان (مورد مطالعه: شهرک‌های صنعتی استان لرستان) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 313-332]
  • رهبری تأثیر رهبری معنوی بر کارآفرینی سازمانی بین کارکنان دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 709-727]
  • رهبری تحول‌آفرین ارتباط میان رهبری تحول‌آفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 571-590]
  • رهبری معنوی تأثیر رهبری معنوی بر کارآفرینی سازمانی بین کارکنان دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 709-727]
  • رهبری هوشمند تأثیرپذیری کارآفرینی اجتماعی از رهبری هوشمند با نقش میانجی یادگیری سازمانی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 493-512]
  • رویکرد ترکیبی AHP-TOPSIS ارزیابی مؤلفه‌های مدیریت زنجیرة تأمین کارآفرینانة مرتبط با فرایند توسعة محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت‌های کارآفرین فعال در صنعت شویندة ایران) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 513-530]

ز

  • زنجیرة تأمین کارآفرینانه ارزیابی مؤلفه‌های مدیریت زنجیرة تأمین کارآفرینانة مرتبط با فرایند توسعة محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت‌های کارآفرین فعال در صنعت شویندة ایران) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 513-530]
  • زیست- فناوری غذایی اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی و فروش محصول جدید در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط حوزة زیست- فناوری غذایی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 333-352]

س

  • سازمان شاپرک به‌مثابة کارآفرینی فناورانه در سازمان‌های بزرگ عمومی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 393-411]
  • سبک شناختی ﺗأﺛﯿﺮ ﺳﺮﻣﺎﯾة اجتماعی ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﺎﻧﻪ (مطالعۀ موردی: داﻧﺸﺠﻮﯾﺎنﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ داﻧﺸﮑﺪة ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﺑﺮق و ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
  • سبک‌های حل مسئله بررسی رابطة سبک‌های حل مسئله و تمایل به کارآفرینی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 139-158]
  • سرمایة اجتماعی ﺗأﺛﯿﺮ ﺳﺮﻣﺎﯾة اجتماعی ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﺎﻧﻪ (مطالعۀ موردی: داﻧﺸﺠﻮﯾﺎنﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ داﻧﺸﮑﺪة ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﺑﺮق و ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
  • سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز شناسایی و سطح‏ بندی عوامل مؤثر بر ارزشگذاری کسب‌و‌کار‌های جدید توسط سرمایه‌گذاران مخاطره‌آمیز [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 591-609]
  • سریال تلویزیونی تطور بازنمایی ویژگی های کارآفرین در سریال های تلویزیونی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 689-708]
  • سوگیری تصمیم‌گیری شناسایی موقعیت‌های مثبت اعتمادبه‌نفس بیش‌ازاندازه در کارآفرینان ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 101-117]

ش

  • شاپرک شاپرک به‌مثابة کارآفرینی فناورانه در سازمان‌های بزرگ عمومی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 393-411]
  • شایستگی طراحی الگوی کارآمد شایستگی مدیران پارک‌های علم و فناوری دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 729-748]
  • شایستگی‌های کارآفرینانه شناسایی شایستگی‌های کارآفرینانه با تأکید بر معلولان جسمی- حرکتی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 473-492]
  • شایستگی‌های کارآفرینانه تأثیر شایستگی‌های کارآفرینانه در شکل‌گیری هوشیاری کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت‌های خدمات مشاورة کشاورزی استان کرمان) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 551-570]
  • شرکت خدمات مشاورة کشاورزی تأثیر شایستگی‌های کارآفرینانه در شکل‌گیری هوشیاری کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت‌های خدمات مشاورة کشاورزی استان کرمان) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 551-570]
  • شرکت دانش بنیان عناصر کلیدی موثر بر توسعه کارآفرینی فناورانه در شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری در ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 749-766]
  • شرکت‌های زایشی بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت‌های زایشی دانشگاهی (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 119-137]
  • شهرستان ارومیه موانع راه‌اندازی و گسترش کسب‌وکارهای خانگی در مناطق روستایی شهرستان ارومیه [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 433-451]
  • شهرک علمی- تحقیقاتی اصفهان بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت‌های زایشی دانشگاهی (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 119-137]
  • شور کارآفرینانه اعتبارسنجی ابعاد شور کارآفرینی دانشجویان: جستاری روانشناختی در تحول آموزش‌های کارآفرینی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 293-311]

ص

  • صنایع غذایی شناسایی و تحلیل راهبرد های کارآفرینانه در صنایع غذایی منتخب [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 611-629]
  • صنایع غذایی و آشامیدنی طراحی مدل توسعة بازار صنایع کوچک و متوسط (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 21-40]
  • صنایع کاشی و سرامیک نقش تفکر کارآفرینانه بر راهبردهای رشد در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 195-214]
  • صنایع کوچک و متوسط طراحی مدل توسعة بازار صنایع کوچک و متوسط (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 21-40]
  • صنعت بانکداری تبیین جایگاه گرایش کارآفرینانه سازمانی در تحقق مزیت های رقابتی؛ مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 233-252]

ع

  • عملکرد تأثیر گرایش کارآفرینانه و راهبرد رقابتی بر بازارگرایی در راستای بهبود عملکرد و ایجاد مزیت رقابتی پایدار [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 81-100]
  • عملکرد بررسی عوامل مؤثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 631-648]
  • عملکرد کارآفرینانة سازمانی قابلیت شبکه‌سازی و عملکرد کارآفرینانة سازمانی: تبیین نقش گرایش‌های راهبردی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های ارائهکنندة تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی به بخش معدن و صنایع معدنی ایران) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 159-174]
  • عوامل محیطی تأثیر عوامل محیطی بر تصمیم‌گیری اخلاقی در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 175-193]
  • عوامل موفقیت تبیین نقش مؤلفه‌های فردی، محیطی و سیستمی در موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 61-79]

ف

  • فراترکیب فراترکیب جایگاه مسئولیت اجتماعی کسب‌وکار در ادبیات پژوهش معاصر سازمان در ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 353-369]
  • فرایند اقتصادی فرایند خلق و کشف فرصت کارآفرینانه [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 215-231]
  • فرصت‌های کارآفرینی تأثیر شایستگی‌های کارآفرینانه در شکل‌گیری هوشیاری کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت‌های خدمات مشاورة کشاورزی استان کرمان) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 551-570]
  • فرنچایز بررسی عوامل مؤثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 631-648]
  • فعالیت‌های نوآورانه تأثیر اعتمادبه‌نفس ‌بیش‌ازحد و خوش‌بینی بر تصمیم به شروع فعالیت‌های نوآورانه؛ نقش میانجی ادراک از خطر [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 531-550]
  • فلزات گرانبها و سنگ‌های قیمتی اصفهان تأثیر ساختار خوشه‌های صنعتی بر کارآفرینی در کسب‌وکارهای خوشه (مورد مطالعه: خوشة صنعتی فلزات گرانبها و سنگ‌های قیمتی اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 649-668]

ق

  • قابلیت شبکه‌سازی قابلیت شبکه‌سازی و عملکرد کارآفرینانة سازمانی: تبیین نقش گرایش‌های راهبردی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های ارائهکنندة تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی به بخش معدن و صنایع معدنی ایران) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 159-174]
  • قابلیت‌های یادگیری سازمان تأثیر راهبردهای نوآوری بر توسعة کارآفرینی سازمانی: با میانجی قابلیت‌های یادگیری سازمان (مورد مطالعه: شهرک‌های صنعتی استان لرستان) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 313-332]
  • قصد کارآفرینانه ﺗأﺛﯿﺮ ﺳﺮﻣﺎﯾة اجتماعی ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﺎﻧﻪ (مطالعۀ موردی: داﻧﺸﺠﻮﯾﺎنﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ داﻧﺸﮑﺪة ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﺑﺮق و ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
  • قصد کارآفرینانه بررسی آثار مستقیم، غیرمستقیم و تعدیلی محیط نهادی بر قصد کارآفرینانة دانشجویان کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 371-390]

ک

  • کارآفرین شناسایی موقعیت‌های مثبت اعتمادبه‌نفس بیش‌ازاندازه در کارآفرینان ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 101-117]
  • کارآفرین تطور بازنمایی ویژگی های کارآفرین در سریال های تلویزیونی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 689-708]
  • کارآفرینان کارکشته شناسایی و مدلسازی ویژگی‌های شخصیتی تسهیل‌کنندة یادگیری تأملی در کارآفرینان کارکشته [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 669-687]
  • کارآفرینی بررسی رابطة سبک‌های حل مسئله و تمایل به کارآفرینی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 139-158]
  • کارآفرینی فرایند خلق و کشف فرصت کارآفرینانه [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 215-231]
  • کارآفرینی بررسی آثار مستقیم، غیرمستقیم و تعدیلی محیط نهادی بر قصد کارآفرینانة دانشجویان کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 371-390]
  • کارآفرینی عناصر کلیدی موثر بر توسعه کارآفرینی فناورانه در شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری در ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 749-766]
  • کارآفرینی تأثیر ساختار خوشه‌های صنعتی بر کارآفرینی در کسب‌وکارهای خوشه (مورد مطالعه: خوشة صنعتی فلزات گرانبها و سنگ‌های قیمتی اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 649-668]
  • کارآفرینی اجتماعی تأثیرپذیری کارآفرینی اجتماعی از رهبری هوشمند با نقش میانجی یادگیری سازمانی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 493-512]
  • کارآفرینی راهبردی بررسی تاثیر دو سوتوانی سازمانی بر کارآفرینی راهبردی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 767-786]
  • کارآفرینی سازمانی دانشگاه تهران تأثیر رهبری معنوی بر کارآفرینی سازمانی بین کارکنان دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 709-727]
  • کارآفرینی فناورانه شاپرک به‌مثابة کارآفرینی فناورانه در سازمان‌های بزرگ عمومی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 393-411]
  • کارآفرینی فناورانه عناصر کلیدی موثر بر توسعه کارآفرینی فناورانه در شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری در ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 749-766]
  • کارآفرینی معلولان شناسایی شایستگی‌های کارآفرینانه با تأکید بر معلولان جسمی- حرکتی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 473-492]
  • کارکرد ذهنی نگاهی معرفت‌شناختی به جایگاه و منشأ ناولتی در توسعة اقتصادی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 413-431]
  • کسب‌وکار فراترکیب جایگاه مسئولیت اجتماعی کسب‌وکار در ادبیات پژوهش معاصر سازمان در ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 353-369]
  • کسب‌وکار خانگی موانع راه‌اندازی و گسترش کسب‌وکارهای خانگی در مناطق روستایی شهرستان ارومیه [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 433-451]
  • کسب‌و‌کار‌های جدید شناسایی و سطح‏ بندی عوامل مؤثر بر ارزشگذاری کسب‌و‌کار‌های جدید توسط سرمایه‌گذاران مخاطره‌آمیز [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 591-609]
  • کسب‌وکارهای کشاورزی شناسایی مؤلفه‌های مفهومی اخلاق کسب‌وکار در کشاورزی: تحلیل خوشه‌ای برداشت‌ها [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 253-271]
  • کسب‌وکارهای کوچک و متوسط نقش تفکر کارآفرینانه بر راهبردهای رشد در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 195-214]
  • کسب‌وکارهای نوپا تأثیر عوامل محیطی بر تصمیم‌گیری اخلاقی در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 175-193]
  • کشاورزی پایدار شناسایی مؤلفه‌های مفهومی اخلاق کسب‌وکار در کشاورزی: تحلیل خوشه‌ای برداشت‌ها [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 253-271]

گ

  • گرایش کارآفرینانه تأثیر گرایش کارآفرینانه و راهبرد رقابتی بر بازارگرایی در راستای بهبود عملکرد و ایجاد مزیت رقابتی پایدار [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 81-100]
  • گرایش کارآفرینانه ارتباط میان رهبری تحول‌آفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 571-590]
  • گرایش کارآفرینانه سازمانی تبیین جایگاه گرایش کارآفرینانه سازمانی در تحقق مزیت های رقابتی؛ مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 233-252]
  • گرایش‌های راهبردی کارآفرینانه قابلیت شبکه‌سازی و عملکرد کارآفرینانة سازمانی: تبیین نقش گرایش‌های راهبردی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های ارائهکنندة تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی به بخش معدن و صنایع معدنی ایران) [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 159-174]

م

  • محیط نهادی بررسی آثار مستقیم، غیرمستقیم و تعدیلی محیط نهادی بر قصد کارآفرینانة دانشجویان کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 371-390]
  • مدل سازی ساختاری تفسیری شناسایی و سطح‏ بندی عوامل مؤثر بر ارزشگذاری کسب‌و‌کار‌های جدید توسط سرمایه‌گذاران مخاطره‌آمیز [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 591-609]
  • مدلسازی ساختاری-تفسیری تبیین جایگاه گرایش کارآفرینانه سازمانی در تحقق مزیت های رقابتی؛ مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 233-252]
  • مدل شایستگی طراحی الگوی کارآمد شایستگی مدیران پارک‌های علم و فناوری دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 729-748]
  • مدل کسب‌وکار طراحی مدل کسب‌وکار برای چابکی سازمان (مطالعة موردی: شرکت خودروسازی سایپا) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 273-292]
  • مدیریت تدارکات و امور کالا ارتباط میان رهبری تحول‌آفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 571-590]
  • مدیریت زنجیرة تأمین ارزیابی مؤلفه‌های مدیریت زنجیرة تأمین کارآفرینانة مرتبط با فرایند توسعة محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت‌های کارآفرین فعال در صنعت شویندة ایران) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 513-530]
  • مزیت رقابتی تبیین جایگاه گرایش کارآفرینانه سازمانی در تحقق مزیت های رقابتی؛ مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 233-252]
  • مزیت رقابتی بررسی تاثیر دو سوتوانی سازمانی بر کارآفرینی راهبردی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 767-786]
  • مزیت رقابتی شناسایی و تحلیل راهبرد های کارآفرینانه در صنایع غذایی منتخب [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 611-629]
  • مزیت رقابتی پایدار تأثیر گرایش کارآفرینانه و راهبرد رقابتی بر بازارگرایی در راستای بهبود عملکرد و ایجاد مزیت رقابتی پایدار [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 81-100]
  • مزیت رقابتی پایدار طراحی مدل کسب‌وکار برای چابکی سازمان (مطالعة موردی: شرکت خودروسازی سایپا) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 273-292]
  • مسئولیت اجتماعی کسب‌وکار فراترکیب جایگاه مسئولیت اجتماعی کسب‌وکار در ادبیات پژوهش معاصر سازمان در ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 353-369]
  • معرفت‌شناسی نگاهی معرفت‌شناختی به جایگاه و منشأ ناولتی در توسعة اقتصادی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 413-431]
  • معنویت تأثیر رهبری معنوی بر کارآفرینی سازمانی بین کارکنان دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 709-727]
  • مناطق روستایی موانع راه‌اندازی و گسترش کسب‌وکارهای خانگی در مناطق روستایی شهرستان ارومیه [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 433-451]
  • منطبق سازی بررسی عوامل مؤثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 631-648]
  • موانع راه‌اندازی و گسترش موانع راه‌اندازی و گسترش کسب‌وکارهای خانگی در مناطق روستایی شهرستان ارومیه [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 433-451]
  • میانجی‌گری جزئی ارتباط میان رهبری تحول‌آفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 571-590]

ن

  • نظریة برخاسته از داده‌ها طراحی مدل کسب‌وکار برای چابکی سازمان (مطالعة موردی: شرکت خودروسازی سایپا) [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 273-292]
  • نظریه‌پردازی داده‌بنیاد شاپرک به‌مثابة کارآفرینی فناورانه در سازمان‌های بزرگ عمومی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 393-411]
  • نوآوری فرایند خلق و کشف فرصت کارآفرینانه [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 215-231]
  • نوآوری تأثیر ساختار خوشه‌های صنعتی بر کارآفرینی در کسب‌وکارهای خوشه (مورد مطالعه: خوشة صنعتی فلزات گرانبها و سنگ‌های قیمتی اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 649-668]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی شناسایی و مدلسازی ویژگی‌های شخصیتی تسهیل‌کنندة یادگیری تأملی در کارآفرینان کارکشته [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 669-687]
  • ویژگی‌های شخصیتی تسهیل‌کننده شناسایی و مدلسازی ویژگی‌های شخصیتی تسهیل‌کنندة یادگیری تأملی در کارآفرینان کارکشته [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 669-687]

ه

  • هوش معنوی شناسایی تأثیر هوش معنوی بر اشتیاق کارآفرینانه با نقش میانجی هویت ایده‌آل کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان مستقر در پارک‌های علم و فناوری شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 453-472]
  • هوشیاری کارآفرینانه تأثیر شایستگی‌های کارآفرینانه در شکل‌گیری هوشیاری کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت‌های خدمات مشاورة کشاورزی استان کرمان) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 551-570]
  • هویت ایده‌آل کارآفرینانه شناسایی تأثیر هوش معنوی بر اشتیاق کارآفرینانه با نقش میانجی هویت ایده‌آل کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان مستقر در پارک‌های علم و فناوری شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 453-472]

ی

  • یادگیری تأملی کارآفرینان شناسایی و مدلسازی ویژگی‌های شخصیتی تسهیل‌کنندة یادگیری تأملی در کارآفرینان کارکشته [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 669-687]
  • یادگیری سازمانی تأثیرپذیری کارآفرینی اجتماعی از رهبری هوشمند با نقش میانجی یادگیری سازمانی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 493-512]